Ring ring

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Ring ring

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Yöllä puoli yksi minut herätti kaksi piippausta tai rinkausta. Ne eivät tulleet mistään laitteesta, äänet olivat erilaisia.

Mitähän tämä tarkoittaa, ja mistä lienevät tulleet? Vai olenko tulossa pöpiksi?
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Sinettisormus

Re: Ring ring

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Enpä usko että olet tullut pöpiksi.
Aika ajoin uskovat ihmiset ovat ilmoittaneet että ovat kuulleet kuin puhelimen soitto tai viesti ääniä. Minäkin olen niitä muuttamasti kuullut.
Aivan kuin Jumala niillä viestittäisi jotain, olemaan valmiina, herkästi avoin ympärillä olevaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ring ring

Viesti Kirjoittaja Eero »

Sinetti kerkesi ensin, joo jotain tällaista mäkin muistan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Ring ring

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nousi nyt sydämelle, josko Herra näin ilmoittaa haluavansa puhua kanssamme, läsnäolossa ja rukouksessa.
🙇‍♀️👑🙇‍♀️💖
Sinettisormus

Re: Ring ring

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Puhelu Herralta .. minulle.
13 Helmi 2016.

Tänä aamuna kun heräsin ja olin rukouksessam kuulin yhtäkkiä kuinka puhelin soi, se soi mielessäni ja kohta näin mustakuorisen kännykän, jonka näytössä vilkkui himmeä kuva rististä, meidän täytyy siis vastata tuohon puheluun/ viesttiin ja ottaa tuo risti vastaan.
Aamen.

viewtopic.php?f=4&t=23
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Ring ring

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Minulla ei eläkeläisenä karanteenissa ole muuta kuin aikaa kuunnella mahdollista Jumalan asiaa. Hän voisi puhua minulle muutenkin kuin omituisesti yöllä. Mutta en valita, vain ihmettelen.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Sinettisormus

Re: Ring ring

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Löysin vielä Eeron; viestin puhelimessa:

viewtopic.php?f=4&t=442
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Ring ring

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Yö on jo pitkälle kulunut siksi siis laittakaa pois pimeyden teot

Viljavainiot ovat jo vaalenneet ja siksi kukin käyköön omalla peltosarallaan kohti lopullista voittoa Herran Jeesuksen Kristuksen antaman voiman, uskollisuuden, laupeuden, rakkauden ja iankaikkisen hyvyyden turvin.

Nyt on aika olla katsomatta taaksepäin sillä kaikki entinen on mennyt ja Herra Jeesus Kristus on pian palajava noutamaan omiaan.

Katsokoon kukin omaan elämäänsä ja valintoihinsa hyljäten sen mikä on maailmasta ja ottakoon vain ja ainoastaan Herralta itseltään kaikkeen päivittäiseen vaellukseensa sen mitä kulloinkin tarvitsee.

Iloitkaa synagogissanne, se on, kodeissanne, jotka Minä Herra Jeesus tahdon kunkin pyhittävän vain itselleni käydä sisään tuoden samalla lohdutusta ja ilmestystietoa päivittäisiin toimiinne. Aika on paha, sillä olette kuulleet monia sanomia sodista ja samalla kun moni eksyttävä taho yrittää viimeiseen asti estää evankeliumin leviämistä maailmassa tuoden esiin valherauhan sanomaa.

Nyt on jo aika nousta unesta, sillä olen sallinut monien teistä nukkua tähän asti, mutta vielä kerran sanon teille, että nouskaa jo ylös tautivuoteiltanne valittamasta ja heittäkää kaikki murheenne Minun päälleni, sanoo Kristus itse, jonka haavain kautta kukin teistä on parattu.

Vaivattu jos oletkin tällä hetkellä sielussasi maailmanmenosta niin silti saat uskonvarmuudella tulla eteeni syntitaakkasi Minulle, syntiesi Lunastajalle, iloiten ja pian jo huojentuen, tuoda.

Virittäköön kukin armolahjansa palaviksi tässä maailmanajassa, jossa moni eksyy maailman taholta tulevien sanomien pauloihin ja valitsee pelastuksen sijaan uskomuksen ikuisesta elämästä muutoin kuin verihaavaini kautta.

Saarnatkaa kaduilla, se on kujilla ja aitovierillä, sanomaani pelastuksesta ristinsovitustyöni kautta iloiten ja laulaen nimeni kunniaa.

Soittakaa shofaria kunnes vihollinen karkoittuu ympäriltänne. Päivittäin tätä tehkää niin huomaatte kuinka vihollinen joutuu pakenemaan sekä tunnustamaan tappionsa. Iloitkaa vihollisesta saavutettua voittoa ristiltäni käsin kukin ottaen ristinsä päivittäin eteensä katsoen ja unhoittaen kaikki entinen nykyinen kurottautun kohti voittopalkintoa ikuisuudessa ja jo pian kohdaten minut Herrasi kasvoista kasvoihin

Iloitkaa, iloitkaa ja iloitkaa - puhaltakaa pasuunaan ja kutsukaa koolle koolle juhlakokous nimeni kunniaa julistaen. Iloitkaa tulevista päivistä Siionissanne, sillä minä tahdon monien tulevan sisälle pelastukseen ennen kuin tuleva on se päivä jolloin tulen teidät noutamaan tyköni nostaen teidät ensin yläilmoihin tuuliin ja pilviin. Hääateria on jo valmistumaisillaan ja tahdonkin kunkin puhdistuvan veressäni päivittäin kaikista syytöksistä sekä eksyttävästä muotomenosta ja suruttomasta elämänmenosta sekä tuovan eteeni ylistyksen tuoksuvan uhrin palvoen nimeni kunniaa.

