Kaikenlaista jutustelua 9

Keskustele palstaa koskevista asioista
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Uusiluomus kirjoitti: 24 Huhti 2022, 09:45 Täytyy sanoa tähän vaiheeseen seurakunnista että kannattaa ehdottomasti tutustua näiden seurakuntien/liikkeiden juuriin tarkasti ja ketä sinne otetaan puhumaan ja mistä he tulevat puhumaan sillä monenlaista julistusta löytyy niinkuin oletkin jo Ellu huomannut ainakin mitä äkkiseltään voisi kirjoituksestasi päätellä

Elämän sana (Livets Ord) juuret ovat vahvasti menestys teologiassa jossa luvataan ajallista menestystä ja kaikkea mukavaa mutta joka ei kuitenkaan ole raitista ja Raamatun mukaista vaikka sitä yritetään Raamatulla puolustaa

Uskon sana liike ja siitä syntyneet liikkeet ovat samaa tavaraa eri kuorissa joissa korostetaan ihmeitä merkkejä ja puhutun sana voimaa ,joita virtauksia Suomessakin on nähty mm Markku Koivisto, Patrick tiainen.. ja tämä oppi jäi moneen seurakuntaan vaikuttamaan ja aiheuttamaan tuhoa ja näitä "voideltuja" on vaikka kuinka paljon tänäkin päivänä

Tänä aikana kun se ei ole mikään tae millekään onko joku seurakunta helluntailainen,vapaakirkko,baptisti,ev.lut minkä nimikyltin alla tahansa onkaan , vaan että onko siellä julistuksessa mikä keskiössä , voidaan puhua Jeesuksesta ja ylistää näyttävästi ja silti olla täysin hakoteillä

Tutkiminen ja koettelu kannattaa aina tehdä huolellisesti niin välttyy monelta asialta
Hei, haluaisin kysyä yhtä kysymystä jota olen pitkään ollut varovainen. En uskalla sanoa nimeään. Ja hän on aktiivinen järjestämään hengellisiä tapahtumia ja vetää edelleen liverukousta. Mulle tuli sellainen vaisto että hän olisi menestysteologinen uskova. Pyhä Henki asuu meissä, ilmoittaa meille. Olkaamme herkkiä kuulemaan Hänen ääntä korvat auki.
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Uusiluomus, me elämme tätä luopumisen aikaa jolloin perinnäissäännöt ja menestysteologian oppi tuntuu nousevan kohti luopumusta. Jumalan Sana joka on tulessa koeteltu, sulateltu ja puhdistettu, pysyy vahvana rakkautemme kohteena loppuun asti, ja se on ainut mahdollisuutemme ja se viitoittaa pelastuksen tietä. ❤️ 📖

Teretulemast tänne, Ellu. 😊
Uusiluomus

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Täydellisiä julistajia ei olekkaan ja jokainen erehtyy jossakin mutta se mikä Henki vaikuttaa puhujassa niin ratkaisee

Ei ole myöskään eksyttäjää joka ei puhuisi tottakin , sillä eihän sellainen ketään hämää joka ei osittain puhuisi oikein , mutta siinäpä se syötti onkin ja myrkky on usein pieninä annoksina seassa joka hiljalleen vääristää Raamatun sanomaa

Benny hinn esimerkiksi puhuu paljonkin oikeaa asiaa mutta ei tarvitse olla profeetta että huomaa tämän eksyttäjän eksyttäjäksi

Jos otamme vastaan sen mikä hyvä on mentaliteetin ja sillä taktiikalla lähdemme jokaista julistajaa kuuntelemaan varoituksista huolimatta niin olemme silloin vaarallisilla vesillä , sillä jokainen meistä menee kieroon lopulta jos imppaamme väärää tulta

On myöskin totta että hedelmistä puu tunnetaan , mutta usein kun nämä hedelmät kypsyvät ja tulevat esille niin vaietaan ja hiljaa lakaistaan maton alle asiat niinkuin on monessa seurakunnassa käynyt kun on vieras tuli päästetty sisään , esimerkiksi torontoherätyksen kanssa jonka hedelmät ovat näkyvissä tänäkin päivänä ja useat ihmiset silti saattavat puhua että meillä ei ole mitään Torontolaisuutta (nauruherätystä) tai tietoakaan siitä

Meillä kaikilla on erilaisia näkemyksiä ja opillisia eroja johtuen taustastamme ja siitä miten meille on sana avautunut ja toinen painottaa toista ja toinen toista eikä kukaan ymmärrä läheskään täydellisesti kirjoituksia

Mutta yhtä totta on myös vieras henki tänä aikana jota ei monessakaan seurakunnassa tunnusteta tai huomata ja nämä asiat laitetaan yleensä sielullisuuden piikkiin , sielullisuus ei ole sinänsä vakava asia mutta vieras henki on vakava asia ja siksi painotan tätä asiaa

On totta että jokainen meistä lankeaa ja synnit saa anteeksi kun ne tunnustaa , ei meistä kukaan ilman ruoskan jälkiä pääse elämän yli

Mutta olen surukseni huomannut että moni ei ole tässä asiassa Suomessakaan tehnyt parannusta vaan asia on jätetty maton alle ja silloin ovet ovat auki eksytykselle uudestaankin koska niitä ei ole oikeasti koskaan hylätty, samat seurakunnat jotka esimerkiksi kutsuivat Koivistoa sisälle niin hänen kaaduttuaan ottivat heti apostoli Tiaisen vastaan ja kun tämäkin paljastui niin homma jatkuu edelleen ja samanlaista höyrytystä tulvii sisälle

Jokainen meistä on äärettömän rakas Jeesukselle ja eikä kenenkään lankeamukset tee hänestä vähempi arvoista Jumalan silmissä

Mutta väärät kylvöt pitää repiä irti ja se kitkemisvaihe sattuu ja siksi useat seurakunnan pastorit ja vanhimmat eivät sitä tee ja tuo rohkeasti esille että erehdyimme , koska he pelkäävät mitä ihmiset sanovat , että loppuuko rahat kolehdista ja se on äärettömän surkea tilanne jossa tietää miten pitäisi toimia mutta ei siltikään toimi niin

Olen itse elämässäni mokannut niin perinpohjin monessa asiassa että tiedän jotain siitä mitä on häpeä ,tuska ,syyllisyys epäonnistuminen ,riittämättömyys ja jos jonkun ihmisen vaellukseen voisi vaikuttaa niin että neuvomalla ja pitämällä esillä varoitus kylttiä voisi välttyä turhilta mutkilta elämässään niin se olisi enemmän kuin kiitos aihe Jumalalle
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Uusiluomus, olen samaa mieltä. Tärkeintä on antaa jokaisen uskovan koetella Sanalla omia opetuksia eikä kieltää Sanalla koettelemisen joka tapahtuu hengen sävyssä rakkaudesta totuuteen. Sellainen henki joka kieltää koettelemasta Sanalla, ei ole Herrasta. Vaan nöyrä henki sallii Sanalla koettelemisen ja on tietoinen vajavaisuudesta ja siitä että kaikki opetukset ovat vajavaisia.

Sanalla koetteleminen kuuluu meille jokaiselle kunhan ymmärrämme sen että Sanalla koetellessamme emme katso henkilöön vaan otamme vastaan rakkautta totuuteen koetellen Sanalla niin pelastumme.

Menestysteologian oppi on vakava eksytysoppi. Tapani Suonnon selitys on tosi hyvä kun hänen mukaan se rinnastetaan eksytysoppia vaikka se on lähes sama kuin terve evankeliumi. Perinnäissääntö tekee Jumalan Sanat tyhjäksi eikä Jumalan Sanat saa tilaa kuulijoissa. On totta että surutta niistä pidetään kiinni ja jatketaan niillä kohti lopunajan luopumusta tekemättä parannuksen.

Jumalan Sana on janoavaisille ja janotaan Jumalan Sanaa niin ymmärrys lisätään ja Jumalan Sanoja uskomalla pelastuu. :)
Avatar
Tuija
Viestit: 2832
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen Jumalan Sanalle! Se on ainut totuus ja Jumalan tahdon mukainen elämä, Jeesuksessa Kristuksessa! Ei siis mitään vaikeea ja monimutkaista. Ehkä käytämme liikaa sanoja todistaaksemme itsestämme jotakin. Mutta itsessämme mitään emme ole. :D
Rakkautta siskot ja veljet!
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Amen. :) Rakas Herra, johdata meitä Sinun Sanoillasi ja anna meille täysi ymmärrys Sinun Sanoihin ja auta meitä kulkemaan Sinun Sanoilla viitoittamasi tietä Kristuksen tulemukseen asti, Jeesuksen nimessä! 🙏❤️📖
Avatar
Tuija
Viestit: 2832
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

... pyydän anteeksi jos olen aiheuttanut mielipahaa, se ei ole koskaan tarkoitukseni. Olette rakkaita.
💜👑🙇‍♀️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Uusiluomus

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Rakkaus totuuteen ja rakkaus lähimmäisiä kohtaan
Kohdata vajavaisia ihmisiä ja nähdä myöskin oma vajavaisuus
Kaikki me olemme lopulta armon kerjäläisiä

Rakkauteen kuuluu varoittaa ja käy monesti kipeää ja siinäkin tarvitaan taitoa että osaamme varoittaa taidollisesti ja rakkaudesta käsin , joskus pitää myöskin puhaltaa pasuunaan niin että ääntä lähtee

Tärkeää on ymmärtää että emme hyökkää ihmisiä kohtaan vaikka se monesti niille tuntuu siltä joita herätellään ja usein saamme rapaa niskaan koska ,me ihmiset ajattelemme usein että ihmiset riitelevät eikä asiat ja otamme helposti itseemme emmekä huomaa että olemme itse vinossa

Kaikille tämä on kasvun tie ja nöyryyden paikka aika ajoin mutta nöyryyden taakse ei saa piiloutua silloin kun tietää että joku asia on vinossa mutta jättää sen sanomatta koska ei halua olla ilonpilaaja

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että avoimessa ilmapiirissä voimme ottaa esille epäkohtia ilman että siitä tulee heti tappelu
Mutta ilmapiiri jossa salaillaan ja ollaan eriseuraisia niin usein on todella vaikeaa ottaa esille mitään tai saada mitään rakentavaa aikaan ja silloin jää tulehdukset muhimaan , syntyy väärinkäsityksiä ja herjausta ja juonittelua

Voi jospa me ihmiset saisimme armon tässä asiassa olisimme enemmänkin valmiita myöntämää olevamme väärässä ja silloin kun ymmärrämme taas olevamme oikeassa niin lujuutta pysyä siinä minkä oikeaksi ymmärtää

Me emme paljon ymmärrä Jumalan armosta tai pyhyydestä

emmekä usein huomaa ulkokultaisuutta tai ylpeyttä itsestämme koska se on meissä kaikissa niin lähellä

Kuinka helposti esimerkiksi luterilainen ja vapaansunnan ihminen katsovat toisiaan ja näkevät virheitä vinoutumia ja ovat kovasydämmisiä toisiaan kohtaan vaikka sanomme kyllä siunaavamme toinen toistamme, entä kun venäjä Ukrainan tilanne jossa useat siunaa ja rukoilee Ukrainan puolesta mutta sydämessä kiroavat tuota venäjää ?
Avatar
Tuija
Viestit: 2832
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Ymmärrän täysin sinut Uusiluomus veli. Sinun kutsumus taitaa olla vahvasti tuo "Totuuden torvena oleminen. Ja pitkään, monia vuosia mietin kutsumustani, kunnes ymmärsin että sitä olin koko ajan tehnytkin ja se oli myös minulle iloitettu. Suurin osa on nähnyt tuon ilon ja rakkauden minussa ja siitä tullut kertomaankin. Ymmärsin, että kutsumukseni on levittää sitä RAKKAUTTA, jonka Jeesus asetti tullessaan sydämeeni. Se ei ole omani vaan Hänestä. Kun kuljen kaikkialla rakkaudessa, tulee näitä yhteen törmäyksiä, sillä sydämeni on kaikille avoin .. ehkä joskus liiankin avoin ja sitten sattuu.Sitä on myös käytetty minua vastaan ja minusta on sen tähden tehty "teeskentelijä".Olen aina sen heikoimman puolella. Mutta niinhän Jeesuskin olin ja varmasti Hän monasti joutui itkemään meidän puolestamme. Olikohan tämä ymmrettävää? ... ettei tule liikaa itseään kehuttua. :roll: :D :lol:
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Uusiluomus kirjoitti: 24 Huhti 2022, 11:11 Rakkaus totuuteen ja rakkaus lähimmäisiä kohtaan
Kohdata vajavaisia ihmisiä ja nähdä myöskin oma vajavaisuus
Kaikki me olemme lopulta armon kerjäläisiä

Rakkauteen kuuluu varoittaa ja käy monesti kipeää ja siinäkin tarvitaan taitoa että osaamme varoittaa taidollisesti ja rakkaudesta käsin , joskus pitää myöskin puhaltaa pasuunaan niin että ääntä lähtee

Tärkeää on ymmärtää että emme hyökkää ihmisiä kohtaan vaikka se monesti niille tuntuu siltä joita herätellään ja usein saamme rapaa niskaan koska ,me ihmiset ajattelemme usein että ihmiset riitelevät eikä asiat ja otamme helposti itseemme emmekä huomaa että olemme itse vinossa

Kaikille tämä on kasvun tie ja nöyryyden paikka aika ajoin mutta nöyryyden taakse ei saa piiloutua silloin kun tietää että joku asia on vinossa mutta jättää sen sanomatta koska ei halua olla ilonpilaaja

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että avoimessa ilmapiirissä voimme ottaa esille epäkohtia ilman että siitä tulee heti tappelu
Mutta ilmapiiri jossa salaillaan ja ollaan eriseuraisia niin usein on todella vaikeaa ottaa esille mitään tai saada mitään rakentavaa aikaan ja silloin jää tulehdukset muhimaan , syntyy väärinkäsityksiä ja herjausta ja juonittelua

Voi jospa me ihmiset saisimme armon tässä asiassa olisimme enemmänkin valmiita myöntämää olevamme väärässä ja silloin kun ymmärrämme taas olevamme oikeassa niin lujuutta pysyä siinä minkä oikeaksi ymmärtää

Me emme paljon ymmärrä Jumalan armosta tai pyhyydestä

emmekä usein huomaa ulkokultaisuutta tai ylpeyttä itsestämme koska se on meissä kaikissa niin lähellä

Kuinka helposti esimerkiksi luterilainen ja vapaansunnan ihminen katsovat toisiaan ja näkevät virheitä vinoutumia ja ovat kovasydämmisiä toisiaan kohtaan vaikka sanomme kyllä siunaavamme toinen toistamme, entä kun venäjä Ukrainan tilanne jossa useat siunaa ja rukoilee Ukrainan puolesta mutta sydämessä kiroavat tuota venäjää ?
Amen. Ukrainasta vielä... Olen hämmentynyt koska olen kuullut muuta että Ukraina aloitti ensin kun koitti sortaa Ukrainassa asuvia venäjäläisiä ja ajatti heitä ahdinkoon. 😳🙄

Ja siten Putin varoitti ja käski lopettamaan mutta Ukraina ei ottanut vaarin ja kaltoinkohtelu asuvia venäjäläisiä kohti jatkui.😳🙄

He muuttivat Venäjään. Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. 🙄

Niin olen hämmentynyt enkä tiedä mikä on totuudesta ja mikä on valheesta.

Pysyn neutraalina. Rauhan puolesta voi rukoilla. 🙏😉
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4819
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa munkin puolestani nimimerkki Ellu ja siunausta kaikissa asioissasi!

Joo, ymmärrän kyllä Hadassa (eli aiemmin nimimerkki Sinettisormus) sinun valintaasi, miksi tulit peitellysti palstalle, koska sinua kohtaan on palstan historiassa aivan kohtuuttomasti hyökätty moneen otteeseen. Mutta mun mielestä tärkeintä että tulit takaisin ja olet avoimesti sitä mitä olet. Herrassahan meillä ei ole mitään peitetyä, Hän tietää kaikki meidän asiamme, elkä Häneltä pysy mikään salassa.

Samalla rohkaisen kaikkia muitakin samaan avoimuuteen, palsta tarjoaa meille anonymiteetin, mutta ei sitäkään saa väärinkäyttää.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2076
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Eero kirjoitti: 24 Huhti 2022, 23:16 Tervetuloa munkin puolestani nimimerkki Ellu ja siunausta kaikissa asioissasi!

Joo, ymmärrän kyllä Hadassa (eli aiemmin nimimerkki Sinettisormus) sinun valintaasi, miksi tulit peitellysti palstalle, koska sinua kohtaan on palstan historiassa aivan kohtuuttomasti hyökätty moneen otteeseen. Mutta mun mielestä tärkeintä että tulit takaisin ja olet avoimesti sitä mitä olet. Herrassahan meillä ei ole mitään peitetyä, Hän tietää kaikki meidän asiamme, elkä Häneltä pysy mikään salassa.

