Puuttuuko meiltä aihealue "kiitosaiheet" ?
Tämä on vain retorinen kysymys, koska jos meillä olisi sellainen ketju, niin sen ketjun kuuluisi olla jatkuvasti täynnä uusia viestejä niin ettei kukaan jaksaisi niitä kaikkia lukea. Eikö ?
Mutta oma kokemukseni levossa on jälleen kiitos Jumalalle, joka on uskollinen ja jakaa omilleen juuri sitä mitä kukin tarvitsee. Ei liikaa, ei liian vähän, vaan juuri tarpeeksi, eikä yhtään liikaa.
Vaimoni on kärsinyt eräästä ongelmasta jo vuosia. Asuessamme muualla, hän pääsi jopa erikoislääkärin vastaanotolle ongelmansa vuoksi. Ja erikoislääkäri sitten totesi että varaa aika minulle muutaman kuukauden kuluttua, niin katsotaan miten edetään. Mutta kuinkas sattuikaan, tämä erikoislääkäri unohti tehdä merkinnät tietojärjestelmiin, joten vaimoni käynnistä siellä tai lääkärin diagnoosista ei ole mitään merkintöjä.
Tämän vuoksi vaimoni ei sitten saanut uudestaan buukattua aikaa sille erikoislääkärille, ja aina kun asiasta jollekin tavalliselle lääkärille mainitsi, niin ei se mihinkään edennyt. Pilleriä poskeen vaan ja silleen.
Muuttomme vuoksi emme sitten enää saaneet asiaa enää mitenkään eteenpäin.
Mutta nyt sitten, vaimoni kävi uudella paikkakunnalla lääkärillä ihan muusta syystä, määrättiin tutkimukseen ja piti varata aika tutkimuksiin lähettäneelle lääkärille sen jälkeen. Hän ei kuitenkaan saanut aikaa hänet tutkimuksiin lähettäneelle lääkärille sen vuoksi, että tämä oli vaihtanut toimipistettä. No, oli sitten toinen lääkäri, jolle tänään menimme (siitä ihan toisesta syystä).
Ja kuinkas "sattuikaan", vaimoni testitulokset olivat sitten jostakin syystä lähetetty sille lääkärille joka oli vaimoni testeihin määrännyt, eikä nyt sitten jostakin syystä tämä "varalääkäri" nähnytkään niitä. Joten näin ollen, kolme viikkoa odotettu aika olikin sitten "ihan turha".
Mutta kuinkas "sattuikaan", tämä "varalääkäri" oli sitten peräti ylilääkäri, joka oli itse asiassa, vielä kaiken kukkuraksi, erikoistunut juuri siihen ongelmaan joka vaimollani oli jo aiemmin toisen spesialistin tutkinnassa ollut.
Ja kuinkas sitten "sattuikaan", että kun kerran sitä lääkäriaikaa oli varattuna, niin ehdittiin tutkia oikein kunnolla se alkuperäinen ongelma, vaimoni sai ensi hätään lääkkeet juuri siihen, ja lähetteen jatkotutkimuksiin sekä vielä paremmalle spesialistille.
Ja kuinkas sitten "sattuikaan", että tämä ylilääkäri sitten totesi että hänen kokemuksensa mukaan, tämä ongelma josta vaimoni oli nyt tutkimuksiin joutunut, onkin itse asiassa sen "alkuperäisen" ongelman johdannainen, joten itse asiassa, ainoastaan se, että vaimoni "sattui" saamaan ajan juuri tälle lääkärille, olikin sitten suurin piirtein ainoa mahdollinen tapa selvittää oikeasti mistä tämä "nykyinen ongelma" johtuu.
Ja hän sai lääkkeet siihen varsinaiseen alkuperäiseen ongelmaan.
Kuinkas "sattuikaan", vaimoni on hiljattain aloittanut tutkimaan Raamattua systemaattisesti, joka päivä. Mutta tämähän on vain "sattumaa", eikö ?