Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

-jarmo- kirjoitti:Huomaatsä Sökke ku käsi nousee jo eteen "hei-hei kundi, ei tänään, huomenna sitte uusiks ja tulkaapas te rouva sieltä takaa sisään".
... jaa minä, vai,... pääsenks mä noiden ohi? ..... :lol:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, sä just... sellanen fundisuskiksen näkönen... ottaa varmaan jotain Jeesusta siellä jonossa.
Sinettisormus

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

-jarmo- kirjoitti:Joo, sä just... sellanen fundisuskiksen näkönen... ottaa varmaan jotain Jeesusta siellä jonossa.
... tullaa, tullaa, ... joutaahan sitä siellä "sisäpiirissäkin" oottelee, ... kyl Jeesus sielt tullee, kuhaa kiireiltää kerkii, ei oo pettäny lupauksiaa, eikä petä nytkään. :P
Peacemaker

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja Peacemaker »

-jarmo- kirjoitti:Huomaatsä Sökke ku käsi nousee jo eteen "hei-hei kundi, ei tänään, huomenna sitte uusiks ja tulkaapas te rouva sieltä takaa sisään".
Juu.... hyvin sää vedät : D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Haahaa... toi on sisäpiirijuttu. Mä kerron tän muillekki, et tajuavat.

Yhtiökumppanini Hessu seisoi usein Porthaninkadun Majava Baarin ovella, joka sijaitsee keskellä Kallion kaupungiosaa ja aivan taloyhtiön rappiksen vieressä alakerrassa. Silloin oli tupakkalaki vasta pari vuotta vanha ja jengillä oli aina hankaluutta tajuta ettei jalkakäytävälle saa heittää tumppeja, vaan niille varattuun tuhkikseen. No sitten taloyhtiöltä tuli kauhee ukaasi kun taas oli rappiksen edusta täynnä tumppeja, joten baari vastuutti poken tietenkin valvomaan ja itse siivoomaan välillä tumpit siitä edustalta. Pokelle hommattiin oikeen harja ja alumiinilapio sitä varten.
No yhtenä iltana Hessu harjaa toisella kädellä ja pitelee lapiota toisella, niin Kallion laitapuolen spurgu kävelee siihen ja katselee Hessun duunia melkoisen tovin... toteaa sitte kohta et "hyvin sä vedät" ja jatkoi matkaa :D
Peacemaker

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja Peacemaker »

Näin se meni :lol:
Vastaa Viestiin