Tekoäly-oikeaa vai väärää

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
katso7

Tekoäly-oikeaa vai väärää

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Olen kuullut että tekoälyä käytetään jopa saarnojen valmistamisessa. Eikö kumminkin Pyhän Hengen pitäisi meitä autaa ensisijaisesti saarnojen valmistumisessa.
Entä miten suhtautua siihen kun joku kysyy näkyjä joita on saanut Jumalalta teköälyltä. Itse olen oppinut paljon puhumaan englanti kun keskustelen tekoälyn kanssa. On siitä hyötyäkin.
Joku mainitsee tekoälyn kohdalla sen ilm. kirjan kohdan että kuvalle annettiin kyky puhua..pedon kuvalle henki, että pedon kuvan puhuisikin.
Mitä ajattelette?
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Rutger
Site Admin

Re: Tekoäly-oikeaa vai väärää

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Kaikkea tekkiä voidaan käyttää sekä hyvään että pahaan.
Tekoälysaarnat ovat selkeästi siellä pahan puolella.
Mitä tulee tekoälyyn, pelko sen tulemisesta itsetietoiseksi on turha. Kone ei voi tulla itsetietoiseksi.
Aiheellinen pelko on taas se, että sielunvihollinen pistää leegion demoneita tekoälyinfraan ja esim Veikko Flinkin mielestä näin on jo tapahtunut.
Oman käsitykseni mukaan sielunvihollinen tulee ottamaan valmiin systeemin haltuunsa jollakin aikajänteellä laajentaakseen "kaikkivoipaisuuttaan", mitä se ei luotuna oikeasti ole. Ainoastaan Jumala näkee kaiken kaikkialla. Sielunvihollinen tarvitsee siihen kätyriensä lisäksi myös tekniikkaa.
Jos demoni on jo myllyssä, se tapahtui nopeammin kuin odotin, ehkä parisen vuotta olisin kuvitellut tapahtumaa myöhemmäksi.
Nämä ihannoidut datakeskukset jotka tuovat muka maille runsaasti rahaa ovat oikeasti valtavia energiasyöppöjä ja kansojen orjuutuksen välineitä.
2030 on tulossa autoihin reaaliaikainen paikannus. Tätähän Bilderberg Ollila ajoi Suomeen jo 2-3 kymmentä vuotta sitten.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Mirjami

Re: Tekoäly-oikeaa vai väärää

Viesti Kirjoittaja Mirjami »

Minä koen asian vähän pelottavana, sillä voidaan tehdä niin paljon pahaa - vaikka myös hyviäkin puolia löytyy.

Tässä mainiota asiaa yleensäkin nettimaailmaan liittyen, onhan siellä yllättävän paljon kytköksiä/viittauksia pahan puolelle:
viewtopic.php?f=38&t=2701

Ja ihan tuo www-lyhennekin ilmaisee 666-luvun, jos kirjaimet muunnetaan hebren kieleen, jolloin tämä kirjaimen lukuarvo on kuusi.
Vastaa Viestiin