Jeesus seisoo Jumalan oikealla puolella

Keskustelua vertauskuvista ja raamatunkäsitteistä
Rutger
Site Admin

Jeesus seisoo Jumalan oikealla puolella

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Apt 7:55 Mutta täynnä Pyhää Henkeä hän loi katseensa taivaaseen päin ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen seisovan Jumalan oikealla puolella
Apt 7:56 ja sanoi: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella".
Acts 7:55 But he, being full of the Holy Ghost, looked up stedfastly into heaven, and saw the glory of God, and Jesus standing on the right hand of God, 7:56 And said, Behold, I see the heavens opened, and the Son of man standing on the right hand of God.

Voimme monesta jakeesta Raamatussa lukea miten Jeesus istuu Jumalan oikealla puolella.
Ensimmäisen marttyyrin Stefanuksen kohdalla Hän seisoo Jumalan oikealla puolella.
Kun tätä miettii, tulee mukava tunne siitä, että Jeesus on jo noussut ylös Valtaistuimeltaan ja odottaa kuolemaan asti uskollista palvelijaansa Stefanusta juuri ilmestymään eteensä, jonka Hän kaappaa Isälliseen syleilyynsä.
Tuli tippa linssiin tätä kirjoittaessa 😢
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Eero
Viesti:

Re: Jeesus seisoo Jumalan oikealla puolella

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Meillä on hyvä Herra!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Kulkija

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Tämä ajatus oli myös Charlie Kirkin muistotilaisuudessa, sunnuntai-iltana se kaikki valtavan suuri kuultu evankeliumin määrä tilaisuudessa kaikilta puhujilta tuntui niin sydäntä lämmittävältä, kiitos Jeesus!
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Amen. Jumala on Hyvä. Tule, Herra Jeesus 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Vastaa Viestiin