Uni hiekkaihmisistä.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
AOAOAOAOAO
Site Admin

Uni hiekkaihmisistä.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Näin unta juuri ennen heräämistäni nyt aamulla, heräsin 5.44. ( 16.9.2025)

Uni oli hieman sekainen. Maassa, siis täällä maapallolla oli joitakin muualta tulleita "ihmisiä", muukalaisia. He näyttivät täysin ihmisiltä, mutta sitä ei voinut nähdä, vaan paremminkin "tuntea, tietää".

Unessa ei muistaakseni sanottu mistä he olivat, tai miksi he olivat nyt täällä.

Unessa olin isäni mm. isäni kanssa isovanhempieni, äidin puolelta, talossa, asuintiloissa. Alakerrassa oli mm. muutama varastohuone, ja saunatilat, autotalli jne.

Menin jostain syystä portaat alas salaa hiljaa, ja kurkkasin erääseen huoneeseen, joka unessa oli valtavan paljon isompi kuin todellisuudessa. Ovessa oli ikkuna mistä näin huoneeseen sisälle. Näin huoneessa sellaisia tikku-ukkoja, en siis ihmisiä. N eolivat muutaman olennon ryhmissä keskustelemassa keskenään. Silmät olivat ulkonevat mustat pallot. Ruumiin väri tumman harmaa, lähempänä mustaa kuin harmaata. Näitä olentoja oli "karsinoissa".

Jostain syystä menei huoneeseen sisälle. Ja, en nyt tarkkaan muista, mutta kun menein sisälle ja ne huomasivat minut ne muuttivat salaman nopeasti muotonsa ihmisiksi.

Ennenkuin menin alakertaan minä jollain tavalla unessa pelkäsin näitä mualta tulleita ihmisiä. Normaalit ihmiset olivat kyllä näiden "tekoihmisten" kanssa tekemisissä.

Alakerrassa aloin keskustella aivan normaalisti näiden "ihmisten" kanssa. Ja ymmärsin, vai sanottiinko se minulle, en muista, että nämä olennot olivat tehty hiekasta. Ja, unessa näin yhdenkin hyvin suuri kokoisen "ihmisen "syntymän" hiekasta. En nähnyt kuin jalat ja alaruumiin, mutta se oli kokoluokaltaan kuin tuo Daavid-patsas, mutta isompi. Mutta ne "tekoihmiset" joiden kanssa ihmiset olivat olleet tekemisissä, unen alussa, olivat aivan normaalin kokoisia ja näköisiä.

Sitten muistan unessa kuulleeni/ymmärtäneeni ettei tätä hiekkaa oltu pilattu suolalla. Unen loppuosa oli sekainen.....

------------------------
------------------------
Herättyäni ja ajaeltuani unta, ymmärsin että nuo olennot olivat demoneita, joissa ei ollut elämän henkeä. Ei suolaa eikä vettä. Kuivia, hedelmättömiä, juurettomia.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Eero
Viesti:

Re: Uni hiekkaihmisistä.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos kun jaoit!

Oliko Kristus läsnä tässä unessa ollenkaan?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Veli

Re: Uni hiekkaihmisistä.

Viesti Kirjoittaja Veli »

Elääkö isäsi vielä?
Vastaa Viestiin