Rukousta Nitan ahdistukseen!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Rukousta Nitan ahdistukseen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nitan äiti kuin myös Nita, haluaa myös välittää kiitoksensa teille kaikille jotka olette rukoilleet Nitan puolesta ja perheen puolesta. Olette heille rakkaat. Olkaat siunatut.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukousta Nitan ahdistukseen!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hienoa kuulla tästä, Herra on toiminut koko ajan "pinnan alla", mistä voisi tietää miten tarina olisi mennyt ilman Häntä. Kiitos ja kunnia Herralle siis! Kiitos myös Sinettisormus, että kerroit kuulumiset.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Rukousta Nitan ahdistukseen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Herra siunatkoon sinua nita herra valistakoon kasvonsa sinulle nita herra kåäntäköön kasvonsa nitalle olkoon sinun koko olemuksesi kuin järven aallokko sisin rauhaa täynnä
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Rukousta Nitan ahdistukseen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Nyt oli pakko tulla takaisin, sillä minulla on nyt rukouspyyntö johon tarvitaan vahvaa rukousta. Uskon että olemme jonkin asteisten demonien kanssa tekemisissä!
Pyydän myös teiltä rukousta tämän Nitan puolesta. Tämä on teini tyttö 14 v.
Ei puhu kuin läheisilleen, eikä aina tahdo syödä. Kouluun ei tahdo mennä kun kokee ahdistusta. Häntä ei ilmeisesti kiusata mutta ahdistus on ollut valtavaa. On nyt käynyt sairaala koulua kotoa käsin vielä. Nyt on alkanut olemaan sieltäkin pois. Kun aamulla ei ole ketään joka vahtisi kouluun lähdön.

On nyt viillellyt itseään ja nyt tällä viikolla kun äitinsä tuli klo.18 töistä kotiin. Tyttö katseli elokuvaa ; 13 syytä tehdä itsemurha.
Tuntuu että kaikki keinot on käytetty. Äiti on katkelmia pisteessä. Mies kuoli joskus 2007.
Kolmea tyttöä on saanut yksin viedä eteenpäin. Vanhin on myös kehitysvammainen.
Keskimmäinen opiskelee lääkäriksi Jyväskylässä, aloitti vasta tänä syksynä.
Mutta tämä Nita.... Herra auta!
Olen rukoillut hänen puolestaan jo pitkään ja yhdessä vaiheessa näytti hyvälle kun löysi uskovan ystävän jolla on samat ongelmat.
Olen nyt rukoillut Matt.16: 19 sanoihin nojaten. Niissä sanoissa on meille valtava rukous avain.
Olen sitonut Nitan elämästä niitä demoneita pois jotka ajavat häntä itsetuhoon.
Ole meille rukous vahvistus, rakas sisar ja veli!
Sitä mukaa kun olen sitonut olen pyytänyt myös vapautusta ja rakkautta sinne Nitan sydämeen tilalle.

Ps. Muistutin Nitan äitiä Raamatun kertomuksesta jossa saatana kiusasi Jeesusta. Jos Jeesus olisi hypännyt vuorelta alas, olisi se ollut juuri itsemurha ja sovitustyö olisi jäänyt täyttymättä. Saatana yrittää vielä tänäänkin tuota samaa meihin Jeesukseen uskoviin ja on monia joihin se on valitettavasti tehonnut.
Vetosin tällä Raamatun paikalla Nitaan jos hän todella uskoo Jeesukseen. Uskova ei ole itsetuhoinen jos haluaa joskus Taivaan kotiin Jeesuksen luo.
Äitinsä kiitti minua tuosta muistutuksesta.

Olkaat Siunatut Rukouksissanne! Herra antakoon meille voimaa, sitoa ja päästää, niin maan päällä kuin taivaissa. Matt. 16:19.
Tähän sanan lupaukseen on hyvä nojautua.
Jarmo jo lupailikin ottaa yhteyttä Rauno Helppiin, jolle nämä asiat ovat tuttuja! Kiitos siitä.
Sinettisormus

Re: Rukousta Nitan ahdistukseen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."
Matt. 18:20

16:19 Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa."
Matt. 16:19.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Rukousta Nitan ahdistukseen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Näin näyn 2 viikoa sitten missä avaimennauhanpäässä roiukkui avain. Tämä raamatunjae todistaa uskossa otamme vastaan avaimet Jeesuskessa Ritan ahdistuksen puolesta.Saara olet palannut olen rukoillut palautukseksesesi puolesta.Olet saanut maahantuloluvan Kiitos Herralle. Synnytä ja oikein paljon!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Rukousta Nitan ahdistukseen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Voi Kiitos, niin rakas veljeni! Olet niin ihku !!! :)
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Rukousta Nitan ahdistukseen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Saara mul on ollu hirvee ikävä sua! Kiitos Herralle ikävä katosi meen ylitystanssia 2min ajan!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Rukousta Nitan ahdistukseen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kai mun sitte tänne tarvitsee jäädä, jos noin riemuitset läsnäolostani! Taidan tulla mukaan tanssiisi! Ylistetään yhdessä!
Kyllä minunkin on ollut teitä kaikkia ikävä ja monasti kääntynyt Herran puolee, onko valintani ollut oikein?

Nyt tämä Nitan asia toi minut takaisin. Tarvitsen teidän yhteyttänne Kristukseen! Yhdessä olemme vahvoja, Kristuksessa!
Matt.18:20.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 02 Marras 2017, 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Rukousta Nitan ahdistukseen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

ysk kirjain väärin mikä toi Krsituksessa en tunne semmosta jumalaa
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Rukousta Nitan ahdistukseen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... suonet anteeksi ... olemme erehtyväisiä :) (korjasin)
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Rukousta Nitan ahdistukseen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiitos nyt menee oikeaan osotteeseen. Saat anteeksi!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Rukousta Nitan ahdistukseen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos :P
Sinettisormus

Re: Rukousta Nitan ahdistukseen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään." (Matt. 18:19-20)
Sinettisormus

Re: Rukousta Nitan ahdistukseen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja VIELÄ, kun alatte voimalla RUKOILLA, tämän asian puolesta:

10. Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.
11. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
12. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

13. Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
14. Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
15. ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
16. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
17. ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
18. Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
Efes.6.
Sinettisormus

Re: Rukousta Nitan ahdistukseen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jarmolta tuli viesti:
Rauno kirjoitti vastauksen:
Kiitos Jarmo veli, me rukoillaan. Jeesus on Herra. Joh.14:13-14. Ps.50:15. Olin hukannut sun numeros kun vaihtu puhelin Kiitos viestista, me rukoillaan. Jeesus on Herra.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 03 Marras 2017, 10:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Rukousta Nitan ahdistukseen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herra johdattaa nyt tässä asiassa vahvasti.
Kuulin juuri Nitan äidiltä että Nita on saanut ihanan vastuu opettajan, joka on uskova ja toimii myös Healing Roomsin rukoilijana ja työntekijänä!
Kiitos, kunnia ja ylistys Herrallemme Jeesukselle Kristukselle!
Sinettisormus

Re: Rukousta Nitan ahdistukseen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mutta Rukous taistelu jatkukoon!
Sinettisormus

Re: Rukousta Nitan ahdistukseen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jarmon viesti:
"Amen, ennen ku ehti ees rukoustykkituli suuntautua, niin Jumalan voima ehtii ensin apuun, koska se on nopeampi kuin me ehdimme ajatella. Se johtuu siitä että meidän tulee tehdä niin, vaikka Jumala tietää sen kaiken ennakkoon."
Vastaa Viestiin