Ihmisen Poika seisoi voiman oikealla puolella!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
katso7

Ihmisen Poika seisoi voiman oikealla puolella!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Olen nähnyt 2 kertaa näyn jossa Jeesus seisoi taivaassa(jotenkin hän seisoi aivan kuin taivaan reunalla) kädet ojennettuina. Näky oli selvä. Se kertoo että Hän tulee pian takaisin . Hän on JO LÄHTÖASENNOSSA.

ja sanoi: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella."

Room. 8:34 Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.
Hebr. 12:2 silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.

Englanti (KJV 1789)
Ap.t. 7:56 And said, Behold, I see the heavens opened, and the Son of man standing on the right hand of God
Viimeksi muokannut katso7, 23 Heinä 2018, 09:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7

Re: Ihmisen Poika seisoi voiman oikealla puolella!

Room. 9:28
Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."

Englanti (KJV 1789)
Room. 9:28 For he will finish the work, and cut it short in righteousness: because a short work will the Lord make upon the earth.
Viimeksi muokannut katso7, 23 Heinä 2018, 09:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
katso7

Ilm. 3:11
Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.
Ilm. 1:3 Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!
Ilm. 2:25 pitäkää vain, mitä teillä on, siihen asti kuin minä tulen. > Siirry
Ilm. 22:7 Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"
Ilm. 22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
Ilm. 22:20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian." Amen, tule, Herra Jeesus!

Englanti (KJV 1789)
Ilm. 3:11 Behold, I come quickly: hold that fast which thou hast, that no man take thy crown.
Sinettisormus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen katso7! Herramme tulee pian ja julistus työllä on kiire, nyt emme voi enää uudelleen synnyttää ihmisiä luonnollisesti, vaan on hätä sektioiden aika! Alkakaamme voimalliseen Jumalan työhön!
katso7

Sinetti mulle tuli voimakkaasti mieleen että PUUDUTUSAINETTA EI OLE hengellisessä hätäsektiossa. Vain Jeesus antaa voiman kaikkeen tulevaan.
Sinettisormus

Totta, ei tuossa unessanikaan käytetty nukutus eikä puudutus aineita, eikä siinä ollut minkäänlaista kipua ja tuo haava parani aivan yllätys nopeasti.

Nostan tämän uneni vielä tähän, että tedätte mistä tässä on kysymys:
Shalom!
Viikonloppu oli kiireinen ja väsymystäni tuosta kaikesta ja tästä helteestä, en jaksanut avata edes konetta. Mutta tässä nyt yritän.
Lauantai aamusta, 21.7.2018, ennen heräämistäni, näin ihmeellistä unta. Ensin en antanut sille mitään isompaa arvoa, mutta sitä yrittäessäni tulkita itselleni, huomasin, että kyllä siinä oli jotain .. Itse tulkitsen sen toisin, kuin veljeni, iltapäivällä, kertoessani Rukousyhteys hetkessä heille uneni:

" Näin unta, että olin taas kerran raskaana ja nyt synnytin, mutta se ei ollut luonnollinen synnytys, vaan se tehtiin hätä sektiolla.
Syntyi komea POIKA! Samassa huomasin, että siinä oli muitakin synnyttämässä ja samalla lailla hätä sektiolla. Se oli melkein kuin sarja työtä.
Leikkaus haavat paranivat ihmeen nopeasti ja kohta ympärilleni ilmestyi ihmisiä, jotka alkoivat järjestämän kihlajaisia ...

Tuon enempää en unesta muistanut, mutta siinä oli se oleellisin.
Ajattelin itse ensin näin, että Jeesus tulee pian ja meidät otetaan pian, kuin hätä sektiolla, ja taivaassa haavat paranee silmissä ja hää juhlia aletaan järjestää.
Sitten veljeni, tuuolla rukous hetkessämme, tulkitsi unen näin ja koin että se oli kuitenkin oikeampi, vaikka pois jo lähtisin, niin Jeesusta odotan palaavaksi.
Veljeni koki unen näin: Nämä synnytykset ovat uudesti syntyviä ihmisiä ja minä saan toimia siinä "kätilönä". Haavat paranee Jeesuksen voimassa ja kihlajaiset on näitä uudesti syntyneitä, "morsiamia".
Tostisesti sen täytyy olla niin, sillä häitä siinä ei valmisteltu, vaan kihlajaisia ja kihlaus Jeesukseen tapahtuu aina henkilökohtaisen herätyksen ja uudesti syntymän kautta.
Jorma Tapanainen vielä lähtiessä profetoi minulle, että herätystä on tulossa ja ahdistuksen aika on käsillä."
Amen.
viewtopic.php?f=17&p=21314#p21314
katso7

Muistathan että kutsuin sinua `Saaraksi` ei tainnut olla minusta. Uskon sen olevan Herrasta! Kukkii kuin Saaronin lilja.
katso7

Virren sanat[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]

Suvivirren nuotit ja alkuperäiset sanat

1. Jo joutui armas aika
ja suvi suloinen.
Kauniisti joka paikkaa
koristaa kukkanen.
Nyt siunaustaan suopi
taas lämpö auringon,
se luonnon uudeks' luopi,
sen kutsuu elohon.

4. Oi Jeesus Kristus jalo
ja kirkas paisteemme,
sä sydäntemme valo,
ain asu luonamme.
Sun rakkautes liekki
sytytä rintaamme,
luo meihin uusi mieli,
pois poista murheemme.

2. Taas niityt vihannoivat
ja laiho laaksossa,
puut metsän huminoivat
taas lehtiverhossa.
Se meille muistuttaapi
hyvyyttäs', Jumala,
ihmeitäs' julistaapi
se vuosi vuodelta.

5. Ei vertaistasi sulle,
sä lilja Saaronin.
Suo armos lahjat mulle
ja kaste Siionin.
Kun Henkes virvoituksen
vain sielu saanut on,
keväisen kaunistuksen
se saa kuin Libanon.

3. Taas linnut laulujansa
visertää kauniisti,
myös eikö Herran kansa
Luojaansa kiittäisi!
Mun sieluni, sä liitä
myös äänes' kuorohon
ja armon Herraa kiitä,
kun laupias hän on.

6. Maan, meren anna kantaa
runsaasti lahjojas,
tarpeemme meille antaa
sun siunauksestas.
Suo suloisuutta maistaa
myös sielun sanassas,
ain armos sille paistaa,
niin on se autuas
katso7

Jesaja:
35:1 Erämaa ja hietikko iloitsee, aromaa riemuitsee ja kukoistaa kuin lilja.
35:2 Se kauniisti kukoistaa ja iloitsee ilolla ja riemulla. Sille annetaan Libanonin kunnia, Karmelin ja Saaronin ihanuus. He saavat nähdä Herran kunnian, meidän Jumalamme ihanuuden.
35:3 Vahvistakaa hervonneet kädet, voimistakaa horjuvat polvet.
35:4 Sanokaa hätääntyneille sydämille: "Olkaa lujat, älkää peljätkö. Katso, teidän Jumalanne! Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Hän tulee ja pelastaa teidät."
35:5 Silloin avautuvat sokeain silmät ja kuurojen korvat aukenevat.
35:6 Silloin rampa hyppii niinkuin peura ja mykän kieli riemuun ratkeaa; sillä vedet puhkeavat erämaahan ja aromaahan purot. >> Jakeen lisätiedot
35:7 Hehkuva hiekka tulee lammikoiksi ja kuiva maa vesilähteiksi. Aavikkosutten asunnossa, missä ne makasivat, kasvaa ruoho ynnä ruoko ja kaisla.
35:8 Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.
35:9 Ei ole siellä leijonaa, ei nouse sinne raateleva peto; ei sellaista siellä tavata: lunastetut sitä kulkevat.
35:10 Niin Herran vapahdetut palajavat ja tulevat Siioniin riemuiten, päänsä päällä iankaikkinen ilo. Riemu ja ilo saavuttavat heidät, mutta murhe ja huokaus pakenevat.
Sinettisormus

Muistan kyllä tuon "Saaran", se on piirtynyt rakkaudella sydämeeni. Usein tämän parhaan, uskovan ystäväni, siskoni, kanssa, tuota hymyssä suin muistelemme. Ystäväni monasti sanoo: "Muistako kun katso7 sanoo sinua Saaraksi, se on niin ihanasti sanottu".
Nyt tämä kaikki avaa siltäkin osin tätä asiaa, miksi Jumala kutsuu minua Saaraksi kauttasi. Kiitos Jeesus! Kiitos Isä!
Vastaa Viestiin