Rukousta meidän Uskovien Väsymykseen

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Rukousta meidän Uskovien Väsymykseen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoillaan yleisesti, apua, valoa ja voimaa meidän uskovien väsymykseen!
Koen itsekkin nyt sellaista väsymystä, että tuntuu niin vaikealta kirjoittaa, sanat meinaa mennä rukoillessa solmuun.
Mutta tiedän, että Jeesus tuntee ja tietää minut ja ajatukseni, paremmin kuin minä itse.
Tiedän, että meitä väsyneitä on täällä useampi, en vain minä...
Herra, vie sinä meidät virvoittavien vetten ääreen.
Amen.

Kuva
http://1.bp.blogspot.com/-Zdu0TNzBRvI/U ... maatio.png

Silloin kun en itse jaksa rukoilla,
kun on sydämeni tyhjä sanoista,
tule sinä Jeesus, hiljaa rukoile,
kanna kuivuudesta ilon lähteelle.

Silloin kun en itse jaksa uskoa,
kun on sydämeni liekki hiipuva,
tule sinä Jeesus, usko minussa,
pimeyteni valtaa taivaan valolla.

Silloin kun en itse jaksa rakastaa,
kun on sydämeni kuiva erämaa,
tule sinä Jeesus, hiljaa rakasta,
anna minun löytää rauha sinussa.

Silloin kun en itse jaksa ollenkaan,
kun on kaikki voima poissa kokonaan,
tule sinä Jeesus, tällaisena jään,
pienen lapsen lailla syliin lepäämään.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 06 Huhti 2017, 10:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Rukousta meidän Uskovien Väsymykseen

"Mutta sanoma hänestä levisi vielä enemmän; ja paljon kansaa kokoontui kuulemaan häntä ja parantuakseen vaivoistansa. Mutta hän vetäytyi pois ja oleskeli erämaassa ja rukoili." (Luuk. 5:15-16)

Jeesuskin väsyi tehtävässään ja siksi Hän, esimerkillisesti, aina välillä vetäytyi pois, erämaahan lepäämään, oleskelemaan ja rukoilemaan.
Sinettisormus

Psalmi 23: https://www.youtube.com/watch?v=bRiD89OVq40

Kuva

PSALMIT 23
1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.
Sinettisormus

Kiitos,Rakas Jeesus, että sinun sylisi on auki, valmiina ottamaan vastaan kääntymykseen ja parannukseen tulevat ihmiset, valmiina armahtamaan, antamaan syntejään ja jumalattomuuttaan katuville elämän ja autuuden luonasi kirkkaudessa. Halleluja! Kiitos, Jeesus, armon evankeliumista, kiitos, herätyksen ja virvoituksen ajasta, jonka annat Suomen kansalle! Kiitos, että ohjaat elävän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksee Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta, ohjaat sen tämän kansan luokse, ja annat sen puhkaista lähteitä suomalaisten sydämiin. Kiitos myös Hengen sateista, joilla kastelet sydämemme maaperän niin, että se alkaa kukoistaa kuin Herran puutarha. Ylistys sinulle, elävä Jumala, ylistys sinulle Pyhä Henki, joka otat Kristuksen omasta ja jaat meille! Kiitos, että herätyksen aika on ovella, se on ihan juuri nyt murtautumassa esiin. Kiitos, Herra, kiitos...

Minä hoidan haavasi terveiksi, parannan sinun vammasi, sanoo Herra, parannan sinut, Siion, sinut, jota kutsutaan nimellä ”Hylätty vaimo”, sinut, josta kukaan ei välitä.
Jer. 30:17
Sinettisormus

Herran Rauhaa ja Siunausta Kaikille Teille Rakkaille!

Kuva
http://img15.dreamies.de/img/778/b/pnw0lyrby0h.gif
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Rukoillaan yleisesti, apua, valoa ja voimaa meidän uskovien väsymykseen!
AMEN! Olen väsynyt ja kipuilen paljon ennenkaikkea uskovien ongelmien vuoksi. Moni uskova on nyt juuri hädässä ja tarvii meitä, myös minä.
Sinettisormus

Näin juuri, Jarmo, aivan samat ajatukset täällä.
Sinettisormus

"Ja apostolit kokoontuivat Jeesuksen tykö ja kertoivat hänelle kaikki, mitä olivat tehneet ja mitä olivat opettaneet. Niin hän sanoi heille: 'Tulkaa te yksinäisyyteen, autioon paikkaan, ja levähtäkää vähän'. Sillä tulijoita ja menijöitä oli paljon, ja heillä ei ollut aikaa syödäkään. Ja he lähtivät venheellä autioon paikkaan, yksinäisyyteen."
Mark. 6:30-32
Sinettisormus

