Islamistisen invaasion torjumiseksi Suomessa!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Islamistisen invaasion torjumiseksi Suomessa!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kannan paljon, yhä enemmän vastuuta ja tuntojani ymmärrettyäni Suomen ristiriitaisen kohtalon mutta samalla lohdun eräiden tahojen Suomen leijonan vihaamisen vuoksi.
Suomi on ajautunut sikäli kahteen leiriin, jossa kummassakaan ei vallitse täysi pahuus tai oikeamielisyyskään. Mutta hedelmistä puut tunnetaan ja Islam on uskonto jossa ei ole koko sen 1400-vuotisen historiansa aikana nähty ainoatakaan hyvää hedelmää. Kaiken huipuksi historia on maalannut siitä erilaisia ruusuisia kuvia ja sen sijaan että olisi islamistisen liikehdinnän tuominnut 1300 luvulla, niin se tuomitsikin ristiretket, jotka pelastivat koko läntisen maailman silloin Islamin leviämiseltä tänne läntiseen maailmaan.
Turkki mm. voidaan sanoa että oli 100% kristitty alue ennen vuotta 610 jKr. ja kesti satoja vuosia senkin jälkeen että Islam sai kitkettyä Turkista Kristinuskon ja juutalaisuuden, tappamalla ja vainoamalla heitä.

Nyt Islam on valloittamassa koko maailmaa ja teistä jotkut, te saatte nähdä että se saa koko maailmassa herruuden noin 9kk sen jälkeen kun peto on henkilöitynyt ja paljastunut. Sokea maailma näkee tämän pedon antikristuksena tms. jossain pilvenpiirtäjässä johtaen sitä koko maailmaansa sitä kautta mutta Raamattu puhuu kahdesta henkilöstä, peto ja väärä profeetta. He hallitsevat Islamistista maailmaa ja Lähi-idän maita. Mutta Islam itsessään on saavuttanut kaikki maailman maat ja saa suvaitsevaisten ihmisten kautta vallan siellä ja mm. Suomessa. Siksi minä haluan rukoilla Suomen maan ja sen johdon puolesta että heille valkenisi tämä totuus ja he tekisivät töitä jottei Islam leviäisi ja pääsisi syrjäyttämään meidän isiemme uskontoa Kristinuskoa, jota sota-aikana kutsuttiin kolmella arvokkaalla pääomallamme: "KOTI, USKONTO ja ISÄNMAA"!

Maassamme on vasemmistosuvaitsevaisuuden taho, joka haluaa tuhota kaikki nämä kolme:
1. Koti tuhotaan homosaatiolla, vapaalla sukupuolivalinnalla ja hövelillä avioeroilla ja hälläväliä tyylillä kuka on äiti ja kuka isä. Tyypillisiä vihreitä arvoja siis... Perhearvot ja avioliiton kunnioitus!
2. Uskonto tuhotaan ateismilla ja mm. Islamin suvaitsevuudella ja tuomalla ne kaikki kouluihin asettamaan vanha kotiuskontomme vähäpätöiseksi valinnaksi monen muun vaihtoehdon väliin.
3. Isänmaa tuhotaan samoin avaamalla rajat ja ottamalla maa täyteen muun maan kulkijoita, paperittomia ja vihaamalla isänmaallisia muutenkin, syyttämällä rasismista jos kantaa suomen lippua tai leijonatunnuksia. Puhumalla siten ettei Suomi ole ainoastaan suomalaisten. Puhumalla globalisaatiosta, joka on saatanan agenda sekottaa Jumalan tekemä ja säätämä Baabelin erottelu.

Pahinta tässä on vielä se että puoli Kristillistä Suomea on kiivennyt portoksi tämän pedon selkään ja kiimaisten lihan himojensa vallassa toteuttaa näitä kaikkia kolmea asiaa, tuhoavat kodin, uskontomme ja isänmaamme perusteet ja siirtää sen peruskivet. Eivätkä he ymmärrä että peto vihaa porttoa ja tulee repimään sen alas sen selästä ja raatelemaan sen ja polkemaan sen aikanaan jalkoihinsa.

Sana kuuluu että te haluatte ja pyydätte minulta saatanan synagoogasta saaliita joita voisitte sitten käännyttää mutta ette ota huomioon sitä että minä annan jos annan ja tuon jos minä tuon sen teille. Älkää menkö sinne ottamaan, koska te revitte siinä pahoin itsenne.

Rukoillaan siis nyt hartaasti että alla oleva Juudan jalopeura tosiaan tallaa Islamin käyrän sapelin alleen, kädessään suora kaksiteräinen miekka, Jumalan sana!
Lion_of_Finland.jpg
tuula

Re: Islamistisen invaasion torjumiseksi Suomessa!

Viesti Kirjoittaja tuula »

:( ISO AAMEN JARMO. olen tätä islamisaatiota vastustanut alusta alkaen rajusti. en mistää ole niin paljon saanut Herralta profetioita, kuin tästä islamista ja heidän levittäytymisestään. venäläisestä en ole saanut ainuttakaan profetiaa, enkä sen suomen valloituksesta. näistä pakolaisista aloin saamaan profetioita ennekuin he olivat edes saapuneet suomeen. n 2-3 vuotta aiemmin näin näyn, että työpaikkani lähellä olevan urheiluhallin pihalle ajoi valkoinen hummer maasturi, josta hyppäsi 3 tällaista lähi-idän poikaa ja alkoivat silmittömästi ampumaan aseillaan.olin silloin ihmeissäni tästä näystä koska suomessa oli silloin vielä rauhallista.
tuula

Re: Islamistisen invaasion torjumiseksi Suomessa!

Viesti Kirjoittaja tuula »

:!: :!: nyt olen yrittänyt löytää ongelman ytimen, jolla se saataisiin kitkettyä suomesta poissa. ja olen tullut siihen tulokseen, että suomen valtiovalta on ongelman ydin, ja he päästävät tänne tuon islamin leviämisen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4805
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Islamistisen invaasion torjumiseksi Suomessa!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Oon samaa mieltä, eihän mikään valtio "hyvää hyvyyttään" ota vastaan niin paljon ihmisiä joiden taustoista ei ole välttämättä mitään varmuutta. Järjestetyltä vaikuttaa koko touhu, muistaen kuitenkin että mukana on varmasti myös oikeita avuntarvitsijoita. Toisaalta sama kuin muussakin eksytyksessä, osa totta, osa valhetta.

Edelleenkin ihmetyttää se että Ruotsin kautta päästettiin niin valtava joukko - ei mitään ongelmaa, Venäjältä kourallinen - hirveä ongelma, eikä "suvaitsevaisto" edes hiiskahtanut. Tai siis tietäähän sen syyn, mutta ei voi kukaan enää sanoa että Ruotsin kautta tulleet olisvat olleet yhtään sen vaarattomampia.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
tuula

Re: Islamistisen invaasion torjumiseksi Suomessa!

Viesti Kirjoittaja tuula »

juuri näin. olet oikeassa.ei todellakaan mikää valtio ota ihmisiä hyvää hyvyyttään maihinsa. saan melkeimpä joka päivä näistä pakolaisista (nuorista miehistä ) näkyjä. eräänä iltana ajoin klo 22 töistä kotiin, kun sain näyn, että juuri tällainen lähi-idän mies pomppasi auton eteen tiellä metsästä. (asun maaseudulla nykyään) ja huitoi autoa pysähtymään. minulle tuli henkeen vahvasti !älä pysähdy vaan jatka matkaa"nythän on selvinnyt, että nuo tuhannet kadonneet lähi-idän miehet elävät syvällä metsissä ja uskon heidän tulevan esiin kun pakkaset alkavat ja yrittävät autoilijoita pysäyttää. jos sen teet, niin ne tappavat sinut.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Islamistisen invaasion torjumiseksi Suomessa!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kuvitelkaa ruotsi ei myönnä turvapaikkaa kristityiksi kääntyneitä muslimeja
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Islamistisen invaasion torjumiseksi Suomessa!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! ...ja mä tiesin Tuula et tää aihe on sun sydämessäs... oon sen nähnyt!

Rukoillaan Jumalan lähettävän suojeluksen islamistista invaasiota vastaan, jotta Juudan jalopeura saisi seistä kieron ja väärän yksiteräisen sanan päällä niin että se käyräterä painuu maahan ja kädessämme on uljaana Jumalan kaksiteräinen sanan miekka!
tuula

Re: Islamistisen invaasion torjumiseksi Suomessa!

Viesti Kirjoittaja tuula »

Kyllä suomi tarvitsee paljon rukousta tämän islamisaation edessä. Herra Jeesus auta ja armahda suomea. ja anna päättäjillemme viisautta vastustaa sitä. :!:
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4805
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Islamistisen invaasion torjumiseksi Suomessa!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Islamistisen invaasion torjumiseksi Suomessa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Rukouksessa mukana.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4805
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Islamistisen invaasion torjumiseksi Suomessa!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tuli tänään vastaan tämä Wikipedia-artikkeli, en tiennyt että Israelin ja Suomen yhteys voisi olla näinkin voimakas, ei ihme että Suomen Leijonaa vihataan. Lisäyksenä vielä, Jerusalemin vaakunassa on kaksi oliivipuun oksaa eli kaksi todistajaa. Toinen Jerusalemista ja toinen todellakin täältä Pohjolasta?

https://en.wikipedia.org/wiki/Flag_of_Jerusalem

Kuva
http://www.crwflags.com/art/countries/i ... usalem.gif
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin