RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas Taivaallinen Jumala, kuule tämä Rukoukseni!
Kuule, sinun Poikasi Jeesuksen Kristuksen sovitustyön tähden ja Jeesuksen Kristuksen nimen tähden!
Rukoilen Jeesuksen auktoriteetin kautta että Pelastusanomat muuttuisivat taas virkistaväksi lähteeksi.
Herra, Sinä näet, että tästä on tullut hiljainen paikka.
Olemme kuin erämaa vaelluksella ja kiljuva jalopeura käyskentelee ympärillämme ja se on tehnyt meistä hiljaisen ja ehkä hieman pelokkaankin.
Herra, murra tuo hiljaisuus ja tuo omituinen pelokkuus! Muurit sortuu ja vuoret väistyköön, kun Sinä Herra, astut jälleen tänne Pelastussanomiin, tee tästä taas Sinun Pyhä Paikkasi!
Anna lähteesi virrata, niin että niityt alkaa viheriöimään ja meidän on täällä ilo olla ja saamme riemuiten levätä täällä Sinussa.
Saamme kokea Sinun kauttasi ihanaa yhteyttä.
Palauta tuo kaikki takaisin!
Paha joutukoon väistymään kun otamme nuo lampumme esiin piilopaikoistamme ja olemme taas Pelstussanomissa VALONA !!!
Tehdään Sinun viimeistä TODISTUS Työtä, vahvasti, sillä Sinun tulosi on todella lähellä!
Nouskaa kaikki piilopaikoistanne, sillä te ette tee saatanalle työtä, joka pimeydessä piileksii, vaan olemme Jeesuksen omat ja se hedelmä ja valo tulee näkyä meistä kauas ja voimakkaana. Meillä ei ole aikaa enää leikkiin vaan todelliseen julistamiseen.
KIITOS JEESUS KRISTUS !!! KIITOS JA KUNNIA VAIN YKSIN SINULLE !!!
HERRA SIUNATKOON TÄTÄ FOORUMIA JA MEITÄ KAIKKIA TÄÄLLÄ OLEVIA ROHKEUTEEN; NÄYTTÄMÄÄN HEDELMÄSI JA VALOSI !!!
AMEN !!!

Kuva
http://www.kotiposti.net/raamattu/jt/op ... ross-1.jpg
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 02 Touko 2017, 09:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ensimmäinen Pietarin kirje 5
1. Vanhimpia teidän joukossanne minä siis kehoitan, minä, joka myös olen vanhin ja Kristuksen kärsimysten todistaja ja osallinen myös siihen kirkkauteen, joka vastedes on ilmestyvä:
2. kaitkaa teille uskottua Jumalan laumaa, ei pakosta, vaan vapaaehtoisesti, Jumalan tahdon mukaan, ei häpeällisen voiton tähden, vaan sydämen halusta,
3. ei herroina halliten niitä, jotka ovat teidän osallenne tulleet, vaan ollen laumalle esikuvina,
4. niin te, ylipaimenen ilmestyessä, saatte kirkkauden kuihtumattoman seppeleen.
5. Samoin te, nuoremmat, olkaa vanhemmille alamaiset ja pukeutukaa kaikki keskinäiseen nöyryyteen, sillä "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".
6. Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, että hän ajallansa teidät korottaisi,
7. ja "heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen".
8. Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.
9. Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää.
10. Mutta kaiken armon Jumala, joka on kutsunut teidät iankaikkiseen kirkkauteensa Kristuksessa, vähän aikaa kärsittyänne, hän on teidät valmistava, teitä tukeva, vahvistava ja lujittava.
11. Hänen olkoon valta aina ja iankaikkisesti! Amen.
12. Silvanuksen, uskollisen veljen, kautta - jona häntä pidän - olen lyhyesti teille tämän kirjoittanut, kehoittaen teitä ja vakuuttaen, että se armo, jossa te olette, on Jumalan totinen armo.
13. Tervehdyksen lähettää teille Babylonissa oleva seurakunta, valittu niinkuin tekin, ja minun poikani Markus.
14. Tervehtikää toisianne rakkauden suunannolla. Rauha teille kaikille, jotka Kristuksessa olette!
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

MINÄ KUTSUN TEIDÄT TÄNNE; HERRAN ETEEN; TE HÄNEN OMANSA !!!
Minä kutsun ja huudan, että tulette taas näkyviin, lampuiksi paikoillenne, kuka on ensimmäinen ....
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

LÄHDE VIRTAA SE ALKAA PULPPUAMAAN :::: https://www.youtube.com/watch?v=z_Ox_G-DlE8
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olkaa Uskollisia .... eikö yksikään teistä ....
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Evankeliumi Luukkaan mukaan 14
1. Ja kun hän sapattina tuli erään fariseusten johtomiehen taloon aterialle, pitivät he häntä silmällä.
2. Ja katso, siellä oli vesitautinen mies hänen edessään.
3. Niin Jeesus rupesi puhumaan lainoppineille ja fariseuksille ja sanoi: "Onko luvallista parantaa sapattina, vai eikö?" Mutta he olivat vaiti.
4. Ja hän koski mieheen, paransi hänet ja laski menemään.
5. Ja hän sanoi heille: "Jos joltakin teistä putoaa poika tai härkä kaivoon, eikö hän heti vedä sitä ylös sapatinpäivänäkin?"
6. Eivätkä he kyenneet vastaamaan tähän.
7. Ja huomatessaan, kuinka kutsutut valitsivat itselleen ensimmäisiä sijoja, hän puhui heille vertauksen ja sanoi heille:
8. "Kun joku on kutsunut sinut häihin, älä asetu aterioimaan ensimmäiselle sijalle; sillä, jos hän on kutsunut jonkun sinua arvollisemman,
9. niin hän, joka on sinut ja hänet kutsunut, ehkä tulee ja sanoo sinulle: 'Anna tälle sija', ja silloin sinä saat häveten siirtyä viimeiselle paikalle.
10. Vaan kun olet kutsuttu, mene ja asetu viimeiselle sijalle, ja niin on se, joka on sinut kutsunut, sisään tullessaan sanova sinulle: 'Ystäväni, astu ylemmäksi'. Silloin tulee sinulle kunnia kaikkien pöytäkumppaniesi edessä.
11. Sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, ja joka itsensä alentaa, se ylennetään."
12. Ja hän sanoi myös sille, joka oli hänet kutsunut: "Kun laitat päivälliset tai illalliset, älä kutsu ystäviäsi, älä veljiäsi, älä sukulaisiasi äläkä rikkaita naapureita, etteivät hekin vuorostaan kutsuisi sinua, ja ettet sinä siten saisi maksua.
13. Vaan kun laitat pidot, kutsu köyhiä, raajarikkoja, rampoja, sokeita;
14. niin sinä olet oleva autuas, koska he eivät voi maksaa sinulle; sillä sinulle maksetaan vanhurskasten ylösnousemuksessa."
15. Tämän kuullessaan eräs pöytäkumppaneista sanoi hänelle: "Autuas se, joka saa olla aterialla Jumalan valtakunnassa!"
16. Niin hän sanoi hänelle: "Eräs mies laittoi suuret illalliset ja kutsui monta.
17. Ja illallisajan tullessa hän lähetti palvelijansa sanomaan kutsutuille: 'Tulkaa, sillä kaikki on jo valmiina'.
18. Mutta he rupesivat kaikki järjestään estelemään. Ensimmäinen sanoi hänelle: 'Minä ostin pellon, ja minun täytyy lähteä sitä katsomaan; pyydän sinua, pidä minut estettynä'.
19. Toinen sanoi: 'Minä ostin viisi paria härkiä ja menen niitä koettelemaan; pyydän sinua, pidä minut estettynä'.
20. Vielä toinen sanoi: 'Minä otin vaimon, ja sentähden en voi tulla'.
21. Ja palvelija tuli takaisin ja ilmoitti herralleen tämän. Silloin isäntä vihastui ja sanoi palvelijalleen: 'Mene kiiruusti kaupungin kaduille ja kujille ja tuo köyhät ja raajarikot, sokeat ja rammat tänne sisälle'.
22. Ja palvelija sanoi: 'Herra, on tehty, minkä käskit, ja vielä on tilaa'.
23. Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi;
24. sillä minä sanon teille, ettei yksikään niistä miehistä, jotka olivat kutsutut, ole maistava minun illallisiani'."
25. Ja hänen mukanaan kulki paljon kansaa; ja hän kääntyi ja sanoi heille:
26. "Jos joku tulee minun tyköni eikä vihaa isäänsä ja äitiänsä ja vaimoaan ja lapsiaan ja veljiään ja sisariaan, vieläpä omaa elämäänsäkin, hän ei voi olla minun opetuslapseni.
27. Ja joka ei kanna ristiänsä ja seuraa minua, se ei voi olla minun opetuslapseni.
28. Sillä jos joku teistä tahtoo rakentaa tornin, eikö hän ensin istu laskemaan kustannuksia, nähdäkseen, onko hänellä varoja rakentaa se valmiiksi,
29. etteivät, kun hän on pannut perustuksen, mutta ei kykene saamaan rakennusta valmiiksi, kaikki, jotka sen näkevät, rupeaisi pilkkaamaan häntä
30. sanoen: 'Tuo mies ryhtyi rakentamaan, mutta ei kyennyt saamaan valmiiksi'?
31. Tahi jos joku kuningas tahtoo lähteä sotimaan toista kuningasta vastaan, eikö hän ensin istu ja pidä neuvoa, kykeneekö hän kymmenellä tuhannella kohtaamaan sitä, joka tulee häntä vastaan kahdellakymmenellä tuhannella?
32. Ja ellei kykene, niin hän, toisen vielä ollessa kaukana, lähettää hänen luoksensa lähettiläät hieromaan rauhaa.
33. Niin ei myös teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, voi olla minun opetuslapseni.
34. Suola on hyvä; mutta jos suolakin käy mauttomaksi, millä se saadaan suolaiseksi?
35. Ei se kelpaa maahan eikä lantaan; se heitetään pois. Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon!"
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Evankeliumi Matteuksen mukaan 10
1. Ja hän kutsui tykönsä ne kaksitoista opetuslastaan ja antoi heille vallan ajaa ulos saastaisia henkiä ja parantaa kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta.
