Naapurini puoletsa pyydän esirukousta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Naapurini puoletsa pyydän esirukousta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Uskova naapurini on otanut ex. miehen takaisin ja olen itse ollut kehottamassa tekemään niin, koska olen itse kokenut kauhean eron. No tämä nainen on nyt ottanut miehen joka ilmeisesti mustasukkaisuuttaan on lietsonnut minut tämän uskovapiiristä ulos. Tämä nainen joka oli aiemmin tosi kiva ja ystävällinen, on muuttunut töykeäksi ja ilkeäksi minua kohtaan. Minun on vaikea olla. Olen huomannut myös ettei enää auto liiku uskoniltoihin kuin ennen, jumalanpalveluksiin.

Rukoilkaa naapurini puolesta-
näkymätön ninni

Re: Naapurini puoletsa pyydän esirukousta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Rakas Jeesus! Kiitos että Sinä näet tämän tilanteen, josta Jarmo on pyytänyt esirukousta. Kiitos, että tämä asia on jo Sinun käsissäsi. Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen aamen!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Naapurini puoletsa pyydän esirukousta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tänään sain SUUREN vastauksen kaikelle tälle tapahtuneelle ja tajusin miksi tämä epämiellyttävä episodi juontuu. Kiitos Herralle, koska meinasin juuri tänään alkaa soittaa jo Rauno Helpille ja pyytää rukousapua mutta ennen kuin ehdinkään luuriin, niin vastaus tuli selvästi ja taustalla on suuri henkimaailman yhteenotto, jos ymmärrätte. Vihdoin eräs valtavan vahva sielunvarjijahenki sai nenilleen ja pahasti. Näin sen nyt ymmärsin, koska asiaa en oikein nyt kykene selittää tässä julkisesti. Kiitän vain ja ymmärrän että tämä pattitilanne laukeaa, joka oli pelkkä nalli, joka eskaloi tämän jo kymmenen vuotta kestäneen toisen tapauksen takia vangitun sielun vapautuksen puolesta. Tässä tuli yhtäkkiä iloinen fiilis ja pääsin ahdistuksestani.

Kiitos Jeesus jo vuosia jatkuneen rukouskamppilun erävoitosta joka nyt alkoi vihdoin laueta.
Sinettisormus

Re: Naapurini puoletsa pyydän esirukousta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

:idea: ...kiitos ja Kunnia Herralle! Ymmärrän hyvin nämä henkimaailman yhteenotot, moni niitä ei tosin halua myöntää ja niiden ymmärtäminenkin on vähäistä. Nousi mieleeni, että liittyiköhän jotenkin tuohon kun joku kyseli tuolle 24:llä mistä sinut saa kiinni ku olis asiaa, no, laitoin pelastussanomien info osoitteesi hänelle vastaukseksi ja kerroin että vastaat jos katsot aiheelliseksi ja samassa sinä kirjoitatkin jo täällä tällaista, no, eihän sen siihen tarvitse liittyä, mutta kunhan nousi tuo ajatus...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Naapurini puoletsa pyydän esirukousta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Aha, ookoo, kyllä juuri näin... teit ihan oikein. Nimeni saa aina sanoa, yhteytenä pelastussanomaan ja mistä sieltä saa kiinni. Juuri näin. Omat osoitteeni on sitten eri juttu jne. puhelinnumerot. Jos joku oikeesti haluaa kiinni, niin kyllä varmasti saa. En vaan ollut huomannut tuota keskustelua siellä S24:lla koska käyn yleensä nykyään vain siellä mikä kiinnostaa aiheensa takia. Kommentoin enää siellä lähinnä tosi mielenkiintoisista asioista ja vain vähän.
Sinettisormus

Re: Naapurini puoletsa pyydän esirukousta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

