Rakkaani kun asetat luottamuksesi minuun et tule pettymään minussa Jeesuksessa on kaikki tiedon ja viisauden aarteet kätkettyinä rakastan sinua kuolin tähtesi tulin että sinulla olisi elämä ja yltäkylläisyys saat rohkaistua minussa sillä eläessäni en pelännyt mitään sillä olen Kaikkivaltias nouse kansani eteeni kuin kaste aamuruskon helmasta en ole käskenyt teitä lymyämään
n vaan nousemaan ja olemaan kirkkaita jo tässä sysimustassa ajassa tahdon maailman näkevän minun kirkkauteni sillä muuten ihmiset hukkuvat minä olen tie totuus ja elämä ei kukaan tule minun tykoni ellei Isä häntä vedä tarpeellisia on yksi ainoa siis kuuntele mutta myös tottele minua annan sinulle voimaa en vain sen takia että selviäisit päivästä toiseen vaan sentähden että veisit Kristuksen sanomaa ikuisesta elämästä eteenpäin rohkaistu ja lähde liikkeelle niin saat leikata laupeuden leikkuun aika on lyhyt ja minä tulen ole siksi valmis valmista morsian itsesi olemaan valmis kun haen teidät luokseni minulla on suunnitelma jokaista teitä varten olen määrännyt kirjaani päiviesi luvun ennenkuin yksikään niistä oli tullut Älä väheksy itseäsi kun olet minun omani sillä olet aarteeni ja silmöteräni Älä väheksy osuuttasi minun valtakunnassani sillä jokaisella teillä on paikka Kristus ruumiissa siis rohkeasti eteenpäin minä tulen pian Älä ole niitä jotka epäilevät vaan niitä jotka uskovat riemuitse sillä ilo Herrassa on sinun väkevyytesi
Sanoma sinulle. Rakkaani!
Valvoja: katso7
Re: Sanoma sinulle. Rakkaani!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Dennis Jernigan-You are my all in all
Kiitos! Ihanasata sanomasta. Siunausta kaikille lukijoille!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Kiitos Katso7 näistä kaikista! Jumalan Henki on todella sulla lähellä ja käynyt hyvin tutuksi. Ole siunattu veli!
Nyt haluaisin palstanvartijana kehottaa sinua aloittamaan uusi, "Sanomia sinulle. Rakkaani 2" koska tämä alkaa olla raskas vääntää. Olis hyvä että 15 sivua olisi vähän niin kuin kattoraja ja sitten vaan aloitat samalla nimellä jatkon jonka perään laitat vain numeron, samoin kuin nuo tuolla "lopunajat mediassa 2" jne.
Nyt haluaisin palstanvartijana kehottaa sinua aloittamaan uusi, "Sanomia sinulle. Rakkaani 2" koska tämä alkaa olla raskas vääntää. Olis hyvä että 15 sivua olisi vähän niin kuin kattoraja ja sitten vaan aloitat samalla nimellä jatkon jonka perään laitat vain numeron, samoin kuin nuo tuolla "lopunajat mediassa 2" jne.
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE