Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Keskustele palstaa koskevista asioista
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hyvä näin ja tiesin siitä jo mökillä, ;) , kun ystäväni, tuolta mäen takaa soitteli mökille ja kertoi kuulumiset täältäkin.
Hannah

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Ja näin on hyvä mennä ;)
Sinettisormus

...niin, ja tosiaan, tervetuloa, myös sinulle, siskoni Hannah! Olet uusi tuttavuus minulle, olet siunattu!
Hannah

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Kiitoksia Sinetti! Olen täällä ikäänkuin "oppilaana". :)
Sinettisormus

Kiitos Jumalalle siitä, rakas siskoni!
näkymätön ninni

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Hei te kaikki rakkaat uskovat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa!

Nyt täytyy tunnustaa etten ole vähään aikaan täällä käynyt, mutta se ei johdu siitä ettenkö teitä ikävöisi! :roll:

Olette kaikki valtavan rakkaita!

Kesä on pitänyt kiireisenä! Aloitin nyt tekemään kokopäiväistä työviikkoa... huuh! :?

Ensi viikolla olisi huilin paikka ja olemme lähdössä lomamatkalle Kreikkaan. Koko perheen ensimmäinen yhteinen etelän matka. Jännittää... ;)
Lapset 3 kpl eivät ole vielä kertaakaan lentäneet lentsikalla saatikka käyneet ruotsia pidemmällää. Siis jännitystä riittää koko perheellä. ;)

Olette rukouksissa! Ja Herralle kiitos teistä kaikista ja rukouksista!
Sinettisormus

Kiitos, rakas ninni sisko, että viimein ilmoitit itsestäsi. Olet siunattu perheesi kanssa, Jeesuksessa Kristuksessa ja olkoon teidän ansaittu matkannekin siunattu. Tule pian kertomaan, miten matka meni ja muutenkin, tänne meidän ihanaan yhteyteemme. :roll:
näkymätön ninni

Kiitos rakas sinetti siskoni siunauksesta! Siunausta totisesti tarvitaan! :)

Lupaan tulla taas tänne teidän yhteyteen, kunhan matka on tehty; yhtä kokemusta rikkaampana. :D Tietenkin, jos luoja suo! :)

Torstaina lähdetään... Jännää!!! :o
näkymätön ninni

Hei taas kaikille! Kreikan reissu on tehty. Kaikki meni paremmin kuin osasin odottaa. Mahtava kokemus. Parasta antia hengellisessä mielessä oli tyttäreni toteuttama haave ristikaulakorun ostosta. Ja tähän liittyen toteamus; "koska minä uskon Jeesukseen, haluan ristikaulakorun." Lämmitti kyllä äidin sydäntä kovasti! :)
Sinettisormus

Voi ihanaa ninni, siskoni, olet tullut takaisin! Tuossa jo kerkisin miettimäänkin, joko kohta tulet tänne. Kiitos Jumalalle tuosta ihanasta viestistä. Oli ihanaa että tyttäresi sai tuon oman kaularistin. Osaatko kuvata miltä se näyttää? (utelias kun olen :))
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mulle on lapset ollu kans tärkeitä, kelle nyt ei olis!? Mutta siis on hienoa kuulla kun lapsi sanoo jotain tuollaista.

Meidän suvussa on ollut perinteisesti tapana rukoilla erityisesti omien lasten ja lastenlasten puolesta, siis polvesta toiseen eteenpäin. Tätä ovat tehneet kuulemma isovanhempieni vanhemmat, isovanhempani jne.
Niinpä oman elämäni yksi parhaita kokemuksia oli se kun nuoremman tyttäreni kanssa ajettiin autolla Adventisien kesäleirille 2006 ja minä olin menossa sinne ohjaajajksi ja tyttäreni leiriläiseksi.
Automatkalla leirille Laukaaseen, tyttö sanoi että "iskä, mä oon miettiny että tänä kesänä haluan mennä kasteelle". Niin tyttö kastettiin tuona kesänä ja sain molemmat lapset tuoda rukousvastauksena Herran Jeesuksen Kristuksen jalkojen juureen...

Juuri tuossa laskin johdatuksen omaisesti kuin vahingossa yhtälön oman suvun ensimmäisestä uskovasta, sen aikaisen herätysliikkeen käännynnäisestä 1800 luvulla Otto Vartijaisen syntymästä minun tyttäreni pojan syntymään, joka on suvun viimeinen. Se oli tasan 153 vuotta ja 7 sukupolvea rukoilevassa uskossa. Ja kun katsoin tuota tuttua lukua 153, niin muistelin Tytti tätini unta joskus -90 luvun alussa, kun vanha kotitalomme oli mennyt hoitamattomaan ja huonoon kuntoon. Siinä oleva pihan allaskin oli lietteentynyt. Kuitenkin Tytti näki unen jossa piha oli jälleen hoidettu ja vihreä ja suihkulähde tuossa lataassa solisi puhdasta vettä ja kun hän lähestyi allasta, niin siellä oli paljon kaloja uskentelemassa. Mutta kun hän katsoi näitä kaloja, niin hän tunnisti niiden kasvot kaikkien sukulaistensa kasvoina. Hän sanoi että siellä oli koko suuri sukumme, siellä altaassa.
Pietarin kalansaalis oli 153 kalaa ja 7 sukupolvea ensimmäisestä viimeiseen. Onkohan tämä peräti profetia? Sitä voi kysyä itseltämme. Varsinkin kun tuo viimeinen poikalapsi syntyi verikuussa Lehtimajan juhlan ensimmäisenä päivänä 28.9.2015 ja sai nimekseen Eeli. Jeesus huusi ristillä, "eeli eeli, lama sabaktani" ja sanoi lopulta "se on täytetty".
Markku_my

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Vahva viesti Jarmo, kalamäärä on täynnä ja mikä on seuraava "siirto", se on aika selvää, pian lähdetään.
Sinettisormus

Amen, Jarmo ja Markku, kaikki merkit näyttää, että todella aika on lähellä.
näkymätön ninni

Totisesti vahva viesti Jarmo! :o

Minulla on äitini puolelta uskovia suvussa. Äidin äiti oli uskossa ja rukoili meidän puolesta. Isäni äiti uskoi myös. Kaikista en ehkä tiedäkkään...

Niin ja se risti on hopeinen pieni risti, jossa on pieniä "timantteja."
Sinettisormus

Kiitos ninni, kun helpotit uteliaisuuttani :) . Olen hyvin iloinen tyttäresi puolesta, oli ilo lukea tuota kertomaasi, kuin myös Jarmon kertomaa. Jumala on näin meille armollinen ja siunaa meitä.
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Halleluja Jeesus Kristus! Hän haluaa pelastaa kokonaisia perheitä ja sukuja, eikä vaan poimia rusinat pullasta. Se on todellista Rakkautta!
VainYksinJeesus

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Mitä te aattelette Paavo Järvisestä?
Sinettisormus

Moni on Paavon haukkunut, niinkuin on tavallista, mutta minä pidän Järvisen puheista ...
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Samoin minä pidän myös Järvisen puheista. En koe muutenkaan mitään hengessä olevaa riitasäveltä hänessä.
Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Minulla on myös rauhaisa olo häntä kuunnellessani.
Vastaa Viestiin