Tekee mieli tehdä itsari

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Hanne

Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Tekee mieli tehdä itsari, kaikki menee taas päin sanonko mitä... Luultavasti ei kanttia tehdä, missä on se jumala joka pelastaa ja nostaa, ei näy, ihan kuin tietoisesti valikoi ketä auttaa ja ketä ei😭😭 mä en kestä, rukoilkaa jos se auttaisi, painajaisetkin ruvennut taas vaivaamaan, en kestä, ei pysty, 😭😭😭
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olet rukouksissani Hanne.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minä Rukoilen myös täällä puolestasi Hanne.
Tässä mietittävää: http://www.kotipetripaavola.com/itsemur ... kaisu.html
Itsemurhan henki

Raamattu sanoo saatanan olevan kuin varas, joka on tullut varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Mitä hän on tullut varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan? Ihmisen elämää. Pahan saatanan tahto ja halu on varastaa ihmiselämä Jumalan rakkaudesta; tappaa ihminen henkisesti ja fyysisesti ettei hän pelastuisi ja löytäisi Jumalaa; tuhota ihminen niin että hän joutuisi iankaikkisesti kadotetuksi.

Jokaisen itsemurhan takana on myös pimeyden henkivallat, jotka vaikuttavat ihmisen mielessä itsemurhaa. Pahuuden henkivallat hyväksikäyttävät ihmisen pahaa oloa, ahdistusta, masennusta jne. pyrkien vaikuttamaan ihmistä tekemään itsemurhan.

Jos koet olevasi suuressa toivottomuudessa, niin Jumala voi auttaa sinua. Jumala sanoo sanassaan, että Hän antaa Häneen uskoville tulevaisuuden ja toivon. Sinun tilanteesi voi olla mikä tahansa, vaikka kuinka ahdistava ja toivoton, mutta uskon kautta Herraan Jeesukseen saat uuden tulevaisuuden ja ihanan toivon ja halun elää tässä maailmassa.

Älä anna saatanan tuhota sinua, vaan kuuntele Jumalaa. Anna Herran Jeesuksen pelastaa sinut. Hän kykenee auttamaan sinua, pelastamaan sinut, sekä antamaan sinulle elämänhalun takaisin. Olkoon tilanteesi millainen tahansa, niin Herra Jeesus pystyy auttamaan sinua, jos vain nöyrryt Hänen edessänsä ja annat Hänen auttaa sinua!

Herra Jeesus on tullut, että sinulla olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys (ilo, rauha ja onnellisuus). Anna Herralle Jeesukselle mahdollisuus pelastaa ja auttaa sinua.
Jos luulet kostavasi jollekin itsemurhan kautta, niin siinä erehdyt, koska sinä olet se joka tulet eniten kärsimään. Älä anna itsesi joutua itsetuhoon, koska on olemassa ulospääsy uskon kautta Herraan Jeesukseen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mulla on kans tänään ollut erityisen vaikea päivä, kyselin Herralta että missä olet kun Sinua tarvitaan? Olo on kuin jyrän alle jäänyt, mutta nyt iltaa kohden onneksi alkoi helpottaa. Riiputaan Herrassa, Hän pitää meistä kiinni, silloinkin kun emme itse jaksa.

Yksi asia, mikä nousi tänään taiston keskellä sydämelle:

11. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

Ef. 6

Oikeastaan koko tuo luku on nyt hyvä lukea:

http://www.nic.funet.fi/pub/doc/bible/f ... /Ef.6.html

Silloin eivät vihollisen tuliset nuolet osu, joita nyt tuntuu lentelevän koko ajan ja voi seistä myrskynkin keskellä kaatumatta.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Eero »

Samaa asiaa siis kuin Sinettisormus laittoi, älä anna Hanne vihulaiselle mitään tarttumapintaa. Itse aina lohduttaudun sillä, että yöllä pääsee lepoon ja huomenna on seuraava päivä, sitä ei kannata murehtia etukäteen, mutta Herran avulla sekin päivä on jo selätetty!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Samoin täällä. Voimat Poissa.
Aamulla sain viestin jossa kerrottiin erään
meidän rukousryhmässä olevan uskovan veljen vanhimman pojan kuolemasta liikenneonnettomuudessa. Emme voi uskoa tätä todeksi. Olemme aivan lyötyjä.. mutta uskon että olemme nyt jonkun todella suuren edessä ja meidän uskoa koetellaan.
Jumala ei tätä tahdo mutta sallii. Jobin kertomus tästä on täydellinen.
Sinettisormus

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joo. Itselle siinä tekee vääryyttä. Sillä kuoleman jälkeen on merkitystä minne joutuu.
Haluatko sinne saatanan pätsiin ja tuskaan vai taisteletko sitä vastaan kilvoitellen hyvän kilvan taivaan kotiin?
Kumpaa haluat? Tässä kohtaa ei pidä kaunistella.
Haluan huutaaa tässä kohtaa: MENE POIS SAATANA SILLÄ MINÄ TUNNEN SINUT!!! JEESUS KRISTUS ON MEIDÄN HERRAMME! JA PISTE!!!!!!
Sinettisormus

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

IITSEMURHAN HENKI! POISTU HANNESTA! JEESUS KRISTUS ON MEIDÄN HERRAMME!!!
Sinettisormus

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herra Anna voimaa taistella surun keskellä! Herra AUTA!!!!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kävin tänään todella syvällä, että et ole yksin Hanne! Mutta Herra nosti sieltä pois, eivät ne ympäröivät olosuhteet siitä muuttuneet, mutta tämä on Hengellistä taistoa. Herra on sen taistelun käynyt ja Voittanut meidän puolestamme, vihulainen uskottelee, että jotain pitäisi vielä itse voittaa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinettisormus, Herra on Voittanut! Tule Herra Jeesus, että tämä maailma saisi Rauhan!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Katso7 veljen toiseksi viimeisin sanoma on niin tähän hetkeen.
Rakkaani mä seison viimeisenä multien päälle. Tilanteesi ei ole minulle mahdoton. Tahdon sinua viedä uusiin tehtäviin. Saat riippua minussa kiinni. Minä taistelen sinun taistelusi. Sinä saat vain luottaa minuun. Minä tuon sinut ulos kaikista vaikeuksista. Kunpa luottaisi kuoleman voittaneeseen kuninkaaseesi Jeesukseen Kristukseen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Tuo Sanoma on juuri tähän hetkeen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Eero että olet täällä taistelemassa kanssani. Meillä ei itsellä ole voimaa mutta Jeesuksella on.
Herra ei ota ketään väkisin. Jokainen itse valitsee lähestyykö Häntä vaiko väistelee.
Saatana taas ei edes kysy vaan orjuuttaa heti. Se sitoo meidät omiin homoihin ja haluihin ja meidän täytyy itse sanoa sille irvinaamalle että väistyy meidän elämästämme ..vieden mennessään nuo houkutukset.
Sinettisormus

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sano tai huuda itsesi irti siitä oliosta ! Ja kerro sille kuka on sinun Herrasi!!! Jeesus Kristus!
Sinettisormus

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


KUMMAN HALUAT OLLA HERRASI? SE ON SINUN VALINTASI !!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Petri kirjoittaa:
Olen kaksi kertaa yrittänyt itsemurhaa. Siitä on jäänyt todella pahat traumat, sitä ei koskaan, ikinä kannata tehdä, ei ees yrittää. Koska se ei ole ratkaisu mihinkään ongelmiin. Täällä on niin paljon vielä nähtävää, sen lisäksi ne, jotka tulee sinua kaipaamaan. Aina tulee uusi päivä ja se on aina parempi, uusi aamu. Luoja ei ole sinua hyljänny... Luojamme on sinua koetellut, niin kuin minuakin. Siunauksin Petri, samanlainen kuin sinä.
Jarmon tilistä kirjoitettu ja rukoilen, että saat Hanne rakas voimia.
Sinettisormus

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jeesus sanoi jotenkin näin tai tätä tarkoittaen:
-" saatte sitä mitä kumarratte/palvotte".

Joten itsestämme löytyy ne valinnat mitkä muodostaa meidän uskon maailman.
Sinettisormus

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Petri!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tekee mieli tehdä itsari

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ole Hanne levollisin mielen, vaikka tilanne olisi mikä hyvänsä, niin jos katsot maailmaa, se on kurimuksessa, mutta sinä olet kääntynyt Herran puoleen! Pistä pois omat mielitekosi ja etenkin synti, joka antaa vihulaiselle jalansijaa. Herra tuntee sinun sydämesi, kutsu Hänet elämääsi täysimääräisesti, niin saat nähdä että Hän vastaa. Ei Hän pidättele itseään keneltäkään.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Lukittu