RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

JESAJA 61
1. Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut
julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,
2. julistamaan Herran otollista vuotta ja meidän Jumalamme kostonpäivää, lohduttamaan kaikkia murheellisia,
3. panemaan Siionin murheellisten päähän - antamaan heille - juhlapäähineen tuhkan sijaan, iloöljyä murheen sijaan, ylistyksen vaipan masentuneen hengen sijaan; ja heidän nimensä on oleva "vanhurskauden tammet", "Herran istutus", hänen kirkkautensa ilmoitukseksi.
4. Ja he rakentavat jälleen ikivanhat rauniot, kohottavat ennalleen esi-isien autiot paikat; ja he uudistavat rauniokaupungit, jotka ovat olleet autiot polvesta polveen.
5. Vieraat ovat teidän laumojenne paimenina, muukalaiset teidän peltomiehinänne ja viinitarhureinanne.
6. Mutta teitä kutsutaan Herran papeiksi, sanotaan meidän Jumalamme palvelijoiksi; te saatte nauttia kansain rikkaudet ja periä heidän kunniansa.
7. Häpeänne hyvitetään teille kaksin kerroin, ja pilkatut saavat riemuita osastansa. Niin he saavat kaksinkertaisen perinnön maassansa; heillä on oleva iankaikkinen ilo.
8. Sillä minä, Herra, rakastan oikeutta, vihaan vääryyttä ja ryöstöä; ja minä annan heille palkan uskollisesti ja teen heidän kanssansa iankaikkisen liiton.
9. Heidän siemenensä tulee tunnetuksi kansain keskuudessa ja heidän jälkeläisensä kansakuntien keskellä; kaikki, jotka näkevät heitä, tuntevat heidät Herran siunaamaksi siemeneksi.
10. Minä iloitsen suuresti Herrassa, minun sieluni riemuitsee minun Jumalassani, sillä hän pukee minun ylleni autuuden vaatteet ja verhoaa minut vanhurskauden viittaan, yljän kaltaiseksi, joka kantaa juhlapäähinettä niinkuin pappi, ja morsiamen kaltaiseksi, joka on koruillansa kaunistettu.
11. Sillä niinkuin maa tuottaa kasvunsa ja niinkuin kasvitarha saa siemenkylvönsä versomaan, niin saattaa Herra, Herra versomaan vanhurskauden ja kiitoksen kaikkien kansojen nähden.
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

JESAJA 62
1. Siionin tähden minä en voi vaieta, ja Jerusalemin tähden en lepoa
saa, ennenkuin sen vanhurskaus nousee kuin aamunkoi ja sen autuus kuin palava tulisoihtu.
2. Ja kansat näkevät sinun vanhurskautesi, kaikki kuninkaat sinun kunniasi; ja sinulle annetaan uusi nimi, jonka Herran suu säätää.
3. Sinä tulet kauniiksi kruunuksi Herran kädessä ja kuninkaalliseksi päähineeksi Jumalasi kädessä.
4. Ei sinua enää sanota "hyljätyksi", eikä sinun maatasi enää sanota "autioksi"; vaan sinua kutsutaan "minun rakkaakseni" ja sinun maatasi "aviovaimoksi", sillä Herra rakastaa sinua, ja sinun maasi otetaan avioksi.
5. Sillä niinkuin nuori mies ottaa neitsyen avioksi, niin sinun lapsesi ottavat sinut omaksensa; ja niinkuin ylkä iloitsee morsiamesta, niin sinun Jumalasi iloitsee sinusta.
6. Sinun muureillesi, Jerusalem, minä asetan vartijat; älkööt he milloinkaan vaietko, ei päivällä eikä yöllä. Te, jotka ylistätte Herraa, älkää itsellenne lepoa suoko.
7. Älkää antako hänelle lepoa, ennenkuin hän on asettanut ennallensa Jerusalemin, tehnyt sen ylistykseksi maassa.
8. Herra on vannonut oikean kätensä ja väkevyytensä käsivarren kautta: En totisesti minä enää anna jyviäsi sinun vihollistesi ruuaksi, eivätkä juo enää muukalaiset sinun viiniäsi, josta sinä olet vaivan nähnyt.
9. Vaan jotka viljan kokoavat, ne sen syövät ja ylistävät Herraa; ja jotka viinin korjaavat, ne sen juovat minun pyhissä esikartanoissani.
10. Käykää, käykää ulos porteista, tasoittakaa kansalle tie, tehkää, tehkää valtatie, raivatkaa kivet pois, kohottakaa lippu kansoille.
11. Katso, Herra on kuuluttanut maan ääriin asti: Sanokaa tytär Siionille: Katso, sinun pelastuksesi tulee. Katso, hänen palkkansa on hänen mukanansa, hänen työnsä ansio käy hänen edellänsä.
12. Ja heitä kutsutaan "pyhäksi kansaksi", "Herran lunastetuiksi"; ja sinua kutsutaan "halutuksi", "kaupungiksi, joka ei ole hyljätty".
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4808
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ole sinäkin Siunattu Sinetti sekä te kaikki muut ja tämä palsta, jota ilman olisi nykyisin vaikea hengittääkään, Isän, Pojan ja Pyhän Hengen Nimeen. Aamen.

Tuli muutakin, mutta en enää muista tarkasti, mutta Herra oli vahvasti läsnä. Hän sanoi, että nyt Minä puhun sinun (teidän) suullasi ja teen tekoja sinun (teidän) käsilläsi. Että synti on jätettävä taakse ja jotenkin sain sellaisen kuvan ettei sen tekeminen enää edes oikein onnistuisi (Herran omalta?).

Liekö sitten jotain tosiaan tapahtumassa ja vaikea sanoa johtuuko itsestä vai muista, mutta oon havainnut työtovereissa ja muissa ihmisissä ympärillä kasvavaa ahdistusta.

Tule Herra, hae meidät pois Taivaan Kotiin!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Kiitos ja on ihanaa kun jaksatte rukoilla. Tämä on tärkeää varmasti vielä monille ihmisille kun lähdemme. Viimeisten päivien merkit vain tiivistyvät ja voimistuvat. Itse olen jotakuinkin kuin loppuun saakka vieterinsä rummuttanut lelurumpali, jolla ei soi enää kuin viimeiset poksutukset löystyneestä vieteristä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4808
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aina kun käy mielessä, että mitä jos mitään ei tapahtuisikaan, niin sitten tulee mieleen, että syksyllähän on se Neitsyen merkki taivaalla. Ja jos ei siihenkään mennessä niin sitten myöhemmin. Ennemmin tai myöhemmin...
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

HYVIN PIAN !!! HYVIN PIAN !!! VALMISTAUTUKAA! OLKAA KAIKKI SIUNATTUJA JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMEEN !!!
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

HerranNimessä, laita tuosta Sanomastasi aloitus tuonne Profetioihin, Sanoma on niin vahva että se vaatii oman aloituksen! Amen!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4808
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Siellä on. Halleluja Jeesus Kristus Taivaissa, tule Ylkä!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olemme muutaman kanssa sopineet SOPIMUSRUKOUKSEN, Pelastussanoman puolesta ja halukkaat voi siihen liittyä , joka ilta klo, 21. Rukoilkaa siellä, missä olette.
Että Herra vuodattaisi yllemme rakkautta ja Hengen yhteyttä, että olisimme yhtä Krstuksessa, veljiä ja siskoja. (huomaatte, ettei tämä asia ole täällä uusi, muistin että olen ennenkin pyytänyt rukousta saman asian puolesta.)
Amen.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 12 Marras 2017, 17:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Evankeliumi Johanneksen mukaan 17
1. Tämän Jeesus puhui ja nosti silmänsä taivasta kohti ja sanoi: "Isä, hetki on tullut, kirkasta Poikasi, että Poikasi kirkastaisi sinut;
2. koska sinä olet antanut hänen valtaansa kaiken lihan, että hän antaisi iankaikkisen elämän kaikille, jotka sinä olet hänelle antanut.
3. Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
4. Minä olen kirkastanut sinut maan päällä: minä olen täyttänyt sen työn, jonka sinä annoit minun tehtäväkseni.
5. Ja nyt, Isä, kirkasta sinä minut tykönäsi sillä kirkkaudella, joka minulla oli sinun tykönäsi, ennenkuin maailma olikaan.
6. Minä olen ilmoittanut sinun nimesi ihmisille, jotka sinä annoit minulle maailmasta. He olivat sinun, ja sinä annoit heidät minulle, ja he ovat ottaneet sinun sanastasi vaarin.
7. Nyt he tietävät, että kaikki, minkä olet minulle antanut, on sinulta.
8. Sillä ne sanat, jotka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille; ja he ovat ottaneet ne vastaan ja tietävät totisesti minun lähteneen sinun tyköäsi ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt.
9. Minä rukoilen heidän edestänsä; en minä maailman edestä rukoile, vaan niiden edestä, jotka sinä olet minulle antanut, koska he ovat sinun -
10. ja kaikki minun omani ovat sinun, ja sinun omasi ovat minun - ja minä olen kirkastettu heissä.
11. Ja minä en enää ole maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun tykösi. Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, että he olisivat yhtä niinkuin mekin.
12. Kun minä olin heidän kanssansa, varjelin minä heidät sinun nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, ja suojelin heitä, eikä heistä joutunut kadotetuksi yksikään muu kuin se kadotuksen lapsi, että kirjoitus kävisi toteen.
13. Mutta nyt minä tulen sinun tykösi ja puhun tätä maailmassa, että heillä olisi minun iloni täydellisenä heissä itsessään.
14. Minä olen antanut heille sinun sanasi, ja maailma vihaa heitä, koska he eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole.
15. En minä rukoile, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että sinä varjelisit heidät pahasta.
16. He eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole.
17. Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus.
18. Niinkuin sinä olet lähettänyt minut maailmaan, niin olen minäkin lähettänyt heidät maailmaan;
19. ja minä pyhitän itseni heidän tähtensä, että myös he olisivat pyhitetyt totuudessa.
20. Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
21. että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
22. Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä -
23. minä heissä, ja sinä minussa - että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut.
24. Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.
25. Vanhurskas Isä, maailma ei ole sinua tuntenut, mutta minä tunnen sinut, ja nämä ovat tulleet tuntemaan, että sinä olet minut lähettänyt.
26. Ja minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin, että se rakkaus, jolla sinä olet minua rakastanut, olisi heissä ja minä olisin heissä."
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Saatanan suunnitelma on valheillaan johtaa harhaan koko maailma. Hänen ensimmäinen valheensa kohdistui juuri epäilyksenä Jumalan sanaa kohtaan. Kun Aatami ja Eeva ensin yrittivät vastustaa hänen kiusaustaan niin saatana vastasi näin: " Onko Jumala todellakin sanonut . . . " ( 1 Moos 3:1 )

Ihmisen harhauttamiseen ei tarvita muuta kuin epäilys absoluuttista totuutta kohtaan. Sen jälkeen kaikki muut totuudet ja vaihtoehdot ovat varteenotettavia aina sen mukaan "miltä tuntuu". Kun ihmisellä ei elämässään ole totuutta jonka kautta koetella valintojaan ja ajatuksiaan niin tunteista tulee ensisijainen väline.
Lue lisää>:
http://mattiaspvik.blogspot.fi/2009/

Kuva
http://2.bp.blogspot.com/_1T18GwgV4Xo/S ... amattu.jpg
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ihan sama, mitä uskoa edustamme ja miten hyvin teemmme asiamme, mutta jos meistä ei löydy RAKKAUTTA, joka tulee Kristukselta, emme ole mitään.

Ensimmäinen kirje korinttilaisille 13
1. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
2. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
3. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
4. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
5. ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
6. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
7. kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
8. Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.
9. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.
10. Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.
11. Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
12. Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.
13. Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.
Juhani

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Uskon että Herra on kuullut yhteisen rukouksemme pelastustussanoman puolesta!
Kiitos ja kunnia Jumalalle! Halleluja!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4808
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Kiitos tästä Sinettisormus, olen rukouksessa mukana täysin sydämin Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa! Herra, anna väkyvyytesi laskeutua palstan päälle ja meidän olla yhtenäisiä Sinun odottaen ja Sinun vaippasi liepeestä kiinni pitäen, loppuun asti Herra!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tunsin Pyhän Hengen kosketuksen rukouksessa. Jumala kuulee rukouksemme. Muutosta tapahtuu!
Kuuntelin tätä rukoillessani ja koin sen siunaavaksi.
https://youtu.be/Tj_CKzYzyLA
Olkaat Siunatut!
Pigeon
Viestit: 889
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Liityn mukaan rukousrintamaan. Olkaamme "yhtä"!
Kiitos Sinetti kauniista kappaleesta.
Olkaa Siunatut!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Kiitos puolestani. Herra koettelee ja punnitsee meitä jatkuvasti mutta ei luovu meistä.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Olen mukana rukouksessa
Room. 8:28
Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
--
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesus! Kiitos että kuulet rukouksemme. Joka ilta rukoillessani, olen kokenut valtavaa Pyhän Hengen läsnäoloasi. Kiitos!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4808
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, luin juuri eilen sanaa, että "Herra tulee nyt luoksemme yöllä", onko se sitten unissa vai miten, mutta olen kokenut illalla/yöllä valtavaa iloa Herrassa, ei oikein edes sanoja tarvita, Herra puhuu ja minä kuuntelen. Aamulla harmittaa kun en muista mitään muuta kuin Hänen läsnäolonsa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin