rukousapua

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

rukousapua

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Minulla on ollut flunssa jo monta viikkoa, olo on ollut välillä hiukan parempi, mutta sitten taas iskee päälle. Pää on sumuinen ja lääkettä joutuu ottamaan joka päivä. Jotenkin jäänyt krooniseksi, eikä ota parantuakseen.

Jos jaksatte, pyytäisin esirukousta paranemiseni puolesta.

kiitos etukäteen!

-Markku
Peacemaker

Re: rukousapua

Viesti Kirjoittaja Peacemaker »

Paranna Markku Herra Jeesus tätä me pyydämme sinun nimessäsi...kiitämme sinua Herra jo etukäteen Markun parantumisesta :D
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: rukousapua

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

kiitos Peacemaker!
Siunausta Sinulle!

-Markku
Sinettisormus

Re: rukousapua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas Jeesus Kristus, sinä näet myös meidän sairautemme, kiitos että sinä myös haluat parantaa myös omasi, sinä haluat armossasi antaa kaikkinaista, kokonaisvaltaista terveyttä meille ja niin myös Markun kohdalla, kiitos Herra, että tuo sairauden kierre loppuu Markussa ja sinun rakastavan parantava elinvoimasi palauttaa Markun taas terveiden kirjoihin, kiitos armostasi, jota saamme myös parannuksen lahjana ja Markku saa ottaa tämän arvokkaan lajasi iloiten ja kiittäen vastaan. Kiitos, että sinä nyt KÄSKET tuon sairauden ja heikkouden hengen pois, sillä se ei ole sinusta, vaan sinä haluat omillesi hyvää. Kiitos Herra että nyt tuo sairaus joutuu väistymään, sinun armossasi, Jeesus Kristus, meidän Parantajamme!
Kiitos ja Kunnia sinulle, Herramme, Jeesus Kristus! Halleluja ylistämme sinua!
Aamen.
Sinettisormus

Re: rukousapua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 136
1. Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy
iankaikkisesti.
2. Kiittäkää jumalien Jumalaa, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
3. Kiittäkää herrain Herraa, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti;
4. häntä, joka yksin tekee suuria ihmeitä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti;
5. häntä, joka on taidolla tehnyt taivaat, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti;
6. häntä, joka on vetten ylitse levittänyt maan, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti;
7. häntä, joka on tehnyt suuret valot, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti:
8. auringon hallitsemaan päivää, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti,
9. kuun ja tähdet hallitsemaan yötä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti;
10. häntä, joka löi Egyptiä surmaten sen esikoiset, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti,
11. ja vei Israelin pois heidän keskeltänsä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti,
12. väkevällä kädellä ja ojennetulla käsivarrella, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti;
13. häntä, joka jakoi Kaislameren kahtia, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti,
14. ja kuljetti Israelin sen keskitse, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti,
15. ja syöksi faraon sotajoukkoineen Kaislamereen, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti;
16. häntä, joka johdatti kansaansa erämaassa, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti;
17. häntä, joka voitti suuret kuninkaat, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti,
18. ja surmasi mahtavat kuninkaat, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti,
19. Siihonin, amorilaisten kuninkaan, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti,
20. ja Oogin, Baasanin kuninkaan, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti,
21. ja antoi heidän maansa perintöosaksi, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti,
22. perintöosaksi palvelijallensa Israelille, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti;
23. häntä, joka muisti meitä alennuksessamme, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti,
24. ja kirvoitti meidät vihollisistamme, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti;
25. häntä, joka antaa ravinnon kaikelle lihalle, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
26. Kiittäkää taivaan Jumalaa, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: rukousapua

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

kiitos sinettisormus ja myös muut rukoilijat! Tänä aamuna oli jo selviä merkkejä paremmasta, yöt on menny ihan kohtuullisesti, mutta aina kun olen noussut on tullut flunssainen olo, nyt olo oli selvästi parempi. Uskon että paraneminen jatkuu, sillä Hän vastaa rukouksiimme.

Kiitos Jeesus, että autat!

-Markku
Peacemaker

Re: rukousapua

Viesti Kirjoittaja Peacemaker »

Israel update sivuston pitäjä tarvitsee rukousapua toipumiseen..

"Gavriel joutui eilen sairaalaan rintakipujen takia, tänään sepelvaltimo laajennettiin ja ehkä huomenna kotiin. Vielä ei ole tietoa, milloin voi alkaa raporttien kirjoittamisen."

http://israelupdate.achlak.net/
Sinettisormus

Re: rukousapua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Herra, että sinä tänään näet myös tämän Gavrielinkin, joka tekee työtään sinulle Israel update sivuston pitäjänä ja hänkin on sinulle kovin rakas. Anna hänen toipua terveeksi sinun suojelevilla ja parantavilla käsivarsillasi ja saamme kiittä sinua että tuo sepelvaltimon laajennus onnistui hyvin, sillä olithan sinä siellä läsnä. Kun ihmisen suuri hätä aiheuttaa rukouksen, se muuttuu myös samalla siunaukseksi ja näin mekin nyt rukouksilla siunaamme Gavrieliä ja saamme iloiten kiittää sinua ihme teoistasi!
Aamen.

PSALMIT 92
1. Virsi, sapatinpäivä-laulu.

2. Hyvä on Herraa kiittää ja veisata kiitosta sinun nimellesi, sinä Korkein,
3. aamulla julistaa sinun armoasi ja yön tullen sinun totuuttasi
4. kymmenkielisillä soittimilla ja harpuilla, kannelta soittaen.
5. Sillä sinä ilahutat minua, Herra, töilläsi; minä riemuitsen sinun kättesi teoista.
6. Kuinka suuret ovat sinun tekosi, Herra! Sinun ajatuksesi ovat ylen syvät.
7. Järjetön mies ei tätä ymmärrä, eikä sitä älyä tomppeli.
8. Kun jumalattomat rehottavat niinkuin ruoho ja väärintekijät kaikki kukoistavat, on se heidän ikuiseksi häviöksensä.
9. Mutta sinä, Herra, olet korkea iankaikkisesti.
10. Sillä katso, sinun vihollisesi, Herra, katso, sinun vihollisesi hukkuvat, kaikki väärintekijät joutuvat hajallensa.
11. Mutta minun sarveni sinä kohotat kuin villihärän sarvet; minut voidellaan tuoreella öljyllä.
12. Ja iloiten minun silmäni katsovat vainoojiani, minun korvani kuulevat noista pahoista, jotka ovat nousseet minua vastaan.
13. Vanhurskas viheriöitsee kuin palmupuu, hän kasvaa kuin Libanonin setri.
14. He ovat istutetut Herran huoneeseen, he viheriöitsevät meidän Jumalamme kartanoissa.
15. Vielä vanhuudessaan he tekevät hedelmää, ovat mehevät ja vihannat
16. ja julistavat, että Herra on vanhurskas, hän, minun kallioni, ja ettei hänessä vääryyttä ole.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: rukousapua

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Peacemaker kirjoitti:Israel update sivuston pitäjä tarvitsee rukousapua toipumiseen.."Gavriel joutui eilen sairaalaan rintakipujen takia
Voi Gavriel parkaa... nyt rukousta hänelle ja Herramme Jeesus Kristus näkee ja kuulee kaiken. Amen!
Vastaa Viestiin