2. Ja nämä ovat niiden kahdentoista apostolin nimet: ensimmäinen oli Simon, jota kutsuttiin Pietariksi, ja Andreas, hänen veljensä, sitten Jaakob Sebedeuksen poika, ja Johannes, hänen veljensä,
3. Filippus ja Bartolomeus, Tuomas ja Matteus, publikaani, Jaakob, Alfeuksen poika, ja Lebbeus, lisänimeltä Taddeus,
4. Simon Kananeus ja Juudas Iskariot, sama, joka hänet kavalsi.
5. Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
6. vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö.
7. Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.
8. Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
9. Älkää varustako itsellenne kultaa, älkää hopeata älkääkä vaskea vyöhönne,
10. älkää laukkua matkalle, älkää kahta ihokasta, älkää kenkiä, älkääkä sauvaa; sillä työmies on ruokansa ansainnut.
11. Ja mihin kaupunkiin tai kylään te tulettekin, tiedustelkaa, kuka siellä on arvollinen, ja jääkää hänen luokseen, kunnes sieltä lähdette.
12. Ja tullessanne taloon tervehtikää sitä.
13. Ja jos talo on arvollinen, tulkoon sille teidän rauhanne; mutta jos se ei ole arvollinen, palatkoon teidän rauhanne teille takaisin.
14. Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne.
15. Totisesti minä sanon teille: Sodoman ja Gomorran maan on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin sen kaupungin.
16. Katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle; olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset.
17. Kavahtakaa ihmisiä, sillä he vetävät teidät oikeuksiin, ja synagoogissaan he teitä ruoskivat;
18. ja teidät viedään maaherrain ja kuningasten eteen minun tähteni, todistukseksi heille ja pakanoille.
19. Mutta kun he vetävät teitä oikeuteen, älkää huolehtiko siitä, miten tahi mitä puhuisitte, sillä teille annetaan sillä hetkellä, mitä teidän on puhuminen.
20. Sillä ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä.
21. Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät.
22. Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
23. Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.
24. Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi, eikä palvelija parempi isäntäänsä.
25. Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!
26. Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mitä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
27. Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.
28. Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
29. Eikö kahta varpusta myydä yhteen ropoon? Eikä yksikään niistä putoa maahan teidän Isänne sallimatta.
30. Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut.
31. Älkää siis peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.
32. Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
33. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
34. Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
35. Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
36. ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'.
37. Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;
38. ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.
39. Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.
40. Joka ottaa tykönsä teidät, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa minut tykönsä, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt.
41. Joka profeetan ottaa tykönsä profeetan nimen tähden, saa profeetan palkan; ja joka vanhurskaan ottaa tykönsä vanhurskaan nimen tähden, saa vanhurskaan palkan.
42. Ja kuka hyvänsä antaa yhdelle näistä pienistä maljallisen kylmää vettä, hänen juodaksensa, opetuslapsen nimen tähden, totisesti minä sanon teille: hän ei jää palkkaansa vaille.
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hilja Aaltonen - Kesä jona taivas itkee : https://www.youtube.com/watch?v=E5vMWKH75hQ
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lauletaan ja Ylistetään, vielä kun voidaan! Lauluista kaunein : https://www.youtube.com/watch?v=lKu5D4M6gcE
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jos jään yksin tämän ketjuni ja rukous asiani puolesta, tulee tämä olemaan viimeinen ketjuni .....
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Omia tuntojani kuvaa parhaiten psalmin 56 alku.Veisuunjohtajalle veisataan kuin mykkä kyyhkynen kaukaisessa maassa.Daavidin laulu kun filistealaiset ottivat hänet kiinni Gatissa.Tätä on jatkunut jo aika pitkään,mutta onhan kirjoitettu: aika on puhua ja aika olla vaiti.Jatkeraan rukousta,kyllä Herra vielä luo uutta ja saa tämänkin palstan kukoistamaan.Nyt lähden miesten raamattupiiriin.Siunausta kaikille.
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siunausta sinulle, rakas veljeni, kiitosvirsi! ... lauantaina kyyneleet nousivat silmiini ja sydämeeni, sillä koin ja näin kuinka Jeesus itkee, suuressa RAKKAUDESSAAN Hän itkee vuoksemme ja niin itken minäkin ... tänäänkin ... :cry:

Kiitosvirsi, sinä olit se ensimmäinen, joka tulit kanssani tähän tärkeään rukoukseen, sinä estit, ettei tämä ketju jäänyt täällä vielä viimeisekseni.
Kiitos veljeni.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 02 Touko 2017, 12:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 56
1. Veisuunjohtajalle; veisataan kuin: "Mykkä kyyhkynen kaukaisessa
maassa". Daavidin laulu, kun filistealaiset ottivat hänet kiinni Gatissa.
2. Jumala, ole minulle armollinen, sillä ihmiset minua polkevat, joka päivä he sotivat minua vastaan, ahdistavat minua.
3. Joka päivä minun vihamieheni minua polkevat; sillä paljon on niitä, jotka ylpeästi sotivat minua vastaan.
4. Mutta sinä päivänä, jota minä pelkään, minä turvaan sinuun.
5. Jumalaan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa, Jumalaan minä turvaan enkä pelkää. Mitä liha minulle tekisi?
6. Joka päivä he vääntelevät minun sanojani, kaikki heidän ajatuksensa tarkoittavat minulle pahaa.
7. He ahdistavat, he väijyvät minua, he vakoilevat minun askeleitani, sillä he tavoittavat minun henkeäni.
8. Hekö pahuudessaan pelastuisivat? Syökse, Jumala, vihassasi kansat maahan.
9. Sinä olet lukenut minun pakolaispäiväni; pane leiliisi minun kyyneleeni, ovathan ne sinun kirjassasi.
10. Kerran väistyvät minun viholliseni, sinä päivänä, jona minä huudan; minä tiedän, että Jumala on minun puolellani.
11. Jumalaan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa, Herraan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa.
12. Jumalaan minä turvaan enkä pelkää. Mitä ihminen minulle tekisi?
13. Minulla on lupaus täytettävänä sinulle, Jumala; minä maksan sinulle kiitosuhrit.
14. Sillä sinä pelastit minun sieluni kuolemasta, minun jalkani kompastumasta, että minä vaeltaisin Jumalan edessä, eläväin valkeudessa.

