Serkkuni Mervin lapset Kanadassa

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Serkkuni Mervin lapset Kanadassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olin juuri serkkutyttöni kanssa yhteydessä ja puhuimme tietenkin lapsista ja hän on myös nyt tulossa kesällä elokuussa isoäidiksi. Minä kerroin kuinka Jumala on siunannut minua kun saan nauttia lapsista jotka ovat jo lunastustiellä. Serkkuni surkutteli kun hänen lapset eivät ole uskossa ja pyysi rukoilemaan. Niinpä minä pistän täällä pystyyn oikean rukousmyllyn, joka jauhaa pahat vihollishenget murusikis ja näpit irti nyt saatana Mervin lapsista. Me olemme sitoneet nämä jo Jeesukselle!
Sinettisormus

Re: Serkkuni Mervin lapset Kanadassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ollaan Rukouksessa!
näkymätön ninni

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Rukouksessa mukana! Tätä rukousta läheisten puolesta tarvitsemme me monet täällä!

Ja uskommehan Jumalan lupauksiin...

Raamattu 1933/38 tekstistä.
Ap. t. 11:14
hän on puhuva sinulle sanoja, joiden kautta sinä pelastut, ja koko sinun perhekuntasi'.
Ap. t. 16:31
Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".
sisar

Viesti Kirjoittaja sisar »

Herramme on luvannut kuulla rukouksemme ja Hän vastaa niihin.

"Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."

Sinun nimessäsi Jeesus Kristus, me rukoilemme pelastusta Mervin lapsille sekä kaikkien meidän läheisillemme, jotka eivät Sinua vielä tunne. Herra, me olemme koossa Sinun nimessäsi, yhdessä me rukoilemme pelastusta kaikille. Herra, Sinä annoit ainoan Poikasi kuolla Golgatan ristillä, täysin viattomana, jotta kaikille avautuisi tie Pelastukseen ja takaisin Sinun yhteyteesi. Herra, Sinä annoit Poikasi kuolla, jottei yksikään joka Häneen usko, joutuisi kadotukseen vaan pelastuisi. Herra, me vetoamme Sinun rakkauteesi ja Sinun Sanaasi. Pelasta luotusi. Vuodata Henkesi, joka tekee kirjoitetun Sanan Eläväksi. Avaa kuurojen korvat, avaa sokeiden silmät, Herra SINÄ VOIT! Kiitos Herra, että me saamme iloita jo tässä hetkessä sinun ihmeteoistasi. Kiitos Herra, että Sinä kuulet meitä ja kiitos Herra, että Sinun hyvä tahtosi saa tapahtua kaikkien vielä väärällä tiellä olevien elämässä. Kiitos Herra, että voitto on jo saatu. Ei väellä eikä voimalla vaan Sinun Hengelläsi Herra!

Halleluja, Halleluja, Halleluja!
näkymätön ninni

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Aamen!

Kuva
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olen rukouksessa mukana!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen, ystävät! Saakoon Mervi ihmetellä kun Jumalan käsi alkaa toimia.
Sinettisormus

Rakas Taivaallinen Isä, Poikasi, Jeesuksen Kristuksen nimessä, olemme rukouksessa puoleesi. Anna nämä Mervin lapset todella löytää sinut ja sinun tiesi ja kasvaa uskossa Sinuun!
Kaikki esteet katketkoot ja niiden on väistyttävä!
Jeesus, Sinä näet täällä meitä myös monia muitakin, joilla lapset ei ole uskossa, vaan kaukana siitä. Herra, Sinä näet meidät kaikki täällä ja tunnet meidät ja lapsemme. Tule elämäämme niin vahvasti, että lapsemmekin saavat tuon uskon siunauksen!
Ota heidät omaksesi! Me annamme heidät sinulle ja sinä saat ohjata heidät perille!
Vain Sinä Herramme pystyt tähän, katkaise kaikki kahleet ja esteet, jotka ovat tämän uskoon tulon esteenä, niiden on vain väistyttävä, Sinun edessäsi, Jeesus Kristus! Kiitos ja kunnia olkoon sinulle, Herramme, Jeesus Kristus! Kiitos ja kunnia!
Amen!
Turku

Viesti Kirjoittaja Turku »

Rukoillaan rakkaidemme puolesta.iso suru sydämessä kun tuntuu ettei he välitä.
Antakoon Herramme meille syvää luottamusta että Hän vie heitä pelastusta kohti.
Sinettisormus

Amen, rakas sisareni Turku. Tehdään sellainen Rukousrinki ja laitetaan mielesämme ja sydämessämme, nämä kaikki lapsemme, tuon ringin keskelle ja rukoillaan heidänkaikkien puolesta! Myös minun lapseni ovat uskoa vaille ja se sattuu niin sydämeen kuin myös puolisoni on melko uskoton vielä, mutta jokin pieni siemen sinne on jo kylvetty. Mutta tahdon niin kovin, että tuo siemen alkaisi kasvaa, yhä nopeammin!
Rakas Jeesus, Sinä näet tämän tänne rakennutun "leikkikehän" johon olemme sijoittaneet lapsemme, Sinun hoitoosi! Kiitos Jeesus, että otat heidät hoitoosi ja johdatat ja ohjaat heitä, Sinun yhteyteen ja rakkaudelliseen Uskoon!
Amen.
Sinettisormus

Sallikaa lasten tulla Minun tyköni.

Kuva
https://tampereenseurakunnat.fi/files/9 ... ukulat.jpg
Sinettisormus

Tässä kaikille vanhemmille, joilla on huoli omista lapsistaan, että he kasvaisivat uskossa, Jeesukseen Kristukseen!

Hail Mary - Gentle Woman

https://www.youtube.com/watch?v=RERoQ1biLdE

"Mutta Jeesuksen ristin ääressä seisoivat hänen äitinsä ja hänen äitinsä sisar ja Maria, Kloopaan vaimo, ja Maria Magdaleena. Kun Jeesus näki äitinsä ja sen opetuslapsen, jota hän rakasti, seisovan siinä vieressä, sanoi hän äidillensä: ´Vaimo, katso, poikasi!´ Sitten hän sanoi opetuslapselle: ´Katso, äitisi!´ Ja siitä hetkestä opetuslapsi otti hänet kotiinsa." (Joh. 19:25-27)
Sinettisormus

Sinettisormus

Rukous omien lasten puolesta
2. Tim. 3:15:
ja koska jo lapsuudestasi saakka tunnet pyhät kirjoitukset, jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että pelastut uskon kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
Joos. 24:15
”...minä ja minun perheeni palvelemme Herraa."
Jes. 58:21
Ja tämä on minun liittoni heidän kanssansa, sanoo Herra: minun Henkeni, joka on sinun päälläsi, ja minun sanani, jonka minä suuhusi panen, eivät väisty sinun suustasi, eivät lastesi suusta eivätkä lastesi lasten suusta, sanoo Herra, nyt ja iankaikkisesti. Rukoile lastesi puolesta,
• että he jo nuoresta asti oppisivat tuntemaan Raamatun ja tulisivat uskoon
(2. Tim. 3:15)
•että he varttuisivat viisaudessa, iässä ja armossa Jumalan ja ihmisten edessä
(Luuk. 2:52)
• että he - vanhurskasten jälkeläiset - pelastuisivat.
(Snl. 11:21)
• etteivät he joutuisi kiusaukseen vaan varjeltuisivat pahasta
(Snl
11:21, Matt. 6:13)
• että heidän kohdallaan toteutuisi Jumalan lupaus, että Hänen palvelijoittensa lapset saavat elää turvassa ja Jumalan läsnäolossa ja että he pysyvät Hänen edessään ja ovat Hänen huomassaan
(Ps. 102:29)
• että he oppisivat erottamaan hyvän pahasta ja heillä olisi hyvä omatunto Jumalan edessä
(Hebr. 5:14, 1 Piet. 3:21)
•että he valitsisivat viisaasti ystävänsä ja varjeltuisivat moraalittomilta, epärehellisiltä, pahoilta ja päihteitä käyttäviltä ihmisiltä.
(Snl. 13:20, 1 Kol 5:11)
• että he varjeltuisivat maailman hengeltä, maailmallisilta moraalikäsityksiltä ja siveettömyydeltä.
(Ef. 5:3, 31-33)
• että he kunnioittaisivat vanhempiaan.
(Ef. 6:1-3)
http://www.rukous.net/rukousviikot/touk ... olesta.pdf
Vastaa Viestiin