TULE USKOON

Keskustelua pelastussanoman sisällöstä
Sinettisormus

TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://tuleuskoon.fi/?gclid=Cj0KCQjwzN ... -nEALw_wcB


Olemme luoneet tämän sivuston sinua varten, joka haluat tietää lisää Jumalasta ja hänen tahdostaan sinua kohtaan. Olemme itse kokeneet mitä uskoontulo on, ja kuinka Jumalan kohtaaminen on muuttanut elämämme. Haluamme rohkaista sinua ottamaan selvää, mitä Jumala haluaa tehdä elämässäsi.

Raamatussa kerrotaan, että Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan sitä tuomitsemaan, vaan pelastamaan sen.
Johanneksen evankeliumi 3:16-17.

Jeesus sovitti syntimme kuolemalla Golgatan ristillä meidän puolestamme, jotta voisimme elää Jumalan yhteydessä ja kuoltuamme päästä hänen luokseen taivaaseen.

Sivustolta löydät Askeleet Jumalan luokse -toiminnon, joka auttaa sinua rukoilemaan pelastusrukouksen, jossa pyydät syntejäsi anteeksi ja Jumalaa tulemaan osaksi elämääsi – tämä on uskoontulo. Löydät myös ihmisten tarinoita, miten Jumala kohtasi heidät, sekä vastauksia usein esitettyihin kysymyksiin. Toivottavasti löydät vastauksia kysymyksiisi ja voit tutustua Jumalaan.

Käyhhän tutustumassa. :roll:
Sinettisormus

Re: TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


- Jeesuksen verenvoima.
- Jeesuksen veri puhdistaa meidät synneistämme.
- Jeesus lunasti meidät verellään.
- Jeesus sovitti meidät verensä kautta.

Uskoon ei tulla tunteilla eikä teoilla, vaan Jeesuksen verenvoimassa.
USKO! JEESUKSEN VERI RIITTÄÄ!
Sinettisormus

Re: TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Taisteluaseemme eivät ole ihmisten aseita, vaan niillä on Jumalan antama voima tuhota linnoituksia. 2.Kor.10:4.

Tunnustakaamme siis syntimme: Herra, me olemme monin tavoin rikkoneet sinun tahtoasi vastaan, olemme olleet ylpeitä ja tottelemattomia, emmekä ole palvelleet sinua niin kuin olisi pitänyt. Me tunnustamme olevamme kelvottomia, syntisiä sinun edessäsi, Pyhä Jumala. Puhdista siis meidät verelläsi kaikesta synnistä ja vääryydestä ja anna meille pelastuksen ilo ja riemu, sydämen usko, luja luottamus Kristukseen ja pelastusvarmuus. Johda meidät kaikessa tahtosi tielle, anna meille voimaa tehdä sitä, mikä on oikein. Kiitos, että olet luvannut:

Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskas, antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä. 1.Joh.1:9.

Minä kätkeydyn siis, Jeesus, sinun veresi alle, olen puettu vanhurskauden liinavaatteeseen. Minä puen ylleni totuuden vyön ja vanhurskauden haarniskan ja sidon jalkaani alttiuden kengät rauhan evankeliumille. Minä puen päähäni pelastuksen kypärän. Pyhä Henki, tule minun tyköni ja anna läsnäolosi minulle tänään ja pue ylleni hengellinen taisteluvarustus.

Minä kätken Jeesuksen voimallisen veren suojaan itseni ja perheeni jäsenet (mainitse jokainen nimeltä). Ole sinä, Herra, heille jokaiselle kilpi ja suojamuuri, vuorilinna, johon heidät pelastat, kallio, jonka turviin kätket heidät. Minä ja minun perheeni palvelemme Herraa. Vihollinen, sinulla ei ole mitään valtaa minuun ja perheeseeni: Jeesuksen veri on sinua vastaan, Jumalan sana on sinua vastaan, Pyhä Henki on sinua vastaan ja minä olen sinua vastaan. Jeesuksen nimessä sinulla ei ole mitään valtaa minuun eikä perheeseeni. Minä käsken kaikkia pimeyden voimia Jeesuksen nimessä: ulos minun elämästäni ja perheeni elämästä!

Toiseen käteeni minä otan uskon kilven, toiseen hengen miekan. Minä nostan Jumalan sanan miekan ja käyn hengessä kaiken sen ympäri, mitä sinä, vihollinen, olet minun elämässäni ja perheeni elämässä rakentanut, ja Jeesuksen nimessä minä kukistan sen maan tasalle! Jeesuksen Kristuksen voimallisessa nimessä minä romahdutan raunioiksi kaikki Perkeleen työt minun elämässäni ja perheeni elämässä! Minä pyyhkäisen pois vihollisen juonet ja suunnitelmat Jeesuksen nimessä!

Halleluja! Kiitetty olkoon Herra, Jeesus Kristus, niin minä huudan, ja vihollisistani minä pelastun!
Sinettisormus

Re: TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Itseensä meneminen https://youtu.be/MAdHDMLsf2Y
Sinettisormus

Re: TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://youtu.be/FbMIvHasRs0
Usko syntisi anteeksi!” - Hengellisiä puolitotuuksia, osa 3
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Pyydän jälleen kaikkia rukoilijoita, jotta ex. vaimoni saisi armon ja tulla elävään uskoon, pois luterilaisesta hengestä. joka johtaa heidät kaikki omahyväisinä, itseriittoisina kadotukseen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja Eero »

Rukoilen asian puolesta, ole huoleti Jarmo, Herra on Voittanut kaiken tällaisenkin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jarmo, mitä tarkoitat " luterilaisella hengellä " ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Perjantai Kristukselle - kolme asiaa

https://youtu.be/_mc3-a3ylwo
Hyvä opetusvideo 👍👍👍
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja Maria »

Pyydän esirukousta lapseni pelastumisen puolesta. Hän on antanut elämänsä nuorena Jeesukselle, vedä Jeesus hänet takaisin sinun tykösi, sinun ristisi juurelle.

Ps. 27:8 Minun sydämeni vetoaa sinun omaan sanaasi: "Etsikää minun kasvojani." Herra, minä etsin sinun kasvojasi.

Anna Herra läpimurron tapahtua perheeni elämässä. Kiitos, että Sinä Jeesus olet tänään nostanut tämän uskoontulo-aiheen palstalla! Kiitos Jeesus, että kuulet rukoukseni.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Sinettisormus

Re: TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen että lapsesi löytää Jeesuksen uudelleen ja saa pelastuksen.
Nousi mieleen josko voisitte katsoa yhdessä tuon videon tai vaikka lähettää hänelle? Koin että se voisi puhutella joitakin, ehkä sinun lastasi?
Kiitos Jeesus että kuulet rukouksemme ja saamme täysin luottaa tässäkin asiassa apuusi.
Sinulla on jo suunnitelma Marian lapselle, kiitos että se muuttuu pian näkyväksi ja eläväksi.

Amen 🙇‍♀️🙇‍♀️💖👑💖
Sinettisormus

Re: TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

En halua itseäni korottaa, mutta eräs kertoi minulle että oli luopunut uskosta Jeesukseen.
Sitten Hän löysi minun sinettisormus blogini, alkoi lukea sitä ja löysi Jeesuksen uudelleen.
En tiedä, olisiko siitä hänelle hyötyä? Halusin kuitenkin tämän tuoda, kuka tietää mihin ja miten Herra johdattaa?
Se on kuin päiväkirjaa siitä miten Jeesus on vaikuttanut lapsuudesta tähän hetkeen elämässäni.
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja Marie »

Rukoilen Jarmon ex vaimon, Marian lapsen, meidän kaikkien palstalaisten lasten. lastenlasten , puolisoiden ja omaisten puolesta että jokainen päsisi Herraa Jeesusta lähelle ja oppisi tuntemaan hänet ja uskomaan häneen ja hänen rakkauteensa. Meille Kristuksen jäsenille, kaikille palstalaisille rukoilen syvempää yhteyttä Herraan Jeesukseen, täydellistä luottamusta ja kuuliaisuutta Hänen pyhään sanaansa sekä jokaiselle sen työn alkamista jonka Herra on jo alusta asti kullekin säätänyt. Jeesuksen Kristuksen nimessä. Aamen
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja Ella »

Matt 11:28 Tulkaa minun tyköni, kaikki työtä tekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.

Joh 7: 37 Mutta juhlan viimeisenä, suurena päivänä Jeesus seisoi ja huusi ja sanoi. "Jos joku janoaa, niin tulkoon
minun tyköni ja juokoon."
38. Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on , niin kuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos esirukoustanne.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

http://www.4laws.com/laws/finnish/default.htm

Voit ottaa Jeesuksen vastaan rukoilemalla.

Jos haluat Jeesuksen tulevan elämääsi, kutsu hänet. Ratkaisevaa ei ole, millaisia sanoja rukoillessasi käytät, vaan se, mitä todella tarkoitat ja tahdot. Rukous on uskon ilmausta. Voit ottaa Jeesuksen vastaan rukoilemalla esimerkiksi näin:

"Tarvitsen sinua, Jeesus. Tunnustan, että olen tehnyt syntiä sinua vastaan. Kiitos, että olet kuollut ristillä ja kärsinyt syntieni rangaistuksen puolestani. Avaan tällä hetkellä elämäni oven sinulle ja vastaanotan sinut Herrakseni ja Vapahtajakseni.
Kiitos, että olet kuullut rukoukseni, antanut syntini anteeksi ja ottanut minut omaksesi. Kiitos, että nyt kuulun sinulle ja sinä minulle. Opeta minua elämään omanasi. Aamen."

Ilmaiseeko tämä rukous sen, mitä haluat? Jos vastauksesi on myönteinen, rukoile se nyt. Jeesus kuulee rukouksesi ja tulee elämääsi lupauksensa mukaan.

Mistä tiedät, että Jeesus on tullut elämääsi?

Tiedät sen siitä, että hän itse on luvannut tulla elämääsi, kun hänet kutsut (Johanneksen ilmestys 3:20 - ks. s. 9). Jeesus pitää sanansa. Saat luottaa siihen, että hän ei petä sinua.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mukana rukouksessa Maria!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen! Mukana myös rukouksessa!
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja Maria »

TARKOITUSTA VAILLA

Tarkoitusta vailla moni vaeltaa,   
tietä joka johtaa kuolemaan.
Polku alas kulkee, tie vain pimenee,
rauhatonna sydän harhailee.

Ei ole rauhaa, ei löydy lepoa,
tuska täyttää mielen kokonaan.
Vaikea on nauraa, edes hymyillä,
silmät kostuvat kyynelistä.

Kylmä maailma ei tarkoitusta suo,  
rakkautta sielt ei löytää voi.                                    
Sydän verta vuotaa, haavat kirvelee,
katumus ei yhtään auttaa voi.
                                      
Ei ole rauhaa, ei löydy lepoa,
tuska täyttää mielen kokonaan.
Vaikea on nauraa, edes hymyillä,
silmät kostuvat kyynelistä.

Jeesus yksin antaa voi tosi elämän,
sydämeen Hän muuttaa asumaan.
Kaikille Hän tarjoo, lahjaa taivahan,
Rakkautta iankaikkista.

Hän antaa rauhan ja levon sydämeen,
ilo täyttää mielen kokonaan.
On helppo nauraa ja jälleen hymyillä,
ei murhetta enää muistella.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Sinettisormus

Re: TULE USKOON

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PÄÄMÄÄRÄ

Jos haluat järven vastarannalle, eikä sinulla ole venettä yms., sinun pitää uida.

Pääsemiseksi johonkin on tehtävä.
Saavuttaaksesi ensirakkauden Jeesukseen, osoita se hänelle, ollen uskollinen, eikä uskoton. Älä anna minkään viekoitella sinua toisaalle, vaan vastusta viettelystä, näin rakastat Jeesusta ja osoitat sen hänelle. Hän tulee vastaan.

Onhan niinkin, että ihmissuhteissa aito ystävystyminen vaatii uhrautumista, mutta palkitsee kun kohde huomaa aidon kiinnostuksesi.
Suhde Jeesukseen on enemmän ja hän halajaa suhdetta sinuun♥️
Vastaa Viestiin