Aikamatkustus...........on toiveeni

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Sinettisormus

Re: Aikamatkustus...........on toiveeni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

No todella se oli kuin toiviotie .. matka taivaasta maailmaan, tuohon syntymä hetkeen.
Muistan kuinka olin tuon nähtyäni hämillään, ihmetys oli suuri..
Sinettisormus

Re: Aikamatkustus...........on toiveeni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olin tuossa taivaallisessa hetkessä nuori aikuinen.
Sinettisormus

Re: Aikamatkustus...........on toiveeni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. ja minulla oli tämä iloinen luonne jo siellä.
Siis minua tuo hetki jännitti mutta iloitsin yhtä aikaa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Aikamatkustus...........on toiveeni

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Olen ainakin kerran, näin äkkiseltään muistellen, " matkustanut ajassa taaksepäin", unessa. Tai, uni alkoi menneistä historiallisista tapahtumista, ja uni eteni vaiheittain kohti nykyistä hetkeä.

Uni koski isän puoleista sukuani. En kirjoittanut tuota unta silloin muistiin, enkä myöhemminkään, koska olen sen muistanut muistanut muutenkin, ihme kyllä. Muuten kyllä olen uneni kirjpoittanut muistiin.

Ja, tuo saamani uni on iso syy siihen, että haluaisin nähdä paljon enemmän menneitä asioita. Ja, ainoa mahdollisuus saada tietää näitä kadonneita tietoja/tapahtumia, on juuri tuo Jumalan järkkäämä "aikamatkustus", Hengessä. Oli se sitten näkynä tai unena saatu.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Aikamatkustus...........on toiveeni

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kyllä tässä voi nyt olla jotain tähän aikaan liittyvää. Niin kuin tuntuu, että profetian pyörätkin ovat pyörähtäneet liikkeelle ja niin kuin Pi_O:kin sanoit, että sulle on näytetty historiallisia asioita. Niin mullekin tuli vahvoja tuntemuksia juuri isäni puoleisesta suvusta ja Itsenäisyyspäivänä juttelin faijan kanssa lyhyesti puhelimessa, niin yhtäkkiä hämeen murre tarttui muhun jopa vähän ärsyttävällä tavalla. Ei tällaista aikasemmin ole käynyt, eikä faijakaan ole puhunut hämeen murretta mitenkään huomattavasti, mutta nyt puhui.

Toi hämeen murre oli kyllä tullut jostain muualta jo vähän aikaisemmin mun puheen parteen. Ajattelin silloin, että Herra asettaa kaiken kohdilleen, että kansat eivät sekaannu sillä tavalla kuin nyky-yhteiskuntaa ajetaan sekoittumaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Aikamatkustus...........on toiveeni

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

armonlapsi kirjoitti: 21 Joulu 2020, 11:35 En ole varma, oliko se osa aikamatkustusta koska ystäväni kertoi minulle, miten hänet temmattiin samalla tavalla kuin Filippus. Minulle kävi samalla tavalla kuin Paavali, "Oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää." Kun minut temmattiin ja monta pilvikerrosta läpi enkä tiedä olinko kolmanteessa taivaassa kuten Paavali. Se tapahtui silloin kun olin teininä. :)
Minulla oli kanssa ajatuksissa lainata tuota Paavalin kohtaa, mutta en tiennyt olisiko se juuri tähän "ajassa taaksepäin matkustamiseen" sopiva...

Apostoli Johannekselle Jumala näytti KAIKKI asiat jo ikään kuin TAPAHTUNEENA. Johannes katseli TAAKSEPÄIN, eli myös ajassa taaksepäin, Iankaikkisuudesta käsin.

Tähän ajassa matkustamiseen liittyen, olen haaveilut "armolahjasta", että voisi nähdä/tietää menneitä sukupolvien ihmisiä, sukututkimuksen kannalta, ilman mitään kirjallisia dokumentteja. Eli, Jumala yksinkertaisesti vain näyttäisi yksityiskohtaisesti esim. jonkun suvun esipolvet kauas kauas kauas taaksepäin.... :).....nimet, syntymä- ja kuolinajat, ja -paikat...jne. Saisi tehdä sukutauluja vaikka Aadamiin saakka, tai Nooan asti riittäisi, koska Nooahan on meidän kaikkien yhteinen esi-isä. :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Aikamatkustus...........on toiveeni

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

On sen verran pieni suku, että epäilen. Mutta, sitten on ne "sukulaisuudet" jotka meillä kaikilla on tuolta vuosisatojen, tai -tuhansien takaa, yhteiset.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Aikamatkustus...........on toiveeni

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jos sukupolven keski-ikä olisi esim. n.30 vuotta, niin vedenpaisumuksen jälkeen laskettuna, niin nyt olisi 153. sukupolvi menossa....eli sama kiva luku kuin tuossa Johanneksen Evankeliumin kalansaalissa.

Tuo 153 "kalaa" kuvaa kaikkia maailmassa olevia kansanheimoja, miten ne sitten lasketaankin, mutta määrä on tuo, 153.

Hes.47:10 Ja kalastajia seisoo sen rannalla. Een-Gedistä Een-Eglaimiin asti se on oleva yhtä verkkoapajaa. Siinä on kaikenlaisia kaloja, aivan kuin suuren meren kaloja, hyvin paljon.

Matt.13:47 Vielä taivasten valtakunta on nuotan kaltainen, joka heitettiin mereen ja kokosi kaikkinaisia kaloja.

Joh.21:11 Niin Simon Pietari astui venheeseen ja veti maalle verkon, täynnä suuria kaloja, sata viisikymmentä kolme. Ja vaikka niitä oli niin paljon, ei verkko revennyt.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Aikamatkustus...........on toiveeni

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kuva

Jesuits are a militant faction of the Catholic Church. Pope Frances, the 266th Pope, is the very first Pope to be a Jesuit, a militant, and a communist from communist Argentina.

Being the 266th Pope identifies Pope Frances as the first Pope to be outside the "fish" symbol of Christianity.

From ancient Greek mathematics, the dimensions of a fish are 153 x 265.

Bill Clinton, the untouchable, attended the Jesuit Georgetown University. Many of our past CIA directors and Presidential Advisors have been affiliated with Georgetown University and/or the Catholic Church. The Catholic Church is considered by some to be Mystery, Babylon the Great, the woman (considered by many to be symbolic of a church) that rides the Beast mentioned in the book of Revelation.

Revelation 17:4 And the woman was arrayed in purple and scarlet color, and decked with gold and precious stones and pearls, having a golden cup in her hand full of abominations and filthiness of her fornication:

5 And upon her forehead was a name written, MYSTERY, BABYLON THE GREAT, THE MOTHER OF HARLOTS AND ABOMINATIONS OF THE EARTH.

6 And I saw the woman drunken with the blood of the saints, and with the blood of the martyrs of Jesus: and when I saw her, I wondered with great admiration.

Onkohan tuo Sinetin "salmiakki"?
Sinettisormus

Re: Aikamatkustus...........on toiveeni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

No ei.. eipä ei ..;D
Maaret

Re: Aikamatkustus...........on toiveeni

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Täälläpäs löytyi erikoinen aiheketju.

En itse usko aikamatkustukseen mutta uskon näkyihin eri aikakausista.

Myös minulla on kumma ajatus/muisto/kuvitelma alitajunnassa että olisin jutellut Jumalan kanssa maailmaan tulosta ennen tänne tuloa tai sitten ehkä kuolin kun olin onnettomuudessa 4 vuotiaan?
Muistan olleeni seikkailunhaluinen ja luulleeni että elämä on seikkailu mutta nykyään kadun että halusin tänne. Elämä on pelkkää kärsimystä ja kitumista. Jos ei fyysistä kipua niin henkistä.

Kaiken maailman pahuuden takia aina rukoilen ettei Jumala enää antaisi lapsia tänne kitumaan. Jos ne nyt joutuu edes tavalliseen kouluun niin ne joutuu pahuuden keskelle sekä opetuksessa että koulukiusaamisessa, myrkyttämisissä...

Mutta vielä tuosta ajasta , uskon näistä siis että Jumala luo ensin sielun ja sitten sille kehon äidin kohdussa.

Tykkään kyllä kovasti aikamatkustuselokuvista kuten Paluu tulevaisuuteen ja mietin usein ihmisten elämää historiassa, kuinka se oli täysin erilaista kuin meidän.
Sen myötä esim en ajattele että "pedon kuvalle henki" tarkoittaisi oikeasti henkeä vaan jos Johannes näki petokoneen puhuvan niin hän ei sitä ymmärtänyt mutta me jotka tiedämme tietokoneen ymmärrämme että se puhuu vaikka siinä ei ole henkeä.
Sinettisormus

Re: Aikamatkustus...........on toiveeni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Niin .. tuo tekoälykin on nyt noussut kuvioihin.
Sinettisormus

Re: Aikamatkustus...........on toiveeni

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pedonkuva joka puhuu. Ilm. 13 luku.
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Aikamatkustus...........on toiveeni

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

1. Kor. 3:21-22
"Älköön siis kukaan kerskatko ihmisistä; sillä kaikki on teidän,
teidän on Paavali ja Apollos ja Keefas, teidän on maailma
ja elämä ja kuolema, nykyiset ja tulevaiset, kaikki on teidän.
"

Tämäpä olisi jotain, tavata Apollos ja Keefas, kun he kerran ovat meidän. Kulkea näkymättömänä seuralaisena evankeliointimatkoilla.

Haluaisin myös nähdä paratiisin ja maistaa sen hedelmiä.

Olisi ylellistä astella Salomon rakentamassa temppelissä ja katsella sen huolella tehtyjä esineitä ja kuunnella rakentajien väittelyjä.

Mutta parasta olisi tavata Jeesus vaikka Betaniassa, jossa hän herätti Lasaruksen kuolleista. Nähdä siskosten ja kyläläisten ihmetys, kun haudasta tulee esiin kääröissä oleva mies.

Olisi paljon muutakin. Olisi loistoa saada nähdä historiassa taakse päinkin, vaikka se taitaisikin kuulua viihdepuolelle. Mutta kuitenkin.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Aikamatkustus...........on toiveeni

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eräässä profetiassa Jumala sanoi, "että ainoastaan meidän ihmisten mielikuvitus on rajana sille kaikelle, mitä me voisimme Häneltä pyytää." Siis, vain meidän mielikuvituksemme on rajana.......
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Maaret

Re: Aikamatkustus...........on toiveeni

Viesti Kirjoittaja Maaret »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 26 Huhti 2021, 14:39 Eräässä profetiassa Jumala sanoi, "että ainoastaan meidän ihmisten mielikuvitus on rajana sille kaikelle, mitä me voisimme Häneltä pyytää." Siis, vain meidän mielikuvituksemme on rajana.......
Jos tuo on totta , siis Jumalasta niin se voisi tarkoittaa samaa kuin "jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenen verran niin voisitte sanoa vuorelle, heittäydy mereen".

Joskus miettii olisiko sellainen "taistelutaktikointi" tarpeen esirukouksessa? Sehän olisi mielikuvitusta. Esim miksi Gideon keksi juuri villatestin kun halusi varmuuden Jumalan johdatuksesta? Kuulostaa mielikuvitukselta mutta vastakohtina varmisti ettei märät villat olleet sattumaa. 😄
Vastaa Viestiin