Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://444prophecynews.com/soon-the-da ... irit-wind/

Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani - Holy Spirit Wind/Jeff Byerly

Kuulen kansani kysyvän: ”Milloin? Kun? Kun?" Sanon heille: "Nyt! Nyt! Nyt!" Kuulen kansani sanovan: "Emme kestä odottaa enää, menetämme voimaa." Sanon heille: "Ne, jotka odottavat Herraa, uudistavat voimansa; he asettuvat siivillensä kuin kotkat; he juoksevat, eivätkä ole väsy; ja he kävelevät, eivätkä ole heikkoja. " Kuulen kansani kysyvän: "Miksi meidän täytyy käydä läpi nämä koettelemukset?" Sanon heille: "Rakkaani, älä ajattele sitä kummallisena tulisen koettelemuksen suhteen, joka sinua koettelee, ikään kuin sinulle sattuisi jotain outoa; mutta iloitse siinä määrin kuin nautit minun kärsimyksistäni, että kun kirkkautteni loistava kirkkaus paljastuu, sinäkin voit olla iloinen sanoinkuvaamattomasta ilosta ja sinut täyttää kirkkauteni ja loistaa säteilylläni.

"Kansani kysyy: "Miksi emme voi nähdä vapautustasi? Miksi emme voi kuulla hääjuhlan iloisia lauluja? "Sanon heille: "Tämä ei ole vielä aika näille asioille." Eikö sinulla ole silmiä nähdä ja korvia kuulla? Babylonian maailma on tehnyt sinusta sokean ja kuuron. Sanon, tule ulos sen kansasta, ettet osallistu sen vitsauksiin ja tuomioihin. Tee parannus synneistäsi ja puhdista sydämesi Minun edessä tai muuten käydään läpi suuren ahdistuksen tulen, toisin kuin mitä maailma on koskaan nähnyt tai tulee näkemään. Sinä päivänä tapahtuu, että kaikki, jotka huutavat Herran nimeä, pelastuvat. Etsikää minua nyt kuin koskaan ennen ja annan teille tarkkuutta, viisautta, tietoa ja ymmärrystä. Lopeta juokseminen edestakaisin, tämän ja tuon henkilön luo. Kaipaan puhua sinulle itsellesi, en toisen huulilla. Etkö sinä lähesty minua, jotta voin kuiskata vielä pienellä äänelläni asioita, joita olet halunnut kuulla minulta? Kaipaan, että tulisit kaikki lähemmäs Minua salaisessa paikassa.

Laske kaikki tämän maailman taakat, jätä ne oven ulkopuolelle ja tule Minun luokseni. Sieltä löydät sen, mitä kaipaat, minä tyydytän henkesi ja sielusi ja hyvin pian vahvistan ja parannan jopa fyysiset ruumiisi, ja sinä menet ja julistat evankeliumia Henkeni voimalla sellaisilla merkeillä ja ihmeillä kuin koskaan ennen nähty maan päällä. Suurin osa teistä on kuullut, että maailmanne pahat miehet ovat ennustaneet pimeää talvea. Fyysisessä maailmassa olet menossa siihen jo nyt. Sanon teille: älkää pelätkö, älkääkä pelätkö, koska Henkeni on sisälläsi, minne menetkin. En koskaan jätä sinua, ellet halua Minua. Monilla teistä on matkasi rajoituksia tulevana aikana, ja sinun on vaikea liikkua paikasta toiseen, joten sanon, että saat fyysisen talosi järjestykseen ja varastoi tarvikkeita, joita saatat tarvita, jos pystyt koska se on viisasta. Huolehdin niistä, jotka eivät voi varastoida eteenpäin, ja heidän on elettävä joka päivä uskomalla omaan huoltooni.

Älä osallistu testiin tai ota rokotusta ihmisen aiheuttamalle ruttoon, se on myrkkyä, eikä sitä edistävien jumalattomien ihmisten, demonien ja langenneiden enkeleiden lupauksia tule koskaan toteuttamaan. Luota minuun, että teen sen, mitä sanon, jos uskot sanojani koko sydämestäsi. Minä pelastan sinut melullisesta ruttotaudista, ruttotaudista, joka kulkee pimeydessä, eikä mikään vitsaus tule lähelle asuinsi. Jos annat heidän pistää myrkkynsä sinulle, poistan suojaavan käteni sinulta. Jos he väkivaltaisesti pistävät sinut, rukoile Minua, ja minä otan sinulta pois pahat vaikutukset. Sanon kuitenkin teille kaikille, viettäkää ylimääräinen aika, jonka olette piilottaneet Minun kanssa salaisessa paikassa. Henkeni vahvistaa sinua siellä ja ole valmis tulevalle kaudelle. Talven tuulet ajavat sateen ja lumen, ja monet luopuvat toivosta, mutta kansani löytää siellä toivoa minusta. En ota näitä pimeyden aikoja pois, mutta olen kanssasi niiden kaikkien kautta.

Yöllä on kipua, mutta ilo tulee aamulla. Olen aamun aurinko, kirkas ja aamutähti ja tulen parantumalla siipissäni kaikille, jotka pelkäävät minun nimeäni. Mutta jumalattomien luo tulen kuin kuluttava tuli, minä repin, tuhoan ja poltan heidät, ja ne ovat tuhkaa vanhurskaiden jalkojen alla, jotka rakastavat minua ja pitävät käskyni. Pian pimeä talvi kuluu ja kevään säteily ja lämpö tulee kansani päälle. Sitten sanot: "Kausi on muuttunut, karun talven orjuus on päättynyt ja piiloutumiskausi on ohi." Sanon nyt: ”Nouse, rakkaani, kaunis kumppanini, ja juokse kanssani korkeammalle. Sillä on nyt aika nousta ja tulla pois kanssani. " Ihmiset, jotka tuntevat Jumalansa, ovat vahvoja ja käyttävät hyväkseen. Käytä tätä aikaa tuntemaan minut paremmin! Aika on nyt! Nyt! Nyt! Jeesus Kristus Yeshua Ha Mashiach
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Aamen, kiitos Herramme Jeesus Kristus ❤️
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Sattuiko joku katsomaan eilen tv7 18.30 Pekka Reinikaisen ajankohtaista? Olin ihan äimänä kun puhui rokotteiden ym puolesta että ne ovat ihan turvallisia eikä niissä ole mitään ylimääräistä ... ?? Olen lukenut ihan muuta ,..
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kyllä katsoin sen Pekka Reinikaisen ohjelman. Samoin myös ihmettelin.... Miksi hän puolustaa rokottamista?
Kuka voisi kertoa, mitä haittavaikutuksia täällä rokotteella on?
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Laitoin tänne aikoinaan linkin Päivi Räsäsen hastattelusta ExCriminals-ohjelmassa, ennen kuin olin sen katsonut. Hän on samalla kannalla kuin tämä mies PR-henkilökin. Harmitti, että olin linkannut...
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Vastauksena tähän luottamuksen puutteeseen rokotteiden turvallisuudesta on esirukous. :)

Esirukous nimenomaan sellaisen rokotteen kehittämisen puolesta, joka on Suomessa kehitetty ja valmisteetu, ja jonka kehittäjinä ovat olleet suomalaiset tiedemiehet ja -naiset, ja jonka valmistuksessa on käytetty sellaisia "raaka-aineita", joissa ei ole mitään pahaa tai vaarallista. :D

Suomalainen rokotetukimus tarvitsee myös huomattavasti enemmän lisärahoitusta, Suomessa suomalaisten tekemään tutkimustyöhön. :)
<--- eli rukousta tähänkin)

Näillä eväillä valmistetun rokotteen minäkin olisin valmis ottamaan, ja olen tämän sanonut Jumalallekin, että vain tällaisen rokotteen itse ottaisin. :D

En osaa sanoa onko nämä nyt markkinoille tulevat rokotteet turvallisia tai ei, siihen minulla ei ole mitään osaamista. :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 23 Joulu 2020, 17:43
Suomalainen rokotetukimus tarvitsee myös huomattavasti enemmän lisärahoitusta, Suomessa suomalaisten tekemään tutkimustyöhön. :)
<--- eli rukousta tähänkin)

Näillä eväillä valmistetun rokotteen minäkin olisin valmis ottamaan, ja olen tämän sanonut Jumalallekin, että vain tällaisen rokotteen itse ottaisin. :D

:? Sitten tarttis enää varmaks tietää, ettei ne valehtele.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Kiitos vastauksistanne kysymykseen. Kun saisi vielä vastauksen .. itse olen nähnyt kauhu unen rokotteesta, laitoin täällä jonnekin.. on ainakin tällä hetkellä selvä etten ota rokotetta.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://www.elinahytonen.fi/2019/02/rok ... a-terveys/
---
https://www.facebook.com/groups/267088303916250/
Lopunajat toteutuu FB
---
https://444prophecynews.com/?s=vaccination 444
Prophecynews – Vaccination
---
https://www.nowtheendbegins.com/?s=vaccination
NTEB – Vaccination
---
TÄRKEINTÄ NYT KERTOA KAIKILLE ETTEIVÄT OTA ROKOTETTA!!!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://www.thepublicdiscourse.com/2020/11/72753/

Yllä viitatun artikkelin mukaan BionTech-Pfizerin RNA-rokotetta kehitettäessä ei käytetty abortoitujen sikiöiden soluja eikä kudosta. Rokotetta testattaessa käytettiin HEK-293 solulinjaa, joka on alkujaan, vuodelta 1973, peräisin abortoidulta sikiöltä. Tällaisia solulinjoja ei tarvita rokotteen tämänpäiväisessä tuotannossa. Modernan mRNA-1273-rokotetta kehitettäessä ja testattaessa käytettiin abortoitujen sikiöiden solulinjoja. Rokotteen tuotanto ei tarvitse abortoituja sikiösolulinjoja.

AstraZenecan AZD1222-rokote tarvitsee tuotantoonsa HEK-293 aborttisolulinjaa. Tätä käytettiin myös rokotteen kehittelyssä ja testaamisessa. Johnson & Johnsonin JNJ-78436735-rokote tarvitsee tuotantoonsa PER.c6 aborttisolulinjaa. Tämä solulinja on peräisin vuonna 1985 abortoidulta sikiöltä. Sanofi-GSK:n COVAX-rokote ei ole yhteydessä abortoituihin sikiöihin eikä niiden solulinjoihin. Rokotteen kehittelyssä on käytetty hyönteissoluja. CureVacin rokote ei tällä hetkellä käytettävissä olevien tietojen mukaan perustu abortoitujen sikiöiden solulinjoihin. Täysin selvää tämä ei kuitenkaan ole, kuten ilmenee Leah Hickmanin artikkelista ”What pro-lifers should know about COVID-19 vaccines” World -julkaisussa 30.11.2020.

Tuo suomenkielinen teksti Juha Ahvio, Oikeamedia
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://ajankohtainen.wordpress.com/tag ... jarjestys/

Alla ote kirjoituksesta:

Joku saattaa kysyä: ”Mitä väärää on ihmisen DNA:n muuttamisessa, jos tutkijat yrittävät luoda täydellisempiä ihmisiä, jotka ovat immuuneja koronavirukselle?”

Jumala loi Aadamin ja Eevan Jumalan kuvaksi (1. Moos. 1:26-27). Se tarkoittaa, että heidän DNA:nsa on Jumalan luoma.

Tämän DNA:n turmeleminen ”täydellisemmän ihmisen” luomiseksi muuttaa sen, minkä Jumala loi ja tekee tuosta ihmisestä hybridin, joka ei enää ole kokonaan Jumalan kuva.

Jumala käski Aadamia ja Eevaa lisääntymään ja täyttämään maa (1. Moos. 1:28), mutta sen tulisi tapahtua heidän oman lajinsa mukaan (Aadamin siemenen eikä ihmisen luoman hybridisiemenen).

Paholainen turmeli Aadamin ja Eevan synnin luonnolla, kun sai heidät tekemään syntiä (1. Moos. 3:19). En osaa ratkaista Nefilim-kysymystä (maan jättiläiset; 1. Moos. 6:4), mutta minun on vaikea uskoa, että nämä ”maan jättiläiset” eivät olisi olleet geneettisesti saastuneita.

Jokin sai tähän aikaan ihmisen pahuuden (1. Moos. 6: 5) tulemaan niin suureksi, että Jumala päätti tuhota vedenpaisumuksella kaikki paitsi kahdeksan ihmistä (1. Moos. 6: 6-18).

Tiedoksenne, että entsyymi, joka aktivoi Gates’in rokotteen kvanttipisteet, on nimeltään Luciferase (Lucifer oli paholaisen nimi, kun se lankesi; Jes. 14:12).

Gates’in tatuointi ei ole Pedonmerkki, mutta se on tärkeä askel siihen suuntaan ja kaikkia, jotka ottavat pedon merkin, kidutetaan ikuisesti (Ilm. 14: 9-11).

Vastaan tämän artikkelin alussa olevaan kysymykseen kysymyksellä: Jos sinut joskus tulevaisuudessa määrätään tekemään niin sillä uhalla, ettet voi ostaa etkä myydä, niin annatko rokottaa itsesi aineella, jota ei ehkä ole testattu ihmisillä, joka muuttaa DNA:si ja rokotettaessa annatko merkitä itsesi tatuoinnilla, joka aktivoidaan Luciferase-nimisellä entsyymillä?
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Kiitos linkeistä, suurimman osan olin jo lukenut 💕
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Viesti Kirjoittaja Ella »

Onko tämä rokote se suuri eksytys? Joka eksyttää valitutkin? Ennen Jeesuksen tuloa.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Uusiluomus

Re: Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Ella kirjoitti: 24 Joulu 2020, 14:32 Onko tämä rokote se suuri eksytys? Joka eksyttää valitutkin? Ennen Jeesuksen tuloa.
Ei ole
Tuula1

Re: Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

lukekaapa Jitz sakkadurin profetia. ollaan nyt suuren äärellä. Hänen mukaan Messias saapuu ennen maaliskuuta jonakin sapattina. nyt siis israelin hallitus on hajonnut taas. ainakin olli nokialaisen sivuilta löytyy tuo profetia
Tuula1

Re: Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Ensinnäkin, rabbi Kadurin vuodelta 1979 olevassa profetiassa mainitaan juutalainen vuosi 5780, joka on meidän kalenterissa syyskuu 2019 – syyskuu 2020. Kaduri selittää, että tuolloin Israelissa ei olisi hallitusta pitkään aikaan ja tämä toteutui kun parlamentti hajotettiin joulukuun lopussa 2018 (ennenaikaiset vaalit 9. huhtikuuta 2019) ja seuraava virallinen Israelin hallitus nimitettiin vasta 17 kuukauden päästä 17. toukokuuta 2020 (https://en.wikipedia.org/wiki/Thirty-fi ... _of_Israel). Eri osapuolet riitelisivät keskenään ilman päätöksiä. Profetiassa mainittu Rosh Hashanah (juutalaisten uusivuosi) tarkoittanee tämän vuoden syyskuuta, joten profetiassa on yhden vuoden hyppäys vuoden 5780 aatosta (on the eve of the year 5780 the year of corrections) Rosh Hashanah'iin vuonna 5781.

Toiseksi, rabbi Sasson Hai Shoshanin profetiassa ennustettiin koalitiohallitus Israeliin kahden ministerin voittaessa vaalit, joiden molempien nimi olisi Benjamin (..two ministers win the government in the land of Israel. Both their names will be Benjamin..). Näinhän tapahtui maaliskuun 2020 vaaleissa, jotka johtivat koalitiohallituksen (Likudin Netanyahu & SiniValkoisten Gantz) nimittämiseen toukokuussa 2020. Profetiassa sanotaan myös, että kummatkaan pääministeriehdokkaat eivät yksin pysty muodostamaan hallitusta. Sitten sanotaan, että tuona aikana Messias-kuningas seisoo jo oviaukossa ja jälkeenpäin jonakin sapattina hän tulee ja hänet paljastetaan.

Kolmanneksi, rabbi Jose ben Kisman profetiassa, kun häneltä kysytään, että milloin Messias tulee – hän vastaa semanttisesti viittaamalla Israelin hallitusten kaatumisiin (gate falls down) ja uusiin vaaleihin (is rebuilt). Tärkeää on tuo loppuosa ennustuksessa, jonka olen lihavoinut: "When this gate falls down, is rebuilt, falls again, and is again rebuilt, and then falls a third time, before it can be rebuilt the son of David will come." Suomeksi tulkittuna: Huhtikuun 9. päivän 2019 vaalien (1. vaalit) hallitusneuvottelut epäonnistuivat (muuten ensimmäistä kertaa Israelin nykyhistoriassa kun kävi näin) ja määrättiin uudet vaalit päivämäärälle 17. syyskuuta 2019 (2. vaalit); hallitusneuvottelut epäonnistuivat jälleen ja määrättiin taas uudet vaalit päivämäärälle 2. maaliskuuta 2020 (3. vaalit), joiden seurauksena koalitiohallitus syntyi, mutta 7 kuukauden päästä hallitus kaatui eli tämä oli lyhyen ajan sisällä jo kolmas kerta kun Knesset/hallitus/hallitusneuvottelut kaatui (gate falls a third time); sitten ennenkuin uudet vaalit maaliskuussa 2021 (4. vaalit) järjestetään, Daavidin poika tulee.

Eli olemme siinä pisteessä, että rabbien Messias voi tulla milloin tahansa ennen maaliskuun 23. päivän vaaleja. Koska profetiat ovat olleet noinkin paikkansa pitäviä tähän asti, ei ole järin painavaa syytä epäillä etteikö huipennus tulisi myös (Messiaan ilmestyminen). Joten nyt varsinkin Jeesukseen uskovien tulisi olla hengellisesti valveilla ja olla valmiita pikaiseen ylösottoon kun meidät temmataan Herraa vastaan yläilmoihin (1. Tess. 4:13-18) ennen sitä koetuksen hetkeä, joka on tuleva yli koko maanpiirin (Ilm. 3:10).
Lähettänyt Olli-R klo 17.51 1 kommenttia
Kohteen lähettäminen sähköpostitse
BlogThis!
Jaa Twitteriin
Jaa Facebookiin
Jaa Pinterestiin
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuula1 kirjoitti: 25 Joulu 2020, 17:51 Ensinnäkin, rabbi Kadurin vuodelta 1979 olevassa profetiassa ............ sitten ennenkuin uudet vaalit maaliskuussa 2021 (4. vaalit) järjestetään, Daavidin poika tulee.

Eli olemme siinä pisteessä, että rabbien Messias voi tulla milloin tahansa ennen maaliskuun 23. päivän vaaleja. Koska profetiat ovat olleet noinkin paikkansa pitäviä tähän asti, ei ole järin painavaa syytä epäillä etteikö huipennus tulisi myös (Messiaan ilmestyminen). Joten nyt varsinkin Jeesukseen uskovien tulisi olla hengellisesti valveilla ja olla valmiita pikaiseen ylösottoon kun meidät temmataan Herraa vastaan yläilmoihin (1. Tess. 4:13-18) ennen sitä koetuksen hetkeä, joka on tuleva yli koko maanpiirin (Ilm. 3:10).
Lähettänyt Olli-R klo 17.51 1 kommenttia
Kohteen lähettäminen sähköpostitse
BlogThis!
Jaa Twitteriin
Jaa Facebookiin
Jaa Pinterestiin
Kuka uskoo tähän "profetiaan" ?

No, en minä ainakaan.

Profetioita voi koetella silläkin tavalla, että miettii onko "profetian" tuojalla Pyhä Henki, vai ei.

Jos rabbi ei tunnusta Jeesusta, niin tuskin Jeesus tällaiselle henkilölle antaa mitään profetioita.

Raamattu sanoo, Ilm.19:10 Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus; kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Tuula1

Re: Pian pimeä talvi on ohitse ja kevään säteily ja lämpö kohtaa kansani

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Totta puhutte. Voihan se todellakin olla vaikka antikristus, joka ilmestyy. en todellakaan tiedä, onko tämä kadur mikään Jeesukseen uskova rabbi.
Vastaa Viestiin