Rukouspyyntö

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
AOAOAOAOAO
Site Admin

Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Onnistuin sitten "kadottamaan" nettitikun, jossa minulla oli tallennettuna todella suuret tiedostomäärät. En ole yhtään varma että olenko onnistunut sen sijoittamaan omaan kotiini, tai mahdollisesti epähuomiossa jättänyt sen kauppareissulla jonnekin, tai sitte se on tippunut taskustani.. ??

Pyydän rukousta että löydän sen, tai joku teistä saa Jumalalta sanan mistä sitä etsin, jos on enää edes löydettävissä. Kiitos. Aamen.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Eero
Viesti:

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herra, ota tämä asia käsittelyysi kun palvelijasi sitä pyytää.

Sinun Tahtosi tapahtukoon, Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen. Vien Herran eteen 🙏❤️‍🔥👑
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Rukoilin 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rakas Isä, tikku on pieni ja vaikeasti löydettävissä, nosta se sellaiseen paikkaan että se löytyy helposti, Sinä tiedät että jos se ei ole kotona, niin lennätä se kotiin ja laita helposti laita näkyvälle paikalle. Herra tikku on tärkeä. Kiitämme ja ylistämme Sinua.
Aamen
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen 🙏
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

AOAOAOAOAO kirjoitti: Eilen, 13:34 Onnistuin sitten "kadottamaan" nettitikun, jossa minulla oli tallennettuna todella suuret tiedostomäärät. En ole yhtään varma että olenko onnistunut sen sijoittamaan omaan kotiini, tai mahdollisesti epähuomiossa jättänyt sen kauppareissulla jonnekin, tai sitte se on tippunut taskustani.. ??

Pyydän rukousta että löydän sen, tai joku teistä saa Jumalalta sanan mistä sitä etsin, jos on enää edes löydettävissä. Kiitos. Aamen.
"Sana" tai sanoja löytämisen puolesta...

A. Oli mukana kauppareissulla...
B. Oli(ko) kauppareissulla taskussa...?

Oliko siksi kauppareissulla mukana, että jalassasi olivat housut, joittenka taskusssa yleensä pidät nettitikkua...

Laitoitko taskuun esim. auton avaimen tms. niin että tikun oli mahdollista nousta taskusta...

Oletko tsekannut PC:n tai läppärin seudun ettei tikku ole siellä...

Oletko perannut kaikkien asusteiden taskut, niin että olisitko siirtänyt tikun esim. muuhun taskuun...
esim. a. otat avaimet taskusta b. huomaat tikun tulevan avainten mukana taskusta c.laitat tikun housun taskun sijaan ulkotakin taskuun...

Oletko soittanut kauppaan, että onko tikku kenties pudonnut kassan lähettyville...

Voi löytyä kylppärin hyllyltä esim. hammasmukin vierestä... :roll:

Itse löysin vuosia sitten rannekellon jääkaapista, joten esineet hukkautuessaan hakeutuvat mitä erilaisempiin paikkoihin... :idea:
Vastaa Viestiin