Rukouspyyntö

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Huomenta! Nukahdin eilen kuulkaa hymy huulilla kun näin miten Jumalan Henki on ollut meissä kaikissa läsnä.
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minäkin, kun olin vuoteellani Rukouksessa, puhelin Herralle kokoajan tästä uudesta siskostamme Minnasta, olen hänestä niin iloinen ja toivon että voimme olla hänelle tuki Jeesuksessa Kristuksessa!
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... alkoi olla jo yöpuolta, kun uni ei ollut vieläkään tullut. Taistelin itseäni vastaan ja olisin halunnut nousta ylös ja käydä täältä koneelta katsomassa, onko Minna vastaillut mitään, no... niinkuin näkyy, olisin noussut turhaan ... mutta täällä sinua odotellaan Minna! En halua päästää sinusta irti! :D
tuula

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja tuula »

rukouksin muistan minäkin minna siskoa
Pigeon
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukouksessa mukana! Mukava, kun olet täällä! :)
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minna, toivon sydämestäni, että olet vielä siellä ... kuulolla.
Me emme tiedä sinusta juuri mitään, emmekä sitä, mikä on uskontasosi, mutta oletan että sinultakin löytyy uskoa, koska anot Rukousta puoleesi.
Mutta Jeesus tuntee sinut, Hän tuntee sinut paremmin kuin sinä itse, aivan niinkuin tuo Psalmi 139 kertoo. Tuon Psalmin äärellä olen monasti itkenyt, posket märkinä, sillä siinä näkyy niin hyvin Herramme RAKKAUS meihin, meihin syntisiin ihmisiin ja sen kuinka Hän halajaa olla meidän lähellämme. Itsestämme vain on kiinni, kuinka lähelle Hänet päästämme.
Tiedätkö, Hän näki senkin kun kirjoitit tänne, itseasiassa, Hän tiesi sen jo ennen, ennen kuin edes suunnittelit sitä ja se kertoo sen, että tällä kaikella on tarkoituksensa, että tulit tänne, pidä kiinni siitä, sillä Herralla on suunnitelma sinuakin varten.
Amen.
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ps. täällä foorumilla on monia uskovia, jotka kokevat myös masennusta ja ahdistusta ja ovat kertoneet, että täällä käydessä he saavat apua, sillä täällä on RAKKAUDEN ilmapiiri ja he saavat LEVON täällä, heiltä saat hyvää vertaistukea, sillä he itse ovat kokeneet samaisia asioita, siis kokeilemisen arvoista ... olet rakas .... :P
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minna

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Minna »

Täällä olen nyt..kiitos jos muistatte..minulla on vaikea tapaaminen tiistaina...ja toivon että ei ne hyökkää minua kohtaan..ne tulee tyypit tulee kotiin..eräs ohjaaja sieltä laittoi mut itkemään ja tuli sydän kipeäksi..ja jouduin käymään lääkäris. Mä aion siitä puhua siinä tapaamises. Ja että mies olisi jollain tavalla tukena siinä..no muistakaa rukouksin ken tahtoo.
näkymätön ninni

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Tapahtukoon Sinun tahtosi rakas Taivaan Isä tässä Minnan tuomassa asiassa!

Kuva
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Voi ihanaa, RAKAS, Minna, että tulit kuulolle. Olet ollut mielssäni ja rukouksessani. Rukoilen edelleen puolestasi, en jätä sinua!
Uskothan Jeesukseen?
Rakas Taivaallinen Isä, Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä, joka voitti kuoleman ristillä ja vuodatti verensä meidän syntiemme tähden! Tähän luotan ja USKON, sillä Hän on luotettava ja USKOLLINEN!!!
Minna, Jeesus RAKASTAA sinua, sitä ÄLÄ EPÄILE KOSKAAN!
Jeesus, minä pyydän ja tuon tämän Minna siskoni sinun eteesi, hoivattavaksi ja parannettavaksi ja vapautettavaksi, kaikesta masennuksesta, pelosta ja ahdistuksesta! Sinun RAKKAUTESI Minnaan katkaisee kaikki kahleet!
Tiistaina Minnalla on tuo tapaaminen, ole Sinä Jeesus Minnan kanssa tuossa hetkessä, ettei pelko ja ahdistus saa valtaa!
Minä puhun sinulle pelko, minä puhun sinulle ahdistus, minä puhun sinulle masennus! Teidän on väistyttävä pois Minnasta ja koko hänen elämästään! Te hukutte mereen kuin tuo vuori, joka joutui USKON tiellä hukkumaan mereen!
Te joudutte väistymään, sillä ei ole muuta mahdollisuutta Jeesuksen Kristuksen edessä!
Jeesus pyyhkii Minna sinun kyyneleesi ja ilo saa astua elämääsi, usko tämä, ja ota vastaan ja pian se alkaa muuttumaan näkyväksi ja yhdessä saamme iloita tällä ihanalla USKON tiellä, yhdessä kulkea ja ylittää tuota SOVITUKSEN SILTAA, joka aikanaan vie meidät TÄIVAAN KOTIIN!
Mutta nyt olemme kasvussa Jeesuksessa Kristuksessa!
SIUNAUSTA ja RAUHAA sinulle Minna!
Kiitos ja kunnia Jeesukselle Kristukselle! Muistetaan kiittää Häntä alati!
Amen.
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minna, ala kuuntelemaan, hengellisiä ylitys kappaleita ja musiikkia, sillä niillä on eheyttävä vaikutus. Paha kaikkoaa, kun Jumalaa ylistää, sillä se ei voi sietää sitä. Kuuntele vaikka itsesi uneen ja aina kun vain on mahdollista. Tiedän että tämä toimii... ja moni muu on todistanut sammaa ja toivon että voisit myös alkaa lukemaan Raamattua, sillä silloin kun ihminen lukee Raamattua, ei paha pääse iskemään, kun ajatukset ovat Jumalan Sanassa.

YouTubesta löytää paljon hyvää ylistys musiikkia, tässä alkuun: https://www.youtube.com/watch?v=qHKHLRi ... nSbetlx3mO

Jatkan rukoilemistani sinun ja miehesi puolesta, älä pelkää, sillä enää et ole yksin!
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jos haluat, voit tehdä synninpäästön, joka myös helpottaa ja tulee keventämään oloasi. Jos niin tahdot Minna lue tämä USKOEN ääneen, niin, että henkivallatkin sen joutuu kuulemaan:



Lue ääneen seuraava rukous joko yksin tai mieluummin jonkun uskovan kanssa johon voit luottaa. Jokainen Jeesuksen seuraaja on kelvollinen julistamaan sinulle sen jälkeen synninpäästön, joka kuullaan myös taivaassa.

Kaikkivaltias, Pyhä Jumala.

Minä myönnän, että olen synnin sitomana elänyt erossa Sinusta. Olen monin sanoin, teoin ja laiminlyönnein rikkonut Sinua ja myös lähimmäisiäni vastaan. Tunnustan syyllisyyteni ja käännyn nyt puoleesi pyytäen armahdustasi.

Minä uskon, että Poikasi Jeesus Kristus on kuollut myös minun syntieni edestä. Jeesuksen sovintovereen turvaten minä pyydän sinulta, Jumala, anna minulle anteeksi. Katkaise kaikki synnin ja paholaisen kahleet ja pese minut puhtaaksi armollasi rakkaan Poikasi, Jeesuksen nimen tähden.

Jeesus Kristus, auta minua uskomaan sinuun ja tule itse Vapahtajaksi elämääni Pyhän Henkesi kanssa. Minä annan ruumiini, sieluni ja kaikki mitä minulla on, sinun hallintaasi.

Kiitos Jeesus, että kuulit rukoukseni ja tulit elämäni Herraksi. Käytä minua jatkossa nimesi kirkastamiseen ja valtakuntasi julistamiseen missä ja miten haluat. Tapahtukoon elämässäni tästä eteenpäin Sinun tahtosi.

Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimessä,

Aamen.
JULISTAN TÄLLÄ PUOLELLA ÄÄNEEN SINUN SYNTISI ANTEEKSI SAADUKSI; JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMEEN
SYNNINPÄÄSTÖN JULISTUS

Jeesus sanoi opetuslapsilleen; ”Ottakaa Pyhä Henki. Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt.” (Joh.20:22-23) Synnintunnustuksen vastaanottaja voi rukouksen jälkeen laittaa kätensä siunattavan pään päälle ja julistaa hänelle synninpäästön ja siunauksen.
SYNNINPÄÄSTÖ

”Herra on lähellä niitä, joilla on särkynyt sydän, Hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli. (Ps.34:19)

Jeesuksen Kristuksen käskyn mukaisesti ja Hänen valtuuttamanaan minä julistan sinulle Golgatan keskimmäisellä ristillä vuotaneessa veressä ja Jeesuksen siunatussa nimessä kaikki sinun syntisi anteeksi annetuiksi.

Minna, tyttäreni, ole turvallisella mielellä! Kaikki sinun syntisi ovat sinulle Jumalan luona taivaassa anteeksi annetut Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.” Aamen.
SIUNAUS

Kaikkivaltias Pyhä Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua sekä täyttäköön sinun sydämesi ilolla, rauhalla ja Pyhällä Hengellä.

Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, Aamen.

Sinulla on nyt ”lunastus Hänen verensä kautta, rikko- musten anteeksisaaminen hänen armonsa rikkauden mukaan” (Ef.1:7) Minna siskoni, tervetuloa Elämäntielle!
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minä julistin tälläpuolella syntisi anteeksi ÄÄNEEN, mutta jos ja kun luet oman osuutesi ääneen, niin kerro se minulle, niin julistan sen vielä toistamiseen ÄÄNEEN, että oikea järjestys säilyy.
Amen.

ps. mutta tämän teet vain omasta tahdostasi ja Uskostasi käsin.
https://www.youtube.com/watch?v=sza4rh1 ... za4rh1YzsM
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minna, Jeesus on tässä meidän yhdys miehenämme, Hän antaa meille yhteyden ja kuulee Rukouksemme!
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Isän Rakkaus Kirje Sinulle (engl.) : https://www.youtube.com/watch?v=qpSE3eZTCNo
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minna:
.minulla on vaikea tapaaminen tiistaina...ja toivon että ei ne hyökkää minua kohtaan..ne tulee tyypit tulee kotiin..eräs ohjaaja sieltä laittoi mut itkemään ja tuli sydän kipeäksi..ja jouduin käymään lääkäris. Mä aion siitä puhua siinä tapaamises. Ja että mies olisi jollain tavalla tukena siinä..no muistakaa rukouksin ken tahtoo.
... huomenna on tuo tiistai, tuo vaikea tapaaminen Minnalle, Rukoillaan vahvasti, että kaikki menee hyvin, eikä pelkoa olisi tuossa hetkessä.
Että Jeesus olisi tuossa hetkessä mukana, antaen rauhaa, turvaa ja voimaa tuohon hetkeen.
Olkaa kaikki rukouksessa tämän puolesta. Minna on noussut vahvasti sydämeeni ja tarvitsee rukouksiamme, Jeesuksen puoleen, että hänkin saisi voiton Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa ja myös hänen miehensä.
Amen!
sisar

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja sisar »

Minna, rakas sisaremme. Jätämme Sinut Herramme käsiin, Hänen nimensä ja verensä suojaan. Hän näkee huomisen jo nyt, Hänen hyvä tahtonsa vaikuttakoon kaikissa asioissa ja osapuolissa. Luota Herraan! Me emme ymmärrä aina, miksi asiat menevät niin kuin menevät, mutta me saamme uskoa ja luottaa siihen, että Herra ohjaa kaiken meidän parhaaksemme.
näkymätön ninni

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Aamen sisar ja sinetti!
Vastaa Viestiin