Kupolit poistetaan!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Tule Jeesus!
Juhani

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Niin olkaa kärsivällisiä, veljet, Herran tulemukseen asti. Katso, peltomies odottaa maan kallista hedelmää, kärsivällisesti sitä vartoen, kunnes saa syksyisen sateen ja keväisen.
Olkaa tekin kärsivällisiä, vahvistakaa sydämenne, sillä Herran tulemus on lähellä.
Jaak. 5:7-8.

Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herrassa, teidän Jumalassanne, sillä hän antaa teille syyssateen, vanhurskauden mukaan, vuodattaa teille sateen, syyssateen ja kevätsateen, niinkuin entisaikaan.
Ja puimatantereet tulevat jyviä täyteen, ja kuurna-altaat pursuvat viiniä ja öljyä.
Jooel 2:23-24.

Odotan Herraa Jeesusta!
Se viimeinen suuri sade on myös tulossa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5026
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, Juhani Aamen! Aika virittää Korkea Veisu.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pyysin Herralta Sanaa ja tämä avautui:

PSALMIT 25
1. Daavidin virsi. Sinun tykösi, Herra, minä ylennän sieluni,

2. Jumalani, sinuun minä turvaan; älä salli minun joutua häpeään, älkööt viholliseni saako riemuita minusta.
3. Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.
4. Herra, neuvo minulle tiesi, opeta minulle polkusi.
5. Johdata minua totuutesi tiellä ja opeta minua, sillä sinä olet minun pelastukseni Jumala. Sinua minä odotan kaiken päivää.
6. Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.
7. Älä muista minun nuoruuteni syntejä, älä minun rikoksiani; muista minua armosi mukaan, hyvyytesi tähden, Herra.
8. Hyvä ja vakaa on Herra; sentähden hän neuvoo syntiset tielle.
9. Hän johdattaa nöyriä oikein, hän opettaa nöyrille tiensä.
10. Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.
11. Nimesi tähden, Herra, anna anteeksi minun syntivelkani, sillä se on suuri.
12. Kuka on se mies, joka Herraa pelkää - sen hän neuvoo tielle, joka hänen on valittava.
13. Hänen sielunsa saa nauttia hyvää, ja hänen jälkeläisensä perivät maan.
14. Herran neuvo on tunnettu niille, jotka häntä pelkäävät, ja hän ilmoittaa heille liittonsa.
15. Minun silmäni katsovat alati Herraan, sillä hän päästää minun jalkani verkosta.
16. Käänny minun puoleeni, armahda minua, sillä minä olen yksinäinen ja kurja.
17. Minun sydämeni pakahtuu tuskasta; päästä minut ahdistuksistani.
18. Katso minun kurjuuttani ja vaivaani, anna kaikki minun syntini anteeksi.
19. Katso minun vihollisiani, kuinka heitä on paljon, ja he vihaavat minua väkivaltaisella vihalla.
20. Varjele minun sieluni ja pelasta minut. Älä salli minun tulla häpeään, sillä sinuun minä turvaan.
21. Nuhteettomuus ja oikeamielisyys varjelkoon minua, sillä sinua minä odotan.
22. Jumala, vapahda Israel kaikista ahdistuksistansa.
Sinettisormus

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Saavu Herrani, Saavu!!! : https://www.youtube.com/watch?v=03vhhbdwH6E

Saavu Herra

Kohta koittaa Herran päivä valtava
Taivaan kansalaiset pian kohtaavat
seurakunta täältä ylös temmataan
Herraa vastaan, tahdon olla valmiina
Saavu, Herramme saavu
matka täällä alhaalla jo uuvuttaa
Saavu, Herramme saavu
kotiin täältä omasi jo noutamaan
Kysyn tänään ystävä myös sinulta
mitä kuuluu, onko kaikki valmista
Onko sydän puhdas taikka likainen
synnit pesee pois vain veri Jeesuksen
Aamurusko näkyy, päivä häämöttää
Armo riittää, siksi voit jo nostaa pään
Golgatalta näkee luokse istuimen
siinä meidän toivomme on, tiedät sen
sisar

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja sisar »

Voi Jeesus, tule jo!
Ole kiltti, älä viivy enää!
Juhani

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Varokaa ja rukoilkaa. Koetelkaa kaikki Raamatun sanalla. Liikkeellä on väkevää eksytystä ja vaikka mitä supervoitelijoita, sairauden parantamista, Torontoa ym. Hedelmistään puu tunnetaan. Monet lankeavat suoraan antikristuksen syliin. Herra armahda meitä ja älä anna meidän eksyä. Tule Herra Jeesus!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Juhani! Ajankohtaista totta tosiaan.

Minäkin panin merkille että liian moni käy seurakunnissa vaan laastaroimassa synnin jättämiä haavoja viikosta toiseen mutteivät jätä syntejään, katkeruuksiaan ja vihaansa, vaan jatkavat siitä mihin jäivät heti kun ovat saaneet hiukan rukousbalsamia haavoilleen. Ihmiset ovat kertakaikkiaan umpisokeita, eivätkä kuule vaikka sanotaan, eivätkä näe vaikka näytetään. He elävät niin eksytyksen ja maailman ehdoilla, ettei ne usko että Jeesus voi korvata heidän sisällä olevan tuskan kunhan he jättäisivät sen. Siksi juuri he eksyvät syvemmälle koska haluavat yhä syvempiä ja rajumpia hengen kokemuksia peittämään sitä tyhjiötä joka vain suurenee sydämessä, jossa pitäisi olla rauha ja Jeesuksen täyteys.
Juhani

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Moni on vaihtanut parannuksen teon vain armoon. Ilman parannusta ei ole syntien anteeksiantamusta. Monille jää jumalanpalveluksen jälkeen Jumalan kirkkoon, kun he tulevat sieltä pois. Jumala on kaikkialla!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Se on sitä uskon puutetta. Uskonto on siis vain omantunnon pönkittämiseksi, ei sielun kanssa mitään tekemistä.
Juhani

Re: Kupolit poistetaan!

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Ei ole armoa ilman katumusta. Uskoa ilman parannuksen tekoa. Näin sanoo Raamattu.
Vastaa Viestiin