Rukouspyyntö

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Minna

Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Minna »

Muistakaa minua rukouksin...olen masentunut ja ahdistunut. Olen ollut vuosikausia masentnut ja ahdistunut...kiitos muistatte viikonloppani ja muuta. Kiios jos muistatte. Että oma mies olisi kunnolla.
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minna, RAKAS siskoni, Rukoilen puolestasi ja olen kiitollinen Herralle että Hän johdatti sinut tänne! Ole Rauhassa, sillä Jeesus Rakastaa sinua, todella. Lue Psalmi 139 ja kuuntele, kuinka Herra puhuu siinä sinulle!
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 139
1. Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Herra, sinä tutkit minua ja tunnet
minut.
2. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa.
3. Käynpä tahi makaan, sinä sen havaitset, ja kaikki minun tieni ovat sinulle tutut.
4. Sillä, katso, ei ole sanaa minun kielelläni, jota sinä, Herra, et täysin tunne.
5. Sinä olet saartanut minut edestä ja takaa ja laskenut kätesi minun päälleni.
6. Senkaltainen tieto on minulle ylen ihmeellinen, ylen korkea käsittääkseni sen.
7. Minne minä voisin mennä, kussa ei sinun Henkesi olisi, minne paeta sinun kasvojesi edestä?
8. Jos minä taivaaseen nousisin, niin sinä olet siellä; jos minä tuonelaan vuoteeni tekisin, niin katso, sinä olet siellä.
9. Jos minä kohoaisin aamuruskon siivillä ja asettuisin asumaan meren ääriin,
10. sielläkin sinun kätesi minua taluttaisi, sinun oikea kätesi tarttuisi minuun.
11. Ja jos minä sanoisin: "Peittäköön minut pimeys, ja valkeus minun ympärilläni tulkoon yöksi",
12. niin ei pimeyskään olisi sinulle pimeä: yö valaisisi niinkuin päivä, pimeys olisi niinkuin valkeus.
13. Sillä sinä olet luonut minun munaskuuni, sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa.
14. Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.
15. Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä.
16. Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.
17. Mutta kuinka kalliit ovat minulle sinun ajatuksesi, Jumala, kuinka suuri on niitten luku!
18. Jos minä tahtoisin ne lukea, olisi niitä enemmän kuin hiekan jyväsiä. - Minä herään ja olen vielä sinun tykönäsi.
19. Jumala, jospa sinä surmaisit jumalattomat! Ja te murhamiehet, väistykää minusta pois!
20. Sillä he puhuvat sinusta petollisesti ja lausuvat turhaan sinun nimesi - nuo sinun vihollisesi.
21. Herra, enkö minä vihaisi niitä, jotka sinua vihaavat, enkö inhoaisi niitä, jotka sinua vastustavat?
22. Kaikella vihalla minä heitä vihaan, he ovat minun omia vihollisiani.
23. Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni.
24. Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle.
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minä taisin nähdä päivällä jo rukous pyyntösi tuolla suomi24:llä ja silloin jo hiljaa rukoilin puolestasi, olenko oikeassa? Jokatapauksessa, olen iloinen että olet täällä!
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tästä totuudesta lähdetään ...


Kuva
http://mikatuovinen.net/wp-content/uplo ... ap_316.jpg
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tervetuloa Minna palstalle. Tulit juuri oikeaan paikkaan. Täällä saat aitoa empatiaa ja rukousapua.

Minä rukkoilen myös nyt heti puolestasi!! Herran Jeesuksen nimessä ja Veressä!
näkymätön ninni

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Rukouksissa olet rakas sisareni Minna Jeesuksessa Kristuksessa!
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Minna haluan lohduttaa Sillä lohdutuksella jolllaJumala on minua lohduttanut olin hyvin sairas psyykkisesti 10v nyt 4 vuoteen en ole käyttänyt lääkkeitä.olin 5 kertaa hoidossa.se ei tarkoita etteikö joillakin aluiella olisi ongelmia edelleen mutta tämä oli suuri Jumalan ihme minulle.Kristuksen rakkaudella rukoilen ja julistan Pyhän Hengen hallintaa Jeesuksessa Kristuksessa sydämeesi ja se elämä tulee myös siirtämään vuotet jotka näet nyt omin silmin.Junala avaa sinulle Hengen silmät näkemään Voitttajan.Rukoilen Minna puolestasi.Jeesus todella voi!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ME RAKASTAMME SINUA MINNA SISKO; ME KANNAMME SINUT YHDESSÄ HERRAN ETEEN! Pysy siis luonamme ja toivon, ...älä mene enää suomi24:lle, siellä ei ole RAKKAUDEN HENKEÄ, jota nyt ehdottomasti tarvitset!
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ensimmäinen Johanneksen kirje 4
1. Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
2. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
3. ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
4. Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
5. He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
6. Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.
7. Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
8. Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.
9. Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.
10. Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.
11. Rakkaani, jos Jumala on näin meitä rakastanut, niin mekin olemme velvolliset rakastamaan toinen toistamme.
12. Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Jos me rakastamme toinen toistamme, niin Jumala pysyy meissä, ja hänen rakkautensa on tullut täydelliseksi meissä.
13. Siitä me tiedämme pysyvämme hänessä ja hänen pysyvän meissä, että hän on antanut meille Henkeänsä.
14. Ja me olemme nähneet ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi.
15. Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa.
16. Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.
17. Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.
18. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
19. Me rakastamme, sillä hän on ensin rakastanut meitä.
20. Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
21. Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Teissä on sisaret ja veljet valtava ruokusvoima yhdessä. Minä tunnen sen oikein väreinä ihollani että siinä on voimaa. Kananlihalle menee ja pistelee ja kihelmöi hartoita ja päänahkaa. Tunnen sen minkälainen rukous ja hyvä aito, lämmin Jumalan tahto teissä on. Amen ja Halleluja Jeesus, Hän on meissä ja saa tämän aikaan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nyt hyvää yötä mun puolesta!
Hannah

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Hyvää yötä Jarmolle ja minäkin yhdyn rukouksiin Minna puolestasi.
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minna, tule vain avoimesti keskustelemaan, täällä ei suvaita hyökkääjiä, vaan olet turvassa kanssamme, sillä meidän jokaisen sydämessä asustaa Jeesukselta saatu Pyhän Hengen Rakkaus.
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minäkin lähden nyt Herran läsnäoloon ja Rukoukseen ja sitten nukun Hänen siipiensä suojassa ja sitä samaa teille muille,HUOMISEEN!
Rauhallisia unia!
Sinettisormus

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4843
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa Minna, Herra auttaa noissa kaikissa asioissa, jos mikään muu ei ole maailmassa varmaa, niin Hänen apunsa on. Silloinkin kun tuntuu vain että pitää päästä kaikesta pois, edes hetkeksi olemaan rauhassa.

t. Nimim. kokemusta on
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Älä pelkää Kuningasten Kuningas in kanssasi! Halleuja.
Jes 61:3 ..panemaan Siionin murheellisten päähän -antamaan heille-JUHLAPÄÄHINEEN TUHKAN S-I-J-A-A-N iloöljyä murheen sijaan ylistyksen vaipan masentuneen hengen sijaan.
Tämä raamatunkohta sinulle Minna! Ja meille kaikille. ei merkitse mitä käymme lävitse Jumalalle kaiki on mahdollista. Punanen merikin aukes!!!
Psalmi 126:2 Silloin oli meidän suumme naurua täynnä ja kielemme riemua täynnä silloin sanottiin pakanain seassa Herra on tehnyt suuri heitä kohtaan.( huomaatko sekä suusi että kielsi on riemua täynnä suusi nauraa mutta kieltäsi et naurun tarvitse siitä pulpuaa kiitos enkä nyt tarkoita torntolaisuutta vaan sisimpääsi joka automaattisesti masenuksen jälkeen lupee laulamaan)
Sinulle rohkaisuksi Minna Jeesus tekee sen jos sul ei ole uskoa siihen sanot miehen lailla jonka poikaa riivaja vaivasi: AUTA minun epäuskoani. Ja Jeesus auttaa silloinkin.Se on sitä sipapinsiemenen uskoa joka siirtää vuoria. Se on uskoa että uskallat todella sanoa miltä sinusta tuntuu kun sanot sen Jeesuskelle joka näkee sydämeesi!
Jer 33:3 HUUDA minua AVUKSESI niin minä VASTAAN SINULLE ilmoitan sinulle suuria ja salattuja asioita.
Siukkiksia Häneältä joka Suuri On Jeesukselta. Hän lähetti sulle rakkaita terveisiä Hengensä kautta!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin