Kun ollaan täältä poissa

Keskustele eskatologisista asioista
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Kun ollaan täältä poissa

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Ajattelen uskovien ylösoton käytännön asioita. Kenelle tai mihin joutuu kadonneiden omaisuus? Missä ajassa kadonneet julistetaan kuolleiksi? Jos ei ole perijöitä, joutuuko omaisuus valtiolle? Jos on asettanut vakituiset menot E-laskutukseen, miten nopeasti katoamista edes huomataan? Ovatko nämä nykyiset katoamislait voimassakaan, kun tulee massakatoaminen?

Ei sillä, että tämä maallinen roju olisi mulle minkäänlainen ongelma, tuli vain muuten mieleen :?:
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Uusiluomus

Re: Kun ollaan täältä poissa

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Mä luulen että kadonneiden omaisuus jäädytetään tilejä myöten kun asiaa "selvitetään"
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Kun ollaan täältä poissa

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Uusiluomus kirjoitti: 12 Tammi 2021, 19:16 Mä luulen että kadonneiden omaisuus jäädytetään tilejä myöten kun asiaa "selvitetään"
Noin se varmaan meneekin :P
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kun ollaan täältä poissa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Sitten jos tähän asiaan liittyy jotakin muita dramaattisia tapahtumia, kuten vaikka se maailmanlaajuinen maanjäristys jne. niin voi olla että omaisuusasian ”kimppuun” ei päästä vähään aikaan ja ihmisten katoamista on helppo selitellä muutenkin. Pankkitilin ”nettiraha” on tietenkin helpompi imaista pois kuin käteinen ja muu omaisuus. Ellei sitten Maailman talousfoorumin Great Reset -hanke vie meitä kokonaan pois yksityisomistamisesta niin kun sen tavoiteeksi mainitaan.

Näitä kun ajattelee niin tässäkin voi huomata oman kehityskulkunsa, ehkä temmattujen ihmisten omaisuus pyritään sosialisoimaan kokonaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin