Rukouspyyntö

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Älä pelkää : https://www.youtube.com/watch?v=9DEYgcK73ZI



Älä pelkää


Tunnen pelon vyöryvän aaltojen lailla
valtaansa kahliten kokonaan, voimaton oon.
Voimat nuo hiipuvat ruumistain jaksa
jatkaa en matkaa, mä tähän jään, kuulla saan:


Älä pelkää, Hän vierelläs seisoo ja kannattaa
Älä pelkää, ei pimeyden voimat sua valtaan saa
Älä pelkää, Hänen armonsa lopu ei milloinkaan
Älä pelkää, Hän kanssasi kulkee ja johdattaa

Tunnen kaiken kaatuvan päälleni, sorrun
taakkani alle Mä jaksa en, uupunut oon.
Kukaan ei ymmärrä, vapisen, pelkään.
Tuntuu kuin matkani kesken jäis, kuulla saan:

Älä pelkää, Hän vierelläs seisoo ja kannattaa
Älä pelkää, ei pimeyden voimat sua valtaan saa
Älä pelkää, Hänen armonsa lopu ei milloinkaan
Älä pelkää, Hän kanssasi kulkee ja johdattaa
Minna

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Minna »

Muistakaa minua rukouksin, olin masentunut ja ahdistunut mun velipuolen vaimon ja isän nykyisen vaimon käytöksestä ei kivaa ei. Olen tosipaljon masentunut, olen siskopuolen lapsen synttäreillä. Ja kummitäti olen sille lapselle. Niin velipuolen vaimo ja isän nykyinen käyttäytyi,sillä tavalla törkeästi minua kohtaan jonka tunsin ikävästi. Ja isän nykyinen vaimo ei antanut isäni viedä asemalle sieltä juhlista joka oli törkeä teko minulle. Ihan sairasta. Se laittoi siitä sellasen numeron. Kysynkin, että miksi se kiusaa minua. Ei kivaa ollenkaan ei ollenkaan kivaa. Olen aika masentunut ja ahdistunut, vieläkin vaikka tapaus tapahtui jo viikonlopulle, niin paljon masentaa etten pysty vieläkään menemään työhöni ja muuhun. Mä uskalsin sanoa sille isän vaimolle, että miksi se kiusaa minua. Olen aika masentunut ja ahdistunut. Ei kivaa ollenkaan. Mutta velipuolelle pystyin sanomaan että koen sen vaimon käytöksen ikävänä. Mä en tiedä miksi ihmeessä ne molemmat hirviöt jaksaa mua kiusaa. Et täl. Mutta siihen tulee stoppi. Onneksi. Mun velipuolen vaimo on niin törkeä ja isän nykyinen että ei oikein Jaska enää jos joku voisi muistaa rukouksin, olisi oiva.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Rukoilen sinulle rauhaa sydämeen... Jeesus on siellä kumminkin ja kuuntelee mielesi murheet. Jeesus ei jätä sinua, vaan pitää huolen että saat oikeutta. Sinua koetellaan selvästi mutta luota että kaikki sinun kärsimyksesi muuttuu sinun kruunuksesi.
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas Minna, olet edelleen rukouksissani, niinkuin te kaikki muutkin. Pelastussanoma on rukouksissani ja kaikkien teidän ahdistus: Herra Vapauttakoon teidät!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4849
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olet Minna rukouksissani!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Minna

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Minna »

Olen ollut masentunut sen syntymäpäivän juhlien jälkeen joka oli kuun alusta 1.4. 2017. Vieläkin harmittelee sen isän vaimon käytöstä, ja velipuolen vaimon käytöstä ja sitä miten siskopuoli meni isän vaimon puolelle vaikka eivät ole mitään sukua keskenään. Mä en voi ymmärtää. Nyt en ole ollut tekemisissä siskopuolen kansaa muutamaan viikkoon koska teki ikävästi mua kohtaan. Ihan turhaa sanoa, että pitää unohtaa ja muuta, ei pysty ei. Siskopuolen olisin vähän koittanut saada ymmärtää miten väärin se teki. Minulle yksi sanoikin, että,on siinä siskopuoli joka ei välitä yhtään. Ei yhtään mitä tekee. Mitä hiton pelkäämättä siinä,on jos sanoo sille isän nykyiselle vaimolle vastaan, ei mitään pelkäämättä. Muistakaa rukouksin, että oma aviopuoliso Juha olisi minua kohtaan kunnolla en jaksa sen jatkuvaa kiusaamista ja muuta, koko elämä on mennyt pilalle sen käytöksen takia. Kiitos jos muistatte rukouksin. T.minna
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olet Rakas Minna edelleen Rukouksissani!

Ensimmäinen Johanneksen kirje 5
1. Jokainen, joka uskoo, että Jeesus on Kristus, on Jumalasta syntynyt; ja jokainen, joka rakastaa häntä, joka on synnyttänyt, rakastaa myöskin sitä, joka hänestä on syntynyt.
2. Siitä me tiedämme, että rakastamme Jumalan lapsia, kun rakastamme Jumalaa ja noudatamme hänen käskyjänsä.
3. Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;
4. sillä kaikki, mikä on syntynyt Jumalasta, voittaa maailman; ja tämä on se voitto, joka on maailman voittanut, meidän uskomme.
5. Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?
6. Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.
7. Sillä kolme on, jotka todistavat:
8. Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä.
9. Jos me otamme vastaan ihmisten todistuksen, niin onhan Jumalan todistus suurempi. Ja tämä on Jumalan todistus, sillä hän on todistanut Pojastansa.
10. Joka uskoo Jumalan Poikaan, hänellä on todistus itsessänsä; joka ei usko Jumalaa, tekee hänet valhettelijaksi, koska hän ei usko sitä todistusta, jonka Jumala on todistanut Pojastansa.
11. Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassansa.
12. Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää.
13. Tämän minä olen kirjoittanut teille, jotka uskotte Jumalan Pojan nimeen, tietääksenne, että teillä on iankaikkinen elämä.
14. Ja tämä on se uskallus, joka meillä on häneen, että jos me jotakin anomme hänen tahtonsa mukaan, niin hän kuulee meitä.
15. Ja jos me tiedämme hänen kuulevan meitä, mitä ikinä anommekin, niin tiedämme, että meillä myös on kaikki se, mitä olemme häneltä anoneet.
16. Jos joku näkee veljensä tekevän syntiä, joka ei ole kuolemaksi, niin rukoilkoon, ja hän on antava hänelle elämän, niille nimittäin, jotka eivät tee syntiä kuolemaksi. On syntiä, joka on kuolemaksi; siitä minä en sano, että olisi rukoiltava.
17. Kaikki vääryys on syntiä. Ja on syntiä, joka ei ole kuolemaksi.
18. Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.
19. Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.
20. Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.
21. Lapsukaiset, kavahtakaa epäjumalia.
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4849
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herraan voit luottaa Minna aina, Hän ei hylkää minkään vaikeuden keskellä!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Juhani

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Minna.
Katso suoraan Jeesukseen Kristukseen!!
Vain Hän auttaa sinua.
Minna

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Minna »

Hei. Taas olen masentunut ja ahdistunut kun eräs seurakuntalainen käyttäytyy mua kohtaan ihan kunnolla ikävästi. Minulla meinaa mennä hermo sen käytöksen suhteen. Ei kivaa ei. Tämä henkilö.haluaa mulle niin paljon pahaa, että mun täytyy kokonaan lopettaa sen kanssa tekeminen. Ei kiva asia ollenkaan, mutta Jumala auttaa. Toivottavasti auttaa. Ei kiva asia ollenkaan. T.minna
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Rakas Minna, mä koen tätä ihan samaa jatkuvaa hyökkäystä mua kohtaan. Et ole yksin ja mitä Jeesus sanoikaan tästä lohtuna meille:
Mark. 8:34 Ja hän kutsui tykönsä kansan ynnä opetuslapsensa ja sanoi heille: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua.
Tiedän että tällä palstalla on monta jota kohtaan hyvökätään koko ajan. Samoin palstaa vastaan hyäkätään jatkuvasti.
Meillä on käsillä viimeiset ajat ja saatana tekee kaikensa jotta me romahtaisimme ja alkaisimme tekemään sitä samaa mitä meille tehdään.

Jos joku haluaa kurkata esimerkiksi kuinka minua parjataan avoimesti, niin käy katsomassa tuolta:
http://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunt ... /profetiat
Vastaa Viestiin