AA-MEN!!!
tuula

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja tuula »

missä jarmo on? viimeks näin sen Facebookissa. minulla on tapana katsoa Facebookissa nuo uskovien palstat ja sitten katson tämän palstan, joten ainakin minä luen näitä sinetin tekstejä. älä missään nimessä lopeta sinetti kirjoitteluasi. niistä moni saa rohkaisuja ja voimaa. rukoillaan.
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos tuula siskoni, että sinäkin kuulit tämän rukous kutsun.
Olet siunattu rakas siskoni!!!
Jarmosta en liioin tiedä missä on, niin kovin vähän on nykyään täällä omassa foorumissaan. :cry:
Täällä on käynyt liian hiljaiseksi ja siitäkö se vihulainen tykkää. Mietin, mihin kaikki ovat hävinneet, jo pitkään, olen täällä tuonut kirjoituksiani, mutta kukaan ei jaksa enää kommentoida. Olen tässä kokenut että minun tuomisiini on jo väsytty ja jotkut kommentit ovat sitä tukeneetkin ja joskus ne viestit tulevat toisen ketjujen kautta. Olin jo päättänyt että jos yksikään ei olisi tähän kommentoinut, olisi tämä jäänyt viimeiseksi ja olisitte itse hiljaisuudellanne tehnyt sen päätöksen, sillä niin monesti nykyään olen jäänyt yksin ...
Mutta nyt on kaksi, jotka luottavat minuun ... en tiedä mitä tapahtuu mutta erään palstalaisen kanssa kävin eilen maili postia ja totesimme, että täällä täytyy olla vihollisen hyökkäys käynnissä ja siksi toin tämän rukoukseni ja anomukseni tänään tänne ... ja ensin pelästyin että jään tässäkin yksin tässä tärkeässä asiassa joka koskee meitä kaikkia jotka täällä olemme ...
Vai eikö tämä ole kaikille yhtä tärkeää? :?:
Meitä on ollut täällä monia, mutta mihin kaikki ovat hävinneet? Nouskaa ylös piiloistanne, olkaa valoina maailmaan!
Minä todella toivon, että ymmärrätte rukoukseni tärkeyden, sillä aika on vähissä ja vihollinenkin sen tietää, NOUSKAA, KIITTÄKÄÄ; YLISTÄKÄÄ ja huutakaa JUMALAN TOTUUTTA PELASTUKSESTA !!! ÄLkää antako viholliselle sitä tilaanne, mikä on annettu meidän käyttöömme!!! :o :o :o
AMEN !!!
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

RUKOILLAA JA TAISTELLAAN YHDESSÄ; HERRAMME KANSSA; EMME OMASSA VOIMASSAMME; VAAN KRISTUKSEN VOIMALLA !!!!
Sinettisormus

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Isäntäänsä odottava palvelija
35 "Pitäkää vaatteenne vyötettyinä ja lamppunne palamassa. [Matt. 24:42-51 : 2. Moos. 12:11; Ef. 6:14; 1. Piet. 1:13 | Matt. 25:1]
36 Olkaa niin kuin palvelijat, jotka odottavat isäntäänsä häistä valmiina heti avaamaan oven, kun hän tulee ja kolkuttaa.
37 Autuaita ne palvelijat, jotka heidän herransa palatessaan tapaa valvomasta! Totisesti: hän vyöttäytyy, kutsuu heidät pöytään ja jää itse palvelemaan heitä.
38 Autuaita nuo palvelijat, jos hän tapaa heidät näin valvomasta, tulipa hän ennen sydänyötä tai sen jälkeen!* [Alkutekstissä "toisen tai kolmannen yövartion aikaan". Juutalaisen käytännön mukaan yö jaettiin kolmeen yövartioon.]
39 "Ymmärrättehän, että jos talon isäntä tietäisi, minä yön tuntina varas tulee, hän ei antaisi murtautua taloonsa. [1. Tess. 5:2; 2. Piet. 3:10; Ilm. 3:3]
40 Olkaa tekin valmiit, sillä Ihmisen Poika tulee hetkellä, jota ette aavista." [Mark. 13:33; 1. Tess. 5:3; Ilm. 16:15]
41 Pietari sanoi: "Herra, tarkoitatko näillä vertauksilla kaikkia vai ainoastaan meitä?" [Mark. 13:37]
42 Herra vastasi: "Kuka on uskollinen ja viisas taloudenhoitaja, sellainen jonka isäntä asettaa huolehtimaan palvelusväestään ja jakamaan vilja-annokset ajallaan? [1. Kor. 4:1,2; 2. Tim. 2:15]
43 Autuas se palvelija, jonka hänen isäntänsä palatessaan tapaa näin tekemästä!
44 Totisesti: hänen hoitoonsa isäntä uskoo koko omaisuutensa. [Matt. 24:47, Matt. 25:21,23]
45 "Palvelija saattaa kuitenkin ajatella: 'Isäntä ei tule vielä pitkään aikaan!' Niin hän alkaa piestä palvelijoita ja palvelustyttöjä, syödä ja juoda ja juopotella.
46 Mutta päivänä, jota tuo palvelija ei arvaa, hetkenä, jota hän ei tiedä, hänen isäntänsä tulee ja hakkaa hänet kuoliaaksi, ja niin palvelija saa saman kohtalon kuin epäuskoiset.
47 "Jos palvelija tietää, mitä hänen isäntänsä tahtoo, mutta ei varaudu siihen eikä toimi hänen tahtonsa mukaan, hän saa monta raipaniskua. [Jaak. 4:17]
48 Jos taas palvelija tietämättään tekee sellaista, mistä rangaistaan raipoin, hän pääsee vähillä iskuilla. Jolle on paljon annettu, siltä paljon vaaditaan, ja jolle on paljon uskottu, se pannaan paljosta vastaamaan.
tuula

Re: RUKOUSTA PELASTUSSANOMAN PUOLESTA !!!

Viesti Kirjoittaja tuula »

kiitos Jeesus. jos tämän pastan jatko on sinun tahtosi, että se jatkuu, niin totisesti se sitten jatkuu myös. ei omassa voimassa vaan Jeesuksen voimassa. olen kyllä noita uutisia lukenut, että tämä aika on todella paha. meidän uskovien tulisi nyt olla henkisesti valmistautunut kaikenlaiseen koettelemukseen, mitä eteemme tuodaan.
Vastaa Viestiin