JESAJA 40

Rohkaisun sana Herran kansalle
1 -- Lohduttakaa, lohduttakaa minun kansaani, sanoo teidän Jumalanne.
2 Puhukaa lempeästi Jerusalemille ja kertokaa sille, että sen pakkotyö on päättynyt, että sen syyllisyys on sovitettu, sillä kaksin verroin on Herran käsi sitä kurittanut kaikista sen synneistä.
3 Ääni huutaa: -- Raivatkaa autiomaahan Herralle tie! Tasoittakaa yli aron valtatie meidän Jumalallemme! [Luuk. 3:4-6 : Bar. 5:7; Mark. 1:3]
4 Täyttykööt notkot, alentukoot huiput, mäet madaltukoot, vuorten louhikot tasoittukoot!
5 Herran kunnia ilmestyy, kaikki saavat sen nähdä. Näin on Herra puhunut.
6 Ääni sanoo: -- Julista! Ja minä kysyn: -- Mitä minun pitää julistaa? -- Ihminen on kuin ruoho, ihmisen kauneus kuin kedon kukka! [Job 14:2+ : 1. Piet. 1:24]
7 Ruoho kuivuu, kukka lakastuu, kun Herran henkäys koskettaa sitä. Niin! Ruohoa ovat ihmiset.
8 Ruoho kuivuu, kukka lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iäti. [Ps. 119:89; Matt. 24:35]
9 Nouse korkealle vuorelle, Siion, ilosanoman tuoja! Korota äänesi, Jerusalem, ilosanoman saattaja! Korota äänesi, älä pelkää! Julista Juudan kaupungeille: -- Teidän Jumalanne tulee! [Jes. 35:4]
10 Itse Herra tulee suuressa voimassaan, hän hallitsee vahvalla kädellään. Hän kuljettaa mukanaan työnsä palkkaa, johdattaa laumaa, jonka on omakseen hankkinut, [Jes. 62:11; Ilm. 22:12]
11 paimenen lailla hän kaitsee sitä, omin käsin hän kokoaa sen yhteen. Karitsoita hän kantaa sylissään, emolampaita hän ohjailee eteenpäin. [1. Moos. 48:15+; Miika 7:14]

Jumalan suuruus ja kaikkivalta
12 Kuka mittasi kourallaan meren vedet, kuka kämmenensä leveydellä taivaat? Kenen mittakuppiin mahtui kaikki maan tomu, kenen vaaka punnitsi vuoret ja kukkulat? [Job 38:5; Sir. 1:2]
13 Kuka on ohjannut Herran henkeä, kuka neuvonut ja opettanut häntä? [Judit 8:14; Room. 11:34; 1. Kor. 2:16]
14 Kenen kanssa hän on neuvotellut, kuka on antanut hänelle ohjeita? Kuka on johtanut hänet oikeuden poluille ja opettanut häntä, kuka osoittanut hänelle viisauden tien?
15 Ovathan kaikki kansat kuin pisara ammennusastiassa, kuin tomuhiukkanen vaa'assa. Meren saaret painavat hiekkajyvän verran. [Viis. 11:22]
16 Libanonin metsät eivät riittäisi uhritulen polttopuiksi eivätkä kaikki sen eläimet Herralle uhriksi.
17 Hänen edessään maailman kansat eivät ole mitään, ne ovat hänelle pelkkää tyhjää.
18 Mihin te vertaisitte Jumalaa, mikä voisi häntä kuvata? [Ps. 115:4-8+ : Ap. t. 17:29]
19 Patsasko? Senhän mestari valaa, ja kultaseppä päällystää sen kullalla ja takoo sille hopeiset ketjut.* (41:6) He auttavat toinen toistaan ja sanovat toisilleen: "Pidä kiinni!" (41:7) Ja takoja auttaa kultaseppää, vasaranheiluttaja alasinmiestä. Hän sanoo saumasta: "Nyt on hyvä", ja vahvistaa sen niiteillä, ettei se liiku.
20 Jonka varat eivät riitä suuriin kustannuksiin, hän valikoi vain kappaleen lahoamatonta puuta ja etsii käsiinsä taitavan mestarin veistämään patsaan, joka pysyy tukevasti pystyssä.
21 Ettekö te mitään tiedä, ettekö ole kuulleet, eikö teille ole kerrottu tätä alusta alkaen? Ettekö ole oppineet ymmärtämään, miten maailma on saanut alkunsa?
22 Korkealla hän on, maan piirin yllä, maan asukkaat ovat hänelle kuin heinäsirkkoja. Hän leväytti auki taivaan kuin kankaan ja jännitti sen kuin teltan asuttavaksi. [Ps. 104:2; Jes. 42:5, Jes. 44:24, Jes. 45:12]
23 Olemattomiksi hän tekee mahtimiehet, tyhjää ovat hänelle maan valtiaat: [Job 12:21; Ps. 107:40]
24 tuskin heidät on istutettu, tuskin kylvetty, tuskin vesat ovat juurtuneet, kun hän jo henkäisee, ja he kuihtuvat ja myrskytuuli vie heidät mukaansa kuin oljenkorret.
25 -- Mihin te minua vertaisitte? Kuka on minun kaltaiseni? kysyy Pyhä.
26 Kohottakaa katseenne korkeuteen: kuka on tämän kaiken luonut? Hän, joka kutsuu esiin taivaan joukot täydessä vahvuudessaan, hän, joka tuntee ne nimeltä, joka ainoan. Suuri on hänen väkevyytensä, valtaisa hänen voimansa: yksikään joukosta ei jää pois. [Ps. 147:4]
27 Miksi valitat, Jaakob, Israel, miksi puhut näin: -- Ei ole Herra nähnyt elämäni taivalta, minun asiastani ei Jumala välitä.
28 Etkö jo ole oppinut, etkö ole kuullut, että Herra on ikuinen Jumala, koko maanpiirin luoja? Ei hän väsy, ei uuvu, tutkimaton on hänen viisautensa.
29 Hän virvoittaa väsyneen ja antaa heikolle voimaa.
30 Nuoretkin väsyvät ja nääntyvät, nuorukaiset kompastelevat ja kaatuvat,
31 mutta kaikki, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohoavat siivilleen kuin kotkat. He juoksevat eivätkä uuvu, he vaeltavat eivätkä väsy. [Job 33:25; Ps. 103:5]
kiitosvirsi

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Sinäkin Jeesus väsyit ja kävit nukkumaan veneen peräkeulaan,kun ylititte Genesaretin järven.Salli minun käydä Sinun viereesi lepäämään,aivan siihen lähelle,kun oman elämäni meri myrskyää ja raivoaa.Sinun lähelläsi on turvallista ja siinä on väsyneen matkamiehen hyvä levätä.Ota myös siihen Sinetti,Jarmo,Bitu,Minna,katso7,Juhani,Markku,Olli,Jyrki,Vain yksin Jeesus ja kaikki muutkin palstalaiset joiden nimiä en nyt muistanut,siinä on tilaa meille kaikille.Olkaa siunatut Jeesuksen nimessä.Amen
Sinettisormus

Kiitosvirsi, olet Siunattu ja RAKAS veljeni! Kuinka hyvälle nuo sanat tuntuivatkaan. Ne johdatti rukouksen ja levon ääreen. Todellakin, me saamme asettua tuohon Jeesuksen vierelle, käpertyä aivan Hänen kainaloonsa, tuonne veneeseen ja vaikka ympärillä meri myrkyää, me saamme Hänessä levon.
Kiitos Jeesus, että Sinä todellakin olet siinä, lähellämme. Me tulemme Kanssasi lepäämään, jotta saamme nousta virkeinä Uuteen Aamuun, Sinun kassasi, Jeesus! Amen.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 06 Huhti 2017, 12:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Silloin kun en itse jaksa : https://www.youtube.com/watch?v=KEpbD78s2mE

Kuva
VOI, ... kuinka hyvä tuossa onkaan levätä..
sisar

Viesti Kirjoittaja sisar »

Minä olen kans ollut ihan hirveän väsynyt. Eilen illalla olin niin väsynyt ja kyllästyt kaikkeen, että pyysin ettei minun tarvitsisi nousta seuraavana aamuna. Rukoilin, että Herramme tulisi tai että itse pääsisin jo lepoon. Aamulla sitten nousin taas ylös erittäin pettyneenä ja vielä väsyneenpänä kuin eilen. Mutta nyt, kiitos näiden rukousten ja viestien, jaksan taas hetken jatkaa matkaa.

Kiitos Herralle teistä kaikista rakkaista sisarista ja veljistä. Kiitos Herralle että Hän lohduttaa ja virkistää Sanallaan. Oi tule Herra Jeesus! Halleluja! Hän on iäti uskollinen ja Hän ei meitä petä! Ylistäkää Herraa! Hän on heikossa väkevä. Hän on meidän turvakalliomme, meidän kilpemme ja meidän apumme. Hän tietää väsymyksemme ja Hän vahvistaa meitä. Hänelle kuuluu meidän kiitoksemme ja ylistyksemme! Halleluja Herra!
katso7

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Niin kauan kuin paimenet tulevat ihmisten suosituksista tapahtuu tämä:
Hes 34:8 Niin totta kuin minä elän sanoo Herra Herra,totisesti koska minun lampaani ovat ryöstettävinä ja koska minun lampaani ovat kaikkien metsän petojen syötävinä kun paimeneta ei ole ja kun minun paimeneni eivät välitä minun lampaistani vaan minun paimeneni kaitsevat itseänsä eivätkä kaitse minun lampaistani.
ei ole ihme että lampaat ovat väsyneet. Jos seurakunnat valitsevat paimenen joka saa tuen palkkaansa yhteiskunnalta ei ole ihme ettei ole tuoretta ruohoa tarjolla vaan AIV REHUA ja se ei lampaille tarkoitettu! Minä en syö aiv rehua koska se ei virvoita ja ravitse. Jumala on luvannut antaa oikeat paimenet. Seurakunnnat voivat tehdä tietysti oman mielensä mukaisia päätöksiä ja se näkyy...
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Herran Kynästä; Rukoukseksi : https://www.youtube.com/watch?v=bqwKO90QgJY
Sinettisormus

Miksi olet masentunut, sieluni, miksi olet niin levoton? Odota Jumalaa! Vielä saan kiittää häntä, Jumalaani, auttajaani.
Ps. 43:5
Sinettisormus

"Hän tomusta nostaa halvan, hän loasta korottaa köyhän, pannaksensa heidät ruhtinasten rinnalle ja antaaksensa heidän periä kunniasijat. Sillä maan tukipylväät ovat Herran, hän on asettanut niiden päälle maanpiirin."
1. Sam. 2:8 [kr38]
Sinettisormus

Lepää Herran

Hän sanoi: "Pitäisikö minun kasvojeni käymän sinun kanssasi ja minun viemän sinut lepoon?" TOINEN MOOSEKSEN 33:14
"Sano palvelijalle, että hän menee meidän edellämme" - ja tämä meni edelle - "mutta pysähdy sinä hetkeksi tähän, niin minä julistan sinulle Jumalan sanan". ENSIMMÄINEN SAMUELIN KIRJA 9:27
"Linnoittakaamme nämä kaupungit, ympäröikäämme ne muureilla ja torneilla, ovilla ja salvoilla. Vielä on maa meidän vallassamme, sentähden että me olemme etsineet Herraa, meidän Jumalaamme. Me olemme etsineet häntä, ja hän on suonut meidän päästä rauhaan joka taholla." Niin he rakensivat, ja se heille onnistui. TOINEN AIKAKIRJA 14:7
Vaviskaa, älkääkä syntiä tehkö. Puhukaa sydämissänne vuoteillanne ja olkaa hiljaa. Sela. PSALMIT 4:4
Odota Herraa. Ole luja, ja vahva olkoon sinun sydämesi. Odota Herraa. PSALMIT 27:14
Hiljenny Herran edessä ja odota häntä. Älä vihastu siihen, jonka tie menestyy, mieheen, joka juonia punoo. PSALMIT 37:7
Hartaasti minä odotin Herraa, ja hän kumartui minun puoleeni ja kuuli minun huutoni. PSALMIT 40:1
Heretkää ja tietäkää, että minä olen Jumala, korkea kansojen keskellä, korkea maan päällä. PSALMIT 46:10
Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua. PSALMIT 55:22
Turvatkaa häneen joka aika, te kansa; vuodattakaa hänen eteensä sydämenne. Jumala on meidän turvamme. Sela. PSALMIT 62:8
Vakaamieliselle sinä talletat rauhan, rauhan, sillä hän turvaa sinuun. JESAJA 26:3
Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne; mutta te ette tahtoneet, JESAJA 30:15
Silloin vanhurskauden hedelmä on rauha, vanhurskauden vaikutus lepo ja turvallisuus iankaikkisesti. JESAJA 32:17
mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy. JESAJA 40:31
Siunattu on se mies, joka turvaa Herraan, jonka turvana Herra on. JEREMIA 17:7
Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon. JEREMIA 29:11
Hyvä on Herra häntä odottaville, sille sielulle, joka häntä etsii.Hyvä on hiljaisuudessa toivoa Herran apua. VALITUSVIRRET 3:25, 26
Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä." Evankeliumi Matteuksen mukaan 11:28-30
ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa. Kirje filippiläisille 4:7
Siitä syystä minä myös näitä kärsin, enkä sitä häpeä; sillä minä tunnen hänet, johon minä uskon, ja olen varma siitä, että hän on voimallinen siihen päivään asti säilyttämään sen, mikä minulle on uskottu. Toinen kirje Timoteukselle 1:12
ja "heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen". Ensimmäinen Pietarin kirje 5:7
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mua on nuijittu tänään niin maan rakoon. Oikee sinunvihollisen rynnäkkö kävi päälle. Oon kunnossa mutta surullinen, iloton ja masentaa. Voisitteko taas rukoilla Jarmo veljen puolesta.
Hannah

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Rukoilen Jarmo puolestasi...nyt
Vastaa Viestiin