Iloitkaa, se on, iloitkaa kunnes näemme kasvoista kasvoihin. Pukeutukaa päivittäin antamani Jumalan sota-asun turviin, tunnustakaa nimeni kunniaa katoilta ja saavuttakaa pian, hyvin pian monet eksyksissä olevat veljenne ja sisarenne takaisin iloitsevien joukkoon. Karkeloikaa edessäni ja tuokaa ylistys ja palvonta eteeni kiitosta ja nimeni kunniaa veisaten huulillanne.

Aamen totisesti Herra Jeesus Kristus on hyvä ja pyhä.

Aamen
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Ring ring

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kunkin teistä tulee hyvin pian irrottautua tämän maailman asettamista säädöksistä ja asetuksista ja olla vain Kristukselle alamainen, sillä nykyiset suunnitteilla olevat lait ovat suunniteltu sitomaan rukoushuoneissani tapahtuvaa ylistystä ja palvontaa sekä nimeni kirkastamista Pyhän Hengen antamassa kunniassa ja voimassa.

Tahdon, että kukin teistä iloitsee pian tulevasta herätyksestä. Vahvistukaa nyt siis edessäni laittaen sitä ennen kaikki maailman eksytys pois sydämistänne tuoden eteeni Nimeni ja vereni voittovoiman laupeuden, hyvyyden sekä puhtauden kunnian ikuista sutsutusuhria.

Aamen.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Ring ring

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Ajatusmaailmaan tulee kuvia ihmisistä rumpujen ja lippujen kanssa.

Nyt sota ilmavallan hallitsijaa vastaa käydään karkeloiden Isä Jumalan hyvyttä julistaen, Pojan, se on, Herran Jeesuksen Kristuksen nimeä ja ristin verta palvoen kiitosuhria kaiken aikaa Karitsalle tuoden ja evankeliumia siunatun Pyhän Hengen antamassa uudessa ja ikuisessa voittovoimassa julistaen.

Herra elää, ylistetty olkoon Herran nimi
Ikuisesti Herra Jeesus elää
Hän on Pyhä ja Hyvä

Aamen
Sinettisormus

Re: Ring ring

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Amen. Amen!!!! 💖👑💖
Kenen saama profetia sanoma tämä On? Sinunko, Uskon Jeesukseen?
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Ring ring

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kuunnellessani ylistysmusiikkia tälläinen sanoma nousi esiin. Tuo sanoma hyvinkin vajavainen ja jopa lihallisuutta ilmentävä. Koeteltavaksi. Herralle Kristukselle Jeesukselle itselleen kunnia.

Jo eilen tulin ajatus, että Herra Jeesus haluaa meidän irrottautuvan päivittäisistä rutiineistamme ja menemisestä ja aivan kuin nyt olisi aika pysähtyä kuulemaan ohjeita Herralta itseltään Pyhän Hengen kautta.

Koen myös, että nyt jo viimeinkin tulee laittaa kaikki maailman lehdet ja kirjat sekä televisio pois.

Minun ruokani ja juomani on että teen lähettäjäni tahdon, sanoi Herra Jeesus itse.

Samoin on meidän samalla päivittäin ristimme kantaen.
Sinettisormus

Re: Ring ring

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. 🙌🙌🙌
Kiitos että jaoit nämä. Minusta niissä on vahvaa sanomaa! Kiitos Jeesus!
Sinettisormus

Re: Ring ring

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Saanko jakaa tuon sanoman ..
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Ring ring

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kyllä - samalla kun sain tuo sanoman niin kuuntelin musiikkia jossa soi etualalla Shofar

Puhaltakaa Shofariin tyttäreni ja poikani ja ilmentäkää sillä Isä Jumalan kunniaa elämässänne. Amen
Sinettisormus

Re: Ring ring

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Uskon näet vakaasti että minkä uskoo Herralta saaduksi, se on myös tarkoitettu jaettavaksi.
💖👑💖
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Ring ring

Viesti Kirjoittaja Ella »

On myös minulle tullut näitä "tekstari" viestejä. Mutta ei näy puhelimessa mitään.
Viime viikolla keskiviikko aamuna soi ovikello 02.45 aamu yöllä. Menin katsomaan ovisilmästä.
Käytävä oli täysin pimeä. Sinne syttyy valot liiketunnistimen avulla. Meni muutama päivä
ja sitten tuli kuolon sanoma. Tämä ihminen ei ollut mitenkään tuttu. Mutta tiesin kuka hän on?

Olen tulkinnut nämä viestit niin. Että on aika käydä rukoukseen.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Ring ring

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Ella Amen.
Samoin koen minä, siinä on rukous ja läsnäolon hetki.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Ring ring

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Nyt on aika myös erottautua maailmasta ja maailman rakkaudesta. Meistä tuskin kukaan pärjää viikkoakaan ilman nettiä, joten netin käyttöönkin tulisi löytää viisaus Jumalalta.
Sinettisormus

Re: Ring ring

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Samat ajatukset ovat olleet jonkin aikaa ja niin monasti olen ajatellut että hiljenen täältäkin ..
Toisin vain Bloggerin blogiin sen minkä Herralta olen kokenut saavani.
Ja nyt tässä on hyvä hetki tehdä tuo päätös.
Hiljenen täältä ja jään kuuntelemaan ja tekemään Herran tahdon.
En elä enää minä vaan Jeesus minussa.
Kiitos Jeesus!
Herra Siunatkoo teitä ja olkoon teille armollinen 💖

💖👑💖
Vastaa Viestiin