RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... saithan tuula yksityisviestini, vai menikö lähetys pieleen ... :o
tuula

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja tuula »

kiitos sinetti viestistä. en ole mikään tekniikan nero, joten huomasin vasta nyt tuon viestisi kun mainitsit siitä. niin. nyky aika vaatii aivan kamalia ponnisteluja ainakin minulta ja olen joittenkin muiden kuulut samaa käyvän läpi. minulla alkoi 2 viikon kesäloma nyt ja ensitöikseen Jumala antoi minulle voimaa ja tunne oli kuin silloin nuorena. sain idean perustaa puolueen. taikka uskon sen saaneeni Jumalalta. " suomen kansallinen rintama" se ajatus on aivan alussa vasta. ajaisin samoja arvoja, kuin ranskan kansallinen rintama puolue, eli marine le pen.
tuula

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja tuula »

mutta........jos aikani ei riitä puolueen perustamiseen, niin kuin epäilenkin, niin olen sanonut Jeesukselle, että sitten sinun sanasi tulee jokatapauksessa olemaan ensimmäinen ja viimeinen.jos tulet nyt hakemaan omasi, niin lähden paljon mieluummin mukaasi kuin jään tänne perustamaan puoluetta.
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

:D Hyvä että sait viestini ja hyvää ja siunattua lomaa sinulle. Tuo politiikka ei ole minun juttuni, mutta ei se mitään, kaikelle on tekijänsä :P Siunausta myös siihen puoleen!
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tosin, itse mietin tuota samaa, että onko tuohon politiikan tekoon enää liioin aikaa, sillä KYLLÄ, Jeesus tulee pian!
Kuuntelin tuossa muutamapäivä sitten, kun Paavi sanoi, että Norjan pitäisi alkaa Usan ja Korean välille puolueettomaksi keskustelu kumppaniksi ja aivan samalla nousi mieleeni Norjalaisen naisen profetia, että tästäkö tulee kiinnekohta profetian toteutumiseen Norjan kohdalla, palapelin palat loksahtelevat näin paikoilleen ... tämä oli vain minun ajatustani ... :roll:
tuula

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja tuula »

mä sain lapsena näyn ja uskon sen tulleen Jumalalta. siinä tanssin musta iltahame päällä linnan juhlissa. tuo musta hame minua on puhuttanut kuitenkin.sehän kuvaa kuoleman väriä. niin. maailman tilanne politiikassa etenee nyt huimaa vauhtia. tänään luin , että turkkilaiset ovat julistaneet erdokanin jumalaksi. eikös antikristus julisteta jumalaksi lopunaikana.
Viimeksi muokannut tuula, 02 Touko 2017, 14:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tuula

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja tuula »

tuo norjalaisen profetia on mielenkiitoinen, mistä puhut.
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lopunajan merkit on niin vahvasti ilmassa, että se alkaa löyhkää !!! Tuo norjan profetia on melkein täysin toteutunut, pientä itkua vailla enää ..
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kristallivirralla tavataan : https://www.youtube.com/watch?v=CLx0q4IeYGo .... kuvitus videolla, maailman julmuudesta ... :cry:
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Tuon nyt sen sanan jonka sain sydämelleni kuin luin Sinetin kirjoitukset tässä ketjussa.Tuli niin kiire sinne raamattupiiriin että en ehtinyt sitä silloin tuoda.Se löytyy vanhan testamentin puolelta,en muista tarkkaa kohtaa enkä sitä miten se jae tarkasti kuuluu,mutta näin sen sain:Älkää väheksykö Siiloan hiljaa virtaavia vesiä.Vaikka on todellakin ollut hiljaista erityisesti omalla kohdalla,niin meidän ei tule väsyä eikä luovuttaa.Vielä me saamme kiittää Herraa hänen kasvojensa avusta.Ei Herra meitä hylkää eikä jätä.Ole sisareni Sinetti uskollinen omalla vartiopaikallasi.Herra on Sinut siihen asettanut ja Hän on Sinua tukeva ja vahvistava,niinkuin Tuulaakin sekä meitä muitakin.Herran työpöydällä me olemme ja Hän meidät aikanansa korottaa.Siunausta kaikille.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Hieman saman kaltainen on Sak.4:10

Sillä kuka pitää halpana pienten alkujen päivän, kun nuo seitsemän Herran silmää, jotka tarkastavat koko maata, iloitsevat nähdessään luotilangan Serubbaabelin kädessä?

Jes.8:6
Koska tämä kansa halveksii Siiloan hiljaa virtaavia vesiä ja iloitsee Resinin ja Remaljan pojan kanssa,

Eli, ei pidä väheksyä sitä mikä näyttää pienemmältä, tai jopa mitättömältä. Ei väellä eikä voimalla.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siunattuja olette te rakkaat sisarukseni, kiitosvirsi, tuula ja AO, ja tiedän, että sisarkin on mukana rukouksessa ... jatketaan Rukousta! Pyhä Henki laskeutukoon foorumilaisten ylle ja tämän foorumin ylle! Amen.
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukouksessa mukana! Voimia Sinetille, älä anna periksi ja meille kaikille!
Pätkä raamatusta, joka kuvailee tuntemuksiani liiankin usein nykyään "sillä teidän vihollisenne perkele käy ympäriinsä kuin kiljuva jalopeura, ja etsii, kenen hän saisi niellä.." ehkä se on tuo tuntemus, mikä pitää "hiljaisena" , minulla on rauha sydämessä, mutta aistin tuon ikävän hengen liian usein nykyään sosiaalisissa tilanteissa.. en täällä palstalla. Tämä on hiljaisuudessaankin silti vielä henkireikä! ;)
Siunausta kaikille!!!
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siunausta sinulle Rakas Pigeon!
Kun kuuntelee tuon Hilja Aaltosen videon; Hilja Aaltonen - Kesä jona taivas itkee : https://www.youtube.com/watch?v=E5vMWKH75hQ , jonka tuolla alkupuolella linkitin, ymmärtää tuon hiljaisuuden josta puhuin, tuo lopunaika on alkamassa ja hiljaisuus lisääntyy ja monen uskoa se koettelee!
näkymätön ninni

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Mukana olen rukouksessa ja rakkaita olette te kaikki täällä!

Pitkä ja väsyttävä työpäivä takana... :(
sisar

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja sisar »

Jos me olemme hiljaa, kivet huutavat. Onneksi meillä on (vielä) rakas "äitimme" ja sisaremme Sinettisormus, joka "huutaa" täällä meidänkin puolestamme.
Ole suuresti siunattu rakas sisaremme. Sinä olet tämän palstan totinen äiti, kantava voima. Ja nyt olet monen todistuksen kautta nähnyt, että me kaikki kaipaamme sinua ja viestejäsi, vaikka täällä näyttäisi hiljaiselta.

Herra virkistää meitä kaikkia kauttasi, sinä olet astia, jonka kautta Herra tarjoaa meille matkasta väsyneille vettä. Auttakoon Herra myös meitä, että me virvoittaisimme sinua, ettet sinäkään uupuisi matkalla! Herra palkitkoon sinut runsailla lahjoillaan!
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mutta muistakaa että yhteys keskenämme on tärkeää ....
Säilyttäkää yhteys

"Minä, joka olen Herran vuoksi vankina, kehotan teitä siis elämään saamanne kutsun arvoisesti, aina nöyrinä, lempeinä ja kärsivällisinä. Auttakoon rakkaus teitä tulemaan toimeen keskenänne. Pyrkikää rauhan sitein säilyttämään Hengen luoma ykseys.

On vain yksi ruumis ja yksi Henki, niin kuin myös se toivo, johon teidät on kutsuttu, on yksi."
Ef. 4:1-4 [kr92] [kr38]
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ensimmäinen Johanneksen kirje 1
1. Mikä on alusta ollut, minkä olemme kuulleet, minkä omin silmin nähneet, mitä katselimme ja käsin kosketimme, siitä me puhumme: elämän Sanasta -
2. ja elämä ilmestyi, ja me olemme nähneet sen ja todistamme siitä ja julistamme teille sen iankaikkisen elämän, joka oli Isän tykönä ja ilmestyi meille -
3. minkä olemme nähneet ja kuulleet, sen me myös teille julistamme, että teilläkin olisi yhteys meidän kanssamme; ja meillä on yhteys Isän ja hänen Poikansa, Jeesuksen Kristuksen, kanssa.
4. Ja tämän me kirjoitamme, että meidän ilomme olisi täydellinen.
5. Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.
6. Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
7. Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
8. Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
9. Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
10. Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4811
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hohoi, täällä ollaan ja rukouksessa mukana! Ehkä ihmiset ovat siirtymässä kammioihinsa. Eilen tuli viestiä illalla, että "kupolit otetaan pois (kaikki kätketty paljastetaan?) ja kovaääninen (enkelin?) huuto siihen perään: "VALMISTAUTUKAA!!!"
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AA-MEN !!! Vau!!! Nyt tulee vahvaa Sanomaa HerranNimeltä! Hyvä että herättelin teitä, että tämäkin Sanoma tuli esiin. Nämä pitää toitottaa kuin katoilta ja vartiopaikoilta! Todella Herra on tulossa PIAN !!! Ja kaikki paljastetaan eikä mikään ole enää peitettyä. VALMISTAUTUKAA !!! Puhdistakaa pukunne, anteeksiannon kautta te kirkastutte! Kiitos Herra, että eräs ihana uskova, eilen kertoi, että oli saanut annettua anteeksi isälleen! Voiko tämä parempaan hetkeen tulla!!! TÄMÄ ON TÄRKEÄ SANOMA; OTTAKAA SE VASTAAN!
Vastaa Viestiin