Hei uskonveljet ja -sisaret,
Haluaisin tuoda tietoonne mielestäni hyvin ajankohtaisen ja tärkeän William Brooksin julistaman profetioiden kirjan, joka löytyy osoitteesta: https://eyesupandopen.org/prophecies
Profetiat on julkaistu englanniksi, mutta suomennan tähän pienen maistiaisen eräästä uudehkosta profetiasta nimeltä: ”To The Faithful In Christ: You Will be Born From Above: The Moment of Your Full New Birth is Here”.
Jos osaat englantia, kannattaa kuitenkin lukea ennemmin alkuperäinen kuin pikainen suomennos.
------------------------
Kuulkaa Yeshua HaMashiachin sanat, ja kallistakaa sydämenne pyhien sanojeni edessä ja ymmärtäkää, millaisina aikoina elätte, rakkaat ystävät. Sillä kukaan teistä ei ole koskaan elänyt tällaisia aikoja, eikä näitä tapahtumia, jotka ovat seuraavana vuorossa salaisen Babylonin, tuon Yhdysvaltojen, äkillistä ja nopeaa tuomiota ja tuhoa varten. Nämä tuomiot vapautuvat hyvin yhtäkkiä ja odottamattomasti tuon trumpetin äänen kuuluessa, joka on asetettu soimaan niin äkillisesti ja yllättäen. Jopa sen mahtavan huudon äänen kuultuanne, sillä ajat ovat täällä, rakkaat ystävät, ja nämä ajat ovat yllänne, kuten on ilmoitettu ja luvattu. Kokoan teidät nyt niin äkillisesti ja odottamattomasti tapaamaan minua ilmassa, kuten on luvattu, joten käsken teitä: OLKAA VALMIINA!
Valmistautukaa, morsiameni, sillä täydellisen lunastuksenne hetki lähestyy teitä täydellä voimalla ja odotuksen voi tuntea! Siksi tulkaa täysin Kristuksen Jeesuksen luo ja tunnustakaa itsenne kokonaan ikuiselle vanhurskauden Herralle, jotta voin todella puhdistaa teidät täysin kaikista synneistänne ja jotta voin saada teidät voittamaan kaikki asiat suurella voitolla tässä syntiä täynnä olevassa maailmassa, niin kuin minäkin voitin kaikki asiat tässä syntiä täynnä olevassa maailmassa suurella voitolla.
Ja näiden viimeisten synnytystuskien voimistuessa, ymmärtäkää, että ne ovat lähestymässä loppuaan, juuri sillä hetkellä, kun tämä Harpazon Kairos-kausi huipentuu, pyhän lapsen syntyessä uudelleen elävänä taivasten taivaaseen. Hänet tuodaan ja synnytetään ikuisesti elävänä ja iankaikkisesti katoamattomana Adonai-JHVH:n valtaistuinsaliin, kuten aiemmin ilmoitettiin ja luvattiin mahtavan sanansaattajan ja palvelijani sanoilla, jonka käsin nämä sanat on annettu ja lähetetty ilmoituksena viisaiden neitsyideni valmistautumista ja valmiiksi saattamista varten, jotta te kaikki voitte erota niistä tyhmistä neitsyistä, jotka pilkkaavat ja sivuuttavat minun sanani. Sekä siksi, että voin yhdistää teidät täysin teille kaikille valmistettuun täyteen palkkaanne, joka on valmiina teille annettavaksi perintömme vakuuden lupauksen täyttymyksenä.
Siitä huolimatta, yksi tunti pedon kanssa lähestyy ja on jo täällä, ja on monia epäpyhiä ääniä, jotka supisevat ja mumisevat täydellistä hölynpölyä! Totisesti, totisesti, monet valheelliset äänet huutavat tällä hetkellä äänekkäästi, antaen vääriä sanoja erämaassa niille, joiden korvat kutisevat. Totisesti, totisesti nämä Iisebelit ovat tottuneet erämaahan kuin kiimainen villiaasi, joka kutsuu demonisia ohikulkijoita, ja hänen kaudellaan kuka hänet voi ohittaa hyppäämättä näihin vääristyneisiin astioihin, joiden tuomio ei viivästy.
Mutta sellaisia ovat nämä Iisebelin henget, jotka profetoivat valheellisia ja petollisia sanoja, väärenneltyjä sanoja, joita niin monet pitävät parempana kuin minun puhtaita oikeuden sanojani, jotka ovat peräisin Adonai-JHVH:n itsensä sydämestä, Kristuksen Jeesuksen kasvojen edessä, joka on myös Yeshua HaMashiach! Siitä huolimatta, antakaa tämän erottelun pysyä voimassa, koska se on aiheutunut hengen miekastani, mutta älkää antako itsenne pudota miekkani vasemmalle puolelle, tai joudutte osallisiksi heidän tuomioistaan, koska olette kieltäytyneet erottumasta täysin minun käskystäni!
TEITÄ ON NYT VAROITETTU TÄYSIN!
Siksi käsken teitä kaikkia, tulkaa pois heidän keskuudestaan, minun kansani, jottette osallistuisi heidän tuomioihinsa, ja olen varoittanut monta kertaa, ja nyt toistuvasti, että tulkaa pois ja erottautukaa täysin Salaisesta Babylonista, koska sen suuren porton tuomio on nyt valmis räjähtämään ympäri maan piiriä, kun yksi tunti pedon kanssa on valmis vapautumaan suurella väkivallalla ja vihalla. Mutta vasta silloin, ja vasta juuri sillä täydellisellä hetkellä, joka on määrätty ikuisuuksia sitten Adonai-JHVH:n, Suuren MINÄ OLEN itsensä toimesta! Siksi älkää lannistuko odotuksissanne, koska monet teistä ovat väsyneet odottamaan, vaikka olen käskenyt teitä olemaan iloisia, ja ÄLKÄÄ LANNISTUKO!
