Rukouspyyntö!
Rukouspyyntö!
Hei! Olen ollut pitkään poissa täältä mutta nyt vain oli pakko tulla. Tuntuu olo niin yksinäiseltä, olen tällä viikolla saanut kokea Jumalan huolenpitoa ja pieniä sekä ison ihmeen. Toimenpide sairaalassa onnistui ja olen tässä toipumassa. Nyt pelkään että taas palaan vanhoille raiteille, kun olen saanut kokea Jeesuksen auttavan minua. Olen kaikesta näistä kuluneista viikoista ja toimen piteestä väsynyt, niin sanottu jälki väsymys kovien henkisten paineiden jälkeen. Pyydän rukousta että Jeesus ei jättäisi minua nyt yksin kun haluan että voisin päästä Jeesusta lähemmäksi ja kasvaa hänen tuntemisessaan. Kiitos rakkaat ystävät rukouksistanne, sillä vaivan näkönne Herrassa ei ole turha. Amen!
Re: Rukouspyyntö!
Rukoilen Bitu puolestasi! Herra tule pian!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Missä kaikki ihmiset ovat täältä hävinneet ? Jarmo pyydän että annat minulle anteeksi, niin että et muistele sitä kuinka epäileväinen ja ailahteleva minä olen ollut. Toivon että pystyt unohtamaan menneet. Elämä vain on ollut niin vaikeaa että on ollut vaikea uskoa ja luottaa kehenkään.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
En minä ole minnekään mennyt, enkä sulle mistään vihainen. Mä olen huomannut että olet äärimmäisen epäileväinen kaikkeen ja olen saanut välillä sulta jotain siihen viittaavia kommentteja. En kuitenkaan niistä ole milläskään koska toisaalta ymmärrän sua ja monia muitakin ihmisiä. Ei ole siis mitään erityistä anteeksipyydettävääkään.bitu kirjoitti:Missä kaikki ihmiset ovat täältä hävinneet ? Jarmo pyydän että annat minulle anteeksi, niin että et muistele sitä kuinka epäileväinen ja ailahteleva minä olen ollut. Toivon että pystyt unohtamaan menneet. Elämä vain on ollut niin vaikeaa että on ollut vaikea uskoa ja luottaa kehenkään.
Minä olen väsynyt odottamaan kuten täällä niin moni muukin. Ei siis ihme jos kaikki ovat ikäänkuin kadonneet. Kaikki ovat menneet ja sulkeutuneet kammioihinsa rukoilemaan ja odottamaan. Kyllä minäkin vielä aion yhden pari kirjoitusta tehdä, kunhan jaksan.
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
Kiitos Jarmo. Kaikkea on tapahtunut sitten viime kirjoituksen. Ihminen tarvitsee toisia ihmisiä ja sinä olet yksi niistä. Miten sinä ajattelet nyt tämän hetken tilannetta hengellisellä rintamalla ? Ilahduin kun näin sinut siellä grilli juhlissa. Kun ihminen voi huonosti niin silloin ahdistaa yksinäisyys. Ristiriita elämässä, kun haluaisi vielä elää sellaista unelmaa/ romantiikkaa toisen ihmisen kanssa. Ei kai tässä muuta ole kuin odotella Jeesusta tai jos kuolen ennen sitä. Mieheni on vain niin kyvytön kaikkeen tuohon, en tiedä oppisiko jos yrittäisi opettaa, mutta kun puhuminenkin on vaikeaa. Hän kyllä on hyvä mies ja pitää muuten minusta hyvää huolta. Elämä on loputonta kuolemista lihalle. Siunaavin terveisin!
Rukoilen bitu sinulle jaksamista ja Herran rauhaa. Samaa rukoilen Jarmolle ja meille muillekin palstalaisille ja lähimmäisillemme. Herran Siunaus ja varjelus tulee nyt totisesti tarpeeseen kun huomaa joutuvansa vaikeiden valintojen ristituleen. Herra vapahtakoon vihollisen ansoista, jotka ovat pirullisesti rakennettuja.
Antakaamme itsemme, toinen toisemme ja koko elämämme Jeesuksen Kristuksen haltuun.
Antakaamme anteeksi velallisillemme, niin kuin Herrakin antaa meille. Kristuksen nimessä ja veressä siskot ja veljet! Antakaamme Herran rakkauden ja anteeksiantamuksen voiman valua sisimpäämme. Hyljätkäämme kaikki pimeys ja olkaamme Valon lapsia nämä viimeiset ajat. Luottakaamme Herran armoon. Unohtakaamme kaikki katkeruus, kauna, vilppi ja jättäkäämme taakkamme Kristuksen Ristille. Hän on jo kantanut rikkomuksemme! Älkää antako valheen isän sitoa itseänne, vaan pukeutukaa totuuteen ja Herran vanhurskauteen.
Bitu, ole turvallisella mielellä. Jarmo on antanut sinulle anteeksi, jos jotain anteeksi annettavaa on ollut. Älä usko valheen kuiskutteluja vaan turvaa yksin Herraan ja Hänen armoonsa. Hän antakoon sinulle rauhan ja levon. Pysy lähellä Herraa. Hän on luvannut pitää meistä huolen, eikä Hän hylkää, jos vain turvaudumme Häneen!
Antakaamme anteeksi velallisillemme, niin kuin Herrakin antaa meille. Kristuksen nimessä ja veressä siskot ja veljet! Antakaamme Herran rakkauden ja anteeksiantamuksen voiman valua sisimpäämme. Hyljätkäämme kaikki pimeys ja olkaamme Valon lapsia nämä viimeiset ajat. Luottakaamme Herran armoon. Unohtakaamme kaikki katkeruus, kauna, vilppi ja jättäkäämme taakkamme Kristuksen Ristille. Hän on jo kantanut rikkomuksemme! Älkää antako valheen isän sitoa itseänne, vaan pukeutukaa totuuteen ja Herran vanhurskauteen.
Bitu, ole turvallisella mielellä. Jarmo on antanut sinulle anteeksi, jos jotain anteeksi annettavaa on ollut. Älä usko valheen kuiskutteluja vaan turvaa yksin Herraan ja Hänen armoonsa. Hän antakoon sinulle rauhan ja levon. Pysy lähellä Herraa. Hän on luvannut pitää meistä huolen, eikä Hän hylkää, jos vain turvaudumme Häneen!