Sanoma rakkaalleni 3

Valvoja: katso7

Sinettisormus

Re: Sanoma rakkaalleni 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Johdata ja ohjaa .. vie kädestä pitäen eteenpäin ...

Kuva

(B: 1349) 182 Sanoma.
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Kiitos Rakas Jeesus armostasi ja rakkaudestasi. Johdata kaikessa.
Ella

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos Jeesus kun saamme kulkea tämänkin päivän sinun johdatuksessasi.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Angelicus

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Katso7! Sinetin blogissa oli muuten tänään käsitelty lukua 7. Kaikella on aikansa, sinun ruutuaikasi täällä on tärkeää. Ja onhan se video youtubessa, minkä Jarmon kanssa teitte.
katso7
Viesti:

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Rakkaani saat tietää ja tuntea tulevina päivinä että minä totisesti olen sinun Lunastajasi. Vien sinut taivaan valtakuntaan hengessani. Meidät on asetettu taivaallisiin. Ole luja ja rohkea sitä tarvitsi tätä tänä pimeänä aikana. Kuljen sinun edelläsi ja virvoitan sinua matkallasi Kultakaupunkiin. Siellä kadutkin ovat kultaa. Liidät ettenpäin kuin enkeli kaikki tuska kipu ja ahdistus on valtakuntani merkki niitä siellä ei enää ole. Kun pidät kulta kaupungin mielessäsi saat uutta voimaa. Tulethan minua lähelle saat olla minun kanssani koska käteni ympäröi sinut joka puolelta. Älä anna epäilylle sijaa sillä siihen en mielisty. Minä olen kanssasi tuntui miltä tahansa. Kun lujasti tukeudut minuun niin saat kokea Rauhan ruhtinaan voiman ja rakkauden.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Amen, katso 7. Amen!
Olin juuri tuomassa tähän blogi ketjuuni tämän aamun kuvaani rukous hetkellä, mutta jätän sen nyt tekemättä ja kerron sen tässä.
Älä anna epäilylle sijaa sillä siihen en mielisty.
Tuo lause kuvasi myös saamaani kuvaa. Näin jalan jossa oli mustakengä. Tuo väri kertoi synnistä ja tuo synti, näkyi tuo jalan asennosta, se oli kehon kieltä. Näin kuinka jalka oli sisäänpäin kääntyneenä. Siitä näki epävarmuuden ja epäuskon, sen kuinka niin käännymme itsemme sisään, märehdimme omissa epävarmoissa ajatuksissa.
Tuo meidän tulee oppia jättämään pois, sillä Jumala ohjaa meitä, meidän ei tarvitse enää ajatella omia ajatuksiamme lihassamme. Voimme olla ja tehdä asioita levosta käsin, sillä kaikki on jo meille ennalta suunniteltu. Jumala ajattelee puolestamme.
Jumalan ajatukset eivät ole meidän ajatuksiamme eikä meidän ajatukset Jumalan. Hänellä on meille varattuna niin paljon enemmän.
Kun joudumme jonkin tehtävän eteen, niin usein alamme epilemään ettei minusta ole nyt tähän. Meidät valtaa epäusko.
Mutta emmehän me mitään omassa voimassa tee. Herra on kaikessa kanssamme, Hän kulkee edellämme. Tässä meidän tulee voittaa tuo oman lihan epäuskoisuus ja ottaa se uskonaskel, johon Herra on meidät johdattamassa. Riisua pois tuo epäuskon kengä jalastamme ja vaihtaa se alttiuden jalkineeksi, vaikka kuinka ensin epäilyttäisi.
Luotetaan siihen että Herra on kanssamme, luotetaan siihen että Hän on kanssamme loppuunasti ja pitää lupauksensa meille. Opetellaan olemaan Hänelle kuuiaiset siihen mihin Hän meitä johdattaa.

Amen.
Sinettisormus

Mark. 16: 14-20Viimein Jeesus ilmestyi myös yhdelletoista opetuslapselleen heidän ollessaan aterialla. Hän moitti heidän epäuskoaan ja heidän sydämensä kovuutta, kun he eivät olleet uskoneet niitä, jotka olivat nähneet hänet kuolleista nousseena. Hän sanoi heille: »Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille. Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen. Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä. He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat.»Kun Herra Jeesus oli puhunut heille tämän, hänet otettiin ylös taivaaseen ja hän istuutui Jumalan oikealle puolelle. Opetuslapset lähtivät matkaan ja saarnasivat kaikkialla. Herra toimi heidän kanssaan ja vahvisti sanan tunnusmerkeillä
Eero
Viesti:

Aamen Katso7 ja Sinettisormus!

katso7
Viesti:

Minä raivaan sinulle tien. Kulje vain minun perässäni silloin aukeaa sinulle tie jonka viitoitan sinulle. Kuljetan kaikkia omiani mutta niin moni jää matkalle koska he eivät seuraa minua koko tietä. Valaisen askeleesi saat nähdä tiesi valkenevan ja kuljet rakkaani minun perässäni. Tahdothan luovuttaa oikeuden elämääsi vain minulle. Lakkaa jo seuraamasta omaa mieltäsi sillä se vie tuhoon. Minä olen antanut sinulle Henkeäni että kulkisi minun kanssani. Risti on merkki sinun sydämelläsi. Se on voiton merkki mitä mikään ei voi kaataa. Se on Golgatan voiton merkki jolla voitin kaikki perkeleen vallat. Saat kulkea saavutetussa voitossa. Hanki itsellesi viisautta joka tulee minun sanastani. Jeesus Kristus sinun Herrasi on luvannut sinulle voiton kaikissa elämäsi tilanteissa. Minä kuulen sinun vapiseva huokauksen tuon sinulle voiton. Karitsa itse on sinun Kuninkaasi seuraa vain häntä. Avaan sinulle lähteen minun Hengeltäni saat luottaa ja turvata minuun kaikissa taisteluissa. Kaipaan kuulla ääntäsi sillä minä olen rakkaus. Olen rakastanut sinua jo maailmannperustuksista lähtien. Minä raivaan sinulle tien tulet kulkemaan voitossa vaikka heikko olisitkaan. Sillä minä olen avun runsaus otathan vastaan minut.
Sinettisormus

Kiitos Jeesus! Kiitos katso7!
Oli niin osuvaa tekstiä. Näitä asioita olen käynyt täällä läpi muutaman viikon, olen Jumalan koulussa ..
Olen muutaman kerran sanonut Herralle ääneen että luovutan itsestäni Hänelle täyden hallinta vallan.
Eero
Viesti:

Aamen! Herra kulje Sinä ja vedä mukanasi kädestä pitäen, en itse jaksa. Tule meidän tilallemme kokonaan!

Sinettisormus

Kuva

Seuraa minua ...
(B: 1361)
katso7
Viesti:

Luota vain minuun. Olen kantanut kuormasi siksi heitä kaikki murheesi minun päälleni. Kun voin sinut tehdä kokonaan kuuluvaksi minulle iloitse siitä. Johdan sinua valkeuden ja kirkkauden tietä. Tule minun läheisyyteni niin saat voiton kaikissa taisteluissasi rakastan sinua olet silmöteräni. Vaikka ahdas on tiesi saat tiesi tuoda eteeni ja minä johdan sinua. Kulje iloiten sillä siinä on sinun voimasi. Kuljetan sinua kirkkauden tietä. Valkeus on sinun vaatteesi saat iloita kaikkivaltiaan läsnäolosta. Minä olen tie totuus ja elämä. Kirkastan sinut Jeesuksessa. Olet voittava kaikki taistelusi kun pysyt minussa. Tahdothan kulkea minun kanssani sillä silloin Olet taivaan kansalainen. Ilo ja riemu on suuri taivaassa.
Eero
Viesti:

Kyllä, Totisesti sanoo Kaksi Todistajaa maan päällä. Halleluja ja Hoosianna!

Sinettisormus

AMEN JA KIITOS !!!
katso7
Viesti:

Minä olen hyvä paimen. Annoin henkeni juuri sinun tähtesi. Luovuta minulle kaikkesi vain niin löydetä taivaan tien. Kirkkaus on oleva sinun pukusi. Nouse ole kirkas sillä sinun valkeutesi tulee. Maailma näkee valon sen iankaikkisen elämän joka tulee Jeesukselta Kristukselta. Kun tulet tyköni vahvista tuen ja autan sinua vaeltamaan tahtoni mukaan. Jeesus on minun nimeni ei ole muuta nimeä ihmiselle annettu jossa on pelastus. Taivaan ilon tahdon antaa sinulle. Luota vain minuun Älä tee ihmisestä jumalaa vaan minusta Jeesuksesta Kristuksesta. Älä pelkää ajan myrskyjä sillä minä ne tyynnytän. Lahjoitan sinulle kaiken minun sanassani se on se elävä leipä joka antaa maailmalle elämän siksi iloitse ja riemuitse. Jätä jo eilinen ja pyri kohti taivaan valtakuntaa. Vain niin saat voiton kaikissa taistelussani. Olet rakkaani lähellä minun sydäntäni.
Ella

Viesti Kirjoittaja Ella »

Amen! Kiitos Jeesukselle!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Eero
Viesti:

Aamen!

Vastaa Viestiin