2013 "Salakavala tauti, ..."

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

2013 "Salakavala tauti, ..."

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

http://sinettisormus.blogspot.com/2018/ ... alkaa.html


Kuulin 1.1.2013. aamuyöllä äänen, joka sanoi:
-” Salakavala, tappava tauti leviää Suomeen”.
Kuulin tuon hyvin selvästi. Uuden vuoden saunassa, aattoiltana, sain näyn aalloista jotka olivat valtavia ja ihmiset rukoilivat ja lopuksi näin kaivon joka valtavalla vauhdilla täyttyi, pyörteen omaisesti. Lopulta vesi tuli yli reunojen. Oliko kyseessä molemissa kuvissa samasta asiasta? Onko Suomeen tulossa kaksi niin isoa asiaa, että ne saa ihmiset rukoilemaan ja lopulta tulee valtava herätys?
Sinettisormus

Re: 2013 "Salakavala tauti, ..."

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Monasti tuota mietin, että oliko se väärä sanoma, mutta tänään se on tullut todeksi.
Uusiluomus

Re: 2013 "Salakavala tauti, ..."

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Paljon mahdollista, sehän me tiedetään että ei tämä unelias maailma ja tämä kansa herää ennenkuin on oikeasti selkä seinää vasten , ja nyt tämä korona on sellainen asia mihin ei ole lääkettä eli ei raha pelasta, mutta onneksi kaikki vaikuttaa niiden parhaaksi jotka Jumalaa rakastavat
Sinettisormus

Re: 2013 "Salakavala tauti, ..."

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen.
Sinettisormus

Re: 2013 "Salakavala tauti, ..."

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Sillä hän sanoo: 'Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut.' Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä." (2. Kor. 6:2)
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: 2013 "Salakavala tauti, ..."

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/pors ... f105d67ab6

Kaupallinen maailmakin jo alkaa huutaa Jumalan puoleen. Varmaan monissa kodeissakin jo herätään. Uskon näin.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: 2013 "Salakavala tauti, ..."

Viesti Kirjoittaja Ella »

Ps 50:15 Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää
kunnioittaman minua.
Onhan siitä profetoitu että vaikeina aikoina kansa kääntyy Jumalan puoleen.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Vastaa Viestiin