Raamatun jae tähän päivään

Keskustelua sanasta
Rutger
Site Admin

Re: Raamatun jae tähän päivään

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Eero kirjoitti: Tänään, 12:07 Mä voin taas tuurata Marieta, jos hän on estyneenä:

91:11 Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
91:12 He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.

Ps.
Amen Veli
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen.

Kiitos tuurauksesta,
yritin aamulla ja ei auennut vaikka yritin varmaan tunnin. Koko ajan tuli Virhe se ja se, Sit oli pakko lähtee lääkäriin. Tulin just kotiin päivän reissulta ja nyt hiiri takkuilee kovastiKoko ajan Toivotaan että jatkossa onnistuu paremmin
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Marie kirjoitti: Tänään, 16:57 Aamen.

Kiitos tuurauksesta,
yritin aamulla ja ei auennut vaikka yritin varmaan tunnin. Koko ajan tuli Virhe se ja se, Sit oli pakko lähtee lääkäriin. Tulin just kotiin päivän reissulta ja nyt hiiri takkuilee kovastiKoko ajan Toivotaan että jatkossa onnistuu paremmin
PS oli nurin useita tunteja.
Häiriön syyksi on varmistunut palvelinsaliin kohdistuva palvelunestohyökkäys (DDoS), jossa verkkoa ylikuormitetaan poikkeuksellisen suurella määrällä haitallista liikennettä.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Vastaa Viestiin