Joten esitän tämän typerän kysymyksen: Millainen morsian istuu surullisena tien varrella ikään kuin hänet olisi hylätty, varsinkin silloin, kun hänen sulhasensa lähestyy?
Silti niin on, että monet teistä, jotka nyt istutte tien varrella surullisina ja raskain sydämin, olette siirtäneet määrätietoisen keskittymisenne pois Kristuksesta Jeesuksesta niiden sanoihin, jotka supisevat ja mumisevat eivätkä puhu Yeshua HaMashiachin puolesta! Silti niin on, että monet teistä, jotka olette minulle läheisimpiä suhteessanne Minuun ja lähimpänä täyttä lunastustanne, olette tulleet kahtaalle horjuviksi valehtelevien hölmöjen väärien sanojen vuoksi.
Katsokaa! Kuulkaa minun sanani ja uskokaa!
Katsokaa! Te tulette lunastetuiksi ja pelastetuiksi elävänä maasta, ja aika on NYT!
Siksi olkaa valmiina ja valmistautukaa täysin, sillä te olette näkemässä ja tulette ehdottomasti näkemään ikuisen vanhurskauden Herranne loistavat kasvot, hänet, joka on lunastanut teidät kallisarvoisella ja ikuisella lunastushinnalla, omalla synnittömällä ja kallisarvoisella verelläni, ja teidän täydellinen lunastuksenne aika on NYT!
Katsokaa! Maa pimenee yhtäkkiä sinä päivänä, jota ette odota! Ja siitä pimeydestä minun ikuisen kirkkauteni ikuinen valo leviää pimeän taivaan yli, ja maailma tietää ja ymmärtää, että Kristus Jeesus on ilmestynyt uskollisilleen, eikä sitä voida kiistää, vaikka he levittävätkin monia typeriä valheita, että avaruusolennot ovat saapuneet ja vieneet teidät pois. Nämä valheet kumotaan väkivaltaisella ja ankaralla tuomiolla, Sela!
------------------------
Edellä tosiaan on vain alku tästä pitkästä profetiasta, mikä löytyy kokonaan englanninkielisenä osoitteesta: https://eyesupandopen.org/prophecy/to-t ... from-above
Kuten hyvin tiedätte, kaikki profetiat tulee aina tutkia Jumalan Sanalla ja kaiken tulee aina olla linjassa Raamatun sanan kanssa ja asioiden tulee aina tapahtua profetian mukaan, muutoin kyseessä on väärä profetia ja luultavasti väärä profeettakin. Mutta helpottaakseni tutkimista, jaan vielä muutaman Raamatun kohdan, joita itse lueskelin tätä profetiaa tutkiessani.
Ilm. 18:1-10
1. Tess. 4:14-18
Matt. 25:1-12
Ilm. 12:1-5
Efes. 1:12-14
Jer. 2:20-28
Jes. 8:19-20
Hepr. 4:12-13
Jaak. 1:5-8
1. Kor. 15:51-53
Ilm. 19:7-8
William Brooksin profetiat
Re: William Brooksin profetiat
Shalom!
Mä voin oman todistukseni valossa vahvistaa tämän profetian, Poikalapi eli Kristuksen Ruumis, Morsian Temmataan Taivaaseen, Jumalan Valtaistuimen tykö ja silloin siis maailma, kuu, aurinko ja taivas pimenevät Jeesuksen tullessa hakemaan omansa Kotiin.
Maranata Jeesus Kristus, tule pian!
P.s. Tuossa hetken aikaa sitten rukouksessa pyysin Herralta, että näyttäisi jo koko maailmalle mikä aika nyt on ja että puhdistaisi meidät Hänelle otolliseksi ”suloiseksi tuoksuksi”, johon Hän vastasi että ”Puhdistan sinun syntisi, kun pidät kiinni Minun Sanastani”, eli ehkä tämä oli yksinkertainen ohje kaikille meille synnin kanssa kamppaileville.
Mä voin oman todistukseni valossa vahvistaa tämän profetian, Poikalapi eli Kristuksen Ruumis, Morsian Temmataan Taivaaseen, Jumalan Valtaistuimen tykö ja silloin siis maailma, kuu, aurinko ja taivas pimenevät Jeesuksen tullessa hakemaan omansa Kotiin.
Maranata Jeesus Kristus, tule pian!
P.s. Tuossa hetken aikaa sitten rukouksessa pyysin Herralta, että näyttäisi jo koko maailmalle mikä aika nyt on ja että puhdistaisi meidät Hänelle otolliseksi ”suloiseksi tuoksuksi”, johon Hän vastasi että ”Puhdistan sinun syntisi, kun pidät kiinni Minun Sanastani”, eli ehkä tämä oli yksinkertainen ohje kaikille meille synnin kanssa kamppaileville.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
- Uskon Jeesukseen
Re: William Brooksin profetiat
https://444prophecynews.com/root-william-brooks/
Brooksin tekoälyä ym. koskeva sanoma... kehoitus päästää irti kännyköistä ym. ja niitten taajuuksista...
Brooksin tekoälyä ym. koskeva sanoma... kehoitus päästää irti kännyköistä ym. ja niitten taajuuksista...