Suunnitellut rikokset ihmiskuntaa vastaan.
Re: Suunnitellut rikokset ihmiskuntaa vastaan.
AI-SISÄLTÖÄ.
Rauhan merkiksi tarjotaan perinteisesti oliivipuun oksaa (oliivinoksa).
Tämä symboli juontaa juurensa antiikin aikaan ja Raamatun kertomukseen Nooan arkista, jossa kyyhkynen toi oliivipuun lehvän merkkinä vedenpaisumuksen päättymisestä ja rauhan paluusta maan päälle.
Rauhan merkiksi tarjotaan perinteisesti oliivipuun oksaa (oliivinoksa).
Tämä symboli juontaa juurensa antiikin aikaan ja Raamatun kertomukseen Nooan arkista, jossa kyyhkynen toi oliivipuun lehvän merkkinä vedenpaisumuksen päättymisestä ja rauhan paluusta maan päälle.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Melko moista! Kirjoitin juurikin samalla minuuteilla oliiviipuunoksista toisaalle
Jumalan rauhaa palstalle, ei tässä ole enää maallista aikaan sotia
Jumalan rauhaa palstalle, ei tässä ole enää maallista aikaan sotia
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Oho. Jumala on Hyvä. Kaikki kunnia Jumalalle
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
On Taivaan tosi etten tiennyt mitään siitä, että kirjoitit oliivinoksasta jossain muualla!
Halleluja!
- Uskon Jeesukseen
Odotetaan rauhassa Jarmoa paikalle. Onko tämä mahdollista...?
Koska ajattelet, että Jarmon kautta muut valvojat sanktioivat minua niin näin sitten käy.
Minä pääsen vapaaksi ja nimimerkkini haudataan.
Jos sinä jatkat vielä aiheesta jotain niin jätetään sekin Jarmolle.
Kiitos...
Koska ajattelet, että Jarmon kautta muut valvojat sanktioivat minua niin näin sitten käy.
Jos sinä jatkat vielä aiheesta jotain niin jätetään sekin Jarmolle.
Kiitos...
Odotetaan rauhassa, ilman kostonhimoa ja katkeruutta.Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Tänään, 14:51 Odotetaan rauhassa Jarmoa paikalle. Onko tämä mahdollista...?
Kiitos...![]()
Jarmo tulee palstalle ja lukee ketjun ja toteaa, että jaah jäsentenväliset olleet menossa, jatketaan.
Ota
Unohdetaan tämäkin episodi. Ei ole meille kollektiivisesti kristittyinä mairittelevaa heiluttaa sanan säilää toisiamme kohtaan.
Peace
No juu, olisikin melkoisen hämärää jos tietäisit
Paitsi jos luet etänä mun puhelinta
No ehkä voi näille vitseille olla vielä liian tulehtunut ilmapiiri
Kirjoititko siitä tällä palstalla? Olisi kiva lukea.
Okei eli et täällä. Asia on meedium pihvi
Äh en tietenkään olisi saanut möläyttää että superadmin näkee kaikkien käyttäjien puhelimetkin
Pihvistä tulikin mieleen, vanha uutinen, mut Bill Gates on yhtenä osana ajamassa karjatuotantoo alas ja siis lihan syönnin tilalle ötökkäproteiinia. Ötökät tuottaa 30-60% vähemmän ilmastokaasuja, joita karjan kohdalla yritetään parhaillaan hillitä bovaer myrkyllä.
Sinänsä koomista, että eliitti mikä väittää, että maailma on miljardeja vuosia vanha ja ihminen apinasta ulos kasvaneena muutamia epäonnisia lajitovereita lukuunottamatta on harrastanut maataloutta aina, mutta vasta nyt lehmät on alkaneet pieruillaan saastuttamaan maailmaa.
Vaikka Johannes Kastajan sanottiin syövän hyönteisiä ja hunajaa paremman puutteessa, en jaksa uskoa että teollinen ja käsitelty ötökköjauhe olisi ihmiselle hyväksi. Pienissä muodoissaan tuota taidetaan jo tuputtaa leivissä ja pullava pullassa
Onneksi, harmillisesti tai voi lukea myös Jumalan toimesta ainakin yksi ötökkä farmi Lontoossa on ajautunut konkkaan
Kyllä.Sanna kirjoitti: ↑Tänään, 15:11![]()
![]()
Pihvistä tulikin mieleen, vanha uutinen, mut Bill Gates on yhtenä osana ajamassa karjatuotantoo alas ja siis lihan syönnin tilalle ötökkäproteiinia. Ötökät tuottaa 30-60% vähemmän ilmastokaasuja, joita karjan kohdalla yritetään parhaillaan hillitä bovaer myrkyllä.
Sinänsä koomista, että eliitti mikä väittää, että maailma on miljardeja vuosia vanha ja ihminen apinasta ulos kasvaneena muutamia epäonnisia lajitovereita lukuunottamatta on harrastanut maataloutta aina, mutta vasta nyt lehmät on alkaneet pieruillaan saastuttamaan maailmaa.
Vaikka Johannes Kastajan sanottiin syövän hyönteisiä ja hunajaa paremman puutteessa, en jaksa uskoa että teollinen ja käsitelty ötökköjauhe olisi ihmiselle hyväksi. Pienissä muodoissaan tuota taidetaan jo tuputtaa leivissä ja pullava pullassa
Onneksi, harmillisesti tai voi lukea myös Jumalan toimesta ainakin yksi ötökkä farmi Lontoossa on ajautunut konkkaan![]()
Tuo on yksi ihmisvastaisista agendoista.
Ötököiden sisältämä kitiini on tavalliselle ihmiselle haitallinen aine.
Johannes oli erikoismies, hän olisi voinut juoda vaikka käärmeen myrkkyä.
Jumalalla oli hänelle ihan erityistehtävä.
- Uskon Jeesukseen
Kiitos. Mutta ihan oikeasti Rutger pyydä työnohjausta.Rutger kirjoitti: ↑Tänään, 14:55Odotetaan rauhassa, ilman kostonhimoa ja katkeruutta.Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Tänään, 14:51 Odotetaan rauhassa Jarmoa paikalle. Onko tämä mahdollista...?
Kiitos...![]()
Jarmo tulee palstalle ja lukee ketjun ja toteaa, että jaah jäsentenväliset olleet menossa, jatketaan.
Otavastaan.
Unohdetaan tämäkin episodi. Ei ole meille kollektiivisesti kristittyinä mairittelevaa heiluttaa sanan säilää toisiamme kohtaan.
Peace![]()
Tuo esiin mm. tämä viestien ja niitten muokkausten säilyttäminen - kysy Jarmolta, että vastaako se hänen näkemystään valvojien toiminnasta tai sopiiko se palstan periaatteisiin. "Pimeyttä" jonka kristitty paljasti...
Asia, joka itseasiassa vaikuttaa kirjoittamiisiini.
Nöyrrytään siis molemmin puolin. Itse en osallistu ketjun aiheen arvioimiseen enää; olkoon kunkin oma asia lähteä tutkimaan pimeyttä
Hyvä että asia ratkeaa vihdoinkin.
Ja tämä aurinko kiertää maata-ajatuskukkanen... pidä siitä kiinni...
Rauha maan päällä... vaikka kiertääkin aurinkoa.
Ja jos haluat jatkaa E-listan merkeissä tässä ketjussa niin ole vapaa - eihän minun ole pakko lukea koko ketjua...
Hieno juttu...
Muokkasin viestiä - muokkaushistoria tallessa!
Kitiini on kuitu, joka ei sula ihmisen ruoansulatuksessa. Suurina määrinä se voi vaikuttaa suoliston toimintaan ja bakteeristoon.
Siitä tulee allergisia reaktioita ja vatsavaivoja.
UJ:n kommentti luettu, ei kommentoitavaa kumpaankaan versioon.
Siitä tulee allergisia reaktioita ja vatsavaivoja.
UJ:n kommentti luettu, ei kommentoitavaa kumpaankaan versioon.
- Uskon Jeesukseen
Hyvä... tästä ettepäin... heippa ketjulle... 
On väitteitä että EU dirika Ursulalla olisi ötökkätehdas jossain ja siksi on pakottamassa EU:n mukaan ötökkähulluiluun.
Aihe on sen verran vanha etten enää muista olenko nähnyt faktatietoa väitteestä.
Olen muistaakseni nähnyt jonkin paperin kuvankaappauksen joskus oliko X:ssä, mutta ihmisen muisti ja silleen.
Aihe on sen verran vanha etten enää muista olenko nähnyt faktatietoa väitteestä.
Olen muistaakseni nähnyt jonkin paperin kuvankaappauksen joskus oliko X:ssä, mutta ihmisen muisti ja silleen.
Turvallisuusarvio sallitusta annostuksesta kohdelajille (lypsylehmille) perustuu kahteen sietokokeeseen, joissa aineen vaikutusta testattiin eri pitoisuuksilla. Turvallisuusarvio jäämistä ihmisille perustuu toiseen näistä tutkimuksista. [Bovaer]
Ensimmäisessä tutkimuksessa [Bovaer] 16 lehmää altistettiin 3-NOP:lle annoksilla 0, 80, 400 ja 800 mg/kg kuiva-ainetta, ja tavoitteena oli selvittää mahdolliset terveyshaitat suurilla annostasoilla. Suurimmissa annosryhmissä havaittiin ruokahaluttomuutta, letargiaa ja sydämen painon pienentymistä, ja kaksi lehmää jouduttiin lopettamaan ennenaikaisesti vakavien oireiden vuoksi. Tulokset osoittivat, että aine voi aiheuttaa terveyshaittoja suurilla annoksilla.[1]
Toisessa tutkimuksessa [Bovaer] 80 lehmällä tutkittiin 3-NOP:n siedettävyyttä suositelluilla annostasoilla (0, 80, 100 ja 200 mg/kg kuiva-ainetta) 56 päivän ajan. Havainnoissa korostuivat mm. munasarjojen painon systemaattinen pieneneminen kaikilla annostasoilla, tilastollisesti merkittävät muutokset veriarvoissa ja merkittävä rehunkulutuksen väheneminen korkeimmalla annoksella. EFSA katsoi, että löydökset eivät olleet kliinisesti "merkityksellisiä" , koska arvot pysyivät viitearvojen sisällä.
Eli siis syntyvyys ja ruokahalu hallintaan bovaerilla, kitiinillä suoli tukkoon ja ozempicilla pehmeät luut. Melkomoista väestön hallintaa. Herra armahda!
Ensimmäisessä tutkimuksessa [Bovaer] 16 lehmää altistettiin 3-NOP:lle annoksilla 0, 80, 400 ja 800 mg/kg kuiva-ainetta, ja tavoitteena oli selvittää mahdolliset terveyshaitat suurilla annostasoilla. Suurimmissa annosryhmissä havaittiin ruokahaluttomuutta, letargiaa ja sydämen painon pienentymistä, ja kaksi lehmää jouduttiin lopettamaan ennenaikaisesti vakavien oireiden vuoksi. Tulokset osoittivat, että aine voi aiheuttaa terveyshaittoja suurilla annoksilla.[1]
Toisessa tutkimuksessa [Bovaer] 80 lehmällä tutkittiin 3-NOP:n siedettävyyttä suositelluilla annostasoilla (0, 80, 100 ja 200 mg/kg kuiva-ainetta) 56 päivän ajan. Havainnoissa korostuivat mm. munasarjojen painon systemaattinen pieneneminen kaikilla annostasoilla, tilastollisesti merkittävät muutokset veriarvoissa ja merkittävä rehunkulutuksen väheneminen korkeimmalla annoksella. EFSA katsoi, että löydökset eivät olleet kliinisesti "merkityksellisiä" , koska arvot pysyivät viitearvojen sisällä.
Eli siis syntyvyys ja ruokahalu hallintaan bovaerilla, kitiinillä suoli tukkoon ja ozempicilla pehmeät luut. Melkomoista väestön hallintaa. Herra armahda!
Se on juuri näin. Kohti 500:n miljoonan populaatiotavoitetta ja Uutta Maailman Järjestystä. Taivas varjele.Sanna kirjoitti: ↑Tänään, 15:38 Turvallisuusarvio sallitusta annostuksesta kohdelajille (lypsylehmille) perustuu kahteen sietokokeeseen, joissa aineen vaikutusta testattiin eri pitoisuuksilla. Turvallisuusarvio jäämistä ihmisille perustuu toiseen näistä tutkimuksista. [Bovaer]
Eilen viimeksi muuten Stubb käytti termiä Uusi Maailman Järjestys, joten ideologia elää ja voi hyvin.
Joo muistan kun aikanani luin näitä kuin ennen uskoontuloa ja yöunet meni moneksi viikkoa, toki oli siitä massiivista hyötyäkin, löysin Jeesuksen elämääni. Ymmärrän siis kyllä, miksi monet kokevat ahdistavaksi nämä aiheet.
En ole itse koskaan toivonut olevani enempää väärässä, kun näiden asioiden kanssa. Ei ole montaa vuotta kun näistä 'kivitettiin' foliohattuna ja nykyään nämä samat asiat on uutisotsikoissa ja pressan puheessa uutena normaalina.
Olisiko joku oikeesti aikanaan Salaiset kansiot ohjelmaa katsonut uskonut, että se on valtio joka tulee sanomaan että ufot on totta? Olisiko joku uskonut että maassa missä on saavutettu sananvapaus, sitä ruetaan rajoittamaan mitä ihmeellisin keinoin? Olisiko joku uskonut, että Sodoman synnit on lain ja kirkon hyväksymä uusi normaali kristillisessä hyvinvointi valtiossa, missä köyhät laitetaan päättäjien toimesta kyykkyyn?
Ja tähänhän varmaan tämä kaikki tähtää, tuolla toisessa ketjussa mainittu uskontunnustuksen uusiminen, äiti ja isä termien poistaminen käytöstä, digi lompakot, kela uudistukset ja tulevat kansalaisrahat
Pikku hiljaa hivutetaan Jeesus pois, lait ja normit pois. Tarpeeksi sitkeää ja täsmällistä pohjatyötä alle, niin kukaan ei kohta enää kyseenalaista tulevaa.
Jos uskovat ei näistä varoittele niin kuka sitten varoittelee? Jos uskovat ei rukoile asioiden puolesta niin kuka sitten rukoilee?
En ole itse koskaan toivonut olevani enempää väärässä, kun näiden asioiden kanssa. Ei ole montaa vuotta kun näistä 'kivitettiin' foliohattuna ja nykyään nämä samat asiat on uutisotsikoissa ja pressan puheessa uutena normaalina.
Olisiko joku oikeesti aikanaan Salaiset kansiot ohjelmaa katsonut uskonut, että se on valtio joka tulee sanomaan että ufot on totta? Olisiko joku uskonut että maassa missä on saavutettu sananvapaus, sitä ruetaan rajoittamaan mitä ihmeellisin keinoin? Olisiko joku uskonut, että Sodoman synnit on lain ja kirkon hyväksymä uusi normaali kristillisessä hyvinvointi valtiossa, missä köyhät laitetaan päättäjien toimesta kyykkyyn?
Ja tähänhän varmaan tämä kaikki tähtää, tuolla toisessa ketjussa mainittu uskontunnustuksen uusiminen, äiti ja isä termien poistaminen käytöstä, digi lompakot, kela uudistukset ja tulevat kansalaisrahat
Pikku hiljaa hivutetaan Jeesus pois, lait ja normit pois. Tarpeeksi sitkeää ja täsmällistä pohjatyötä alle, niin kukaan ei kohta enää kyseenalaista tulevaa.
Jos uskovat ei näistä varoittele niin kuka sitten varoittelee? Jos uskovat ei rukoile asioiden puolesta niin kuka sitten rukoilee?