HERÄTYS TULEE!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

HERÄTYS TULEE!

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://444prophecynews.com/the-great-h ... e-johnson/
The Great Harvest of Souls begins!

Suuri sielujen sadonkorjuu alkaa

Kuten Herra sanoo: "Pysykää minussa ja minä teissä. Koska haara ei voi tuottaa hedelmää itsestään, ellei se pysyy viiniköynnöksessä, et sinäkään, ellet pysy Minussa. " Johannes 15: 4 NKJV

Lynne Johnson vastaanotti sanan 28. joulukuuta 2020 kello 01.02

Lapseni, oletko valmis siihen, mitä tulee? Sinun on varauduttava kaikkeen, mikä tapahtuu. Monet tapahtumat tapahtuvat nopeasti. Ja monet kadonneet lampaat tarvitsevat apuasi. Olette sadonkorjuun työntekijöitä ja sinun on oltava valmiita auttamaan suuressa tarpeessa olevia. Valmistaudu auttamaan! Sinun täytyy olla juurtunut Sanaani. Et voi auttaa muita, ellei sinulla ole siihen valmiuksia. Uppoudu sanaani! Imaise siitä kaikki minkä pystyt. Pysy MINUN Sanassani, koska kaiken kirjoitetun on tapahduttava. Minä johdatan ja opastan sinua, mutta sinun on myös tehtävä oma osasi. Ole valmis, varaudu suuriin tapahtumiin, joita alkaa tapahtua. Seuraa ohjeita - kuuntele yksistään minun ÄÄNTÄNI. ÄLÄ OMAA YMMÄRRYSTSI.

Tämä on ratkaisevaa turvallisuutesi kannalta, sillä paha odottaa estääkseen MINUN suunnitelmani. Hänellä ei ole armoa mistään - muista tämä. Älä harjoita pahaa, koska ilman Minua ohjaustani sinä kaadut. Paha tietää, että hänellä on vain vähän aikaa jäljellä, ja hän tekee kaiken voitavan häiritäkseen maailmaa. Hän ei kuitenkaan voi tehdä mitään vahingoittaakseen sinua, kunhan kuuntelet ja seuraat MINUA. Tunnistra vihollisen tavat kun se yrittää häiritä ja estää kadonneita hyväksymästä pelastusta. Se toivoo KAIKKIEN seuraavan itseään iankaikkiseen piinaan. Seiso suorana. Pysy keskittyneenä ja tuot monet taivasten valtakuntaan. Kuinka iloa tämä antaa sinulle! Kaikki asiat ovat mahdollisia Minulle.

MINÄ OLEN, annan sinulle kaiken, mitä sinun tarvitsee tehdä, mitä on tehtävä. Aika leikata sieluja sadonkorjuulle on lyhyt. Ole valmis seuraamaan MINUA. MINÄ OLEN opastaa sinua ja suojelee sinua. Mikään ei toteudu tietämättämäni. MINÄ OLEN on hallinnassa. MINÄ OLEN rakastaa sinua Minun lapseni ja minä olen kanssasi aina! En koskaan jätä sinua tai hylkää sinua. EN KOSKAAN! Olet MINUN käsissäni. Luota Jumalaan tehdäksesi se, mikä on tehtävä. Valmistaudu ja tule sisälle sanaani. Tapahtumat alkavat, ja sinun, lapseni, on oltava valmiina tämän ajan mielenkiintoisimpaan aikaan, Sanani toteutumiseen. Suuri sielujen sadonkorjuu alkaa!

Kuningas Yeshua, Lunastaja, Messias Rakastan sinua Lapseni ikuisella rakkaudella. Taivas odottaa teitä kaikkia! Suuri on oleva sinun palkintosi. Aika on nyt, joten valmistaudu tähän!

Matteus 4:17 NKJV "Tee parannus, sillä taivasten valtakunta on käsillä." Matteus 5:10 NKJV Siunattuja ovat ne, joita vainotaan vanhurskauden tähden, sillä heidän on taivasten Valtakunta." Markus 1:14 NKJV ”Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on käsillä. Tee parannus ja usko evankeliumi." Luukas 10:19 ”Katso, minä annan teille valtuuden tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea muuta vihollisen voimaa, eikä mikään saa millään tavalla vahingoittaa sinua. "
Pi_O

Re: HERÄTYS TULEE!

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Kiitos tästä! Erityisesti Kristuksen julistama Evankeliumi, lohdutti

Mark. 1:15 ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".

Näin viime yönä unta, että olalleni kopuutti kreivitär ja sanoi, että "Minä menen nyt tällä veturilla yksin ja lähetän sen sitten heti hakemaan sinut." Veturi oli hieno höyryveturin näköinen luksusveturi, mutta kuitenkin luotijunaa nopeampi. Juna-asema oli Tikkurilan asema ja päätepysäkki oli Helsingin steissi. "Tikkurilassa" oli alkukevät eli keli oli aika inhottava, liukasta ja likaista sekä ihmiset tylyjä. "Helsingissä" oli sitten kaunis kesä ja ystävälliset ihmiset. Nuo kaupungit eivät olleet oikeasti kaupunkeja vaan paikkoja, ja välimatka kertoo, että rata on suora ja matka on enää lyhyt. Ajattelin, että miksi enää odottelisin vaan jo lähtisin ja yritin mennä VR:n junaan. Konnari pysäytti minut ja sanoi, että "Junat eivät enää liiku. Joten sinun on nyt vaan maltettava odottaa omaa henkilökohtaista junaasi."

Se, miksi nyt näin maan kansalaisen, kreivittären neuvovan minua oli se, että vielä minun pitäisi tehdä maassa työtä.


Joten odotellaan Kristusta ja harjoitellaan pitkäjänteisyyttä :)
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: HERÄTYS TULEE!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos pi_o kun jaoit! Odotellaan todellakin Jeesusta ..unesi toi oikein matkajännityksen, kihelmöinnin vatsanpohjaan!! :)
Pi_O

Re: HERÄTYS TULEE!

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Pigeon, sama fiilis :)

Tuosta kreivittärestä vielä sen verran, että hänellä oli 1800-luvun alkupuolen asu, ja hän oli iältään yli 90-vuotias, mutta erittän ystävällinen, huoliteltu, skarppi ja ryhdikäs sekä arvokas. Hänen on täytynyt syntyä 1700-luvulla. Joten onko tässä muistutus:

1. Tess. 4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.

Eli olisiko Jumala nyt aloittanut henkilökohtaisen selvityksen omiensa kohdalla, kun hakemassa oli vain veturi ilman vaunuja ja vain yksi ihminen lähtee kerralla?

Olisiko nyt aika muutta rukoustapaa enemmän kuuntelevaksi kuin puhuvaksi?
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: HERÄTYS TULEE!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Luin juuri profetia sivuilta Dana R. saamaa näkyä..
https://444prophecynews.com/sleeping-in ... -1-dana-r/

Tässä oli maininta kuinka Herra kokoaa omansa Pyhälle vuorelle ja jokainen saa henkilökohtaisesti ohjeet unessa tai näyssä minne ja milloin ja ohjeet tarkentuu matkan aikana.. Ajatuksena mieltä lämmittävä! :)
Sitä vain että oliko pi_o sinun vuorosi nyt, ainakin annettiin jo vihiä, että kohta sinun matka saattaa alkaa! ;)
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: HERÄTYS TULEE!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mielenkiintoinen pointti tuo rukoustavan muutos Pi_O. Mäkin uskon että Herra puhuu nyt eri tavalla kuin aikaisemmin ja Häntä on nyt osattava kuunnella. Harmittaa välillä kun arkipäivän jutut tuntuvat häiritsevän tätä yhteyttä, mutta Herralla on varmasti oma tarkoituksensa kaikelle. Mielenkiintoinen uni ja ajatus siis tosiaan!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pi_O

Re: HERÄTYS TULEE!

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Kiitos tuesta Pigeon ja Eero! :D
Siunausta päiväänne!
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: HERÄTYS TULEE!

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Pi_O, kiitos asian sanoittamisesta. Tunnistan tämän muutoksen. Konkreettisesti henkeen tullut ohjaus saanut tekemään päättelyn vastaisesti, mutta tehtynä ohjauksen mukaan asiat ovat olleet niin oikein kuin tarve tai mahdollista.
Yritän muistuttaa itselleni, että itse en näe koko kokonaisuutta vaan se on meidän Herramme käsissä ja ohjaksissa.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: HERÄTYS TULEE!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Seuraaja!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: HERÄTYS TULEE!

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Käänsin äsken allaolevan sanoman. Nyt on aika irrottautua maailmasta ja maailmanrakkaudesta sekä antaa itsensä kokonaan Herralle ja erityisesti Pyhälle Hengelle puhdistettavaksi.

Lynne Johnson vastaanotti sanan 11. tammikuuta 2021 klo 23.44

https://444prophecynews.com/the-most-im ... e-johnson/

Lapseni, on tullut sielujen sadonkorjuun aika. Tärkein aika maan päällä alkaa nyt. Olette aloittamassa matkan, jota vastaavaa ei löydy .Paljon jännitystä, paljon iloa. Suuri suru myös niille, jotka eivät hyväksy tai ymmärrä ratkaisujensa seurauksia täällä maan päällä, ennen kuin on liian myöhäistä. Monet eivät valitse viisaasti, mutta se he ovat päättäneet.

Teidän on keskityttävä heihin, jotka lähetän teille kuten vain he ovatkin kutsutut . Nämä ovat juuri se kadonneiden lampaiden ryhmä, jotka teidät on kutsuttu auttamaan tuomaan taivasten valtakuntaan. He tulevat kun te puhutte heille ja te teette ihmeellisiä urotöitä Nimessäni ja kirkkauteni puolesta. Kyllä, nuo kutsutut kuulevat totuuden, evankeliumin ja löytävät suuren ilon. Te tulette menestymään asiallani. Paha ei voi vahingoittaa teitä tai pysäyttää totuutta, vaikka se kyllä voi yrittää. Tiedätte mitä tehdä, kun kerron teille ja opastan teitä. Ette tule pelkäämään. Enkö ole sanonut teille, että tämä on Sanani täyttymyksen aika. Mikään ei voi pysäyttää teitä, kun kun te työskentelette valtakuntakuntani kirkastamiseksi!

Kuten olen teille sanonut, sadonkorjuun aika on oleva lyhyt, mutta se on oleva hämmästyttävää aikaa. Kun työnne on tehty ja viimeinen lammas on valittu taivasten valtakuntaan, tulette kotiin luokseni. Älkää koskaan jättäkö minua uudestaan! Lapseni, odotan teitä niin suurella kiinnostuksella ja ilolla te kallisarvoiset jalokiveni. Teillä ei ole aavistustakaan siitä mikä teitä kutakin odottaa perillä. Mielikuvituksenne ulottumattomissa ovat ne asiat, jotka tuovat teille mahdollisimman paljon iloa. Odottakaa sitä lapseni, sillä se tapahtuu pikemmin kuin odotatte.

Kuningas Yeshua, lunastajasi, Messias
Odota Häntä - Hän tulee!

Annetut pyhät kirjoitukset:

Scriptures Given:

Acts 2:28
“You have made known to me the ways of life; you will make me full of joy in your Presence.”

Romans 2:4
“Or do you despise the riches of His goodness, forbearance, and longsuffering, not knowing that the goodness of God leads you to repentance?”

1 Corinthians 2:9
“But as it is written: Eye has not seen, nor ear heard, Nor have entered into the heart of man
the things which God has prepared for those who love Him.”

1 Thessalonians 4:17
“And then we who are alive and remain shall be caught up together with them in the clouds to meet the Lord in the air. And thus we shall always be with the Lord.”
Tuula1

Re: HERÄTYS TULEE!

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos sanomasta. Kyllä on lohduttavaa tekstiä luettavaksi. Olen jo niin väsynyt, että haluaisin nyt heti jo poissa täältä maanpäältä, mutta niin kauan teen töitä, kun täällä pitää tallustaa ja siinä sivussa puhun Jeesuksesta Kristuksesta maailman valona niin itselleni kuin muillekkin. :P
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: HERÄTYS TULEE!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos tämän jakamisesta UJ ja kiitos Tuula todistuksestasi, näin se on!

Sain hiukan kehotusta hakea nuo annetut Raamatunpaikat suomeksi, tässä ne ovat:

Ap.t. 2:28 ”Sinä teet minulle tiettäviksi elämän tiet, sinä täytät minut ilolla kasvojesi edessä.”

Room. 2:4 ”Vai halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?”

1Kor. 2:9 ”vaan, niinkuin kirjoitettu on: ’mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat.’”

1Tess. 4:17 ”sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.”

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: HERÄTYS TULEE!

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

herätys.jpg
Vaikkakin tämä kuva liittyy näihin rajoitusten vastustamisiin niin samalla tuosta kuvasta ilmentyy toivo herätyksestä, mikä tulee esiin ristisovitustyön sanomana siellä missä ristilippua nostetaan vaikkakin aluksi isänmaallisuudenkin nimissä.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: HERÄTYS TULEE!

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Profetia tapahtumista ennen tempausta.
Julkaistu 25 04 2021 - 06:33 by Keijo

https://www.armo.info/blogi/kategoria/A ... profetiat/

Robin Harfouche kävi taivaassa ja Jeesus kertoi hänelle seuraavaa:

“Jeesus sanoi, etä Hän halusi minun palaavan maan päälle ja olemaan Hänen silmänsä ja korvansa, ja että kertoisin ihmisille Jumalan luovien ihmeiden liikkeestä, joka tulee ennen lopullista tempausta. Hän kertoi siitä, kuinka tärykalvoja ja ruumiinosia luotaisiin uudelleen. Jäsenet kasvaisivat uudelleen. Hän sanoi, että se tapahtuisi kaikkien nähden maailmassa. Hän sanoi että tulisi media – tämä tapahtui 1986 – tulisi media, joka mahdollistaisi koko maailman näkevän samat asiat samaan aikaan”

Todella valtavia asioita on tapahtumassa, voit katsoa profetia haastattelussa, Vieraina Dr. Christian & Dr. Robin Harfouche (alkaa juuri kohdasta 14:14)

https://www.tv7.fi/arkki/yliluonnollist ... 514/?t=854
Vastaa Viestiin