Teokset
Valvoja: Eero
Re: Teokset
Shalom!
Tässä taas uusi työ Tuijalta, hän itse sanoi, että ei ollut aivan tyytyväinen, mutta se on taiteilijan mielipide usein, kyllä tämä minusta todella hienolta vaikuttaa! Nimesin sen "Puutarhuriksi", joka Herra tietenkin on, vaikka Maria näin vain luukikin.
Joh.20:16. Jeesus sanoi hänelle: "Maria!" Tämä kääntyi ja sanoi hänelle hebreankielellä: "Rabbuuni!" se on: opettaja.
Koko 50×70
Tässä taas uusi työ Tuijalta, hän itse sanoi, että ei ollut aivan tyytyväinen, mutta se on taiteilijan mielipide usein, kyllä tämä minusta todella hienolta vaikuttaa! Nimesin sen "Puutarhuriksi", joka Herra tietenkin on, vaikka Maria näin vain luukikin.
Joh.20:16. Jeesus sanoi hänelle: "Maria!" Tämä kääntyi ja sanoi hänelle hebreankielellä: "Rabbuuni!" se on: opettaja.
Koko 50×70
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kiitokset Eero veli taas sinulle ja kiitos Marie.

Tuijalta uusi maalaus:
Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan. Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.
Matteus 7:7-8
Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan. Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.
Matteus 7:7-8
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Kiitos Sannalle. 

Tuon työn koko on 50×70.
Tuon työn koko on 50×70.
Viimeksi muokannut Tuija, 01 Helmi 2026, 11:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Näkymätön Ninni
Ihan mykistyneenä katselin näitä tässä ketjussa olevia hienoja töitä! Todella kauniita, koskettavia ja taitavasti tehtyjä maalauksia!

Kiitos omasta puolestani. Näitä tulee maalattua pakonomaisesti, täytyy vain tehdä, vaikka en tiedä mihin niitä teen. Niitä on tuolla sellainen yli 60 pino. Maalaan kyllä, mutta myyjäksi minusta ei ole.
Pino kasvaa nopeammin kuin niitä saan eteenpäin.
Eräs ystäväni sanoi, että oli kuullut tai lukenut jostain, että on maalareita, jotka tekevät tauluja vaikka eivät tiedä mihin niitä tekevät.
Nämä taulut tulee jäämään meidän pois menomme jälkeen, niille jälkeenjäänneille.
Eräs ystäväni sanoi, että oli kuullut tai lukenut jostain, että on maalareita, jotka tekevät tauluja vaikka eivät tiedä mihin niitä tekevät.
Nämä taulut tulee jäämään meidän pois menomme jälkeen, niille jälkeenjäänneille.
-
Näkymätön Ninni
Kiitos Herralle, että maalaat pakonomaisesti!Tuija kirjoitti: ↑Eilen, 11:30 Kiitos omasta puolestani. Näitä tulee maalattua pakonomaisesti, täytyy vain tehdä, vaikka en tiedä mihin niitä teen. Niitä on tuolla sellainen yli 60 pino. Maalaan kyllä, mutta myyjäksi minusta ei ole.![]()
Nämä taulut tulee jäämään meidän pois menomme jälkeen, niille jälkeenjäänneille.![]()
Joo, se on tässä hauskaa, että kun aloin vuosien jälkeen maalaamaan uudestaan, pyysin Herraa, että He olisi aina kanssani maalatessa, että Hän ohjaisi kättäni. Tällä sopimuksella olen edennyt. Ilmoitin Hänelle etten halua maalata mitään maallista, millä ei ole merkitystä, vaan kuvia joihin liitän aina jonkin Raamatun paikan. Herra on ollut tässä ihmeellisellä tavalla.
Ja kun työn aikana tulee hetki, että ei etene, sanon:
" Jeesus, mehän sovimme, että teemme näitä yhdessä, tule siis apuun, auta tämä työ eteenpäin".
Siinä samassa työ lähtee taas sujumaan ja kiitän Häntä. Tuo tapahtuu yleensä työn keskivaiheilla.
Ja kun työn aikana tulee hetki, että ei etene, sanon:
" Jeesus, mehän sovimme, että teemme näitä yhdessä, tule siis apuun, auta tämä työ eteenpäin".
Siinä samassa työ lähtee taas sujumaan ja kiitän Häntä. Tuo tapahtuu yleensä työn keskivaiheilla.
Ps. Se on joka kerta yhteinen harrastus ja hetki Jeesuksen kanssa.
-
Näkymätön Ninni
Ihana hetki Herran Jeesuksen johdatuksessa!
Minulla se harrastus ja hetki Jeesuksen kanssa on puutarhassa kukkien kasvatuksessa ja puutarhan hoidossa, kun siemeniä kylvää ja maata möyrii, lannoittaa ja kastelee!
Amen! Hyvin sopivaa työtä Hänen kanssaan, joka kaiken on luonut. Ja Hän luo aina myös uutta. 
🪷
🪻
Aamen!
Mä pyydän yleensä Jeesusta tulemaan tekemään ruokaa yhdessä mun kanssasi ja monissa muissakin hommissa tietenkin, ja homma lähtee tosiaan sujumaan ihan eri tavalla jos meinaa takkuilla. Hän antaa kärsivällisyyttä ja mielenrauhaa ja ohjaa tarvittaessa ihan kädestä pitäen, jos vaan jaksaa kuunnella.
Mä pyydän yleensä Jeesusta tulemaan tekemään ruokaa yhdessä mun kanssasi ja monissa muissakin hommissa tietenkin, ja homma lähtee tosiaan sujumaan ihan eri tavalla jos meinaa takkuilla. Hän antaa kärsivällisyyttä ja mielenrauhaa ja ohjaa tarvittaessa ihan kädestä pitäen, jos vaan jaksaa kuunnella.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Amen !!!! Tuo pitää niin paikkansa ja on todeksi koettu.