-jarmo- kirjoitti:Aha, ookoo, kyllä juuri näin... teit ihan oikein. Nimeni saa aina sanoa, yhteytenä pelastussanomaan ja mistä sieltä saa kiinni. Juuri näin. Omat osoitteeni on sitten eri juttu jne. puhelinnumerot. Jos joku oikeesti haluaa kiinni, niin kyllä varmasti saa. En vaan ollut huomannut tuota keskustelua siellä S24:lla koska käyn yleensä nykyään vain siellä mikä kiinnostaa aiheensa takia. Kommentoin enää siellä lähinnä tosi mielenkiintoisista asioista ja vain vähän.
...joo, en sun omia olis antanutkaan, mutta tuon pelastussanoman kautta :P Tässä linkissä sinua kyseltiin:http://keskustelu.suomi24.fi/t/11411013 ... t-83661223
Sinettisormus

Re: Naapurini puoletsa pyydän esirukousta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus kirjoitti:
-jarmo- kirjoitti:Aha, ookoo, kyllä juuri näin... teit ihan oikein. Nimeni saa aina sanoa, yhteytenä pelastussanomaan ja mistä sieltä saa kiinni. Juuri näin. Omat osoitteeni on sitten eri juttu jne. puhelinnumerot. Jos joku oikeesti haluaa kiinni, niin kyllä varmasti saa. En vaan ollut huomannut tuota keskustelua siellä S24:lla koska käyn yleensä nykyään vain siellä mikä kiinnostaa aiheensa takia. Kommentoin enää siellä lähinnä tosi mielenkiintoisista asioista ja vain vähän.
...joo, en sun omia olis antanutkaan, mutta tuon pelastussanoman kautta :P Tässä linkissä sinua kyseltiin:http://keskustelu.suomi24.fi/t/11411013 ... t-83661223
... ja piti vielä sanoa, etten minäkään enää tuolla suomi areenalla kirjoittele, mutta joskus uteliaisuuttani käyn heitä sivusta seuraamassa ja nytkin vastasin aivan uudella nim.merkillä (viestintuojat), sillä paljon pitää tapahtua, että siellä voi enää käydä kunnolla kirjoittamassa... :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Naapurini puoletsa pyydän esirukousta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

..niinpä. Kyllä ne sieltä kunnon uskovat tänne siirtyy. Mieluummini vaikka kaksi oikeasti uskossa olevaa kaksin, kuin sata feikkiuskovaa, krislamistia, skeptikkoa, ateistia ja muuta häirikköä sekaisin yhtäaikaa näiden kahden oikean uskovan kanssa.
näkymätön ninni

Re: Naapurini puoletsa pyydän esirukousta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

-jarmo- kirjoitti:Tänään sain SUUREN vastauksen kaikelle tälle tapahtuneelle ja tajusin miksi tämä epämiellyttävä episodi juontuu. Kiitos Herralle, koska meinasin juuri tänään alkaa soittaa jo Rauno Helpille ja pyytää rukousapua mutta ennen kuin ehdinkään luuriin, niin vastaus tuli selvästi ja taustalla on suuri henkimaailman yhteenotto, jos ymmärrätte. Vihdoin eräs valtavan vahva sielunvarjijahenki sai nenilleen ja pahasti. Näin sen nyt ymmärsin, koska asiaa en oikein nyt kykene selittää tässä julkisesti. Kiitän vain ja ymmärrän että tämä pattitilanne laukeaa, joka oli pelkkä nalli, joka eskaloi tämän jo kymmenen vuotta kestäneen toisen tapauksen takia vangitun sielun vapautuksen puolesta. Tässä tuli yhtäkkiä iloinen fiilis ja pääsin ahdistuksestani.

Kiitos Jeesus jo vuosia jatkuneen rukouskamppilun erävoitosta joka nyt alkoi vihdoin laueta.
Totisesti kiitos Herralle Jeesukselle!
Olen iloinen puolestasi Jarmo, että asiat ratkeavat ja olet päässyt tästä ahdistuksestasi!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Naapurini puoletsa pyydän esirukousta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos Ninni. Kaikenlisäksi sain vahvistuksen aamuyön unessa, aivan järisyttävän kauniin unen. Meinasi ylöskirjatessa etten voi kirjoittaa kun kyynelet peitti näkökyvyn kokoajan. En ollut pitkään aikaan saanut profetaalista unta ja nyt sain voimakkaan, siis eilen aamulla. Uni on henkilökohtainen ja jaoin sen vain Markun ja Jarin (Peacemaker) kanssa, jotka tuntevat lähemmin taustat ja nämä tähän liittyvät asiat mistä puhutaan, koska toisaalta ovat pisimäpään olleet läheisiä ystäviäni. Anteeksi tästä muille kun sanon tämän näin, jotka eivät tiedä. Enhän minä erota ketään näin mutta jokaisellahan on pidempiaikaisia ystäviä, jotka vain yksinkertaisesti siksi tietävät enemmän.

Nyt olen jokatapauksessa helpottunut, vaikkei naapurini. Minä vaan tiedän nyt varsin hyvin miksi näin sallittiin tapahtua. Ei naapurilla olisi ollut mitään mahdollisuuksia vastata tässä, koska henkivallat oli kaiken takana. Tämä on hänelle oma kiirastulensa ja oma koulunsa Jumalan korkeakoulussa. Hän mokasi nyt pahasti ja homma eskaloitui Jumalan hyväksi katsomalla tavalla, jossa toisaan suuri henkivaltojen voima sai turpiinsa ja pahasti :)
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Naapurini puoletsa pyydän esirukousta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olen koittanu nyt painia naapurini kiukkuilun kanssa ja saanut selvyyttä, mistä se johtuu. Voin vain todeta etten ole eläessäni vielä tähän mennessä kuullut lapsellisempaa selitystä mutta nyt pää on auki. Samalla surukseni ymmärsin ettei uskova naapuri osaa mennä kehoitukseni mukaan Pyhän Hengen läpivalaisuun, vaan kiertelee ongelman ydintä uskon ympärille, eikä siis tajua että nämä kaunat ja vihanlietsonnat ovat juuri niitä asioita, joissa pitää mennä sinne Jumalan eteen lakki kourassa.

Rukoilkaa vielä naapurin puolesta. Hän on jonkinlaisessa syyllisyyden ja tunnustamattomuuden häpeän ja oman uuden parisuhteen synnyttämien kaunojen keskellä vankina.

Ajatelkaas kun sanoin hänelle että minä olen rukoillut puolestasi ja muutama ystävnikin on tehnyt niin. Siihen hän ei edes puhu mitään, vaan kiertelee Jeesusta kuin kuumaa puuroa tämän asian kanssa. Tämä asia ei kuulu hänen uskonelämäänsä. Olen koittanut selittää, vaan ei mikään tunnu auttavan nyt.
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: Naapurini puoletsa pyydän esirukousta

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

:idea: Olen vienyt joitakin rukousaiheita Kotisataman rukouspalveluun.

http://www.kotisatama.net/fi/rukous/
Sinettisormus

Re: Naapurini puoletsa pyydän esirukousta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukouksemme jatkuu... Herra, avaa tämän naisen silmät ja avaa hänen sydän, että hän huomaisi, mitä myyrän työtä eksyttäjä tekee hänen elämässään. Näen, että hänellä on jotain maallisia syntejä, haluja, joista hän ei halua irrottaa, senkin uhalla että ystävyys suhteet kärsii, hän on kahlittuna noihin vietteleviin asioihin, eikä pysty päästämään irti, vaan tuhoaa elämäänsa näiden myötä, Herra, Jeesus Kristus! Yeshua Hamashiach! Sinun nimessäsi nämä maalliset kahleet rauetkoon ja saakon tuo nainen niistä vapauden sinun nimessäsi, sillä sinä voit hänet vapauttaa ja antaa hänelle taas näkökyvyn, jatkaa uskon taivaltaan oikealla sydämen asenteella ja kuuliaisuudella ja rakkaudella lähimmäisiään kohtaan! Kiitos Herra, että sinä jo työstät tätä asiaa ja saamme ylistäen kiittää sinua, tulevasta muutoksesta! Kiitos ja Kunnia sinulle Herra!
Aamen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Naapurini puoletsa pyydän esirukousta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos ystävät! Amen!
Vastaa Viestiin