Kaikkein Tärkein Rukous!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Kaikkein Tärkein Rukous!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas Taivaan Isäni!
Anna minun ja meidän Rakastaa Sinua yhtä paljon, kuin Jeesus RAKASTI Sinua!!!
Tämä on minun ja meidän ykkös asiamme ja Rukouksemme!
Amen.


1. Käsky:
Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.

.... Sinun Sanasi suutelee minua!
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 05 Touko 2017, 17:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Kaikkein Tärkein Rukous!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Kaikkein Tärkein Rukous!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

1.Johanneksen kirje:
4:1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
4:2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
4:3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
4:4 Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
4:5 He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
4:6 Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.
4:7 Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
4:8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.
4:9 Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.
4:10 Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.
4:11 Rakkaani, jos Jumala on näin meitä rakastanut, niin mekin olemme velvolliset rakastamaan toinen toistamme.
4:12 Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Jos me rakastamme toinen toistamme, niin Jumala pysyy meissä, ja hänen rakkautensa on tullut täydelliseksi meissä.
4:13 Siitä me tiedämme pysyvämme hänessä ja hänen pysyvän meissä, että hän on antanut meille Henkeänsä.
4:14 Ja me olemme nähneet ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi.
4:15 Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa.
4:16 Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.
4:17 Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.
4:18 Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
4:19 Me rakastamme, sillä hän on ensin rakastanut meitä.
4:20 Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
4:21 Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.
Sinettisormus

Re: Kaikkein Tärkein Rukous!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jeesus sanoo Mt. 22: "37. - - 'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja koko mielestäsi'. 38. Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky. 39. Toinen yhtä tärkeä on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi'. 40. Näiden kahden käskyn varassa ovat koko laki ja profeetat." Toisin sanoen: Jumalan tahdon täyttää vain se, jonka motiivina on rakkaus.
Sinettisormus

Re: Kaikkein Tärkein Rukous!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Kaikkein Tärkein Rukous!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ENSIMMÄINEN MOOSEKSEN KIRJA, GENESIS 1

1. Alussa loi Jumala taivaan ja maan.
2. Ja maa oli autio ja tyhjä, ja pimeys oli syvyyden päällä, ja Jumalan Henki liikkui vetten päällä.
3. Ja Jumala sanoi: "Tulkoon valkeus". Ja valkeus tuli.
4. Ja Jumala näki, että valkeus oli hyvä; ja Jumala erotti valkeuden pimeydestä.
5. Ja Jumala kutsui valkeuden päiväksi, ja pimeyden hän kutsui yöksi. Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, ensimmäinen päivä.
6. Ja Jumala sanoi: "Tulkoon taivaanvahvuus vetten välille erottamaan vedet vesistä".
7. Ja Jumala teki taivaanvahvuuden ja erotti vedet, jotka olivat taivaanvahvuuden alla, vesistä, jotka olivat taivaanvahvuuden päällä; ja tapahtui niin.
8. Ja Jumala kutsui vahvuuden taivaaksi. Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, toinen päivä.
9. Ja Jumala sanoi: "Kokoontukoot vedet, jotka ovat taivaan alla, yhteen paikkaan, niin että kuiva tulee näkyviin". Ja tapahtui niin.
10. Ja Jumala kutsui kuivan maaksi, ja paikan, mihin vedet olivat kokoontuneet, hän kutsui mereksi. Ja Jumala näki, että se oli hyvä.
11. Ja Jumala sanoi: "Kasvakoon maa vihantaa, ruohoja, jotka tekevät siementä, ja hedelmäpuita, jotka lajiensa mukaan kantavat maan päällä hedelmää, jossa niiden siemen on". Ja tapahtui niin:
12. maa tuotti vihantaa, ruohoja, jotka tekivät siementä lajiensa mukaan, ja puita, jotka lajiensa mukaan kantoivat hedelmää, jossa niiden siemen oli. Ja Jumala näki, että se oli hyvä.
13. Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, kolmas päivä.
14. Ja Jumala sanoi: "Tulkoot valot taivaanvahvuuteen erottamaan päivää yöstä, ja olkoot ne merkkeinä osoittamassa aikoja, päiviä ja vuosia,
15. ja olkoot valoina taivaanvahvuudella paistamassa maan päälle". Ja tapahtui niin:
16. Jumala teki kaksi suurta valoa, suuremman valon hallitsemaan päivää ja pienemmän valon hallitsemaan yötä, sekä tähdet.
17. Ja Jumala pani ne taivaanvahvuuteen, paistamaan maan päälle
18. ja hallitsemaan päivää ja yötä ja erottamaan valon pimeästä. Ja Jumala näki, että se oli hyvä.
19. Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, neljäs päivä.
20. Ja Jumala sanoi: "Viliskööt vedet eläviä olentoja, ja lentäkööt linnut maan päällä, taivaanvahvuuden alla".
21. Ja Jumala loi suuret merieläimet ja kaikkinaiset liikkuvat, vesissä vilisevät elävät olennot, kunkin lajinsa mukaan, ja kaikkinaiset siivekkäät linnut, kunkin lajinsa mukaan. Ja Jumala näki, että se oli hyvä.
22. Ja Jumala siunasi ne sanoen: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää meren vedet, ja linnut lisääntykööt maan päällä".
23. Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, viides päivä.
24. Ja Jumala sanoi: "Tuottakoon maa elävät olennot, kunkin lajinsa mukaan, karjaeläimet ja matelijat ja metsäeläimet, kunkin lajinsa mukaan". Ja tapahtui niin:
25. Jumala teki metsäeläimet, kunkin lajinsa mukaan, ja karjaeläimet, kunkin lajinsa mukaan, ja kaikki maan matelijat, kunkin lajinsa mukaan. Ja Jumala näki, että se oli hyvä.
26. Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat".
27. Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
28. Ja Jumala siunasi heidät, ja Jumala sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa ja tehkää se itsellenne alamaiseksi; ja vallitkaa meren kalat ja taivaan linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet".
29. Ja Jumala sanoi: "Katso, minä annan teille kaikkinaiset siementä tekevät ruohot, joita kasvaa kaikkialla maan päällä, ja kaikki puut, joissa on siementä tekevä hedelmä; olkoot ne teille ravinnoksi.
30. Ja kaikille metsäeläimille ja kaikille taivaan linnuille ja kaikille, jotka maassa matelevat ja joissa on elävä henki, minä annan kaikkinaiset viheriät ruohot ravinnoksi". Ja tapahtui niin.
31. Ja Jumala katsoi kaikkea, mitä hän tehnyt oli, ja katso, se oli sangen hyvää. Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, kuudes päivä.
Sinettisormus

Re: Kaikkein Tärkein Rukous!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

katso7
Viestit: 1414
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kaikkein Tärkein Rukous!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

ja lähimmäistäni niin kuin itseäni.
samanvertainen käsky! unohdettu
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Kaikkein Tärkein Rukous!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

The Most Beautiful "Amazing Grace" I've ever heard
https://www.youtube.com/watch?v=NG0vH4WYChQ
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikkein Tärkein Rukous!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kaunis oli.

Kiitos.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
olli

Re: Kaikkein Tärkein Rukous!

Viesti Kirjoittaja olli »

Vanha laulu, vanha sävel, mutta aina niin polttava sydämessämme !

Tämä video kuvaa hienosti sitä kauneutta jonka Jumala on luonut ja jota emme niin usein edes osaa arvostaa. Kauniiksi Hän on maailman luonut.

Ja kun kymmenen tuhatta vuotta olemme perillä olleet, ei meillä ole jäljellä päiviä yhtään sen vähempää kuin perille päästyämme - ylistää Jumalaa.

Kiitos Herrallemme ja Vapahtajallemme, Jeesukselle Kristukselle, joka on meidät verellään ostanut !
Sinettisormus

Re: Kaikkein Tärkein Rukous!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

RUKOUS RAAMATU SANOIN https://www.rukous.net/rukous-raamatun-sanoin

Kun Raamatusta tulee rukouksemme, rukoilemme Hengen innoittamin sanoin.
Sinettisormus

Re: Kaikkein Tärkein Rukous!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Päivän rukous. Uskonkilpi.

Su 14.2.2021

Rukoilemme tänään yhdessä Pyhän Hengen vuodattamisen puolesta.
Kiitos, rakas Taivaan Isä, siitä että olet Pojassasi Jeesuksessa ilmestynyt meille pelastajaksi. Kiitos, Jeesus, rakas Vapahtajamme, että olet lupauksesi mukaan lähettänyt meille toisen Puolustajan, Pyhän Hengen, olemaan meidän kanssamme.

Mutta minä sanon teille totuuden: teille on hyödyksi, että minä menen pois. Ellen mene, ei Puolustaja voi tulla luoksenne. Mutta mentyäni pois minä lähetän hänet luoksenne, ja hän tulee ja paljastaa, että maailma on väärässä, hän paljastaa, mitä on synti, mitä vanhurskaus ja mitä tuomio. Joh.16:7-8.

Kiitos, että sinä olet lähettänyt hänet ja hän on tullut seurakunnan keskelle. Auta meitä, että emme murehduta häntä. Tule, Pyhä Henki, tule ja asu meissä. Istu Kristuksen vallan valtaistuimella meidän elämässämme ja hallitse meitä. Anna minulle, Pyhä Henki, sinun ihana läsnäolosi tähän päivään. Vaella minun kanssani, johdata minua. Ota Kristuksen omasta ja jaa minulle hänen täyteydestänsä kaikkea taivaallista rikkautta ja viisautta. Anna Kristuksen elävä ja voideltu sana minulle ja auta, että se uskossa sulautuu minuun. Tule, Pyhä Henki, tule, rakkauden henki:

Jumala on vuodattanut rakkautensa meidän sydämiimme antamalla meille Pyhän Hengen. Room.5:5.

Minä vetoan sinun sanaasi: anna Jumalan rakkauden hengen asua minussa ja toimia kauttani. Auta minua, Herra, vaeltamaan hengessä, elämään rakkauden mukaan. Kiitos, että olet luvannut profetian kautta antaa tälle maalle herätyksen, jonka kautta seurakuntien erilaiset nimikyltit puretaan pois ja niiden tilalle kirjoitetaan tulikirjaimin "Jumala on rakkaus". Tee tämä todella tämän kansan keskellä. Vuodata rakkauden henki sinun omiesi keskuuteen ja anna voimakas hengen yhteys eri kirkkokunnista ja herätysliikkeistä tulevien ihmisten välille, niin että sinun Henkesi karkottaa pois keskuudestamme kaiken korkeakirkollisuuden ja korkealahkolaisuuden ja me alamme puhaltaa yhteen hiileen, rukoilla samassa hengessä ja antaa yhteisestä sydämestä yksimielisen ylistyksen sinulle, joka valtaistuimella istut! Aamen, totisesti! Kunnia Jumalalle, kunnia Karitsalle!

Tule, Pyhä Henki, puhalla Jumalan tuuli. Tuo hengen sateet tämän kansan keskuuteen, meidän sydäntemme maailmaan. Anna sen elävän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksee Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta, ulottaa haaransa meihin asti, puhkaista lähteitä meidän sydäntemme maaperään! Anna sen virvoittaa meidän sisäinen ihmisemme, tuoda meihin Jumalan elämä ja tehdä meistä hedelmää kantavia oksia Kristus-viinipuuhun. Auta meitä, Pyhä Henki, kantamaan hedelmää Jumalalle. Voitele meidät palvelustyöhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen. Tee meidät kykeneviksi olemaan uuden liiton palvelijoita, ei kirjaimen, vaan hengen. Omasta voimastamme emme kykene, mutta sinussa me olemme väkevät. Viritä meissä palaviksi kaikki hengen lahjat ja jaa meille tahtosi mukaan erilaisia hengellisiä varustuksia ja tehtäviä sekä armolahjojasi.

Pyhä Henki, Jumalan Henki, pue meidät voimalla sotaan. Pue meidät Jumalan koko taisteluvarustukseen ja opeta meidät sotimaan. Tee meistä elävän Jumalan taistelurivien jäseniä. Anna meidän käteemme ne Jumalan sota-aseet, jotka ovat voimalliset tuhoamaan linnoituksia. Opeta meitä käyttämään noita aseita, opeta meitä vastustamaan Perkelettä ja sen joukkoja, työntämään takaisin vihollisen sotajoukot. Vahvista meitä, että olemme kykeneviä seisomaan pahanakin päivänä pystyssä. Kulje, Herra, sinä meidän edellämme, murra meille tietä, raivaa meille polku eteenpäin, kuljeta aina voittosaatossa Kristuksessa. Sinua me ylistämme, sinua Herra, sinä olet suuri ja väkevä, voimallinen sodassa. Ole meille kilpi ja suojamuuri, ole vuorilinna, johon meidät pelastat, kallio, jonka suojiin kätket meidät! Halleluja!

Kun kutsun Herraa, ylistettyä, saan avun vihollisiani vastaan. Ps.18:4.

Herra, me odotamme sinua. Me odotamme, että sinun Pyhän Henkesi vuodatus tämän kansan päälle alkaa jälleen uudella voimalla, niin kuin alkavat kevätsateet ja syyssateet ajallaan. Tule, Herra, virvoita meidät, uudista meidät, sytytä meidät palaviksi Hengen tulesta!

Hyvä, kun jaksoit rukoilla kanssamme, sillä Jumala kuulee rukoukset. Me odotamme sitä tosi helluntaita sydämeemme, joka tulee niin kuin ennen:

Yhtäkkiä kuului taivaalta kohahdus, kuin olisi käynyt raju tuulenpuuska, ja se täytti koko sen talon, jossa he olivat. He näkivät tulenlieskoja, kuin kieliä, jotka jakautuivat ja laskeutuivat itse kunkin päälle. He tulivat täyteen Pyhää Henkeä ja alkoivat puhua eri kielillä sitä mitä Henki antoi heille puhuttavaksi. Apt.2:2-4.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikkein Tärkein Rukous!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Kiitos Sinettisormus kun jaoit ja kiitos Herra, tee tämä mitä rukouksessa pyydämme Sinun Pyhässä Nimessäsi, täytä meidät Pyhällä Hengelläsi ja herätä eloon!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin