Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, 9 v. Tomi poika putosi puusta ja sai aivoveren vuodon, nyt matkalla Helsinkiin lasten klinikalle.
Tomin täti laittoi viestiä ja pyysi rukousta tälle pienelle Tomi pojalle. Herra kuule rukouksemme, tämän pienen pojan puolesta, jonka elämä on jo ennestäänkin ollut hyvin vaikeaa.
Amen!


Kuva
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 24 Helmi 2017, 12:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pigeon
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukouksessa koko perhe!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4843
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Surullista, rukoilen Tomin ja hänen läheistensä puolesta. Herra armahda ja auta, aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Lapset ovat Jeesuksen mielessä lähimpänä. Rukoilen Tomi pojan puolesta!
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Rukoilen Tomin puolesta.
Juhani

Re: Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Minä myös!
Hannah

Re: Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Voi Herra ole läsnä tämän pienen pojan ja perheen keskellä!
tuula

Re: Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja tuula »

voi pientä tomi poikaa. olen rukouksessa mukana. lapset ovat erityisen tärkeitä Jeesukselle.
jouko

Re: Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja jouko »

Olen myös rukouksessa mukana.
Herra varjele tätä poikaa ja anna vanhemmille lohtua ja luottavainen mieli.
Sinettisormus

Re: Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitoksia , te ihanat siskot ja veljet rukouksistanne! Kerron sitten, miten tämä edistyy, kunhan tulee tietoa.
Tämän Tomin täti, on juuri miniäni, joka kerran huusi omista pojistaan minulle, ettei yhtään enempää Jeesusta pojille!
Ehkä Tomi nyt vaikuttaa tällä monien sydämiin. Miniäkin laittoi viestiä: "Jos haluat, rukoile Tomin puolesta...."
Ja minähän rukoilen ja sen ilmoitin myös heille. Ja olen kerännyt eritahoilta rukouspiiriä Tomin ympärille.
Muutama viikko sitten Tomi oli mummolla ja vaarilla yökylässä ja vaarin kanssa pitivät hyvän "poikien" illan. Aamulla, kun mummon kanssa menivät vaaria herättämään aamupuurolle, ei tämä enää herännyt, vaan oli nukkunut ikiuneen.
Tämä oli Tomille suuri järkytys, nähdä oman rakkaan vaarinsa kuolleena.
Viime lauantaina sitten olimme hautajaisissa ja kehuin Tomia reippaudestaan, kun jakeli ihmisille muistotilaisuudessa virsikirjoja. Tomi on tämän jälkeen vetätynyt jatkuvasti yksinäisyyteensä ja olen ollut hyvin huolissani tuosta pojasta.
Hän on ollut erityis vilkas poika syntymästään (ADHD) ja nyt on saanut lääkityksen tuohon vaivaan. Vaari kuoli aivoinfarktiin, johon kuoli heti, kun kävi nukkumaan ja oli saanut niitä aiemminkin ja nyt sitten sattui tämä Tomille.
Rakas Jeesus, pidä Tomia käsivarsillasi, siipiesisuojassa häntä turvaa. Anna Tomin saada parantua sinun rakkauden läsnäolossa. Levitä RAKKAUTESI tämän pienen pojan ylle, PARANTAVA RAKKAUTESI! Sillä minä tiedän, kuinka sinä tätä Tomia rakastatkaan!
Siunaa ja anna voimaa kaikille esirukilijoille ja Tomin perheelle ja muille läheisille!
Amen.
Sinettisormus

Re: Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämän vaarin hautajaisissa laulettiin: Maan korvessa kulkevi ...". Olkoon se lohdutuksena tähänkin hetkeen: https://www.youtube.com/watch?v=xJl5Fa5CJZs


... itkien tätä nyt kuuntelin ja illalla itkin myös Herrani edessä, Tomin puolesta, joka viime aikona on ollut niin sydämelläni! Anna Herra, Jeesus Kristus, kaiken tämän, kääntää asiat hyväksi, niin että kaikki Tomin RAKKAAT ja Tomi itsekkin, löytää sinun RAKKAUDELLISEN tiesi!
Amen.
Sinettisormus

Re: Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Silloin susi asuu karitsan kanssa, ja pantteri makaa vohlan vieressä; vasikka ja nuori leijona ja syöttöhärkä ovat yhdessä, ja pieni poikanen niitä ...


Kuva
Sinettisormus

Re: Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 91
1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
Sinettisormus

Re: Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pyysin Herraa äsken avaamaan Sanaansa tähän kaikkeen, niin itselleni, kuin tähän Tomin tapaukseen ja hänen rakkaille lähimmilleen ja myös teille, rakkaat kanssa rukoilijat, tämä on lohdutuksen Sanaa Herralta, meille kaikille, sillä näin Hän avasi Sanansa ja luin sen ääneen iloiten, niin että henkivallatkin sen avaruuksissa kuuli:

Siionin ihanuus
JESAJA 60
1. Nouse, ole kirkas, sillä sinun valkeutesi tulee, ja Herran kunnia
koittaa sinun ylitsesi.
2. Sillä katso, pimeys peittää maan ja synkeys kansat, mutta sinun ylitsesi koittaa Herra, ja sinun ylläsi näkyy hänen kunniansa.
3. Kansat vaeltavat sinun valkeuttasi kohti, kuninkaat sinun koitteesi kirkkautta kohti.
4. Nosta silmäsi, katso ympärillesi: kaikki nämä ovat kokoontuneet, tulevat sinun tykösi; sinun poikasi tulevat kaukaa, sinun tyttäriäsi kainalossa kannetaan.
5. Silloin sinä saat sen nähdä, ja sinä loistat ilosta, sinun sydämesi sykkii ja avartuu, kun meren aarteet kääntyvät sinun tykösi, kansojen rikkaudet tulevat sinulle.
6. Kamelien paljous peittää sinut, Midianin ja Eefan varsat; kaikki tulevat Sabasta, kantavat kultaa ja suitsutusta ja Herran ylistystä ilmoittavat.
7. Kaikki Keedarin laumat kokoontuvat sinun tykösi, Nebajotin oinaat palvelevat sinua; minulle otollisina ne nousevat minun alttarilleni, ja minä kirkastan kirkkauteni huoneen.
8. Keitä ovat nuo, jotka lentävät niinkuin pilvet ja niinkuin kyyhkyset lakkoihinsa?
9. Merensaaret odottavat minua, ja etumaisina tulevat Tarsiin-laivat tuodakseen sinun lapsesi kaukaa; hopeansa ja kultansa heillä on mukanansa Herran, sinun Jumalasi, nimelle, Israelin Pyhälle, sillä hän kirkastaa sinut.
10. Ja muukalaiset rakentavat sinun muurisi, ja heidän kuninkaansa palvelevat sinua; sillä vihassani minä löin sinua, mutta mielisuosiossani minä sinua armahdan.
11. Sinun porttisi pidetään aina auki, ei niitä suljeta päivällä eikä yöllä, että kansojen rikkaudet tuotaisiin ja heidän kuninkaansa saatettaisiin sinun tykösi.
12. Sillä se kansa tai valtakunta, joka ei sinua palvele, hukkuu, ja ne kansat hävitetään perinjuurin.
13. Libanonin kunnia tulee sinun tykösi, kypressit, jalavat ynnä hopeakuuset, kaunistamaan minun pyhäkköni paikkaa, ja minä saatan jalkaini sijan kunniaan.
14. Ja kumarassa käyden tulevat sinun tykösi sinun sortajaisi pojat, ja kaikki sinun pilkkaajasi heittäytyvät sinun jalkaisi juureen. He nimittävät sinut "Herran kaupungiksi", "Israelin Pyhän Siioniksi".
15. Sen sijaan, että sinä olet ollut hyljätty ja vihattu, niin ettei ollut kauttasi kulkijaa, teen minä sinut korkeaksi iankaikkisesti, iloksi polvesta polveen.
16. Ja sinä saat imeä kansojen maidon, imeä kuningasten rintoja, saat tuntea, että minä, Herra, olen sinun auttajasi, että Jaakobin Väkevä on sinun lunastajasi.
17. Minä tuon vasken sijaan kultaa, ja raudan sijaan minä tuon hopeata, puun sijaan vaskea ja kiven sijaan rautaa. Ja minä panen sinulle esivallaksi rauhan ja käskijäksi vanhurskauden.
18. Ei kuulu enää väkivaltaa sinun maassasi, ei tuhoa, ei turmiota sinun rajaisi sisällä, ja sinä kutsut pelastuksen muuriksesi ja kiitoksen portiksesi.
19. Ei ole enää aurinko sinun valonasi päivällä, eikä valaise sinua kuun kumotus, vaan Herra on sinun iankaikkinen valkeutesi, ja sinun Jumalasi sinun kirkkautesi.
20. Ei sinun aurinkosi enää laske, eikä sinun kuusi vajene, sillä Herra on sinun iankaikkinen valkeutesi, ja päättyneet ovat sinun murheesi päivät.
21. Sinun kansassasi ovat kaikki vanhurskaita, he saavat periä maan iankaikkisesti, he, minun istutukseni vesa, minun kätteni teko, minun kirkkauteni ilmoitukseksi.
22. Pienimmästä kasvaa heimo, vähäisimmästä väkevä kansa. Minä, Herra, sen aikanansa nopeasti täytän.

