Tuntuu kamalan pahalta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Hanne

Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Tuntuu kamalan pahalta kun ystävä tiuskii mulle, mitään en ole tehnyt, mut sanoo että on tälläisiä hengellisiä asioita mitä en ymmärrä (uskossa on) oon yrittänyt parhaani, olen luonteeltani kyl liian kiltti ja itselläkin ollut vaikeaa ja masennusta 😢😩Rukoilkaa että tämä ystäväni olo helpottaisi, että jaksaisi arjessa ja saisi sen sen rakkauden ja rauhan sydämeen mikä tulee Jeesukselta hänelle

Tällä hetkellä tuntuu taas pahalta ystäväni tiuskaisut ja äreilyt, ihan kuin tahtoisi syvällä sisimmässään musta päästä eroon😭😭😭 en kestäisi sitä koska kukaan muu ei musta välitä et tää ystävä katkaisis muhun välit, rukoilkaa että hänen mieli rauhottuis ja paranisi, on mun ainoa ystävä enkä halua menettää häntä!

Rukoilua myös että itse löytäisin rauhan sydämeeni ja pelastuisin, arki raskas ja murheet vaivaat, että asiat voisi kääntyä parhain päin
Uusiluomus

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Rukoilen puolestasi ja ystäväsi puolesta
Sinettisormus

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Hanne. Tunnen sinun tuskasi sydämessäni ja rukoilen sinun ja ystäväsi puolesta.
Hanne

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Kiitos Teille, toivon sydämestäni, että ystäväni paranisi hengellisesti, että ei olisi liian ankara itselleen, että Jumala koskettaisi väkevästi! Huonoja päiviä on mut kyllä niistä selvitään, varmasti🙏
Sinettisormus

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesus että viet Hannen ja ystävänsä verilähteesi juurelle, vanhalle ristinpuulle.
Kiitos että olet sovittanut heidän syntinsä ja he saavat ne anteeksi.
Pyhä Henkesi laskeutukoon heidän ylleen, tuoden Sinun Rauhasi ja Rakkautesi heidän sydämiin.
Tapahtukoon heissä mielenmuutos jonka vain Sinä Rakas Jeesus saat aikaan.
Pyhä Henki valtaa minut tätä rukousta tehdessä ja se on ollut minulle merkki että sinä kuulet ja vastaat tähän.
Parannuksen kyyneleet olkoon heille merkkiä tästä.
Kiitos Jeesus että olet heidän pelastaja ja vapahtaja.
Anna heidän kokea valtava pelastusvarmuus.
Amen.
Sinettisormus

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pyhä Henki vaikuttaa nyt todella vahvasti.
Ottakaa Hanne tämä nyt vastaan. Kiittäkää Herraa kädet ylhäällä niin kuin lahjaa ottaisitte vastaan.
Armo lahja se onkin.
Taivaan valtakunta on täällä ja siellä läsnä!
Kiitos Jeesus Kristus! Jumalamme!

Kyyneleet nousevat nyt täälläkin ... sydämessäni, se on Jeesuksen Rakkautta jota Hän nyt osoittaa ..


Kuva
Sinettisormus

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

.... Olet Hänen edessään, .. Hänen kasvojensa edessä ..Olet Kristuksen morsian ...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olet Hanne rukouksissasi!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Hanne

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Voisipa antautua kokosydämisesti Jeesukselle, en ymmärrä mistä kiikastaa, on varmaan vika päässä kun ei mene millään alitajuntaan tms... On paha olla jatkuvasti, ja tuntuu ettei tunteita saa näyttää... Taas töihinkin, on niin väsynyt ja raskas olla, silti töissä on pakko hymyillä ja olla, ainakin saa ajatukset muualle😔... Kun ei jaksaisi, kotiinpäästyäni olen taas murheissani ja yksin asioiden kanssa, joskus saatan vähän itkeä.... Roska sarjoilla ja elokuvilla varmaan taas tuokin itseäni vaikka se ei auta, rukoilen ja pyydän, pelkkää tyhjää vain 😢, miksi Jeesus ei tule elämääni herraksi, mikä on se asia mikä estää, oma mielikö, kun tietäisin, ei tarvitsisi tuntea jatkuvaa yksinäisyyttä😭
Hanne

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Pyydän, rukoilen, Herra auta, olen täysin tunteeton ja turta, miksi et auta, miksi....
Hanne

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Sanallisesti kunnioitan Jeesusta mutta sydän on kaukana, yhtä kaukana kuin avaruus on😩
Hanne

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Voi että kun pelastuisin enkä jäisi vihan aikaan!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kyllä sinä Hanne juurikin pyytämällä sinä pelastut. Näen että sinä kaipaat Jeesuksen luo ja olet sovittanut kaiken syntitaakkasi. Kyllä sinä lähdet kun aikamme tulee ja se tulee aivan juuri.
Sinettisormus

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Jarmo. Koen juuri näin.
Herra on vahvasti minulle näyttänyt, että on Hannen kanssa.
Uskon lujasti edelleen että Hän näytti minulle Hannen tänne tulon. Hän johdatti Hannen luoksemme.
Eilen kun aloin kirjoittamaan tähän tuota rukoustani, Hän tuli taas vahvasti Henkensä kautta tuohon hetkeen. Se oli nopea humaus ja kyyneleet nousivat siitä rakkaudesta jota Hän vuodatti tuossa hetkessä.
Se oli osoitus Hänen läsnäolostaan tässä asiassa.
Kiitos Jeesus.
Sinettisormus

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olisiko Jarmo mahdollista saada tähän esim. Rauno Helppi rukoilemaan ja vastaamaan Hannelle?
Tai kuka tahansa evankelista joka oikeasti toimii hengessä?
Rauno on täällä ennenkin käynyt.
Tai jos joku tuntee jonkun muun vahvan evankelistan/ julistajan/pastorin, sielunhoitajan, joka voisi tulla tähän Hannen avuksi. Että Hanne saisi rauhan, rakkauden ja tuon pelastusvarmuuden.
Näen, että tässä on kyllä mukana sidoksia jotka estää.
Toki se että yhdessä rukoilemme ja olemme Hannen kanssa on suuri apu ja tuki ja suurin tulee Herralta, Jeesukselta Kristukselta.
Sinettisormus

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

19. Siitä me tiedämme, että olemme totuudesta, ja me saatamme hänen edessään rauhoittaa sydämemme sillä,
20. että jos sydämemme syyttää meitä, niin Jumala on suurempi kuin meidän sydämemme ja tietää kaikki.
21. Rakkaani, jos sydämemme ei syytä meitä, niin meillä on uskallus Jumalaan,
1. joh.3.

Pelastusvarmuus; Kalevi Lehtinen : https://youtu.be/PUydazB3IvU
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olisiko Jarmo mahdollista saada tähän esim. Rauno Helppi rukoilemaan ja vastaamaan Hannelle?
No joo... mä soitan sille...
Hanne

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Sielunhoitajaa olen itsekin ajatellut, mutta en ole kuitenkaan kokeillut ikinä... Tuntuu todella pahalle kun ystävä ei puhu minulle,eri asiat kaatuu muutenkin päälle, en saa rauhaa enkä lepoa, paha olla, todella paha, eilen vähän itketti kun loukkaannuin ainoan ystäväni ärhentelystä😢
Sinettisormus

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Täällä on tuo Ariel7, hän on myös sielunhoitaja jos laitat yksityisviestiä .. ?

Kuuntelen juuri tuota Kalevi Lehtisen videota ja on kyllä hyvä. Kannattaa kuunnella.
Hanne

Re: Tuntuu kamalan pahalta

Viesti Kirjoittaja Hanne »

Laitan yv:n kun pääsen illemmalla töistä
Vastaa Viestiin