Samalla rohkaisen kaikkia muitakin samaan avoimuuteen, palsta tarjoaa meille anonymiteetin, mutta ei sitäkään saa väärinkäyttää.
Muidenkin munkkien puolesta varsinkin näin Vapun alla.
;)
Avatar
Tuija
Viestit: 2832
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos Eero ja Uskon Jeesukseen. Jeesus Kristus on siunaava teitä lähimmäisen rakkaudestanne.
Olen saanut olla viime päivät Jumalan hoitopöydälle ja Hän on uudistamassa minun elämässä jotain. Eilen kun puolestani rukoiltiin, tapahtui jotain todella voimallista jota en ole ennen kokenut. Ensin minulla oli valtava ilo ja kiitos. Sitten kasvoissani alkoi tuntua valtava kuumuus ja kohta molemmat korvanikin olivat aivan kuumat. Se oli Jumalan tulen kuumuus ja kohta siinä silmät kiinni olessa koin silmieni kautta kirkkautta ja kyyneleet alkoivat virrata silmistäni. Sen tiedän Jumalan rakkaudeksi.
Nyt kiitoksella odotan mitä tuleman pitää? Mihin Herra minut asettaa?
Tänä aamuna kun olin rukouksessa Hän näytti minulle kättä joka keltaisella maalilla maalasi puolikaari liikkein jotakin kaarta.. ehkä se lopulta oli ympyrän muotoinen. Tuo keltainen on ihana profetaalinen väri... voi kuinka Häntä rakastankaan!!! Mutta minun rakkauteni ei ole mitään siihen kuinka Hän rakastaa.. minua, sinua ja meitä!
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2076
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Eikös sun aiemmankin nimimerkin voisi palauttaa käyttöön, niin että voit sitäkin rupeamaa jatkaa?

T. Vilppu

Taidan tulla tänne lisäksi Vilppu-nimellä...
Avatar
Tuija
Viestit: 2832
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Olen menossa Kristuksen tiellä eteenpäin, Hän näyttää kuinka uusi on avautumassa ja profetiat jotka minulle on annettu vuosia sitten ovat avautumassa. Tehtävä johon Hän on suunitelmissaan minut asettanut. Sinettisormus ei ole menneisyyttä mutta nyt se toistaiseksi löytyy vain täältä : https://sinettisormus.blogspot.com/
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2832
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Olen ollut täällä alusta asti ja jotka tuntevat minut jo niiltä ajoilta, ymmärtävät ... tämä on uusi uskonaskel elämässäni.
Saatan tuoda noita sinettisormus blogi tekstejäni jossain muodossa tänne ...
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Maria »

Ellu kirjoitti: 23 Huhti 2022, 20:06 Hei, olen uusi täällä. Sain linkin jo ajat sitten mutta nyt vasta rekisteröidyn.

Nyt on uskossa mulla sellainen vaihe että tarvitsen uskovia ystäviä ja rakentumista, niin ehkäpä täältä voi löytyä rakentumista.

Löysinkin joitain nuoria uskovia, mutta valitettavasti raitis henki on heistä kaukana ja koen heidät hyvin painostaviksi. Ja kun kaikki ei ihan mennytkään hyvin niin huomaan, että olen jotenkin allapäin kun ehdin jo elätellä toiveita yhteisistä kokoontumisista.

Onko täällä paljon eri suuntausten edustajia? Olen pyytänyt johdatusta että löytäisin sen oman kotiseurakunnan mutta mua häiritsee liikaa se että seurakunnat ovat niin korruptoituneita. Mutta tosiasia on se että varsinkin nykyaikana sitä tarvitsisi uskovien yhteyttä ja vahvistusta.

Olisiko ajatuksia tai neuvoja aiheeseen liittyen?

T: Elina Lahesta
Jumalan armoa, rauhaa ja Siunausta sinulle Elina 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Tuija
Viestit: 2832
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kuin myös täältä .. Elina.
💜👑💜
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2832
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Ps. Ja jos joitain täällä häiritsee tuo uusi nimeni, niin sen saa kyllä ylläpito vaihtaa / riisua minun oikeaan etunimeeni, eli Tuija.
Tuo Hadassa on vain nimi jolla Jumala on puhunut .. siitä sen enempää.
Jos ja kun nimi vaihtuu, vaihdan allekirjoitukseni. Profiili kuva säilyköön, sillä se on omani.
🙇‍♀️🙇‍♀️
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2832
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Yritän myös jatkossa olla puhumatta/ julki tuomatta seurakuntien tai julistajien ym. nimiä. Tuon ne vain joinain paikkoina ja veljinä ja siskoina, kanssa ihmisinä.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin