KIRKASTAKAA JUMALA RUUMIISSANNE

Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

tiistai 14. lokakuuta 2025

https://sinettisormus.blogspot.com/2025 ... e.html?m=0

Herra on vaikuttanut viime päivät ylen ihmeellisesti. Olen saanut kokea yllättäen Häne Rakkauden, Hengessä minussa ja minä kysyin mitä Hän tahtoo sanoa?

Lopulta ymmärsin alkaa rukoukseen, jonka jälkeen jotkut ottivat yhteyttä ja pyysivät yllättäin rukousta ja tiesin, että tästä Herra ennalta ilmoitti sydämessäni. Hiljaisuudessa rukoilin heidän asioitaan.

Pian rukoiltavat kiittivät ja saivat avun.

Tänään, minulle taas valtasi valtava kaipuu ja ikkunasta katselin pilviä ja odotin kyynel silmin Herraa jo tulevaksi.

Kohta sydän alkoi puhua ": ... miksi kaihoat johonkin kauas minua, sillä minähän olen sinussa? Minä olen tässä! Sinun ruumiisi on temppelini."

Jesaja 41:10-13 FB38
älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä. Katso, häpeän ja pilkan saavat kaikki, jotka palavat vihasta sinua vastaan; tyhjiin raukeavat ja hukkuvat, jotka sinun kanssasi riitelevät. Hakemallakaan et löydä niitä, jotka sinua vastaan taistelivat; tyhjiin raukeavat ja lopun saavat, jotka sinun kanssasi sotivat. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, tartun sinun oikeaan käteesi, minä sanon sinulle: "Älä pelkää, minä autan sinua".

Ilon kyyneleet nousi sydämeltä, sillä onhan tuo niin totta. Sillä Jeesukseen uskovana ja Hänet vastaan ottaneena, Hän on jo minussa, meissä, ei missään kaukaisuudessa.

Siis riemuitkaa te ja me, jotka olette Herran omat, sillä Hän asuu jo meissä! Hän on aina läsnä, siksi on tärkeää varjella sydäntämme ja ruumistamme kaikelta pahalta, puhdistaa sieltä kaikki ylimääräinen, että Hänen, Jeesuksen Kristuksen olisi hyvä olla meissä, tuossa ruumiin temppelissä, jonka olemme avanneet Hänelle siellä asustaa. Hän on lähempänä kuin ymmärrämme. Avataan Hänelle sydämen silmät ja korvat kuulemaan. Yhdessä ja Hänessä, meillä on VALTAVA VOIMA! Tämän teille tahdoin tänään jakaa. Avataan Herralle PORTIT!!! Kunnian Kuninkaalle!Iloitaan Hänen kanssaan, sillä onhan Hän meissä asumassa:

KUNNIAN KUNINGAS https://youtu.be/tijnRFbDtKo?si=FMyCoVOB8upVbrwf

Paavalin ensimmäinen kirje korinttolaisille

6 LUKU.

1. Kuinka rohkenee kukaan teistä, jolla on riita-asia toisen kanssa, käydä oikeutta vääräin edessä? Miksei pyhien edessä?

2. Vai ettekö tiedä, että pyhät tulevat maailman tuomitsemaan? Ja jos te tuomitsette maailman, niin ettekö kelpaa ratkaisemaan aivan vähäpätöisiä asioita?

3. Ettekö tiedä, että me tulemme tuomitsemaan enkeleitä, emmekö sitten maallisia asioita?

4. Jos teillä siis on maallisia asioita ratkaistavina, nekö te asetatte tuomareiksi, jotka ovat halveksittuja seurakunnassa?

5. Teidän häpeäksenne minä tämän sanon. Eikö teidän joukossanne sitten ole yhtäkään viisasta, joka voisi ratkaista veljien välin?

6. Vaan veli käy oikeutta veljen kanssa, vieläpä uskottomain edessä!

7. Teille on jo yleensä vaurioksi, että käräjöitte keskenänne. Miksi ette ennemmin salli tehdä vääryyttä itsellenne? Miksi ette ennemmin anna riistää omaanne?

8. Sen sijaan te itse teette vääryyttä ja riistätte toisen omaa, vieläpä veljien.

9. Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,

10. eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

11. Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.

12. Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita.

13. Ruoka on vatsaa varten ja vatsa ruokaa varten; ja Jumala on tekevä lopun niin toisesta kuin toisestakin. Mutta ruumis ei ole haureutta varten, vaan Herraa varten, ja Herra ruumista varten;

14. ja Jumala, joka herätti kuolleista Herran, on herättävä meidätkin voimallansa.

15. Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne ovat Kristuksen jäseniä? Ottaisinko siis Kristuksen jäsenet ja tekisin ne porton jäseniksi? Pois se!

16. Vai ettekö tiedä, että joka yhtyy porttoon, tulee yhdeksi ruumiiksi hänen kanssaan? Onhan sanottu: "Ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi".

17. Mutta joka yhtyy Herraan, on yksi henki hänen kanssaan.

18. Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan.

19. Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?

20. Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne.

AAAMEN! 🙌🙌🙌🙌👑🙌🙌🙌🙌

By 💍

Saa jakaa ...
Viimeksi muokannut Tuija, 14 Loka 2025, 16:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.