Jumalan johdatuksessa 2.

Valvoja: Tuija

Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Magda sisko. Eilen sanoinkin pari kertaa että enhän minä voi olla vielä 60!!! Olenhan vasta pieni tyttö ! 🤗😄😍
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

:) :) Onneksi olkoon Sinetti !
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Paljon Onnea Sinetti!
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos, rakas AO ja Seuraaja veljeni. 🤗😍🙆‍♀️
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Paljon onnea Sinetille kiitos kaikesta mitä Jeesus on kauttasi vaikuttanut
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Voi kiitos katso7 veli, olet minulle niin extra rakas veli. Olemme käyneet valtavat taistot ja tuemme edelleen rukouksin toisiamme.
Kiitos. Ole siunattu Jeesuksessa Kristuksessa.

T. Saara - äiti "
Uusiluomus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Onneksi olkoon sinetti :)
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos myös sinulle, sinä rakas Uusiluomus!
Kiitän Herraa teistä kaikista. Hän on johdattanut tänne aivan ihania ja rakkaita siskoja ja veljiä.
💖👑💖
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Onnittelut vielä munkin puolestani rakas sisko! Siunauksin!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos rakas Eero veli.
Meillä on Pyhän Hengen yhteys. 💖👑🕊🕊🕊
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Siunaukselliset tervetulotoivotukset seitsemännelle kymmenelle, Tuija-tyttö! Kotiranta näin vähitellen lähenee täällä elämän merellä keinuen, Mestarin luotsaamana turvallisesti myrskyissä ja tyvenessä.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos myös sinulle, rakas Angelicus.
Sinun sanoissa kauniisti soi elämän kokemus ja viisaus, sellainen lempeä ja lämmin sointi.
Iloitsen sinusta.
💖👑💖
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Vitsi vieköön, niitä Herran suuria juhlia odotellessa, vaikka menisi päivä, viikko tai vuosi tai mitä vaan :) Sitten onkin loppumaton juhla kaikilla, Herran kanssa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Shalom.

Tämä viikko on ollut ihmeellinen. Herra on jakanut minulle näitä ruusuja, näkykuvia ruusuista.
Maanantaina, eli syntymäpäivänä rukous hetkellä sain 2 valkoista ruusua. Koin että ne oli syntymäpäivä ruusuni Häneltä.
Tiistaina, sain 1:den valkoisen ruusun ja illalla tuli vielä vieraita.
Keskiviikkona, rukous hetkellä sain lisää valkoisia ruusuja ja niiden erityispiirre oli että niihin oli aivan kuin roiskittu jotain väriä, ehkä vesiväriä.
Hymyilin, sillä olin menossa työhön ja Kysyinkin Herralta hymyillen:
-" Menenkö tänään asiakkaiden kanssa taudepiiriin?"
Aamun avauksessa minut yllätettiin, minulle laulettiin syntymäpäivä laulu. Ja eräs asiakas halusi vielä erikseen laulaa oman laulunsa. Olin otettu. He ovat minulle hyvin rakkaat.
Sitten sainkin tietää että todellakin menen sinne taidepiiriin, niin kuin Herra minulle humoristisesti aamulla ilmoitti.
Mutta vielä tänäänkin sain ruusun, se oli tälläkertaa hyvin kaunis vaaleanpunainen ruusu, joka kertoo minulle morsius seurakunnasta.
Mitä Herra haluaa minulle nyt näillä ruusuilla kertoa? Ehkä vain ilahduttaa ja kertoa Hänen läheisyydestään ja se riittäköön tähän hetkeen.
Hän kyllä johdattaa ja ohjaa ja kaiken saan sitten nähdä aikanaan.
Kiitos Jeesus! Elän tässä ja Nyt, Sinua odottaen.

Viime sunnuntaina pidimme kotikokouksen jossa eräs veli sai minulle sanoman, luettuani heille Heprealaiskirjeen ensimmäisen luvun. Hän tuli luokseni sanoen:
- " Koen että tämä on sinulle; "minä peitän sinun alastomuutesi".
Tuota tutkittuani kotona, ymmärsin, että itsessämme olemme Herran edessä alastomia, mutta Hänelle täysin antautuneina, Hän meidät vaatettaa vanhurskaudellaan. Kiitos Herra tästä. En elä enää minä, vaan Kristus minussa!
Amen.

"Mitä te vaatetuksesta huolehditte! Katsokaa kedon kukkia, kuinka ne nousevat maasta: eivät ne näe vaivaa eivätkä kehrää. Minä sanon teille: edes Salomo kaikessa loistossaan ei ollut niin vaatetettu kuin mikä tahansa niistä. Kun Jumala näin pukee kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna joutuu uuniin, niin tottahan hän teistä huolehtii, te vähäuskoiset!"
- Matt. 6:28-30

Teitä Siunaten.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Shalom; Herran Rauhaa.

