Rukoillaan terveyttä

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Rukoillaan terveyttä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä vielä Sirkalle, kuin meille muillekkin laulu joka on koskettava juuri tähän hetkeen, tämänkin Herra aivan kuin tarjosi eteeni: Pyhän kosketus: https://www.youtube.com/watch?v=QP1nyXxpHzQ
Sinettisormus

Re: Rukoillaan terveyttä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulle on pari kertaa ennenkin, annettu nimet ja vielä sukunimien kanssa. Sain tuohon toiseen silloin yhteyden, joka oli Antti nimeltään ja kerroin sähköpostissa hänelle näyn joka tuli tuon nimen saannin yhteydessä. Näin hänelle perhosen joka oli jo kuoriutunut , mutta oli vielä piilossa puunkolossaan, siivet oli vielä jäänyt levittämättä ...
Sitten tämä Antti vastasi minulle ihanasti ja sain nähdä, kuinka silloinkin Herra ihanasti johdatti. Tässä tuo kirje/ sähköposti vastaus:
Jumalan rauhaa!
On Jumala ihmeellinen, Hän osaa ilmestyä just silloin kun tarvitaan.
Niin tälläkin kertaa.
Toi ilmestys tieto jonka sait, sattui juuri minulle.
Olen saanut olla uskossa noin 25v, ja olen aktiivinen seurakunta työssä, olen vanhemmisto työskentekyssä,
ja olen käynyt raamattu koulua muutamia vuosia, nyt olen ikään kuin
jäänyt paikalleen jumittumaan oman kutsumukseni kanssa, enkä osaa, enkä tiedä mitä
minun tulisi nyt tehdä, ja nyt vaan odotan mitä Herra haluaa mun tekevän.

Jumalan ilmoitus jonka sait minusta sopii hyvin minun luonteeseeni, sillä olen ikään kuin
vetäytyvä ja en halua olla näkyvällä paikalla, mutta en halua kieltäytyä palvelemasta jos Herra haluaa
käyttää minua. Olen seurakunnassa vanhemmistossa, joten palvelen myös sanassa ja laulamisessa.
Olen kiitollinen siintä, että olit kuulijanen Pyhälle Hengelle ja toit esiin rohkaisun sanat minulle, sillä tarvitsin juuri
nyt niitä.
Kiitos Jumalalle ja myöskin sinulle, kun halusit olla kuulijainen.
Paljon siunauksia sinulle ja perheellesi tv: Antti XXXXX, veljistä vähäisin.
Ps: Hyvin teet jos haluat muistaa rukouksin minua. Kiitos etukäteen.
Kyllä Jumala on ihmeellinen!
Sinettisormus

Re: Rukoillaan terveyttä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.... itseasiassa, tämä tämänpäiväinen nimen saanti taisi olla 3. kerta.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Rukoillaan terveyttä

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sinettisormus kirjoitti:En löytänyt lähempänä olevaa kuvaa, mutta tuo kissa on ylimääräinen, jollei ... jollei Herra halua kertoa vielä, että Sirkka tädilläsi olisi kissa? :P
No, joka tapauksessa, nyt tuo astia olisi täytettävä tuolla Sanan leivällä.
Amen.
Ei ole Sirkalla kissaa :)
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Rukoillaan terveyttä

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sirkka vastasi minulle, kun lähetin viestit hänelle:

"Luin rukoukset nöyränä ja kiitollisena. Tutkistelen niitä mielessäni. Olinkin vähän alavireinen, koska OYS ei ole vielä ilmoittanut mitään 5.1. vaikka etukäteen oli niin luvannut.

En osaa nyt oikein mitään kirjoittaa, mutta todellakin olen kovasti kiitollinen ja sanat Usko, Toivo ja Rakkaus ovat päälimmäisinä.

t. Sirkka"
Sinettisormus

Re: Rukoillaan terveyttä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Markku tuosta vietistä, jossa tulivatkin nuo tärkeimmät; KIITOS JA USKO, TOIVO JA RAKKAUS ... näitä kun nyt alkaa sydämeen pysyvästi istuttamaan ja kasvattamaan, on kaikki niinkuin pitää: Kiitos Jeesus, suunta on lupaava ja Sinun Tahtosi mukainen.
Amen.
Sinettisormus

Re: Rukoillaan terveyttä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

JA SUURIN NIISTÄ ON RAKKAUS!!!
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Rukoillaan terveyttä

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sinettisormus kirjoitti:Kiitos Markku tuosta vietistä, jossa tulivatkin nuo tärkeimmät; KIITOS JA USKO, TOIVO JA RAKKAUS ... näitä kun nyt alkaa sydämeen pysyvästi istuttamaan ja kasvattamaan, on kaikki niinkuin pitää: Kiitos Jeesus, suunta on lupaava ja Sinun Tahtosi mukainen.
Amen.
Taivasten valtakunnan siemen on todellakin istutettu!
Markus 4
31 Se on niinkuin sinapinsiemen, joka, kun se kylvetään maahan, on pienin kaikista siemenistä maan päällä;
32 mutta kun se on kylvetty, niin se nousee ja tulee suurimmaksi kaikista vihanneskasveista ja tekee suuria oksia, niin että taivaan linnut voivat tehdä pesänsä sen varjoon."
Sinettisormus

Re: Rukoillaan terveyttä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänä aamuna, kun rukoilin terveyttä, eräälle tuntemallemme, ex-palopäällikölle, jolla on munuaisissa vikaa, sain yhtäaikaa näyn.
Näin hoikan miehen (tämä rukoiltavanikin on hyvin hoikka) , joka oli alusvaatteisillaan vuoteensa vieressä ja kaatui siitä maahan.
Pyysin hänellekkin tuota parantumisen jälkeen tulevaa kiitosta, uskoa, toivoa ja rakkautta.
Lattialla hän kiemurteli, oliko se tuskaa, kuolin kamppailua, vaiko kamppailua sairautta vastaan, joka oli nyt poistumassa hänestä?
Pyysin Herralta, että tuo kuva tarkoitti tuota viimeistä kohtaa.
Samalla rukoilin myös hyvän ystäväni, joka on uskova sisko, sairauksien puolesta ja eritoten tuon pahan psoriaksen puolesta.
Kiitos Herra että sinä autat. Sinulla vain on voima parantaa nämäkin sairaudet. lääkärit eivät voi kuin jotenkin ylläpitää näitä, mutta sinä
voit poistaa ne kokonaan!
Julistan näidenkin sairauksien poistumista, Jeesuksen Krituksen nimessä!
Amen.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Rukoillaan terveyttä

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Sinettisormus kirjoitti:Tänä aamuna, kun rukoilin terveyttä, eräälle tuntemallemme, ex-palopäällikölle, jolla on munuaisissa vikaa, sain yhtäaikaa näyn.....
hienoja vahvistuksia siitä, että Jeesus auttaa näitäkin sairaita ihmisiä, kiitos Jeesus, sinä yksin olet meidän parantajamme!
Sinettisormus

Re: Rukoillaan terveyttä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Vastaa Viestiin