Olen kuullut että tekoälyä käytetään jopa saarnojen valmistamisessa. Eikö kumminkin Pyhän Hengen pitäisi meitä autaa ensisijaisesti saarnojen valmistumisessa.
Entä miten suhtautua siihen kun joku kysyy näkyjä joita on saanut Jumalalta teköälyltä. Itse olen oppinut paljon puhumaan englanti kun keskustelen tekoälyn kanssa. On siitä hyötyäkin.
Joku mainitsee tekoälyn kohdalla sen ilm. kirjan kohdan että kuvalle annettiin kyky puhua..pedon kuvalle henki, että pedon kuvan puhuisikin.
Mitä ajattelette?
Tekoäly-oikeaa vai väärää
Tekoäly-oikeaa vai väärää
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Dennis Jernigan-You are my all in all
Re: Tekoäly-oikeaa vai väärää
Kaikkea tekkiä voidaan käyttää sekä hyvään että pahaan.
Tekoälysaarnat ovat selkeästi siellä pahan puolella.
Mitä tulee tekoälyyn, pelko sen tulemisesta itsetietoiseksi on turha. Kone ei voi tulla itsetietoiseksi.
Aiheellinen pelko on taas se, että sielunvihollinen pistää leegion demoneita tekoälyinfraan ja esim Veikko Flinkin mielestä näin on jo tapahtunut.
Oman käsitykseni mukaan sielunvihollinen tulee ottamaan valmiin systeemin haltuunsa jollakin aikajänteellä laajentaakseen "kaikkivoipaisuuttaan", mitä se ei luotuna oikeasti ole. Ainoastaan Jumala näkee kaiken kaikkialla. Sielunvihollinen tarvitsee siihen kätyriensä lisäksi myös tekniikkaa.
Jos demoni on jo myllyssä, se tapahtui nopeammin kuin odotin, ehkä parisen vuotta olisin kuvitellut tapahtumaa myöhemmäksi.
Nämä ihannoidut datakeskukset jotka tuovat muka maille runsaasti rahaa ovat oikeasti valtavia energiasyöppöjä ja kansojen orjuutuksen välineitä.
2030 on tulossa autoihin reaaliaikainen paikannus. Tätähän Bilderberg Ollila ajoi Suomeen jo 2-3 kymmentä vuotta sitten.
Tekoälysaarnat ovat selkeästi siellä pahan puolella.
Mitä tulee tekoälyyn, pelko sen tulemisesta itsetietoiseksi on turha. Kone ei voi tulla itsetietoiseksi.
Aiheellinen pelko on taas se, että sielunvihollinen pistää leegion demoneita tekoälyinfraan ja esim Veikko Flinkin mielestä näin on jo tapahtunut.
Oman käsitykseni mukaan sielunvihollinen tulee ottamaan valmiin systeemin haltuunsa jollakin aikajänteellä laajentaakseen "kaikkivoipaisuuttaan", mitä se ei luotuna oikeasti ole. Ainoastaan Jumala näkee kaiken kaikkialla. Sielunvihollinen tarvitsee siihen kätyriensä lisäksi myös tekniikkaa.
Jos demoni on jo myllyssä, se tapahtui nopeammin kuin odotin, ehkä parisen vuotta olisin kuvitellut tapahtumaa myöhemmäksi.
Nämä ihannoidut datakeskukset jotka tuovat muka maille runsaasti rahaa ovat oikeasti valtavia energiasyöppöjä ja kansojen orjuutuksen välineitä.
2030 on tulossa autoihin reaaliaikainen paikannus. Tätähän Bilderberg Ollila ajoi Suomeen jo 2-3 kymmentä vuotta sitten.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Re: Tekoäly-oikeaa vai väärää
Minä koen asian vähän pelottavana, sillä voidaan tehdä niin paljon pahaa - vaikka myös hyviäkin puolia löytyy.
Tässä mainiota asiaa yleensäkin nettimaailmaan liittyen, onhan siellä yllättävän paljon kytköksiä/viittauksia pahan puolelle:
viewtopic.php?f=38&t=2701
Ja ihan tuo www-lyhennekin ilmaisee 666-luvun, jos kirjaimet muunnetaan hebren kieleen, jolloin tämä kirjaimen lukuarvo on kuusi.
Tässä mainiota asiaa yleensäkin nettimaailmaan liittyen, onhan siellä yllättävän paljon kytköksiä/viittauksia pahan puolelle:
viewtopic.php?f=38&t=2701
Ja ihan tuo www-lyhennekin ilmaisee 666-luvun, jos kirjaimet muunnetaan hebren kieleen, jolloin tämä kirjaimen lukuarvo on kuusi.