Viime yönä, näin unessa, että synnytin lapsen. Kun lapsi syntyi, en löytänyt ketään, joka olisi katkaissut napanuoran.
Aloin elämään tuon ajatuksen kanssa, että napanuora on katkaisematta, siihen tehtävään ei löytynyt ketään.
Touhusin jatkossa näitä tavallisia arkisia asioitani, enkä edes enää nähnyt sitä lasta vierelläni, mutta tiesin että tuo side oli katkaisematta.
Kun heräsin, tämä ajatus oli koko ajan sydämelläni ja pyysin Herraa avaamaan sitä, jos Hän tuon minulle antoi?
Pian nousikin ajatus sydämelle, joka niin tosi on. Me olemme yhteen liitetyt Jeesuksessa Kristuksessa, eikä sitä sidettä ole kelvollinen kukaan katkaisemaan.
Kiitin tästä Herraa, että Hän näin meitä muistuttaa ja lohduttaa.



Efesolaiskirje:
4:1 Niin kehoitan siis minä, joka olen vankina Herrassa, teitä vaeltamaan, niinkuin saamanne kutsumuksen arvo vaatii,
4:2 kaikessa nöyryydessä ja hiljaisuudessa ja pitkämielisyydessä kärsien toinen toistanne rakkaudessa
4:3 ja pyrkien säilyttämään hengen yhteyden rauhan yhdyssiteellä:
4:4 yksi ruumis ja yksi henki, niinkuin te olette kutsututkin yhteen ja samaan toivoon, jonka te kutsumuksessanne saitte;
4:5 yksi Herra, yksi usko, yksi kaste;
4:6 yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa.
4:7 Mutta itsekullekin meistä on armo annettu Kristuksen lahjan mitan mukaan.
4:8 Sentähden on sanottu: "Hän astui ylös korkeuteen, hän otti vankeja saaliikseen, hän antoi lahjoja ihmisille."
4:9 Mutta että hän astui ylös, mitä se on muuta, kuin että hän oli astunut alaskin, maan alimpiin paikkoihin?
4:10 Hän, joka on astunut alas, on se, joka myös astui ylös, kaikkia taivaita ylemmäksi, täyttääkseen kaikki.
4:11 Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi,
4:12 tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen,
4:13 kunnes me kaikki pääsemme yhteyteen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa, täyteen miehuuteen, Kristuksen täyteyden täyden iän määrään,
4:14 ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;
4:15 vaan että me, totuutta noudattaen rakkaudessa, kaikin tavoin kasvaisimme häneen, joka on pää, Kristus,
4:16 josta koko ruumis, yhteen liitettynä ja koossa pysyen jokaisen jänteensä avulla, kasvaa rakentuakseen rakkaudessa sen voiman määrän mukaan, mikä kullakin osalla on.

4:17 Sen minä siis sanon ja varoitan Herrassa: älkää enää vaeltako, niinkuin pakanat vaeltavat mielensä turhuudessa,
4:18 nuo, jotka, pimentyneinä ymmärrykseltään ja vieraantuneina Jumalan elämästä heissä olevan tietämättömyyden tähden ja sydämensä paatumuksen tähden,
4:19 ovat päästäneet tuntonsa turtumaan ja heittäytyneet irstauden valtaan, harjoittamaan kaikkinaista saastaisuutta, ahneudessa.
4:20 Mutta näin te ette ole oppineet Kristusta tuntemaan,
4:21 jos muutoin olette hänestä kuulleet ja hänessä opetusta saaneet, niinkuin totuus on Jeesuksessa:
4:22 että teidän tulee panna pois vanha ihmisenne, jonka mukaan te ennen vaelsitte ja joka turmelee itsensä petollisia himoja seuraten,
4:23 ja uudistua mielenne hengeltä
4:24 ja pukea päällenne uusi ihminen, joka Jumalan mukaan on luotu totuuden vanhurskauteen ja pyhyyteen.
4:25 Pankaa sentähden pois valhe ja puhukaa totta, kukin lähimmäisensä kanssa, sillä me olemme toinen toisemme jäseniä.
4:26 "Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö." Älkää antako auringon laskea vihanne yli,
4:27 älkääkä antako perkeleelle sijaa.
4:28 Joka on varastanut, älköön enää varastako, vaan tehköön ennemmin työtä ja toimittakoon käsillään sitä, mikä hyvää on, että hänellä olisi, mitä antaa tarvitsevalle.
4:29 Mikään rietas puhe älköön suustanne lähtekö, vaan ainoastaan sellainen, mikä on rakentavaista ja tarpeellista ja on mieluista niille, jotka kuulevat.
4:30 Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu sinetiksi lunastuksen päivään saakka.
4:31 Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä.
4:32 Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, anteeksiantavaisia toinen toisellenne, niinkuin Jumalakin on Kristuksessa teille anteeksi antanut.

Amen.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Itselleni tuli tuosta Sinetti sinun näystäsi, ja pohdiskelustasi, miksei napanuora katkennut, mieleeni tämä ajatus ; ....

Nämä kaksi hahmoa kuvaavat uskovan ihmisen kahta eri puolta, uutta sekä vanhaa minää. En tiedä kuinka tämä pitäisi oikein sanoa, jos synnyttäjä on "uusi ihminen, uskova", tällöin napanuorassa kiinni oleva lapsi on on Paavalin mainitsema "synti", joka roikkuu kiinni. Tai, sitten toisin päin, lapsi on "uusi ihminen,uskova",ja synnyttäjä on tuo vanha minä, syntinen liha. Asian pystyy mielestäni kummallakin tavalla selittämään.



Napanuoran katkaisemattomana pysyminen kuvaa sitä että uskova ihminen joutuu elämään edelleen sen "oman syntisen lihansa vankina/kanssa, tai siitä huolimattakin".

Paavalihan murehti tätä asiaa näin ;

Room.7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista ?

Ja, kokonaisuutena Paavalin pohdinta asiasta ; Room.7:17-25

Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu, Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei; sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni; sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin, mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.

Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista ?

Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

LUE LISÄÄ : http://tuomasjasuvi.jesusanswers.com/airut/me.htm
Yhtä Kristuksen kanssa

Yhteys Kristukseen on rukouselämämme ja hengellisen perintöoikeutemme perusta. Olemme yhtä Kristuksen kanssa. "Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti, ja te olette täytetyt hänessä, joka on kaiken hallituksen ja vallan pää." (Kl 2:9-10.)

Jumalan täyteys asuu meissä, koska meidät on liitetty Kristukseen. Jumalan sanassa puhutaan usein siitä, mitä meillä on `Kristuksessa'. Ilmausta ei aina ole helppo ymmärtää.

Jos toteamme, että Aadam eli puutarhassa, viittaamme paikkaan. Ilmaus `Kristuksessa' merkitsee enemmän. Jotkut kääntäjät käyttävät ilmausta `Kristuksen yhteydessä', mutta sekään ei kerro asiasta vielä kaikkea.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kirje roomalaisille 8
1. Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
2. Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
3. Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
4. että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.
5. Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.
6. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
7. sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
8. Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.
9. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
10. Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.
11. Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.
12. Niin me siis, veljet, olemme velassa, mutta emme lihalle, lihan mukaan elääksemme.
13. Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää.
14. Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia.
15. Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
16. Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
17. Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme.
18. Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.
19. Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.
20. Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin toivon varaan,
21. koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen.
22. Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti;
23. eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.

24. Sillä toivossa me olemme pelastetut, mutta toivo, jonka näkee täyttyneen, ei ole mikään toivo; kuinka kukaan sitä toivoo, minkä näkee?
25. Mutta jos toivomme, mitä emme näe, niin me odotamme sitä kärsivällisyydellä.
26. Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.
27. Mutta sydänten tutkija tietää, mikä Hengen mieli on, sillä Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä.
28. Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
29. Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
30. mutta jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut.
31. Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?
32. Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?
33. Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se, joka vanhurskauttaa.
34. Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.
35. Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?
36. Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina".
37. Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
38. Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
39. ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
Sinettisormus

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa.

Tänään herättyäni ja aloittaessani rukouksen, sain nähdä 2 kuvaa, joita nyt olen mutustellut.
Näin kuinka sairasta ihmistä kannettiin vanhanaikaisessa, puisessa kantotuolissa, veden ääreen ja siitä hänet liu´utettiin veteen, upoksiin. Hän oli varmaankin hyväosainen.
Sitten näin kuinka toinen ihminen kuin liu'uttamalla heitettiin rannalta veteen, upottaen. Hänellä ei ollut kantotuolia. Hän kuului köyhällistöön.
Mietin oliko tässä kyseessä parantaminen vaiko upotus kaste?

Sitten tuli tämä teksti vastaan ja ajattelin että olkoon vastaus tähän:

"Ota Jeesus vastaan. Anna hänen puhdistaa syntisi – niin pelastut”. Ja eräänä päivänä myös paranet. Et ehkä tässä hetken kestävässä ahdistuksessa vaan tulevassa ihanassa ikuisuudessa, " vrt. Joh. 1:12, Ilm 21: 3-4.

Amen.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Jumalan johdatuksessa 2.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Pyhittäkäämme Kristus sydämissämme.
Vastaa Viestiin