rukous itseni puolesta
rukous itseni puolesta
olen pahassa flunssassa nyt. seuraamusta syntiini, koska olen pelannut veikkauksen pelejä.kävin Jumalan kanssa ajatuksen vaihtoa perjantaina ja hän kysyi, kumpi on minulle tärkeämpää? raha vaiko terveys. sanoin, että jos on nuo vaihtoehdot, niin otan terveyden. ei mennyt kuin vuorokausi tuosta keskustelusta eteenpäin , niin minulle nousi kuume. kävin terveyden hoitajan juttusilla ja hän antoi 3 päivää sairaslomaa ja jos vielä keskiviikkona on kuumetta, niin mennä lääkäriin. voimat ovat poissa kuumeen vuoksi ja limaa nousee kokoajan. olenko tuo poistuva saara, josta sain sanan muutamia kuukausia sitten.
Re: rukous itseni puolesta
Olet Rukouksissa!
Itselleni tuli mieleen, että tuo flunssa tuli nyt puhdistamaan kehosi..valitsit terveyden.
Siunausta!!
Itselleni tuli mieleen, että tuo flunssa tuli nyt puhdistamaan kehosi..valitsit terveyden.
Siunausta!!
kiitos pigeon. Jumalan kassa ei ole leikkimistä ja pienet helma synnitkin pitäisi heittää poissa. VEIKKAUKSEN PELIT OVAT SYNTIÄ JA NIITÄ EI TULE USKOVAN PELATA.
Olet rukouksessani, rakas tuula siskoni.
Olen samoilla ajatuksilla kuin Pigeon. Herra kysyi, kumman valitset ja valitsit oikein, nyt voit alkaa puhdistamaan itseäsi, vain ja yksinomaan Herralle. On helppoa jättää erinäisiä asioita, juuri Hänelle ja todistukseksi rakkaudestasi Häneen. Monesti me hoemme, kuinka rakastamme Jeesusta, mutta emme näytä sitä, se jää tyhjän hokemiseksi. Todistukseksi siitä, voimme jättää ristin juurelle, kaikkea hyödytöntä, jota maailmasta kannamme mukanamme. Herra olkoon kanssasi ja kanssanne, ja olkoon sinulle ja meille armollinen! Siunausta tuula!
Olen samoilla ajatuksilla kuin Pigeon. Herra kysyi, kumman valitset ja valitsit oikein, nyt voit alkaa puhdistamaan itseäsi, vain ja yksinomaan Herralle. On helppoa jättää erinäisiä asioita, juuri Hänelle ja todistukseksi rakkaudestasi Häneen. Monesti me hoemme, kuinka rakastamme Jeesusta, mutta emme näytä sitä, se jää tyhjän hokemiseksi. Todistukseksi siitä, voimme jättää ristin juurelle, kaikkea hyödytöntä, jota maailmasta kannamme mukanamme. Herra olkoon kanssasi ja kanssanne, ja olkoon sinulle ja meille armollinen! Siunausta tuula!
Niin, ne vie huomion herkästi pois siitä tärkeimmästä!
Se kai kaikessa helmasynnissä on, kun "annat pikkusormen.."
Mutta, kuinka ihanasti meistä pidetään huolta.. jos veikkaaminen meinasi mennä Herran edelle..siitäkin varoitettiin!
Kiitos siitä!
Se kai kaikessa helmasynnissä on, kun "annat pikkusormen.."
Mutta, kuinka ihanasti meistä pidetään huolta.. jos veikkaaminen meinasi mennä Herran edelle..siitäkin varoitettiin!
Kiitos siitä!
kiitos sinetti. minulla on ollut fyysiset voimat niin poissa, että aamulla näin itseni kuolleena näyssä. jotenkin katselin itseäni hengessä ja ympärillä soi samaan aikaan tiut. niin taas nuo tiut.joista olen puhunut aiemminkin. uskon että enkelien puhetta taas kuume houreisena kuulin.
Jos olet irrottamassa otettasi lupauksesi mukaan, noista maailman asioista, ei se vihtahousu ole kanssasi samaa mieltä, sillä tämä ei halua antaa sinusta piiruakaan enempää Herralle, mieluummin ottaisi kokonaan, siksi pelottelee noilla kuolema asiolla, mutta voit sanoa sille, että kuolet sille ja sen edustamille asioille. Herra on lähettänyt vartija enkelit lähellesi, jotta saat levätä rauhassa Herran rakastavassa huomassa ja läsnäolossa.
Amen! Kiitos ja kunnia Herrallemme Jeesukselle Kristukselle!
Amen! Kiitos ja kunnia Herrallemme Jeesukselle Kristukselle!
Jos mahdollista, otapa siihen sairas vuoteesi viereen jokin laite, millä voit kuunnella hiljaa, tauotta hengellistä ylistys musiikkia, se on parantavaa ja eheyttävää ja vihtis ei siedä sitä yhtään, ehkä vointisi lähtee kohenemaan. Kerro sitten kuinka kävi, jos tämän teet. 

no on minulla tuo radio dei aina auki tuossa ikkunalaudalla ja sieltä tulee musiikkia, jos minkämoista päivän mittaan.täytyypä mennä taas levähtelemään. ei jaksa olla koinkaan kauaa istullaan kuumeen takia.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
No voi sua ressukkaa. Rukoillaan sulle pikaista paranemista.
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
no voi kiitos jarmo. kaikki rukoukset ovat tervetulleita. olen kyllä tänään ihan tuntenut teidän esirukoukset ihan fyysisesti täällä sairasvuoteella. oli aika mielenkiintoista kun tuossa aloin lukemaan Raamattua, niin ensimmäisenä silmiini osui sananlaskuista 28 luku ja 16 jae:vähätaitoinen ruhtinas runsaasti kiskoo, mutta väärän voiton vihaaja saa elää kauan. ja tuosta jakeesta vähän matkaa eteenpäin lukee, että luotettava mies saa runsaan siunauksen, mutta jolla kiihko on rikastua, se ei rankaisematta jää.(sama luku mutta 20 jae.)
... no, totisesti... viittaavat hyvin tuohon veikkaamiseen!
Rukoilen sinulle Siunausta ja parantumista Tuula. Enpä ole miettinyt, että Veikkauksen pelit ovat uhkapelejä ja siten syntiä, mutta niinhän ne ovat. Ollaan vaimon kanssa jätetty alkoholin käyttö pois, ei aivan kokonaan, mutta "se turha" osuus. Kova on tarve Puhdistautumiselle, Herra tule pian! Hän on Rakkaus.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Tuulalle Herran siunausta ja paranemista myös minunkin puolestani.
Rukoilen myös että jos koet veikkauksen pelien aiheuttavan sinulle synnin kiusauksen niin saisit vapautua niiden orjuudesta.
Herran Jeesuksen nimessä amen.
Rukoilen myös että jos koet veikkauksen pelien aiheuttavan sinulle synnin kiusauksen niin saisit vapautua niiden orjuudesta.
Herran Jeesuksen nimessä amen.
kiitos rukouksista. kuume on lähtenyt, mutta ääni on poissa jo toista päivää. puhun kuiskaamalla, vaikka oon juonut kuumaa, hengittänyt höyryä. huuhdellut nokkakannulla poskiontelot, syönyt buranaa ja juonut yskänlääkettä. jäänköhän kuiskaajaksi? eikä ääni palaa enää koskaan. tässä sairastelun lomassa näin näyn venäläisistä sota tankeista, joita vyöryi kapeaa soratietä pitkin perätysten paljon.just luin jouko pihon sivuilta uusimman profetia ja just samanlaisen, kuin itse näin.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Kuulostaa hyvältä... Kiitos Herra Jeesus!
Sinuausta myös HerranNimessä nimimerkille, jolla on ollut näitä peliriippuvuuksia. Vapauta Herra sellaisesta.
Sinuausta myös HerranNimessä nimimerkille, jolla on ollut näitä peliriippuvuuksia. Vapauta Herra sellaisesta.
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
joo-o jarmo. ehkäpä Herra haluaakin minut pitää hiljaisena, kun muutenhan höpötän kokoajan ja suu käy politiikkaa. onneks Herra on antanut minulle pitkäpinnasen miehen, eikä edes hermostu vaikka sille puhun politiikkaa. ei se siitä edes välitä mitään.noh. tuo peli juttu minulla on ollut sellanen, että en ole siitä riippuvainen, mutta oon Herralle aina sanonut, että kokeilen nyt taas, että saisinko voiton ja jos voitan, niin annan kaikille köyhille sen jälkeen rahat, kun saan velat maksettua.Herra on minua varoitellut jo kauan, mutta nyt tämä oli viimeinen niitti, enkä tohdi enää yhtää pelata. en ees kokeilla.sanahan sanoo, että sinun herrasi tulee hetkellä, jota et tiedä....enkä edes enää sen jälkeen ole taivas kelpoinen, jos nyt petän Herran.
Kiitos Herralle, että alat toipumaan, siskoni! Sinä valitsit terveyden.
ja kiitos sinetille rukouksista. olen oikein tuntenut sairastuksen lomassa, että puolestani rukoillaan.entäpä jos olisin valinnut rahan, enkä terveyden? Herra on puhutellut minua tänne sairasvuoteelle nyt tuosta rahasta. hän toi mieleeni tuon christina onassiksen, joka eli vuosia sitten siellä kreikassa. hänellä oli terveydellisiä ongelmia ja onnettomat avioliitot. raha oli hänen jumalansa. hänen athina tytär sanoi vuosia sitten, että onassiksen suvussa raha on kirous.