Ovi aukeaa ...

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen.


Kuva


Tänään sain nähdä kuvan todella kauniista sormuksesta. Nyt se tuotiin niin lähelle, että se näytti valtavan suurelta, enkä kyennyt näkemään sen yksityiskohtaista kauneutta selkeästi, sen läheisyyden takia ...Sormus muistuttaa sitoutumisesta 👑💍
Kiitos, Jeesus Kristus! Abrahamin, Isakin ja Jaakobin Jumala! Minun elävä ja rakas Jumalani!
Sinä olet!!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Sinetti... Mäkin kirjoitin tänään tuonne päivittäiselle seuraavaa:
Tänään klo 18 päättyy omerin laskenta

Sen jälkeen tuokaa Herralle uutisviljasta leivottu kaksi kakkua jotka ovat näyte siitä, millainen sato tulisi.

Arkin katto avataan, eikä sitä enää suljettaisi… ylösotot ja sadonkorjuu voivat siis alkaa. Päässäni kuului nyt sanat, ”näin sanoo Herra”.

Morsian on siis hyvin-hyvin pieni joukko mutta kun siihen liitetään vielä suuri joukko vastasyntyneitä ja pikkulapsia, niin uutinen katoamisesta on sellainen, että se ravistelee koko maailmaa korona potenssiin kymmenen.

Korona tulee jäämään varjoksi niiden ongelmien edessä, jotka maata pian kohtaa, kun ylösotto on tapahtunut.

Kun uutinen katoamisista saapuu tiedoitusvälineistä ulos, niin monella uutistenlukijalla ei pysy kontrolli, vaan he romahtavat tätä uutista lukiessa ja kesken lähetyksen joudutaan vaihtamaan uutisten lukijoita. Ja kun päivä pitenee ja kaikkialta maailmasta kuuluu samoja viestejä, niin kansaan iskee paniikki, nyt se on tapahtunut, jolle on naurettu vuosikymmenet. Jeesus sittenkin tuli ja haki salaa omansa, kuin varas yöllä, eikä ottanutkaan niitä, jotka niin pyhästi esittivät uskovaisia. Ylösotossa lähti vain nöyrät ja köyhät. Mieleltään nöyrät ja mieleltään köyhät, kuten vauvat, vammaiset ja pienet lapset.

Kun te jotkut sitten jäätte odottamaan häävieraan roolia, niin minä en näiden 14 vuoden tutkimusteni valossakaan osaa sanoa, meneekö siinä vain ensi syksyyn, vai vuoden päähän, vai jopa kolmen vuoden päähän. Mutta joka tapauksessa syksyllä pääsadonkorjuun ajankohtaan se pääsato korjataan, aivan samoin, kuten morsian oman ajankohtanaan, kesän kynnyksellä. Ei nämä vertauskuvat ole turhaan tehty ja aivan satavarmasti Jeesuksen näkyvä paluu osuu palmusunnuntaille, tasan 2000 vuoden päähän siitä, jolloin Hän edellisen kerran aasillaan tuli läpi Kultaisen portin Jesursalemiin. Niin tekee myös tässä muutaman vuoden päästäkin, vaan ei enää palvelijana ja aasilla, vaan suurena kuninkaana, koko maailmankaikkeuden Herrana ja luojanamme.
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lohdutukseksi meille kaikille. Jumalan armo on suuri, vielä tänäänkin, kunhan palaat maailman teiltä, takaisin Isän tykö.

Poika sanoi hänelle: ”Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinua vastaan. En ole enää sen arvoinen, että minua kutsutaan pojaksesi.”

Mutta isä sanoi palvelijoilleen: ”Hakekaa joutuin parhaat vaatteet ja pukekaa hänet niihin, pankaa hänelle sormus sormeen ja kengät jalkaan. Tuokaa syöttövasikka ja teurastakaa se. Nyt syödään ja vietetään ilojuhlaa! Minun poikani oli kuollut mutta heräsi eloon, hän oli kadoksissa, mutta nyt hän on löytynyt.” Niin alkoi iloinen juhla. (Luuk. 15:21–24)
Pyros

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Pyros »

Sinettisormus kirjoitti: 31 Touko 2020, 10:21 Lohdutukseksi meille kaikille. Jumalan armo on suuri, vielä tänäänkin, kunhan palaat maailman teiltä, takaisin Isän tykö.

Poika sanoi hänelle: ”Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinua vastaan. En ole enää sen arvoinen, että minua kutsutaan pojaksesi.”

Mutta isä sanoi palvelijoilleen: ”Hakekaa joutuin parhaat vaatteet ja pukekaa hänet niihin, pankaa hänelle sormus sormeen ja kengät jalkaan. Tuokaa syöttövasikka ja teurastakaa se. Nyt syödään ja vietetään ilojuhlaa! Minun poikani oli kuollut mutta heräsi eloon, hän oli kadoksissa, mutta nyt hän on löytynyt.” Niin alkoi iloinen juhla. (Luuk. 15:21–24)
Tähän vahvistukseksi:
https://www.tv7.fi/vod/player/73839/
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nyt on kesäika n. klo 17:50 joten kello on oikeesti 16:50 ja klo 19:00 on siis omerin laskennan päättymishetki.
Uusiluomus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Mikä tää omerin laskenta on?
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Eero »

Se on siis juutalaisten antama nimitys ajanlaskulle Pääsiäisestä Helluntaihin. Siitä on eri tulkintoja, mutta yleisin on kaiketi 49 päivää.

Ainakin Wikipediasta löytyy jotakin tietoa:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Šavuot
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Uusiluomus kirjoitti: 31 Touko 2020, 17:57 Mikä tää omerin laskenta on?
3. Mooses 23:15-17 Sitten laskekaa sapatin jälkeisestä päivästä, siitä päivästä, jona toitte heilutuslyhteen, seitsemän täyttä viikkoa, laskekaa viisikymmentä päivää seitsemännen sapatin jälkeiseen päivään asti; sitten tuokaa Herralle uusi ruokauhri. Sieltä, missä asutte, tuokaa heilutusleiväksi kaksi kakkua, jotka on leivottava happamena kahdesta kymmenenneksestä lestyjä jauhoja, Herralle uutislahjaksi.

Tuossa tarkennetaan 50. päivään saakka, elikkä 7 viikkoa loppuun ja 50. päivään saakka, joka siis alkoi tuossa hetki sitten.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Eero »

Jeesus oli ensimmäinen näyte, me sitten perässä!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, rukoushetkessäni, näin kuvan miehestä, joka oli puketunut mustaan pukuun, valkoisine kauluspaitoineen.
Tämän miehen takana, seinässä, oli mustalla piirretty iso symboli, jota en kokonaisuudessaan nähnyt, koska mies seisoi tuon symbolin edessä.
Symboli tuolla takana sai näyttämään, kuin tuolla miehellä olisi ollut sarvet päässä ... nousi mieleen heti .. antikristus!
Kuvanneeko nyt tätä aikaa, mihin nyt astumme? ... ehkä varoitus?
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jumalallisen viisauden lisäksi on olemassa myös riivaajien viisautta. Hengellinen sota pimeyden valtoja vastaan koskee myös profetoivia ja heidän esille tuomiaan profetioita. Jaakobin kirjeestä löytyy sekä varoitus vääristä hengistä peräisin olevista profetioista että hyviä neuvoja oikeiden profetioiden tunnistamiseksi:

"Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan. Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta. Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno." - Jaakob 3:14-16



"... Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele. Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille." - Jaakob 3:17-18
Uusiluomus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Tämä tuli kyllä koettua itsellä ihan riivaaja henkien kasteena kun elin huumeille ja väkivallalle, ja silloinkin minulla oli tietoisuus siitä että ne kidutus ja rosvous ideat eivät olleet minun ajatuksiani vaan että niitä syötti joku muu, vaikka tein yli vuosi sitten uskon ratkaisun niin koen että nyt viime aikoina olen päässyt vapaaksi kaikista kahleista
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Kiitos todistuksisasi Uusiluomus. Todella, näen sinussa kauniin ja rauhallisen uudenluomuksen, jota ei saa aikaan kuin vain Jeesus Kristus! Olet Hänen omansa ja siitä iloiten kiitän Jumalaamme!
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kerron tämän vielä viime yöltä. Josko sillä on mitään tarkoitusta, mutta näin koin.
Kävin illalla nukkumaan klo.22 jälkeen kun olin rukoillut. Heräsin parin tunnin jälkeen. Oloni oli oudon kevyt. Kuin olisin ollut täynnä tyhjää ..ihmeellistä keveyttä, painottomuuden tilaa, katsoin kelloa ja se näytti 00.06.
Kohotin sydämeni Herran puoleen ja sanoin että nyt on tuo 1.6. ja ovi on auki .. nyt on hyvä uuden tulla.
Emme vielä lähteneet, mutta uusi on tuleva, miten se sitten meille näyttäytykään!
Kiitos Jeesus!
AnubeAbba

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja AnubeAbba »

Hei kaikki sisaret ja veljet!
Ensimmäistä viestiäni. tässä uskaltauduin kirjoittamaan, vasta rekisteröidyin, vaikka jo melko pitkään näitä sivuja seurannut.

Kovasti minäkin odottelin lähtöä omerin aikaan, mutta täällä näköjään kaikki vielä ollaan..
Tuli mieleen, kun Jarmo mainitsi tuon salaperäisen kymmenen päivän lisäodotuksen..
Olen nyt toista päivää karanteenissa, yksin kotona.Eilen kävin koronarestissä, tulosta odottelen.
Onkohan täällä ketään kohtalotovereita ja voisiko jopa tällaiseen viitata tuo vankeuteen heitto..?
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hienoa AnubeAbba, että muutuit näkyväksi tänne.
Uskon että Herralla on meille vielä jotain tärkeää tehtävää, siitä kertoo tuo avoin ovi. Näin vakaasti uskon.
Jeesus Kristus suojelkoot sinut tuolta koronalta. Olkoon Hän sinun kilpesi ja turvasi, niin kuin psalmi 91 meille lupaa, rakas siskoni/veljeni.
💖👑💖
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Ella »

Tervetuloa minunkin puolesta AnubeAbba. Pitkään minäkin seurasin näitä sivuja. Nyt olen kiitollinen kaikista siskoista ja veljistä.

Olen siinä "ikä karanteenissa" Kiitos isälle. Että olen pystynyt kaupassa käymään ja hoitamaan muitakin asioita.
Ja netin kautta seuraamaan hengellisiä ohjelmia.

Olen toivonut sitä kotiin pääsyä jo kauan. Mutta täällä vaan olen. Onko joku työ vielä kesken?
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hienoa, että muutuit ”näkyväksi” AnubeAbba! Rukoilen, että korona pysyisi loitolla sinusta!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ella:
Olen toivonut sitä kotiin pääsyä jo kauan. Mutta täällä vaan olen. Onko joku työ vielä kesken?
Sitä minäkin odotan alati.
Voisin täsmentää tuota sydämeni tuntemusta tuosta sanomistani keskeneräisistä työstä.
.. se olisi jotain joka täytyy tapahtua viimehetkessä, kun ovi on vielä avoin. Sitten ovi taas sulkeutuu ...
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuo sormuksen läheisyys oli niin hämmentävä. Se ei ole koskaan ollut niin lähellä. Niin lähellä, ettei sitä kunnolla pystynyt katsomaan. En enää nähnyt sen yksityiskohtia. Se oli kuin sulautumassa minuun.
Tuo sormus on Kristus itse jonka kanssa pian saamme olla yhtä. Siksi se oli lähellä tai on lähellä.
Vastaa Viestiin