Kiitos ja Kunnia olkoon Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle, joka kirkkaudessaan istuu Siionin yllä!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Sinetti... jätämme tämän Tomi pojan Herramme Jeesuksen Kristuksen kaikkitietävän viisauden huomaan. Hän tietää mikä on milloinkin parasta, eikä mikä meidän mielestämme on hyväksi. Emme me halua kärsimyksiä vanhemmille mutta niitäkin tarvitaan kasvattamaan meitä lähemmäs Jumalaa nöyryydessä ja kuuliaisuudessa. Rukoilemme Tomille nyt siunaavaa voitelua ja koko perheelle tämän kautta lähempää yhteyttä Herraan Jeesukseen ja luottamaan tähän mahdollisuuteen joka Golgatan ristillä annettiin meille kaikille 2000 vuotta sitten.
näkymätön ninni

Re: Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Rukouksessa myös mukana!
Sinettisormus

Re: Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos ninni myös sinulle, kaikki rukoukset on tarpeen! Olkaa Siunatut Jeesuksessa Kristuksessa, te kaikki rakkaat esirukoilijat!
Sinettisormus

Re: Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Jeesuksen luo tuotiin lapsia, jotta hän koskisi heihin. Opetuslapset moittivat tuojia, mutta sen huomatessaan Jeesus närkästyi ja sanoi heille: 'Sallikaa lasten tulla minun luokseni, älkää estäkö heitä. Heidän kaltaistensa on Jumalan valtakunta.

Totisesti: joka ei ota Jumalan valtakuntaa vastaan niin kuin lapsi, hän ei sinne pääse.' Hän otti lapset syliinsä, pani kätensä heidän päälleen ja siunasi heitä."
Mark. 10:13-16


Kuva
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Noin tunti sitten mulla oli nettiraamattu esillä kirjoitin siihen joona ja kun painoin enteriä se ei antananut mitään paikkaa tekstiin joona kirjoitukseeni sanaan joona jäi vain joo. yritin ainakin 10 kertaa ja se ei antanut yhtään hakua sanalle joona . siihen mitä kirjoitin hakusanaksi joona jäi aina vain joo. ihmettelin en ymmärätänyt,jokin vika mutta koen että tämä on lupaus Tomi pojalle JOO eli KYLLÄ ELÄMÄLLE! Halleluja!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Rukousta pienen Tomi pojan puolesta!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, katso7 ja totisesti, JOO, ELÄMÄLLE!!!! Siunattu olet, veljeni!
Vastaa Viestiin