Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Yhdysvaltalainen uskova, dr. Patricia Show, on YouTubessa todistanut Jumalalta saamistaan unista, ja puheista. Laitan alle uusimman linkin ;

https://www.youtube.com/watch?v=DSaUkRXHIp4

Aluksi Patricia kertoo murehtineensa hengessään ensimmäisiä tulostietoja vaalista, ja kertoo myös muita profeettoja, joille Jumala on puhunut Trumpin voittavan nämä vaalit ja jatkavan presidenttinä.

Tuolla videolla Patricia mm. sanoo rukouksessaan kysyneensä Jumalalta, että Tämä oli sanonut Trumpin voittavan, kun Patricia oli nähnyt ensimmäiset vaalitulosennusteet, ja Jumala oli vastannut ; " Kaikki on Minun kädessäni ",....ja sanonut Trumpin voittavan. Patricia kertoo saaneensa samoin seuraavan yönä, keskiviikko-torstai, unen, jossa sama asia vahvistettiin.

Patricia kertoi myös, että Pyhä Henki sanoi hänelle perjantaina aamulla; " miksi vääriä tietoja[ vaalista] levitetään" , ( jos ymmärsin tuon kohdan videosta oikein ). Ja, myöhemmin ; " Kaikki ei ole menetetty. Katso, ja näe kun MINÄ toimin ! "

Videolla Patricia todistaa vielä, että Jumala haluaan ihmisten LUOTTAVAN Hänen lupauksiinsa eikä murehtivan. Patricia myös vetoaan uskoviin, että julkisesti kommenttiosiaossa tunnustaisivat oman henkilökohtaisen luottamuksensa Jumalan lupamaan/ilmoittamaan Trumpin voittoon. Patricia kehoittaa myös lukijoita kertomaan, missä päin maailmaa he asuvat.

Kommenttiketjussa on juuri nyt 863 vastausta, 8.11.2020, klo.13.28

Kävin "nopeasti " ketjun kommentit läpi. Tuossa isossa joukossa oli 14 sellaista lisätodistusta, joissa kirjoittajat todistivat Jumalan puhuneen Trumpin voitosta myös kirjoittajille henkilökohtaisesti. Suurin osa muista kirjoittajista tunnusti uskovansa Trumpin voittoon, melkein kaikki.

Kopioin yhden tällaisen todistajan, Marcella Lazo, Jumalalta saaman näyn, jossa kuvataan vaalivilppiä ;

Suomeksi ;

" Vaali-illan yönä nukahdin noin 23.00-Trump oli voittamassa. Pyhä Henki herätti minut klo.03.30, huutaessani rukouskielelläni. Menin kylpyhuoneeseen rukoilemaan, niin etten herättäisi aviomiestäni. Rukoillessani Hengessä, tulin huonovointiseksi ja sain näyn, jossa oli pöytä jolla oli suuri pino vaalilippuja joiden päällä mustat hämähäkit pyörivät kaikkialla. Tiesin, että oli tapahtumassa väärentäminen/petos/noituus vaaliprosessia kohtaan. Mutta minä luotan Meidän Jumalamme lupaukseen että Hän on kaiken johdossa. Hänen Sanansa tulee toteutumaan, ja minä käyn vihollisen tekoja vastaan Jeesuksen Nimessä."

" On election night I fell asleep around 11pm - Trump was winning. I was awakened by the Holy Spirit at 3:30am, screaming in my prayer language. I went to my bathroom to pray, so I wouldn’t wake up my husband. While praying in the Spirit,i became nauseous and had a vision of a table with a large stack of Election ballots and black spiders were crawling all over them. I knew there was going to be corruption/fraud/witchcraft against the election process. But I stand in agreement Our God is in control, His word will come to pass, and I come against the works of the enemy, in Jesus Name "
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Laitan uudestaan linkit seuraaviin YouTube-videoihin, jotka käsittelevät juuri näitä Yhdysvaltojen presidentinvaaleja, ja siihen liittyviä ihmisiä.

Dana Coverstonen, julkistettu 25.8.2020 https://www.youtube.com/watch?v=JRAiClW ... L&index=10 ja,

Patricia Shown, julkistettu 18.7.2020 https://www.youtube.com/watch?v=65IXBkOFBwQ

Yhteenvetona ylläolevista unista/profetioista :

Coverstone kertoo 17.8. saamastaan unestaan mm. ; " Marraskuun kalenteri, joka revitty ja likainen. Näen lehdettömiä puita.Vain muutamissa puissa on joitakin lehtiä, jotka ovat kääntyneet, ikään kuin alkaisi sataa, taivas oli ikävän harmaa, pilvinen. Sormi ilmestyi ja ympyröi kalenterissa 3.11. ja kiersi ympyrää ensin vastapäivään ja sitten sormi alkoi kiertämään ympyrää 3.11. myötäpäivään.

Alkoi ilmestyä kuvia; kaupunkeja liekeissä, näin kaikkialla punaisia otsikoita ; " Trumpin voitto kyseenalaistetaan kaikkialla". Kaduilla oli protesteja, ihmiset olivat likaisen ja väsyneen näköisiä. Sitten kello löi. Nämä ihmiset heräsivät eloon, ja alkoivat kuolata kuin koirat, ämpäreittäin sylkeä, ja se tahrasi heidän paitansa. Ihmiset karjuivat ja olivat väkivaltaisia vaalituloksen takia, ihmiset ammuskelivat holtittomasti taivaalle aseillaan, ihmiset olivat raivoissaan.

Dana näki unessä henkilön jolla oli kyltti jossa luki ; " todennäköiset voittajat eivät ole niin todennäköisiä". Hän oli häpeissään. Lisää palavia kaupunkeja, tulipatsaita, Washington DC:ssä palaneita rakennuksia, mutta ei monumentteja vaan yrityksiä ja teollisuusrakennuksia.

Otsikot julistivat ; " jälleenrakennus vie aikaa, ja luottamuksen palauttaminen vielä kauemmin.Ja hallinto ei pysty tekemään sitä ajoissa."

Sitten näin valtiovarainministerin iskevän silmää, kuin sarkastisesti.

Sitten näin vankkurit aivan kuin " Pieni talo preerialla" sarjassa. Kamala Harris ohjasi vankkureita, joita veti kaksi muulia, Joe Biden istui vasemman puolisen muulin selässä. Hänellä oli vieressään dynamiitin laukaisinlaatikko. Tuuli alkoi puhaltamaan ja vankkurin pressun alta näkyi useita dynamiittilaatikoita, sellaisia 1860-90-lukujen laatikoita. [ muuli on demokraattisen puolueen tunnus ]

Kamala Harris alkoi piiskata muuleja eteenpäin, ja samalla Joe Bideniä, mutta Biden ei sitä huomannut, muulit lähtivät kiihdyttäen vauhtia kohti autoa, joka oli kohteena.

Tässä vaiheessa näin Hillary Clintonin presidentti Trumpin takana, Trump oli polvillaan. Hillarylla oli vaatteet kuin Kiviseten ja Sorasten Vilmalla, ja hänellä oli räikeä sormus etusormessaan, siinä oli verta, hänellä oli yleisavain ns. "skeleton key", roikkumassa hänen kaulassaan. Hillary piti roomalaista gladiaattorin miekkaan Trumpin kurkulla, oikeassa kädessään, kurkun vasemmalla sivulla ja skeleton-key roikkui Trumpin kasvojen edessä.

Avaimessa oli verta ja multaa. Avain näytti aivan kuin natsisymbolilta. Hillaryn kasvot olivat uupuneet, hänen jalkansa vieressä, sivulla, oli iso karhunrauta.

Äkkiä Trump tarttuu vasemmalla kädellään edessään roikkuvaan avaimeen ja vetää sitä voimakkaasti alas ja samalla lyö oikealla kädellään Hillarya kasvoihin, jolloin Hillary tiputtaa veitsen ja astuu taaksepäin. Presidentti lähtee juoksemaan karkuun.Hillary astuu karhunrautaan, yrittää sitten päästä irti, muttei pääse, ja tavoittelee veistään muttei saa sitäkään.

Trump juoksee autoaan kohti ( "Beast" = peto, auton lempinimi yleisesti ).

Kuuluu kolme laukausta, käsiaseesta, erillisiä.

Ensimmäinen laukaus, ja turvamies hyppää luodin eteen, ja kaatuu maahan, ja Trump jatkaa juoksuaan.
Toinen laukaus, ja turvamies hyppää luodin eteen ja kaatuu maahan, kolmas laukaus, ja taas turvamies otta luodin ja Trump jatkaa juoksuaan ja pääsee autolleen.

Unessa Dana näkee presidentin auton jota turvamiehet ympäröivät, näillä on vanhanaikaiset musketit aseinaan eikä heillä ole tummia aurinkolaseja päässään. Auto liikkuu hitaasti eteenpäin turvamiesten katsellen ympärilleen ja liikkuen auton mukana. [ turvamiehet kuvaavat kristittyjä esirukoilijoita ]

Hillary yrittää vetää jalkansa pois raudasta, mutta ei pysty, vankkurissa tapahtuu, (= "hyökkäysvaunussa"), valtava räjähdys, joka heittää muulien ruhot rakennusten katoille.

Savua nousee, Biden makaa kasvoillaan keskellä katua, kärrynpyörien jäljet selässään ja korppikotka istuu Bidenin pään päällä.

Harris itkee epäuskoisena, ja hänen kyyneleensä ovat neljännesdollarin kokoisia. Aivan kuin neljännesdollareita tulisi hänen silmistään.

Maassa on valtava aukko, rakennukset ovat romahtaneet. Sitten Dana näkee kirkon. Puolet olivat valittu, ei ollut mitään "keskitietä".

Alttarilla ja maan kirkoissa oli Tuli. Tuli liikkui niiden ihmisten päiden yläpuolella jotka olivat rukoilleet.

Näin kirkoissa monien ihmisten pään yläpuolella "kysymysmerkin", ja he näyttivät olevan hämmentyneitä mitä kirkossa ja maailmassa tapahtui.

Dana kuuli äänen ; " Ne jotka kieltäytyvät olemasta valmiina, haluavat lopulta. Valmistautukaa, ja kertokaa muille että Minä olen käskenyt valmistautua, sillä he tulevat näkemään lisää järkyttäviä asioita. "

21.8.2020 Valkoinen hahmo ilmestyi, osoitti sormellaan taivaita ja sanoi ; " olette valmiina tai ette, kansakunta, nyt se tulee, valmistautukaa. "

24.8. Näin kalenterista marraskuun. Näin häilyviä,lepattavia varjoja kaikkialla, sitten näin hyvin ison ja kirkkaan valon taivaalla, ja sitten pimeys.

" Sitten tuli aamu, sumu oli haihtunut pois, näin paljon amerikkalaisia hätäsuojissa, luulen että se Meksikon lahden aluetta, en ole varma. Ihmiset olivat kerääntyneitä yhteen, väristen, epätoivoisen näköisinä, matkalaukkuja oli kaikkialla. Joukossa liikkui rohkaisijoita, ja heillä roikkui risti kaulassa.

He erottuivat muista ihmisistä koska heillä oli hymy kasvoillaan, muut olivat alaspoljetun ja masentuneen, vihaisen ja turhautuneen näköisiä.

Nämä ihmiset yrittivät osoittaa myötätuntoa ja ystävällisyyttä, mutta ajoittain he kohtasivat vihaa ja kehoitusta lähteä pois. Mutta rohkaisijat silti jatkoivat.Ihmisiä lähti pois suurkaupungeista. Uutisotsikoissa puhuttiin "shokista" ja "yk tulee auttamaan isäntämaataan".

Kansakunta oli hiljaa. Ei ollut mielenosoituksia, ei väkivaltaisuuksia. Ihmiset olivat hiljaisia, miettelijäitä. Aurinko paistoi pilvien takana,muttei vielä näkynyt.

