Rukoussivusto

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Rukoussivusto

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://www.rukous.net

Alla ote sivuston laaja-alaisesta materiaalista.

MIKSI RUKOUS ON VÄLTTÄMÄTÖNTÄ?

(Pääasiallinen lähde: Dutch Sheets, "Intercessory Prayer")

Monet ovat pohtineet seuraavia kysymyksiä:

Onko rukous todella välttämätöntä? Jos kaikkivaltias Jumala pystyy tekemään mitä tahtoo, miksi rukoilla?

Tarvitseeko Jumala rukouksiani, vai onko kysymys siitä, että Hän vain haluaa minun rukoilevan? Voisiko kaikkivaltias Jumala voisi tarvita jotakin meiltä.

Merkitsevätkö minun rukoukseni jotakin? Eikö Jumala joka tapauksessa toteuta tahtoaan?

Onko Jumalan tahdon toteutuminen automaattisesti taattu uskovan elämässä, vai onko sillä yhteys rukoukseen ja muihin tekijöihin? Onko kaikki, mitä minulle tapahtuu, yksinkertaisesti Jumalan sallimaa?

Miksi rukousvastausten saaminen kestää usein niin kauan?

Kuinka voin rukoilla tehokkaammin ei-uskovien puolesta? Onko tätä asiaa ylipäätänsä rukoiltava? Eikö Jumala ilman muuta halua pelastaa kaikki ihmiset? Pitääkö minun rukoilla ihmisille pelastusta yhä uudelleen ja uudelleen, vaan riittääkö, että yhden kerran pyydän tätä Jumalalta uskossa ja kiitän Häntä uskossa?

Onko rukousvastauksille jokin Jumalan aika, vai riippuuko ajoitus minusta?

Voiko Jumalan tahto maan päällä jäädä toteutumatta tai Hänen suunnitelmansa mennä pilalle, jos minä en rukoile?

Jos Jumala aikoo tehdä jotakin riippumatta siitä, rukoilemmeko vai emme, silloinhän Hänen ei tarvitse pyytää meitä rukoilemaan, eikä meidänkään tarvitse tuhlata aikaamme tarpeettomaan asiaan. Jos rukoilemisen vaikutus on samantekevä, voimme kaikki viettää lomaa ja antaa asioiden mennä niin kuin niiden on tarkoitus mennä.

Mitä jos John Wesley olikin oikeassa sanoessaan: "Jumala ei tee maan päällä mitään pelastustekoja muuten kuin vastauksena uskovien rukouksiin."? Se saisi minut menettämään yöuniani, muuttamaan elämäntapaani, sammuttamaan TV:n, jopa jättämään väliin joitakin aterioita.
Solissa

Re: Rukoussivusto

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Niin miten rukoilla meidän ei uskovien puolesta, kun lukee juttua esim 70 ja 80 luvun uskovista tuntuu et enemmän tapahtunut raamatullisia ihmeitä, koska oli hätä sieluista, polvillaan itkettiin Herraa ja etsittiin

Talvisota oli suuri ihme et selvittiin, se johtui siitä et lähes koko kansa rukoili polvillaan

Nykyään tuntuu et uskovat ei välitä, ollaan maalisia ja eipä heitä kadulla näe saarnaavan evankeliumia, monesti netin kautta vähän, mut eri asia jutella kasvotusten,, minulla uskova ystävä joka ei käy seurakunnissa eksytyksen pelossa, koska suurimmassa osassa seurakunnassa on kuulemma henkivallat, eikä suositellut mulle, ja nyt puhun jyväskylän alueesta...
Solissa

Re: Rukoussivusto

Viesti Kirjoittaja Solissa »

En ala tässä enempää miettimään näitä eikä mulla todellakaan olisi varaa saarnata miten uskovien pitäisi käyttäytyä, koska en ole itse uskossa (en ainakaan vielä)

Mut tuntuu hurjalta miettiä miten uskovien asenteet muuttunut vuosikymmenien aikana ja mikä ero tämän päivän kirkolla ja kirkolla joka toimi about 20 tai 50 tai peräti 100 vuotta sitten
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Rukoussivusto

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Rukouspyyntö:
Nainen nimeltä Patricia Chandler Austinissa, Texasissa, ilmoittautui vapaaehtoiseksi saamaan uuden COVID-19-rokotteen yhteistyökumppaneilta Pfizer ja BioNTech Mainzissa, Saksassa. Marraskuuta 9. 2020 päivätyssä hämmentävässä ja hämmentävässä lehdistötiedotteessa sanotaan, että "rokote-ehdokkaan todettiin olevan yli 90% tehokas estämään COVID-19:tä osallistujilla, joilla ei ollut todisteita aikaisemmasta SARS-CoV-2-infektiosta ensimmäisessä tehoanalyysissä" Se kaikki kuulostaa todella hyvältä, kunnes katsot Patricia Chandlerin jalkapohjia, joista löydät tihkuvia, kuoriutuvia reikiä.

https://www.nowtheendbegins.com/patrici ... both-feet/
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Rukoussivusto

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Rukouspyyntö erään sisaren traumojen ja haavojen puolesta parantumista sekä asunnon löytymisen puolesta
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Rukoussivusto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen tämän asian puolesta.
🙏🙏🙏
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukoussivusto

Viesti Kirjoittaja Eero »

Rukoiksessa myöskin, Herralle koti on Pyhä asia, joten Häneen luottaen sellainen lyötyy aina.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin