ღ Lohdullinen viesti Sinetille ღ
Re: ღ Lohdullinen viesti Sinetille ღ
eli sinulla ei ole maallista seurakuntaa. ok.

Kiitos, Sinetti!
Oletko taiteilijaluonteinen, jos saa kysyä? Se taiteilijan lahja on tullut suvustani.

Oletko taiteilijaluonteinen, jos saa kysyä? Se taiteilijan lahja on tullut suvustani.
No kyllä olen harrastanut piirtämistä ja maalaamista. En tiedä onko ne niin hyviä, mutta kyllä minulta on muutama ostettukkin. Vähän olen runoillut ja sitten näitten kirjoitusten väsääminen. Äitini taas oli hyvä laulamaan ja isä runoili. Vanhin edesmennyt veljeni oli hyvä maalaamaan ja piirtämään, koulussakin veti siitä aineesta kymppejä. Kyllä taiteellisuus kuuluu elämääni ja askartelen mielelläni. Siksi noiden kuvien tuontikin minulle on tärkeää, sillä haluan niiden kautta tänne väriä ja iloa ja paljon, paljon ... tunteita! Se olen minä. 

Niin ja tietysi musiikki on vahvasti elämssäni ja nykyisin se on lähinnä ylistys musiikkia Herralle! Halleluja!
Vähän sama juttu täällä kans.
Veljeni oli myös taitava piirtämään, siis minua paremmaksi piirtäjäksi. Äitini on nuorena piirtänyt paljon ja oli taitava piirtämään. Samoin isä. Olen harrastanut öljyvärimaalausta, akravellimaalausta ja maalaillut posliiniastioita. Siten olen alkanut harrastaa savea ja olen itse tehnyt nämä keraamiset teokset ja lahjoittanut tekemäni teokset synttärilahjoiksi. Olen tehnyt itselleni vanhoista lusiikoista kaulakoruiksi.
Ja minua alkoi kiinnostaa plannerointi, eli nykyään tuunaan kalenteria. Eli tykkään vähän kaikenlaisista askarteluista.

Ja minua alkoi kiinnostaa plannerointi, eli nykyään tuunaan kalenteria. Eli tykkään vähän kaikenlaisista askarteluista.

No voin näyttää yhden... Askartelin tunteeni mukaan.