ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Keskustele eskatologisista asioista
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Kiitos Pi_o !
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos! Sehän tässä on että kukaan ei halua, eikä kohta varmaan enää uskallakaan olla se kriittinen ääni, vaikka aihetta olisikin. Mä luulen, että varsinaista rokotepakkoa ei ainakaan heti ole luvassa vaan suositusten ja median ohella myös tavalliset ihmiset painostavat toisiaan rokotteeseen. Sosiaalisen paineen kautta:

- ”Hei, olikos teillä jo rokote? Ai ei, no ei me sit tulla kylään.”

- ”Naapurikämpässä ei kuulemma ole rokotettu, kierretään kaukaa rapussa...”

- ”Etsä Jarkko ole vieläkään käyny, mä en muuten halua sulta sitä tautia kahvitauolla”

Hesarin jutun mukaan Suomessa on noin 2 milj.
rokotekriittistä, jotka ovat enemmän tai vähemmän salaliittoteoreetikkoja, uskovaisia, luontaishoitojen suosijia ja niin edelleen. Eli jutun mukaan aivan kuin ”normaalit ihmiset” eivät epäilisi ollenkaan, vaan epäilijät olisivat aina jotenkin hurahtaneita.

Sunnuntaina uutisissa puhuttiin myös siitä, että nykyinen rokoteteknologia mahdollistaa rokotesuojan päivittämisen viruksen muunnosten mukaan. Eli onko jatkopiikkejä luvassa ja moniakin?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Marie »

Mietintää:
Olipa mielenkiintoisia ajatelmia ja niin tosia. Me olemme keskellä suurta huijausta, rikosta ihmiskuntaa kohtaan. Maailma ajetaan alas, eristetään, kurjuutetaan, tarkoitus saada mahdollisimman monet yritykset konkurssiin, pelotellaan. Kun k tauti ei ollut tarpeeksi tappava niin suurkaupungeissa levitetään tahallaan k tautia johon on lisätty muita vaarallisempia viruksia sekaan.
Meidän kallis ja rakas kotimaa on myös verkostettu "pahoilla pojilla" ylimpää eliittiä myöten, jotka saavat käskynsä korkeammalta maailman hierarkiasta. He toteuttavat ja tekevät mitä käsketään. Media on myös pahojen käskyvallan alla.
Normaali yhteiskunta suojelee rajojaan, kansalaisiaan, tahtoo hyvää maallen, haluaa pitää huolen omistaan. Sitä ei olla nähty enää. Nyt pidetään huolta muunmaalaisista.
Rajojen avaaminenkin on yksi keino saada sekasortoa maahan joka on myös yksi pahojen ihmisten suummitelmista.

Luulen että tämä uusi K rokote sisältää sellaisia komponentteja joita tarvitaan ihmiskehossa jotta kun virallinen siru asetetaan ihmiseen niin ne toimivat kimpassa. Meillä ei ole ketään muuta auttajaa kuin Jeesus, maailma on pahan vallassa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nyt on tullu eka matkustuskielto ilman rokotetodistusta. Tästä on lyhyt matka todistusten väärennyksiin, joten se vanha mikrosiru korvaisi kaikki, rokotteet, henkilötunnukset, "great reset" valmius, jne. kaiken. Siinä täyttyy pedon merkki parhaiten, paitsi se, etten edelleenkään voi ymmärtää, miten siru voi viedä sielun. Se ei mene mulle ymmärrykseen.
Uusiluomus

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Mää luulen että kun sen merkin ottaa niin se on niin tietoinen valinta kumartaa petoa että se henkivalta sitoo niin voimakkaasti ja sokaisee että et yksinkertaisesti herää ennen helvettiä, vähän samaan tyyliin kuin jos ihminen tekee Pyhän hengen pilkan niin hän ei enään edes mieti sitä miten käy kun lähtö tulee tästä maailmasta, eli menee niin pitkälle että ei ole mahdollista vaihtaa suuntaa
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mäkin luulen että se on tietoinen valinta minkä ihmiset tekee. Onko sitten Tempaus ennen sitä, että ihmiset todella tietävät sen okevan pedonmerkki, mutta hädässään ottavat silti, kun eivät tunne Jeesusta ja Raamattua.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Uusiluomus

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Eero kirjoitti: 13 Tammi 2021, 12:28 Mäkin luulen että se on tietoinen valinta minkä ihmiset tekee. Onko sitten Tempaus ennen sitä, että ihmiset todella tietävät sen okevan pedonmerkki, mutta hädässään ottavat silti, kun eivät tunne Jeesusta ja Raamattua.
Mä luulen että tempaus on ennen sitä , ja sen jälkeen herää ihmisiä jotka huomaavat että mistä on kysymys, ja tietoinen ratkaisu nimenomaan, kun kyseessä on kuitenkin ihan lopullinen kadotus, 5 viisasta ja 5 tyhmää ja ne tyhmät heräävät kun tempaus on käynyt
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Ella »

Ilm 14:11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä,
heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa se nimen merkin.

Onko tämä rokotus "esiaste" pedon merkille? Näkevät kuinka kuuliaisesti kansa tottelee!
Avaa Jeesus tämän kansan silmät näkemään totuus. Lepo ja rauha.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Tämän koronan ympärillä kyllä pyörii niin paljon kaikkea epämääräistä..pimeyden henkivallat!
Hedelmistä te puun tunnette.. kaikki miten tätä on uutisoitu, toimenpiteet.. ja tulevat ”hoidot” valheen isän touhuja. Saatana tietää, että sillä on vain vähän aikaa..

En oikein usko luontaisen viruksen aiheuttavan tällaisia oireita ihmisiin, jotain hämärää on tässäkin. Miten voi murhahenki tulla viruksesta?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nyt ... #gs.qiq2pe
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Uusiluomus kirjoitti: 13 Tammi 2021, 12:11 Mää luulen että kun sen merkin ottaa niin se on niin tietoinen valinta kumartaa petoa että se henkivalta sitoo niin voimakkaasti ja sokaisee että et yksinkertaisesti herää ennen helvettiä, vähän samaan tyyliin kuin jos ihminen tekee Pyhän hengen pilkan niin hän ei enään edes mieti sitä miten käy kun lähtö tulee tästä maailmasta, eli menee niin pitkälle että ei ole mahdollista vaihtaa suuntaa
Joo, tätä samaa mäkin olen miettiny, koska mikään mahti maailmassa ei ole Jeesuksen veren voimaa ylempi. Niinpä juuri tämä vertaus Pyhän Hengen pilkan kautta, on ainoa jonka voin käsittää. Siksi pedon merkin ottaminen täytyisi olla mahdollisimman tietoinen valinta, siis ITSETIETOINEN VALINTA, eikä mikään "noh otetaan nyt sitten" juttu.
Uusiluomus

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Kyllä näin se varmasti on, täytyy tietoisesti hyljätä Jumalan sanan totuus ja ottaa vastaan antikristus Messiaansa ja tosi Jumalana , niin että tietoisesti tiedät että sidotut heidän sääntöihin ja"totuuteen"
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Pigeon tuosta artikkelista. Joo, ei varmaankaan flunssa aiheuta normaalisti psykoosia, kai? Jossain suomalaisessa profetiassahan ihmeteltiin ihmisten murhanhimoisuutta ilmeisesti aivan lähitulevaisuudessa.

Myös Raamatullinen luku 153 mainitaan tuossa artikkelissa, lainaus siitä:

”The New York Timesin mukaan esimerkiksi brittiläisessä tutkimuksessa havaittiin, että 153:sta covid-19-taudin vuoksi sairaalahoitoon joutuneesta 10:llä havaittiin ”uusi puhkeaminen psykoosiin”.”
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Tuosta profetiasta en ole kuulutkaan.. löytäisikö Eero tuon profetian vielä jostain kokonaisuudessaan?
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Eero »

Se löytyy ainakin täältä, toiseksi viimeinen kohta:

https://www.pelastussanoma.fi/keskustel ... suu#p33866
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos!
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

https://mvlehti.net/2021/01/15/23-kuoll ... otteeseen/

Artikkeli antaa mulle johtopäätöksen, että kun heikoimmat sairastuu pahasti ja jopa kuolee tähän rokotteeseen heti, niin muilla terveemmillä/nuoremmilla näihin ”sivuvaikutuksiin” menee vain hieman pitempi aika kun alkaa ilmetä jotain ....
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kuva
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Pedon merkki on nyt tullut:
https://mvlehti.net/2021/01/16/ylikansa ... tkailulle/
Pakottamallaan etenemisellä kohti liittovaltiota, EU hyödyntää "koronakriisiä" luodakseen ylikansallisia säädöksiä ja vaatimuksia, jotka ulotetaan koskemaan kaikkkia EU-kansalaisia. EU-komission johtaja Ursula von der Leyen vaatii nyt COVID-rokotepasseja.
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Tuo onkin ihan selvä Jarmo. Ja kielletään venäläiset ja varmaan tulossa oleva suomalainenkin ”normaali” rokote, koska niissä ei ole sitä mRna ta . . .
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

nyt on vasta ns matkailijoille? mutta siitähän sitä on helppo laajentaa, että kohta et pääse kauppaan ilman sitä ”passia”
Vastaa Viestiin