Lohdutuksen sanoja sinulle ahdistuksen maassa ja kärsimyksien maassa oleva!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Lohdutuksen sanoja sinulle ahdistuksen maassa ja kärsimyksien maassa oleva!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kirjasta Virtoja erämaassa tälle päivälle 20.1.2017
Suru on parempi kuin nauru, sillä sydämelle on hyväksi että kasvot on murheelliset! Saarnaaja 7:4
Suru on Jumalan aura joilla hän kääntää ja kyntää sielun syvyyksiä että se tuottaisi runsaampaa SATOA.
Jumala ei koskaan käytä ketään hedelemällisessä työssään ennen kuin vasta sitten kun on saanut särkeä hänen sisimpänsä Joosefilla oli enemmän surua kuin kaikilla Jaakobin pojilla yhteensä. Mutta hänestä tuli leivänjakaja kaikille kansoille!

Omaa lisäystäni. Vain Jumalan sanan vasara voi särkeä kivisydämen että siitä tulisi Jumalalle lihasydän. Se mikä on maailmassa on lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus se ei ole vaan MAAILMASTA.Olemme tässä maailmassa mutta emme elä tästä maailmasta vaan taivaasta Jeesuksen kautta Golgatan kautta. Omin keinoin maailmasta ei voi luopua mutta onneksi Jumalalle on kaikki on mahdollista! Mutta kun saamme lihalle kärsimyksen kautta kuolla itsellemme Jumala tekee meidät hedelmällisiksi.
1Ms 41:52 Toiselle hän antoi nimen Efraim sillä sanoi hän;Jumala on tehnyt minut HEDELLMÄLLISEKSI KÄRSIMYKSIENI MAASSA!
Tämä on meille kaikille. Jos koet itsesi nyt kärsimyksien maassa olevaksi, Krsitus tulee tekemään sinut hedelmälliseksi juuri niitä varten joita varten hän on SINUT VALMISTUNUT. Jos haluamme olla hänen opetuslapsiaan joskus on kärsimyksen aika. Muuten me olisimme ylimielisiä niitä kohtaan joita varten Jumala haluaa meitä juuri valmistaa. 1 Kor 13:2..minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon....mutta minulla ei olisi rakkautta en minä mitään olisi... suurin niistä on rakkaus, Jumalaa ensin ja sitten lähimmäistä kohtaan viedäksemme sanoman että ainoa joka voi hänen sisimpää koskettaa rakkaudellaan joka voittaa kaiken on Jeesus Kristus. Ei kukaan tule Abba Isän luo muutoin kuin minun kauttani!
Jumala voi muovailla vain savea joka on tullut hänen omakseen. Hän sanoi vain Israelin kansalle ettekö te ole minun kädessäni kuin savea te Israelin heimo. Samoin Hän sanoo meille jotka olemme uskoon tulee. Jumalatonta on vaikea muotoilla koska hän ei asettautua työpöydälle.
Kestä!Kestä!Kestä! Sinä Jumalan mies ja nainen!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Lohdutuksen sanoja sinulle ahdistuksen maassa ja kärsimyksien maassa oleva!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Kiitos katso7 hyvästä sanomasta.
näkymätön ninni

Re: Lohdutuksen sanoja sinulle ahdistuksen maassa ja kärsimyksien maassa oleva!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kiitos Katso7 tuosta hyvästä kiroituksestasi!
Vastaa Viestiin