Ja, taas valkoinen hahmo ilmestyi, ja sanoi ; " Pysy vahvana, sillä tämä tyyni tulee ennen kuin nouseva myrsky nousee jolloin suojapaikkaa on vaikea löytää. Pysy vahvana, sillä tämä tyyni tulee ennen kuin nouseva myrsky nousee jolloin suojapaikkaa on vaikea löytää. "



----------------------------------------------
----------------------------------------------



Patricia Show kertoo Jumalan 27.5.2020 antaman viestin, jossa mm.seuraavaa ;

" Barack Obama joutuu vankilaan, mutta sitten hänen tuomiotaan lievennetään/muutetaan.
Hillary Clinton kuolee ja menee isiensä tavoin kadotukseen.
Tämä lopettaa korruption, petoksen ja valheiden ajanjakson. Kaksi merkittävää senaattoria tulee myös kuolemaan samoihin aikoihin.
"Niin kuin tiedät, lapseni, Minä olen määrännyt Donald Trumpin saamaan toisen kauden. Rukoile niitä voimia vastaa jotka yrittävät estää Minun suunnitelmani teidän maanne hyväksi."

14.7.2020 Jumala antoi Patricialle viestin, jossa mm. ;

" He jatkavat viruksen ruiskuttamista sen levittämiseksi ". Patricia; " Keitä he ovat ? "
" He ovat niitä, jotka tahtovat estää Trumppia tulemasta uudelleen valituksi. Mikään ei pysäytä heitä toteuttamasta suunniltelmiaan. Jatka rukousta voimia vastaan , jotka yrittävät estää Minun suunnitelmia teidän maanne hyväksi."

Patricia kehoittaa uskovia rukoilemaan rukouskielillään näiden asioiden puolesta.

29.5.2020 Jumala paljasti Patricialle ne syytteet jotka vievät Barack Obaman vankilaan. " Herra sanoi yhden sanan ;" Kiristys" "

Jumala sanoi myös ; "Barack Obama on tehnyt monia rikoksia mutta kiristäminen on se joka pysyy. "

Videon kohdassa 7.25 Patricia alkaa kertomaan unesta, jonka hän sai ;

" Unessa Patricia oli harjoittelemassa tarjoilijaksi ulkoilmakahvilassa. Kahvilassa ihmiset tulivat myyntitiskille, ja Patricia otti heidän tilauksensa. Kahvilan ulkopuolella oli iso avoin alue, jossa oli ihmiset nauttivat kahvejaan istuinpaikoilla. Unessa nuori tyttö opetti Patriciaa tarjoilijan työhön ja Patrcia kertoi itsellään olleen päällään tarjoilijan essun.

Tuo nuori tyttö katsoi ulos aukean toiselle reunalla ja sanoi; "hei, katso, tuolla on Mike Pence ".
Välittömästi Patrcia heitti päältään essun pois ja heitti sen lattialle, ja juoksi aukion yli ,ja esittäytyi ja sanoi ; " presidentti Mike Pence ", ja Mike Pence ojensi kätensä kätelläkseen, mutta sen sijaan Patricia tarttui häntä olkapäistä ja antoi halauksen.

Patricia sanoi todella pikaisesti ; " Haluan teidän tietävän että olen rukoillut presidentti Trumpin ja hänen vaimonsa ja heidän perheensä puolesta, ja haluan teidän tietävän että olen rukoillut myös teidän ja Karenin puolesta. Haluan myös kertoa teille hyvin lyhyesti, että Jumala on kertonut minulle että Donald Trump saa toisen kauden mutta meidän tulee rukoilla."

" Välittömästi Mike sanoi; " kyllä, meidän tulee rukoilla, koska heillä suunnitelma nostaa syyte toisen kerran Donald Trumppia vastaan."

" Sitten Patricia sanoi Pencelle ; " Herran profeetalle on paljastettu, että myös sinä Mike saat kaksi kautta Yhdysvaltojen presidenttinä ja haluan että pidät tämän sydämessäsi. "

" Mike Pence katsoi Patriciaa suoraan silmiin, ja myös risti-koruun, mikä roikkuin Patrician rinnalla, ja sanoi ;" siihen kyllä menee vielä paljon aikaa".
Sitten Mike Pence hymyli ja käveli pois.

8.6.2020 Jumala antoi Patricialle seuraavan viestin ;

" Mike Pence saa kaksi kautta presidenttinä."

Patrcia todistaa, että vaikka Jumala kertoo meille kristityille tällaisia asioita etukäteen, ei meidän tule lakata toimimasta. Vaan koska vihollinen niin henkimaailmassa kuin täällä maan päälläkin yrittää estää Jumala suunnitelmia toteutumasta, niin meidän TÄYTYY rukoilla Jumalan lupaamien asioiden toteutumiseksi. Sillä jos emme rukoile, niin nämä luvatut asiat voivat jäädä toteutumatta.

Jumalan suunnitelma on että Trump saa vielä neljä vuotta ja Pence kahdeksan vuotta.

Näiden asioiden puolesta täytyy rukoilla, koska vihollinen ei halua niiden toteutumista ja se yrittää estää niitä toteutumasta.

Patricia kehoittaa viemään nämä asiat Jumalan eteen.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jouko Pihon sivuilla on kaksi uutta viestiä profetia-osastossa, joissa kerrotaan Veronika Westin saamista unista, joissa molemmissa todistetaan Bidenin huijausta ja Trumpin jatkamista presidenttinä.

Olisi todella hienoa, jos tällainen vaali-huijaus paljastuisi, se olisi ennen kuulumatonta. En itse tiedä onko Yhdysvalloissa koskaan yritetty huijata vaaleissa, ainakaan presidentin.

Toivoisin, että Jumala antaisi myös Barbaran ja Danielin kautta vastaavanlaisen vahvistuksen tapahtuneesta huijauksesta, ja Trumpin uudelleen valinnasta.

Itseäni eniten mietityttää tuo Mike Pencen tuleva presidenttiys, kaksi kautta, yhteensä kahdeksan vuotta, siis Trumpin uuden nelivuotiskauden jälkeen.

Se tarkoittaisi 12 vuotta 21.1.2021 alkaen, siis tuonne vuoteen 2033 asti. Mietin vain missä ihmeen vaiheessa Barack Obama astuu peliin mukaan ?

Itse olen olettanut että Obama palaa Trumpin jälkeen valtaa, mutta ilmeisesti on muutettava omia käsityksiäni tämän suhteen.

Ja, tuossa Coverstonen unessahan oli tapahtunut jokin kirkas, iso välähdys taivaalla, jonka jälkeen tuli pimeys. Mutta, milloin tuollainen tapahtuisi, sitä ei varsinaisesti kerrottu. Äkkiseltään sitä ajattelisi ,että pian vaalien jälkeen, mutta se on olettamus, ei tietoa.

Siksi halusin laittaa näiden eri uskovien saamat unet/viestit tähän ketjuun, että niitä voisi verrata toisiinsa ja muodostaa jonkinlaista aikajanaa tuleville asioille.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kun tällaisia profetioita ja viestejä tulee nykyään kuin liukuhuhnalta, kiitos internetin, saa olla todella tarkkana ja huolellinen kun yrittää selvittää ovatko viestit todella Jumalalta, tai ihmisistä itsestään.

Omasta puolestani voin sanoa, että laittamani linkit, ja lainauksesta unista/profetioista, tänne foorumille, ovat sellaisia joihin itse uskon.

Jumala antaa eri ihmisille tietoja eri asioista, kukaan ei saa tietää kaikkea. Raamattukin on Jumalan Sanaa, mutta sekin koostuu 66 eri kirjasta, jotka sitten muodostavat kokonaisuuden.

Internetin kieli on englanti. Kaikki muut kansalliskielet ovat jääneet lapsipuolen asemaan. Myöskin useimpien profetioiden keskipiste on Yhdysvallat. VT:ssa profetiat olivat Israelille/Siionille/seurakunnalle, mutta myöskin Israelin/seurakunnan vihollisille, olivat he sitten vierasmaalaisia tai Israelin heimojen omia jäseniä.

Todella minimaalisesti on profetioita koskien esim. Kiinaa, Intiaa tai Venäjää, tai katolista kirkkoa.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Laitan linkin, jonka Uskon Jeesukseen-nimimerkki lähetti minulle. Videolla australialainen pastori John Hemans kertoo Jumalalta saamistaan tiedoista koskien Yhdysvaltojen vaaleja,ja Trumpin uudelleenvalintaa.

Tällä pastorilla on aiempiakin videoita tästä aiheesta, mutta niitä itse en ole vielä katsonut.

https://www.youtube.com/watch?v=2Vntlu3 ... LL&index=2

ps. Olipa valtava määrä kirjoitusvirheitä edellisissä viesteissäni, 37-41 kpl :shock: :oops: :shock: :oops:

Pitäisi aina jaksaa tarkistaa viestit, muttei vaan sitten kuitenkaan jaksa .... :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

En laittaisi paljon painoarvoa noille Valtamedian "uutisille".

Kanava haastatteli "asiatuntijana" Janus Putkosta. :cry: :shock: :cry: :shock:

Putkonen kuuluu samalla lailla ajattelevien ja toimivien Johan Bäckmanin ja Ilja Janitskin kanssa samaa venäläismieliseen ryhmittymään.

Janus Putkonen ollut myös Itä-Ukrainassa toimimassa Ukrainan laillista hallitusta vastaan kuulumalla separatisteihin. Kuinka tällaista voidaan yleensä haastatella "asiantuntijana" !!??
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 12 Marras 2020, 21:37 https://youtu.be/JJ5ncTRmCCc
I Just Saw Jesus Doing THIS About the Election

Pennsylvania ja erityisesti siellä Philadelfia ovat tämän mukaan merkittäviä vaalien kannalta.
Kiitos linkistä, oli mielenkiintoinen. Taas yksi todistus vaalivilpistä, sekä siittä, että Jumala haluaa asettaa Trumpin toiselle kaudelle.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Tuula1

Re: Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

nyt viimeyönä trump on jättänyt vaalilipukkeet korkeimpaan oikeuteen ja peräti 80 prosenttia olisi äänistä hänen takanaan ja bidenin vain 20 prosenttia.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskova Dr.Patricia Show rukoillessaan sai viestin Jumalalta, ja Raamatunpaikan jonka lukea. Joosuan kirjan luvussa 11 Israel on suuren ylivoimaisen vihollisen edessä, joka koostuu monista vihollisjoukoista. Jumala rohkaisee Joosuaa, ja lupaa antaa viholliset Israelin käsiin, tuhottavaksi perinpohjaisesti.

https://www.youtube.com/watch?v=wCMNfNTl_3k 21.11.2020

Patricia kysyi mihin tämä Raamatun kohta liittyy, niin Jumala puhuin Patricialle seuraavan viestin. Käännän sen suoraan suomeksi tähän alle, linkistä voi katsoa videon. Viesti alkaa videon kohdasta 2.38. Videolla on hieman muutakin Jumalan puhetta, mutta tämä on viestin/profetian ydin ;

" Lapsi, katso tuon taistelun todennäköisyyksiä [ Joosuan/Israelin], Israel oli altavastaajana ja sen mahdollisuudet voittaa olivat vähäiset, mutta MINÄ muutin mahdollisuudet kun puhuin Joosualle ja sanoin ; "Älä pelkää heitä sillä huomenna tähän aikaan Minä tuon heidät kaikki teuraaksi Israelille ".

Herra sanoi ; " Taistelu raivoaa tämän presidentinvaalin ympärillä, todennäköisyydet ovat Donald Trumpia vastaan, mutta MINÄ sanon ; älä pelkää sillä MINÄ olen muuttamassa todennäköisyydet. Minä annan vaalivoiton Donald Trumpille , ja taistelun uhreja on oleva paljon. MINÄ tulen paljastamaan korruption ja petoksen , ja hyvin pian MINÄ lopetan tämän Amerikan Yhdysvaltojen hallinnon kaatamisen."

" Tämä petos ja vilppi juontuu syvälle, mutta MINÄ käännän ne kivet joiden alle he ovat piiloutuneet. MINÄ paljastan käärmeet, liskot ja jokaisen inhottavan asian joka on kätkettynä."

Patricia ; " Kun Herra oli puhunut, niin sain tämän näyn kädestä, joka käänsi kiven ympäri, ja kiven alla oli käärme, lisko ja tuhatjalkainen. Ja, heti kun käsi oli kääntänyt kiven , ne kaikki pakenivat".

Tämän jälkeen Jumala johdatti Patrician lukemaan 3.Moos.11:44, joka puhuu kaikista inhottavista olioista, joita Jumala käskee välttämään.

Luettuaan Raamatun kohdan Patricia sai välittömästi ilmestyksen koskien tuota 1144 numeroa. -----> 11.4. ( Yhdysvalloissa, Suomessa 4.11.) klo.4 aamuyöllä ALKOI PETOS, kun äänestyslipukkeet saapuivat monille äänestyspaikoille. Joten, 3.Moos.11:44 kuvaa marraskuun 4.päivää, klo.04.

Patricia kysyi Pyhältä Hengeltä olkoi hän ymmärtänyt näyn oikein, ja Herra vastasi ; " Lapsi, sinä olet nähnyt oikein ".

Patricia vielä mainitsee Joosua 11:9, ja selittää Joosuan olleen uskollinen ja noudattaneen Herran käskyjä. Samoin Patricia kehoittaa rukoilemaan ja paastoamaan, kunnes Donald Trump on vannonut uuden virkavalansa 20.1.2020.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

No niin, noinhan me jo teemmekin, kuten Patricia neuvoo...
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Laitan tämän linkin uudestaan myös tähän vaali-ketjuun, johon tämä henkilön saama näky/sanoma liittyy ;

https://www.youtube.com/watch?v=zrbtpsW ... dGRU3C4Khs
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Viesti Kirjoittaja Eero »

Saa nähdä miten tämä kaikki toteutuu. 14.12. pitäisi olla mahdolliset vaalivilppitodisteet esitettynä, koska tuolloin valitsijamiesneuvosto kokoontuu päättämään USAn tulevasta presidentistä. MUTTA, on sanottu, että heidän EI TARVITSE noudattaa äänestystulosta, että se on EHDOLLINEN. Voivat äänestää siis miten haluavat, jos oon ymmärtänyt oikein. Jos valitsijamiehet katsovat, että asiassa on vilppiä, he voivat äänestää toisinkin kuin "virallinen" äänestystulos. HEADS WILL EXPLODE, niin kuin Dana Coverstone sanoi, eli "päät räjähtävät". Tämä on viittaus Amerikan valmiiksi ääripäihin lietsottuihin kansoihin.

Mun mielestä tuli tärkeä huomio jossakin tekstissä vastaan, oliko Uskon Jeesukseen postaus, että Amerikka ei itse asiassa ole "kansa", ei ainakaan raamatullisessa merkityksessä, vaan se on "kokoelma kansoja". Jokaisella kansallisvaltiolla Euroopassa on siis intressinsä USAssa olevia omia kansalaisiaan tai heidän jälkeläisiään kohtaan, mutta tästä ei puhuta. Yleensä asia esitetään niin päin, että USA on ylempiarvoisessa asemassa Eurooppaan nähden, mutta tosiassa USA on vain Euroopan valtioiden panssarinyrkki, jolla muuta maailmaa hallitaan sotilaallisesti Naton kautta. Tämä on helposti havaittavissa, jos mietti sotahistoriaa, WW1:n ja WW2:n ratkaisivat jenkkiläiset, mutta miksi ihmeessä he sen tekivät? Jokainen USAn presidentti, joka on vastustanut sotaa, on saanut lähteä tavalla tai toisella. Tämän vuoksi Donald Trump saa/sai lähteä. Siinä on toinen mahdollinen tapahtumalinja. DT lähtee Taivaaseen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuossa laittamassani linkissä oleva "numerovirta-näky" kommenttiktjussa henkilä nimeltä Lenora Weinand kirjoitti näin ;

"The Lord gave my husband a vision. He showed him a calendar. It was a one page calendar., all months on one side.
The Lord circled November 3rd blue and then the number turned blue . Then, He circled counterclockwise . The circle and the number turned red . He pulled His finger back and the circle and the number turned black. There was no decision. Then the Lord showed him from the 3rd of November until the 30th it was light blue. December 1st until the 11th it was light red and the 12th of December it turned dark red. We asked the Lord what that meant and He said," From the first onward, Trump would start winning"

" Herra antoi aviomiehelleni näyn. Hän näytti hänelle kalenterin. Kalenterissa olivat kaiki kuukaudet yhdellä ja samalla sivulla.
Herra ympäröi marraskuun 3.päivän sinisellä, ja sitten numero muuttui siniseksi. Sitten, Hän ympyröin vastapäiväiseen suuntaan. Ympyrä ja numero muuttuivat punaisiksi. Hän vet sormensa pois ja ympyrä ja numero muuttuivat mustiksi. Ei ollut mitään päätöstä/ratkaisua.

Sitten Herra näytti miehelleni alkaen marraskuun 3.päivästä aina marraskuun 30.päivään asti, se oli vaalean sininen. Joulukuun 1.päivästä aina 11.päivään saakka, numerot olivat vaalean punaisia, ja joulukuun 12.päivästä alkaen numeroista tuli voimakkaan punaisia."

Me kysyimme Herralta, mitä nämä tarkoittavat, ja Hän sanoi ; " Ensimäisestä alkaen, Trump alkaa voittamaan"
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ei ole toistaiseksi näkynyt valtamedioissa muuta kuin, että Trumpin oikeusjutut olisivat yksi toisensa jälkeen kaatuneet. Mutta jos tuo sun laittama näky pitää paikkansa, niin todisteita vaalivilpistä alkaisi siis vähitellen löytyä, siis sellaisia kiistattomia todisteita.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Laitan tähän linkin Perry Stonen videoon koskien ns. Nolla-kirousta, koskien Yhdysvaltojen presidenttejä, jotka ovat valittu/voittaneet vaalit nollaan päättyvissä vuosiluvuissa !

Video kestää 13 min 53 sek.

https://www.youtube.com/watch?v=XQIk97D ... LL&index=1


Tässä on toinen ajankohtaien Perry Stonen saama näky, tai uni, em muista kumpi ; https://www.youtube.com/watch?v=dE6JpkYj1TM


Ja, vielä yksi, mutta tätä en ole itse vielä katsonut, mutta otsikko on houkutteleva ; https://www.youtube.com/watch?v=AZ8334uRR4w

Katsokaa, ja kertokaa mielipiteenne.

Lähden nyt asioille ja tulen vasta illalla kotiin.

t.AO, .....punainen sellainen....
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ei tule pahemmin näitä intialaisia sivustoja seurattua, mutta tähän oli linkki Pihon sivuilta, ja oli kyllä mukavan pirteä "tyttönen", joka kertoi näyistään koskien Yhdysvaltojen presidentin vaaleja.

Sellainen hyvänmielen video. :)

https://www.youtube.com/watch?v=3ZyexFO ... Ia8YJDsXno
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

*
*
Tässä on uusi profetia koskien Joe Bidenin KOHTALOA.

Dr. Patricia show julkaisi profetian tänään 27.12.2020 , mutta Jumala oli antanut tämän profetian Patricialle jo päivää ennen kiitospäivää, eli 25.11.2020, mutta Patricia sai vasta nyt julkaista viestin. Tätä ennen Jumala oli kehoittanut Patriciaa lukeaan psalmi 3, viime yönä.

https://www.youtube.com/watch?v=NE4M9lXEgHg

Profetia on aika lyhyt. Sen pääsanoma on se, että Jumala ei salli Joe Bidenin nousta presidentiksi laittomin keinoin, ja Bidenillä on sama kohtalo kuin Daavidin pojalla Absalomilla, joka nousi omaa isäänsä vastaan tavoitellessaan kuninkuutta. Absalom kuoli, surmattiin.

Jumala vahvisti, että Donald Trump saa neljä vuotta lisää presidenttinä.

Profetia osuus alkaa kohdasta 2.06 ja loppuu 2.38.

Sanatarkasti Jumala sanoo profetiassa Bidenistä ; " Biden kärsii samat seuraamukset kuin Absalom "
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos AO, minua puhutti asia, koska kirjoitin siitä jo tänään. Tein sitten toisen perään: https://www.pelastussanoma.fi/paivittaista-seurantaa/
Uusiluomus

Re: Vaalit-PROFETIOITA-UNIA

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Saa nähdä miten käy, uskon että Biden ei ole kauvan presidenttinä ehkäpä kuolee tämän talven aikana ja nousee sen jälkeen kamala Harris presidentiksi?
Vastaa Viestiin